VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od Franik » 30.10.2014, čtv 17:26

podle mě na 3pinu nejsou bagy jsou to jen motorový hodnoty, na diag. bagů je konektor podle mě samostatně. Ale možná se mýlím, auta koncernu, z tý doby to tak měli.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

djblacktiger
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19
Registrován: 8.9.2014, pon 06:50
Bydliště: Vamberk

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od djblacktiger » 30.10.2014, čtv 17:36

145 má 3 zásuvky 3-pin.... ta na bagy je pod kobercem spolujezdce vedle jednotky bagů, která je ukryta ve středovém tunely, takže na toto jsem se neptal, otázka spíš byla, jak se na ně sakra připojit? :(

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od Franik » 30.10.2014, čtv 18:50

no na 3pinu jsem ještě nic připojenýho neměl, ale nemusíš přehodit nějak piny na airbagy? Pokud se na vše ostatní připojíš šel bych po pinu právě na bagy zda je dobře vodivě připojen. Já mám jen KKL a ELM ale používám max na smazání chyb a servisních intervalů. Ostatní nechávám na ty co to už dělali. To přepinování na 3pin máš přes redukci nebo natvrdo do patice diag.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Tenebrae
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Registrován: 21.11.2013, čtv 22:40
Bydliště: Křinec okr. Nymburk

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od Tenebrae » 30.10.2014, čtv 20:39

djblacktiger@ jak to máš zapojené? Máš kkl kabel s přepínačema a k tomu redukci na 3-pin? To potom musíš mít přeplé na motor (7). Redukci máš zapojenou na +12v?
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008

djblacktiger
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19
Registrován: 8.9.2014, pon 06:50
Bydliště: Vamberk

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od djblacktiger » 30.10.2014, čtv 23:17

Mám kabel s přepínačem + redukci, která se vždy musí připojit na baterku... zkoušel jsem všechny polohy, MES má více druhů airbagů, takže jsem to tak nějak vzal křížem krážem a nic. Je možné, že dělám někde chybu? Už si nevím rady :(. Přitom jedinné co chci je, aby zhasla ta pitomá červená kontrolka, která bude mí chybu nízkého napájecího napětí... Není tu někdo z okolí rychnova nad kněžnou, kdo by to mohl zkusit? Nevím si rady, nikdy jsem neměl s DIAG problém, až u 145ky u bagů, punto chodilo v pohodě....

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od Franik » 31.10.2014, pát 10:04

stav se třeba něco vymyslíme, můžem zkusit můj kabel a soft. pokud teda máš redukci. telefon máš v SZ.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Shimaco
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1
Registrován: 11.6.2012, pon 13:06
Bydliště: Brezová pod Bradlom

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od Shimaco » 2.11.2014, ned 07:24

Zdravím všetkých, mám problém sa napojit na rj motora a iných vecí. Kúpil som si kábel KKL VAG-COM 409.1 i s CD,avšak auto na to nereaguje .Mám stiahnutý aj fiat ecuscan. Auto GTV 3.0 162kw r.v.1999 .Ďakujem akúkoľvek pomoc

xxxe

Příspěvky: 11
Registrován: 19.10.2014, ned 08:43
Bydliště: Trutnovsko

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od xxxe » 28.4.2015, úte 09:03

psygma píše:Pokud máte kabel z aukra nebo číny a nemůžete se na 156 dostat ve FESu na airbagy, tak stačí přepájet drát viz. foto. :wink:
http://www.aliexpress.com/item/NEW-Whol ... 50034.html

Obrázek
Ahoj mám stejný kabel komunikace pc- kabel je v pořádku ale s autem se nespojí.Co jsem koukal na fotku tak jediná věc co je jinak ta že tam nemám odpor R15 jedná se jen o propojku protože je označen 0.Může to dělat ono?Jinak zapojení je schodné .

honzikd
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 413
Registrován: 17.2.2014, pon 15:29
Bydliště: Prostějov

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od honzikd » 30.4.2015, čtv 11:11

xxxe píše:
psygma píše:Pokud máte kabel z aukra nebo číny a nemůžete se na 156 dostat ve FESu na airbagy, tak stačí přepájet drát viz. foto. :wink:
http://www.aliexpress.com/item/NEW-Whol ... 50034.html

Obrázek
Ahoj mám stejný kabel komunikace pc- kabel je v pořádku ale s autem se nespojí.Co jsem koukal na fotku tak jediná věc co je jinak ta že tam nemám odpor R15 jedná se jen o propojku protože je označen 0.Může to dělat ono?Jinak zapojení je schodné .
Co znamená, že komunikuje s PC? Mám ho taky, a řešil jsem stejný problém. Nakonec pomohlo nastavení "latency settings" na virtuálním COM portu ve Windows 8. (Při testu kabelu v MES jsem viděl odezvy delší než cca 5ms, což způsobovalo neschopnost připojit se ke kterékoliv řídící jednotce). Testoval jsem to na více počítačích, a bylo to tím. Pro detaily SZ, pokusím se to nějak srozumitelněji popsat a případně to tady zveřejnit.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW

xxxe

Příspěvky: 11
Registrován: 19.10.2014, ned 08:43
Bydliště: Trutnovsko

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od xxxe » 30.4.2015, čtv 11:21

V diagnostice v nastavení jsem dal test kabelu a proběhne komunikace s kabelem ok.S autem ale nekomunikuje.

Jelikož nefunguje jakékoliv vložení přílohy tak tady je http://xxxe.rajce.idnes.cz/nastenka#kabelnemaka.jpg.jpg

Malinko jsem se povrtal v nastavení a už tam je rozdíl jen asi 2 ms.

honzikd
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 413
Registrován: 17.2.2014, pon 15:29
Bydliště: Prostějov

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od honzikd » 30.4.2015, čtv 14:34

Hm, na ten link se nedostanu, blokuje mi to mistni firemni sit - kazdopadne, s odezvou do 2ms by melo vse jet.. Dam sem svoje nastaveni z MES a nastaveni portu z Win8, hned jak budu zpatky doma.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW

xxxe

Příspěvky: 11
Registrován: 19.10.2014, ned 08:43
Bydliště: Trutnovsko

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od xxxe » 30.4.2015, čtv 15:13

Mám verzi kde není odpor R15 osazený.osadil jsem propojku ale i tak to nejde.Na FTDI jsem měl taky proletovaný piny reset a VCC to jsem odstranil a také žádná změna.
Na odkazu na screen je ještě velká odezva ale pak to bylo už ty 2 ms rozdíl.

honzikd
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 413
Registrován: 17.2.2014, pon 15:29
Bydliště: Prostějov

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od honzikd » 2.5.2015, sob 21:58

Konečně jsem se k tomu dostal, tady jsou moje nastavení COM portu ve Win 8, snad to aspoň trochu pomůže..

Obrázek
Obrázek
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW

xxxe

Příspěvky: 11
Registrován: 19.10.2014, ned 08:43
Bydliště: Trutnovsko

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od xxxe » 2.5.2015, sob 22:06

Takhle jsem to zkoušel a stejný,nešlo to. latenci jsem zkoušel od 1 -16 nastavovat.Asi je ten kabel na prd.Můžu ti ho kdyžtak poslat na odzkoušení?

honzikd
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 413
Registrován: 17.2.2014, pon 15:29
Bydliště: Prostějov

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od honzikd » 3.5.2015, ned 13:58

Klidně - adresu posílám do SZ...
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW

honzikd
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 413
Registrován: 17.2.2014, pon 15:29
Bydliště: Prostějov

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od honzikd » 4.5.2015, pon 19:56

Jinak, právě jsem se stejným kabelem mazal chybu airbagů, kterou jsem způsobil při výměně podsvětlení budíků za LED (otočil jsem klíčkem s odpojeným otáčkoměrem a rychloměrem) - takže tento typ čínského kabelu musí šlapat OK. Když ho pošleš, tak vyzkouším, případné chybějící odpory dodám, případně pošlu svůj odzkoušený kabel.. :)

Mimochodem, ta výměna podsvětlení byl taky porod - začal jsem podsvětlením ovládání klimatizace - tam celkem bez problémů, měl jsem čtyři LED (tyto: http://www.dx.com/p/sencart-t5-t4-7-1w- ... 16v-337624), stačilo je jen napájet do původních patic. Mnohem větší boj byl s podsvětlením otáčkoměru a rychloměru - tam jsem použil nějaké no-name jedno-SMD LEDky z Globusu (cca 14 Kč za jednu). Počítal jsem s tím, že jen vyměním žárovičku za LED v původní patici, vyzkouším polaritu a bude - výsledek nic moc, LEDky při vibracích blikaly. OK, napájel jsem je na tvrdo do původních žárovičkových patic - výsledek stejný, stačilo nastartovat a vibrace z motoru je rozblikaly. OK, pocínoval jsem dráhy kontaktů na plošných spojích budíků - pořád to stejné... Nakonec jsem je napájel natvrdo na plošnáky - první nastartování, a jedna se rozblikala. (To už jsem myslel, že to vzteky rozmlátím.) Nakonec byla ta jedna LED vadná - znova jsem je všechny odletoval, vyzkoušel, nahradil tu vadnou, naletoval zpátky - a konečně všechno krásně stabilně svítí.. Měl jsem ty budíky na stole přes víkend snad šestkrát.. :D
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od romanc » 13.7.2016, stř 16:43

Jak se muzu napojit na airbagy? mam tento kabel http://archiv.aukro.cz/diagnostika-ftdi ... 6138376402 podle fotky nahore ma i kabely propojene stejne (kabel na pinu 3), ale nedari se mi napojit na airbag. Na vse ostatni se napojim ale na airbagy ne. Kdyz necham v nastaveni (mes/alfaobd) na kkl tak mi to rekne ze pozaduje elm nebo obkey. kdyz to nastavim na jedno z toho tak uz to nereaguje s kabelem. Eml sice mam ale je to ten cinsky klon a ten se napoji jen na motor. To mam spatny kabely?
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 417
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od Duso » 25.10.2020, ned 20:56

Zdravim, mám modrý kkl kábel bez prepínača, označený VAG 409.1 motor mi načíta ale airbagy nie, hoc podla predajcu by mal aj tie. Máte niekto skúsenosť ? Skúsiť ho prepinovať na 1-3-7 či je vadná jednotka airbagu ? Kontrolka mi začala svietiť po tom čo som mal von koberec z auta.

A ešte jedna vec, nesedí mi počet km na budíkoch a v diagnostike, tak čomu veriť ? :D V diagnostike mám 195 000 a na budíkoch 255 000 :-k
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od Hampice » 26.10.2020, pon 11:37

To už je příliš velký rozdíl, budou asi měněné* budíky. Rozdíl by měl být do 3% (je to napsané i v tom MESu)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 417
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy

Příspěvek od Duso » 4.11.2020, stř 19:35

Stále mám problém s pripojením sa na ECU airbagu (156), neviete kde hladať chybu ? Mám modrý KKL 409.1, vyskúšal som rôzne verzie Fiatecuscan aj Multiecuscan. Raz sa mi podarilo pripojiť cez multiecuscan no odvtedy nič, všetky kontakty som napružil - nepomohlo. Tieto chyby mi vyhodilo pri pripojení (viď jpg). ECU alebo hladať chybu v kabeláži ? Ani ju (ecu) nenájde keď dám "scan", keď dám "pripojiť", tak mi vyhodí že pripojte červený kábel alebo pripojte 3-pin (na tom pine je airbag v zásuvke) ale pripojený je, rozobral som ten KKL a je tam spojený tuším to bol 3-7-9-12. No potom chvílu načíta a vyhodí že sa nemôže spojiť s ECU.

čo sa týka tých chýb, tak side driver to bude asi kábel zlomený pod sedačkou ? A tie dva, žeby napájanie jednotky ? Crash senzor by mal byť priamo v jednotke podla Elarnu ak som dobre pochopil...čiže jedine žeby zalomený kábel na niektorom konektore čo ide do ECU ? Sa naserem tak to všetko prepajkujem napevno a hotovo :D Či máte nejaký iný nápad ?

Nespravil som stk kvoli tomu, zakryjem diodu a prejdem, o to mi nejde, len chcem aby to bolo naporiadku ako má byť.

Hampice, potom mi napadlo že možno jednotka mohla byť menená, tie vraj na CF3 zvyklo odpalovať...
Přílohy
20201031_164146 copy.jpg
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a elektroinstalace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů