Alfa Romeo Brera / Spider (pokec)

Odpovědět
Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Alah » 20.7.2010, úte 23:35

........zítra mi namontují inteligentní laserový parkovací systém ...do přední masky...http://www.alg9.com/index.php?page=products :smt033

jsem hlavně zvědavý na tu odolnost proti laserovým interferencím...:-D ..........budu referovat
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9782
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Petr147 » 23.7.2010, pát 18:31

HonzaV6 píše:Už delší dobu koukám na Breru 3.2 V6 4x4. Chtěl bych určitě navi a plnou výbavu, ale jak čtu, tak zatím chvála je pouze na design.Zajímala by mě spolehlivost motoru JTS a tak, nemáte někdo zkušenost??Další auto plánuju Breru a nebo Mercedes-Benz AMG, za to mě budete chtít asi ukamenovat :D
já bych tě nekamenoval, kdybych chtěl něco pružnýho, tak koukám taky po Merglu :D

poznatky jednoho majitele
Tak, najeto prvních 500km, a poznatky :D

- Auto vypadá nádherně
- Interier vypadá nádherně, kromě mírného tuzingu předchozího majitele, na jehož odstranění se pracuje
- Podvozek je měkký, ale zároveň jsem zjistil že byly pneu při prodeji nahuštěny v průměru na 1.8, zvedl jsem to na 2.5 a uvidím co to udělá.
- Co se týče schopností podvozku tak řízení je přesné, auto se v zatáčkách docela naklání ale pocitově drží a ani nedotáčivost není taková, jakou jsem čekal. Auto se ale tváří a chová jako kdyby místo 1700kg mělo přes 2 tuny.

Negativní stránky zahrnují
- Brutální, brutální spotřeba, není problém po městě jezdit za 20-25 litrů na sto
- Motor jede asi jako kdyby to byl 2.0 s 200hp, ochota zrychlovat na 160 je nulová, do 130ti to ještě jede ale potom konec. Zároveň to při 130-150 bere cca 13 litrů na sto, budu muset zjistit jestli to není rozbité :D
- Navigace vypadá jako z roku 1994
No kdybych to stálo nákupní cenu (1.4 v té době), tak bych jim asi vjel do showroomu zpátky výlohou a nechal to tam :D

Ale samozřejmě to má i pozitivní věci - podvozek je poholdný (pohodlnější), motor má hezký zvuk, stereo pěkně hraje... :D Těším se v zimě na torsen, snad to bude letos vypadat podobně jako minule.
Je to 3.2 V6 ale jede to jako 2.2JTS a žere jako 5.0 V10 :mrgreen:

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 23.7.2010, pát 20:37

Prostě 3.2 s klikou od GM už není Alfa V6 jako jsme znali dřív,živost motoru -s tím lehkým klepnutím o plyn následovaným "sprintem k omezovači "-nikde,to vytáčení bývalo u Alfy vždycky návykové nehledě na ten zvuk...A bohužel podstatná bolest-tohle auto má reálně v týhle motorizaci ne to co se píše, ale dost přes 1800kg... :-(.

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 3.8.2010, úte 15:41

Palubka v kůži s červeným prošitím v Breře-S. Pozor, mě se po zhlédnutí obrázku zvýšil tep, v hlavě mám horko a nemůžu se toho zbavit... :D

http://www.zcars.com.au/images/alfa-rom ... erior1.jpg :smt023
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15619
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Kubas » 3.8.2010, úte 16:25

Opravdu krásný interiér..... Mimochodem podobné hliníkové madlo u dveří spolujezdce má i ten můj starý Spider.... Holt retro :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 3.8.2010, úte 20:26

Tak protože mi HonzaR dal brouka do hlavy, tak si googluju info o 1750 TBi, jestli někdo už nenabízí chiptuning :D ... no a objevil jsem zajímavou informaci:

"krútiaci moment dosiahol cifru až 341,6 Nm, čo je viac ako 20 Nm k dobru oproti papierovým hodnotám"

jen takhle stroze bez podrobností, celý článek zde:

http://www.topspeed.sk/w3m_ochutnavka-a ... 0-tbi.html

Takže 1:0 pro zajíce, pardon pro 1750 TBi :D
Alfa Brera 1750 TBi

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 3.8.2010, úte 21:31

Ještě mě překvapuje, že stejný motor v Giuliettě má v režimu dynamic 235 K / 350 Nm. Jestli to v Breře není uměle "přiškrcené", aby se doprodaly 3,2 V6 JTS :D :-k
Alfa Brera 1750 TBi

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4061
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od tuta146 » 3.8.2010, úte 21:49

Jsem zvědavý, kdy napadne Autodeltu předělat Breru ve stylu převrtané 156 GTA 3,7 :smt007 :smt007 :smt007
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 6.8.2010, pát 11:33

Problém je, že ten "mrtvej" motor 3.2 se spodkem z GM /mrtvej na poměry Alfy/ rozhejbá možná tak objem ameriky..je potřeba si to zkusit,..on pořád čekal, že něco přijde...on pořád čekal a ono nic nepřišlo.. :-) ten motor spolu s tou příšernou váhou není GTA...:-) pokud je to záměrně pro jízdu na "sako a klobouk " .pak ..možná.. ale to jsou asi zas jiný auta ve hře..

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 7.8.2010, sob 16:45

Nejnovější test Brera 1750 TBi:

http://www.buyacar.co.uk/cars/alfa_rome ... 4602.jhtml

Docela jsem se nasmál, že prý auto vypadá zezadu na milión dolarů :smt033 Závěr je, že "motor 1750 TBi je to nejlepší, co Alfa do Brery dala... a ikdyž se najdou i ostřejší borci, chytla-li vás za srdce, neváhejte a utíkejte pro 1750 TBi."
Alfa Brera 1750 TBi

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 7.8.2010, sob 21:54

Honza R ,,Závěr je, že "motor 1750 TBi je to nejlepší, co Alfa do Brery dala..."

Jj- chápu "tvůj boj" jmenovče,ale protože je lehce neobjektivní, znovu se musím jsa stejného jména :-)distancovat od tvého bezbřehého nadšení , je zatraceně proč váhat, jako nově příchozího ke značce tě ale chápu, no prostě je to jak napsal Kurkyň...
horší dynamika než GTV 2.0 TB po víc než deseti letech ..je tohle neverbální vzkaz vyznavačům cuoresportivo..od výrobce .. polibte si ...p...l? jako to nejlepší řešení pro tohle auto..je teda 1750TB :-(protože 3.2 atd.. bída bída..je to snad legrace a nebo blbej vtip..
Kdysi nám slibovali 4l motor a zadohrab atd..=ostrý kupéčko.. a je to jízdníma vlastnostma v podstatě zase 7.7 s "normální auto", nic na blbnutí.. čas nestojí a pokud se volitelně výkon v sérii bez dramatickejch individuálních úprav nenabízí na autě tohoto druhu aspoň někde kolem přesvědčivejch 300 koní,je to jen jedna možnost v celkem dlouhý řadě., , prostě jen "ta Brera" sice s heským kabátem., že ,...ale jinak bez zoubků. /ženě jsem jí vymlouval kvůlivá kasli ,která se máloplatný hlavně ženskejm celkem líbí ,dost dloooouho právě s ohledem na váhu a problematickou motorizaci, a cpal jí do Z3M-coupé, abych měl alternativu na sobotní blbnutí..nechala si říct,Breru oželela ,bohužel nechtěla těch krásných 325 hřebečků ve vystužený kasli,...pro skákání po městě :-(a šáhla po klasice co jede a nežere a tak to byla jen holčičárna Z3. 2.8 s plátěn,ou střechou, no i ta deset let stará jede celkově tak, že by se Brera bohužel pouze styděla..,

Když vezmu historii pár minulých let u "ošklivého BMW", pro mě jediný zajímavý auto s určitým netuctovým střihem- -Z3Mcoupé./motor E46 3.2 atm/-1999.. 1490kg/325koníků/350Nm/ 5.3 s /surově jednoduchej zadohrab, až po roce 2001 se stabilizací a protikluzem..v kabriu s M motorem a jen s vahou 1250kg..:-)=praktický výkony ještě lepší..s M paketem interier je v podstatě nadčasově dokonalý i v detailech, včetně palubky komplet poctivě zašitý v kůži...já vím..není to ta lehká hravost no.. jenže ty výkony .a jízdní reál .že.
Prostě konkurence kam se člověk podívá vůbec nespí,co se týká sportovnějších ambicí /jako "výlohy značky" /jsou všude nároky opravdu ostrý už léta, a jde to pořád dopředu..v týhle motorizaci mi nikdo nenabídne radši ani "ostrýho Leona" a Breru bude v týhle motorizaci otravovat a "ponižovat :-)" většina ostrejch nákupních tašek o tom žádná..a to jí opravdu nepřeju..:-) vypadá nadupaně, bohužel ale není taková..v serii :-)
...chápu nadšení nového ctitele značky..ale.italský auta s ohledem na strmej až propastej pád cen ojetin kupujou nový jen vyložený optimisti ,který v nich většinou v podstatě jezdí sporadicky a to já nejsem ,a kupuju tyhle auta od pečlivých optimistů..,kupuju si motor, zavěšení, převodovku,řízení, se zpětnou vazbou, rozumnej poměr dynamika /spotřeba s výrazným posunem ve prospěch hravosti..čili výslednou jízdní dynamiku naklepanou do úhlednýho kabátu lahodícího mému očku,protože trávím za volantem i těch 70tis ročně, auto mě nesmí nudit a otravovat a po dvou třech letech řeším motor tak jako tak, nový nebo starý při mém "štěstí " je to většinou šumák :-) -čili -pět let jetá Brera/a novou ani náhodou/ včetně aktuální 1750TB je prostě auto, který nemám zatím proč koupit..a 4X4 3.2 s ohledem na reálnej provoz škoda mluvit..i při ceně, kterou bude takhle legrace stát..asi ev. Breru koupit 5-ti letou radši zadřenou a dát jí následně konečně pořádný cuoresportivo., který by tahle kasle rozhodně zasloužila...a šahat do novýho motoru v garanci je vyloženej masochismus...

http://video.google.com/videoplay?docid ... 339&q=m+co#" onclick="window.open(this.href);return false;

tady je jedno Z3Mc v "akci" bez ohledu na to, že je to prasárna --ale dynamika
seriovýho auta bohužel bez diskuzí..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 7.8.2010, sob 22:21, celkem upraveno 4 x.

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4061
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od tuta146 » 7.8.2010, sob 22:13

No tak nezbývá nic jiného, než koupit Breru, v Autodeltě objednat motor 3,7GTA a instalovat pod kapotu :-D Já za to nemůžu, ale tahle kombinace se mi prostě líbí :-D
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 8.8.2010, ned 09:20

HonzaR píše:italský auta s ohledem na strmej až propastej pád cen ojetin kupujou nový jen vyložený optimisti ,který v nich většinou v podstatě jezdí sporadicky a to já nejsem, a kupuju tyhle auta od pečlivých optimistů...
:D

No, někdo ty nový auta kupovat musí, automobilka je živá z prodeje nových aut a zaplať pánbůh za každého nového optimistu. Zrovna u Brery ten cenový pád není tak strmý, pokud je auto ve slušném stavu. Objel jsem si i pár nabídek inzerovaných na bazarech, ale zalevno byly jen dotlučená a odrbaná auta, to já nechci. A taky nechci Breru za 5 let prodávat, chci si ji nechat dokud bude jezdit, vzhled a výbavu si poskládat podle sebe, proto jsem šel do nového.
Budu se opakovat, ale tohle auto má neskutečnou přidanou hodnotu už jenom tím, jak vypadá, je to umělecké dílo, jedno z nejhezčích aut na planetě. Motorizaci jsem vybíral s ohledem na realitu, co výrobce nabízí. Nejsem příznivcem nafťáků, takže na výběr toho moc nezbývalo a po prostudování ohlasů na netu jsem vybral právě 1.75 TBi. Nejsem závodník, nebudu s tím závodit na okruhu, ale bude to auto na normální ježdění s vysokou mírou aktivní + pasivní bezpečnosti a velmi slušným komfortem. Přeci jen člověk bude stárnout a vyklidňovat se, nejsem vyloženě adrenalinový typ ale ani klobouk, myslím tak někde uprostřed, a na to bude Brera optimální.

Jelikož v týhle motorizaci není zatím v ČR jediná Brera, tak bych diskuzi o jízdních vlastnostech nechal na příští rok, až se auto trochu zajede a dostanu ho do krve. Budu si dělat statistiku, kolik ošklivých BMW Z3M mě předjede, pak poreferuju :smt033
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15619
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Kubas » 8.8.2010, ned 11:42

HonzaR píše: horší dynamika než GTV 2.0 TB po víc než deseti letech ..je tohle neverbální vzkaz vyznavačům cuoresportivo..od výrobce .. polibte si ...p...l?....

Kdysi nám slibovali 4l motor a zadohrab atd..=ostrý kupéčko.. a je to jízdníma vlastnostma v podstatě zase 7.7 s "normální auto", nic na blbnutí..
Honzo problém tvého vztahu k Breře je ten, že nějak odmítáš pochopit, že Alfa tohle auto nekoncipovala jako extra zábavné kupé, ale jako stylovou, pohodlnou, relativně rychlou káru..... Srovnání se starou 2.0V6 TB je jistě zajímavé, horší dynamiku Brera možná o trošku má (taky má mimochodem menší motor), ale když se podíváš na bezpečnost, jízdní vlastnosti a komfort Brery, tak oproti GTV je vidět poměrně značný pokrok.... Není to pokrok k zábavnosti, ale pokrok k lepšímu uživatelskému komfortu.... (jestli je to pro Alfu správná cesta, je věc jiná....)

Jinak takové to, že Italové "slibovali" V8 zadohrab, tak tomu se fakt už musím smát - všichni víme, že Alfa posledních 10 let jen slibuje a dělá úplný prd....

Brera 1.8T je maximum možného, co Alfa v současné době dokáže.... to je prostě realita....

Chápu, že spoustě lidí by se líbilo, aby Alfa dělala auta typu Z3 - za 1,5 míče sportovní kupátko, které si nějaký blázen koupí jako funglovku a za 4 roky to za půl mega v top stavu pustí dál. Jenže ono by se taky možná žádní kupci na ty funglovky nenašli.... (navíc Alfa absolutně nemá technický základ na takové auta.... nemá pořádný šestiválec, nemá platformu se zadním náhonem.....).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7733
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Harous » 8.8.2010, ned 12:42

Kubas píše: Není to pokrok k zábavnosti, ale pokrok k lepšímu uživatelskému komfortu.... (jestli je to pro Alfu správná cesta, je věc jiná....)
Tohle taky není cesta Alfy samotné, je to cesta drtivý většiny výrobců aut. A asi by to nikdo nedělal kdyby si to trh nežádal. Ať už požadavkem na tu bezpečnost, komfort nebo na konečnou cenu. Před pár lety byl v Top Gearu test emkových BMW a výsledek byl jednoznačný. Sice ne nejrychlejší, ale nejzábavnější a nejsurovější pro ně bylo M3 E30. V současný době se určitě zábavný auto sehnat dá, sice jich nebude moc, ale výběr je. Napadá mě Impreza STI, Lancer EVO, Focus RS a doufejme, že i Giulietta QV. A kdo by chtěl extra masakr a zábavu může pořídit třeba KTM X-Bow. :smt077
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP - 17´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 8.8.2010, ned 21:13

Harous :....Sice ne nejrychlejší, ale nejzábavnější a nejsurovější pro ně bylo M3 E30.
Jasně.. :-) no udržovat tyhle auta i třeba Alfu 75 3.0 chce mít minimálně za souseda Kurkyna .. :-)

Honza R ..jasně pokud si auto chceš nechat na furt, pak nový je určitě logická volba..
Mě jde o to, že doporučovat Breru kvůli kabátu a ignorovat fakt , že se jedná jízdně o běžný auto může někomu přivodit i zklamání..tolik k tvému jednostrannému vnímání některých zmíněných recenzí na Breru 1750TB a je na místě prostě říct, že vypadá víc než jede.. bohužel..i v týhle motorizaci
Pro toho kdo se chce bavit-koupit ojetou zadřenou a dát zakázku člověku typu Šenkýře a za nějakejch 200 to pojede trochu jinak..asi jediná cesta jak si užít zábavu v týhle zajímavý kasli..

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 8.8.2010, ned 22:55

Kubas :
Brera 1.8T je maximum možného, co Alfa v současné době dokáže.... to je prostě realita....

Chápu, že spoustě lidí by se líbilo, aby Alfa dělala auta typu Z3 - za 1,5 míče sportovní kupátko, které si nějaký blázen koupí jako funglovku a za 4 roky to za půl mega v top stavu pustí dál. Jenže ono by se taky možná žádní kupci na ty funglovky nenašli.... (navíc Alfa absolutně nemá technický základ na takové auta.... nemá pořádný šestiválec, nemá platformu se zadním náhonem.....).

Pokud italská automibilka ve stylovém kupéčku víc nedokáže,je to krutý zjištění, zvlášť když
uvážíme základnu celýho koncernu... je to tristní..









Kubas:
Honzo problém tvého vztahu k Breře je ten, že nějak odmítáš pochopit, že Alfa tohle auto nekoncipovala jako extra zábavné kupé, ale jako stylovou, pohodlnou, relativně rychlou káru..... Srovnání se starou 2.0V6 TB je jistě zajímavé, horší dynamiku Brera možná o trošku má (taky má mimochodem menší motor), ale když se podíváš na bezpečnost, jízdní vlastnosti a komfort Brery, tak oproti GTV je vidět poměrně značný pokrok.... Není to pokrok k zábavnosti, ale pokrok k lepšímu uživatelskému komfortu.... (jestli je to pro Alfu správná cesta, je věc jiná....)

...............................
Kubas: To rozhodně odmítám pochopit a mám proč a nejsem sám kdo se ptá po smyslu týhle politiky, já jsem veskrze realista a chtít mi tvrdit, že prodávat kupátko 2+2, který nejvíc jede jako sedan nebo kombík k dennímu použití v rozumný motorizaci je prostě fantazie z Marsu,
To auto má 90% zájemců v Evropě mezi ženskejma jako druhý auto na hraní stylu, jako alternace k rozvernému hravému mini pro věkově pokročilý styl elegantní lady- střední věk-elegantní kostýmek,no každopádně jízdní vlastnosti jsou při tomhle užití podružná věc., souhlasím.
No vyrábět "na vážno" stylový kupéčko v tomhle problematickým segmentu s tímhle okatým nezastřeným záměrem průměrných jízdních vlastností je druh natvrdlosti..a vymstí se krutě na pověsti značky..







tohle mi nedá tohle je průser
Brera 1.8T je maximum možného, co Alfa v současné době dokáže.... to je prostě realita....
.......................................................................

... copak jde vůbec /se ctí/ říct.. prostě bez ohledu na minulost značky nedokážeme tam aktuálně alternativně nacpat těch 300 kobylek.pro náročnějšího řidiče, jděte jinam a nebo-.klid..nezoufejte ..je to obecný trend..a univerzální .řešení by tu bylo..pusťte si rádio nahlas a dejte si na monitor 8C.. to je duch doby..
Fakt je, že ne u všech automobilek tenhle návod berou jako racionální řešení šmahem..ve výloze značky..tohle přece nemůže dát značce důstojnou tvář,--tady máte jako sporťák..BMW by skončilo při týhle politice restrikce zákazníka, přece nemůže výrobce posílat celou skupinu uživatelů cuoresportivo s přáním po kupátku k tunerům nebo konkurenci..tady dostávaj na frak emoce
a jen emoce rozhodujou con nakonec lidi koupí..výloha 8C je filozofií trapasu..umíme nedáme..



z testů
Dva plus nula
Technická specifikace Brery konstatuje uspořádání interiéru 2+2, prakticky lze využít pouze dvě přední sedadla. I nouzový transport cestujících na zadních sedadlech je takřka nemožný, překáží malá výška nad sedákem ale zejména extrémní nedostatek prostoru v podélném směru. Průměrně vzrostlý řidič si v žádném případě za sebe dozadu nesedne. Aby se tak mohlo stát, je třeba vyžadovat solidaritu cestujících vpředu. Nastupování dozadu alespoň usnadňuje elektricky odsouvané sedadlo, které však po usednutí bez jakéhokoliv varování zaujme svou původní polohu, obvykle velmi vzadu, což může být nepříjemná zkušenost pro nadšené zájemce o svezení. Vzhled i funkce zadních sedadel jinak lákají k usednutí. Kéž by však bylo vzadu o 10 centimetrů více místa…

Předpokládáme, že většina zájemců bude Breru kupovat jako dvoumístný automobil a v tom případě budou jejich potřeby plně uspokojeny......

...........................................................


...........K tomu aby se rozezněla harmonie zvuků pod kapotou Alfy, musíte zasunout dálkový ovladač do příslušného otvoru vedle volantu a teprve poté přidržet asi sekundu tlačítko s výmluvným nápisem Start-Stop. Přímovstřikový šestiválec se ozve brumlavě hrubým barytonem, ale jeho zvuk není zdaleka tak agresivní jako v případě italského šestiválce v Alfě GT. Vysvětlení lze hledat jednak v původu motoru, ale také v GT-zaměření Brery. Motor o zdvihovém objemu 3195 cm3 totiž pochází z palety motorů koncernu General Motors, takže jeho hlavní komponenty najdete třeba v německých Opelech, švédských Saabech nebo australských Holdenech... bída bída..








původní Brera jak byla představená ..a tohle nemá cenu opomíjet

---

Italdesign Alfa Romeo Brera - Bude tohle GTV?

Giorgetto Giugiaro vytvořil studii Brera, které nese charakteristické stylistické prvky i výsostné znaky automobilky Alfa Romeo. Možná, že takhle nějak bude vypadat nástupce kupé GTV. Kdo jiný by měl takový vůz navrhnout, když ne Italdesign?

zveřejněno 19. 03. 2002

---


Ptáte se, proč by zrovna Giugiarův Italdesign měl být pověřen ušitím kabátu novému sporťáku Alfy Romeo? Možná proto, že právě toto studio stvořilo legendární modely jako Alfasud (1971), Alfetta GT a GTV (1974), nebo Alfasud Sprint (1976). Věnovalo značce Alfa Romeo i celou řadu studií, třeba již v roce 1969 koncept Iguana, nebo Caimano o dva roky později a Scighera v roce 1997. Ale z historie se žít nedá, o tom by mohla vyprávět například i naše Tatra, takže se Italdesign rozhodl zaujmout italského výrobce nyní, kdy by si již stávající sportovní kupé GTV zasloužilo odchod na odpočinek, neboť jsou všichni jeho konkurenti o pár zatáček vpředu.

Giugiaro si s konceptem Brera opravdu vyhrál, a vzhledem k použití velkého množství stylistických prvků stávající produkčních vozů si možná tuto studii dokonce Alfa objednala, aby zjistila reakce návštěvníků ženevského autosalonu. Přídi dominuje maska chladiče zakousnutá do nárazníku a šípovité světlomety, které jsou sice možná na sériový vůz moc divoké, ale není nic snazšího, než je náležitě "umravnit". Kapota se podobá té u modelu 156 a podobnost lze najít i při pohledu z boku, a to zejména v přední části. Ta zadní se zase inspirovala modelem 147 a výsledkem je excelentní profil s dlouhou přídí a baculatým pozadím, což je kombinace, která sportovním automobilům sluší tak, jako máloco. Také při pohledu zezadu nacházíme detaily, které se pro italskou sportovní značku staly charakteristické. Předně jde o zadní okno s jeho typickým zalomením spodní části, známým již od dob Giuliety Sprint, ale také dlouhý a úzký pás postupně se zužujících světlometů. Italdesign tuto již osvědčenou kombinaci navíc opepřil dvěma páry koncovek výfuku, které zlověstně ční z nárazníku. Celá karoserie byla vytvořena z uhlíkového kompozitu, takže je velmi lehká, ovšem v případě produkčního vozu by se nejspíše sáhlo po klasickém plechu.


Jediné, co na voze není ve stylu Alfa Romeo je interiér, ten u konceptů však v naprosté většině případů nikdy neodpovídá skutečnosti. U brery je přístupný po vyklopení dveří směrem vzhůru, a jeho ztvárnění více než jednoduché. Nejvýraznějšími prvky je dvojice kruhových přístrojů před řidičem a tříramenný volant s rameny z hliníkové slitiny. Za sportovními předními sedadly nalezneme ještě další dvě, které však pojmou pouze děti, a Brera se tak může pyšnit označením interiéru 2 + 2. Ventilaci ve voze zajišťují výdechy pouze ve dveřích, nikoliv v přístrojové desce.

Studie je 4388 mm dlouhá, 1894 mm široká a jen 1289 mm vysoká, takže působí opravdu dynamicky, a Giugiaro ji navíc obul do impozantních dvacetipalcových pneumatik Michelin se systémem PAX, které jsou schopné jízdy i po ztrátě tlaku, vpředu mají pláště šířku 245 mm, vzadu pak 285 mm.

Vpředu se pod kapotou nachází podélně uložený vidlicový osmiválec s objemem větším než 4,0 l, který pochází od Alfy Romeo. Ten by měl disponovat výkonem 400 koní, tedy 294 kW, a to při 7000 otáčkách za minutu. Mimochodem - velice by nás zajímalo, o jaký čtyřlitrový motor to vlastně jde. Pokud je nám známo, současnou nejobjemnější pohonnou jednotkou této značky je 3,2litrový šestiválec v novince jménem Alfa Romeo 156 GTA, který disponuje výkonem 184 kW. Že by si Italové připravovali nový motůrek? Nebo si jej snad vypůjčili od Ferrari a náležitě zvětšili (360 Modena), či snad od Maserati a zmenšili (Spyder a Coupe), a nebo si Italdesign vymýšlí? O tom, zda tato jednotka pohání přední, či zadní kola se tvůrce nezmiňuje, ale uvádí, že konstrukční řešení umožňuje aplikaci stálého pohonu všech kol, takže není vyloučena jakákoliv z těchto alternativ.

Co myslíte, je koncept Brera jen pečlivě zpracovanou studií na téma budoucích Alf Romeo, nebo v něm skutečně můžeme spatřit nástupce stárnoucí GTV?
.............................................................................................................................................................


Tak tady je někde realita Brery..slíbíme sporťák, no prodáváme pouze problematickej cesťák 2+2,a protože emoce a průměty dělaj tržby.., tím pádem jsou prodeje takový jaký jsou. pro srovnání.jasně že BMW prodalo většinu Z3 v 1.8 no byly i ty 2.8 R6 i ty 3.2 M pro náročné--důstojnej image, kup co chceš máme všechno..
No nestane se, že vrcholná verze M jede jak spráskanej pes a ne 3.2.. to je trapas
u BMW jdou dál,jsou lišáci a tak M od 1.8 pozná jen fajnšmekr, žádmý viditelný označení..
díky tomu nejsou směšný ani pomalujedoucí 1.8 s ženskou za volantem agresivně vyhlížejícího stylovýho auta. a auto není rozhodně vnímáno jako třeba MX-5
s nepříjemným stropem na výkonu.. stejnej problém jinak pěknýho auta ..tvář nemá lesk
tu dávají modelu vždycky vrcholné verze ke kterým mají afinitu všichni uživatelé značky..
Brera byla zamýšlena jako výloha pro Alfu a nedivím se možná trucovitýmu praktickýmu odprodeji Italdesignu tradičnímu koncernu průměrnosti..a budou teda nakonec možná pěkný VW a Fobie a Alfa teda ztratí jednu z posledních výlučných deviz., kterou tluče dokola o stůl..stylový kabát...
rozum vítězí ..no v celku prodejů určitě, ale háček zůstává-- o koupi u zákazníka rozhodnou většinou emoce...kdo tohle opomine je z kola ven.. kolik jezdí třeba nákupních tašek "přezbrojených" na ostrý hatch Leon Cupra no půlka lidí co ráno otvírá Leona 1,4
maj pocit příslušnosti ke "sporťáku" a jistou důstojnost i ambice v jinak reálně slabý nákupní tašce no prodeje a tvář dělají tyhle čísla
http://www.seat.cz/leon_cupra/20tsi.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
a tohle by mi jako výrobci nedalo spát..
http://www.seat.cz/leon_cupra_r/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
kolik se reálně prodá těhle aut.. v tom je psychologie pochopení lidský touhy po dokonalosti..
bez ohledu jestli si jí osobně pořídím..volím slabší model bla bla bla protože mám rozumný důvody , no kdybych chtěl, mohl bych ..tahle iluze afinity a touha po dokonalosti ,kterou výrobce plní prostou existencí premiových výrobků v mezích vlastních možností a pokud možno lepších než konkurence, to je princip hry v tržně konzumní civilizaci a základním motorem vývoje a zvyšování spotřeby. 70 procent věcí reálně nepotřebujeme ale CHCEME
....kdo tam dělá u Alfy marketingovou strategii by měl přijít o plat..vytrhnul Breře zuby..20 čtyřlitrů prodaných ročně by tomu autu dalo marketingovou tvář..pokud nerespektuje fakt, že 70a víc procent tržního obratu euroamerický globální civilizace žije pouze z tohoto faktu emoce, sedí si na kabelu...přece nemůže Alfa udělat stylový kupé který má na tuhle "rychlokvašku bez historie" ztrátu ve vrcholným modelu..to se neodpouští..ta afinita kupců slabších modelů se o nic neopírá...tohle podcenit bere značce tvář v tom stylu, ve kterém se desetiletí namáhavě profiluje...nevadí mi Fabie HTP .nejsem magor..všechno tu má místo, pokud je jasný, jak to chápat..1750 patří do 159.. no Brera není puberťačka Mini.. potřebuje "kozy"..jinak nemá jako model ten pravej šmrnc...
Takhle doprasit do jízdní průměrnosti takovou káru a tvářit se já nic, já muzikant, takhle to myslím ..se "tam nahoře v autonebi" asi neodpouští..



/psát tyhle litanie na komunikátoru je teda opruz.. :-)/

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od JP159 » 9.8.2010, pon 01:11

Honza R. - nenech si to zošklivit. Podobný chytrý řeči "odborníků" se tady už vedly před časem k 159ce. Brera je nádherný auto a hlavní je,že ti dělá radost a ,že jseš z ní nadšenej. :smt023
Zvažuju, že do ní pujdu taky. :D
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15619
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Kubas » 9.8.2010, pon 07:18

Honza: sorry, ale je to dlouhý..... Všichni víme (včetně Alfy), že Brera není to pravé kupé, které bychom chtěli, ale pořád se najdou lidi, které může oslovit a potěšit..... Přijdeš mi jako fanda BMW, který chce, aby Alfa dělala úplně stejná auta jako právě BMW.... Dál to neřeším, nemá to cenu - obzvlášť s ohledem na to, že Brera už končí a uvidíme, s čím přijde Alfa teď....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 9.8.2010, pon 12:38

Kubas: Všichni víme (včetně Alfy), že Brera není to pravé kupé, které bychom chtěli, ale pořád se najdou lidi, které může oslovit a potěšit..... Přijdeš mi jako fanda BMW, který chce, aby Alfa dělala úplně stejná auta jako právě BMW...


co tohle je za řeči v dnešní pohnutý době prosívání zrna od plev..přežijou jen ty silný,Opel taky na tom není a nebyl kdoví jak, no nová ostrá Astra bude..tak když má automobilka k dispozici jako základ něco takovýho jako Breru a nevyužít toho k podepření obrazu značky "ostrou Brerou" je čirá demence..
kdepak..vůbec nejsem vyznavač BMW nebo čehokoli dalšího...především mám představu o konkrétním autě /z těch minimálně tří který musím pořád mít / který chci a z tý nechci v r.2010 slevovat kvůli marketingovýmu stylu kohokoli..
Jak z filmový klasiky....Nemáte něco k pití?--ne , ale máme tady výborný koláčky...
Chápu jmenovce, no pro toho, kdo si odjezdil pár let v GTV 3.,0 přitaženým na ještě snadno dostupných 250koníků..tu není jaksi další pokračování "na úrovni".a tomu tyhle "ody na dokonalost jménem Brera" chutnaj minimálně hořce..a je potřeba říct holou pravdu jako repliku..a opakuju-.Chápu nadšenýho majitele OII, který se rozhlídnul a chce něco pro radost,Bera je jednoznačně krok dopředu..

Tak co mi teda Alfa nabízí dneska jako pokračování.na který čekáme.tuhle novou Breru? to je vtip.. a považuju za loajalitu ke značce, když tu Breru na konec /až dotrhám GTV a přestane mě bavit schánět každou blbost po vrakáči/se skřípáním zubů koupím ojetou a nechám z toho u Šenkýře udělat po motorický stránce auto.. to je reál.. Alfa dnes bohužel s ohledem na stav trhu pouze "rádoby premiová značka"musí teda rozhodně oslovovat " v premiovém segmentu" a ne pouze nové zákazníky ale i ty, kdo s ní žijí 10 a víc let,a ještě si pamatujou jak jede zadohrab 75 v 3.0 .v dobrým stavu..

A přitom by stačilo tak málo ..zeštíhlit ještě o metrák, 2,5 l TB a bylo by to jiný auto.. no a to je to ,co nakonec vítězí na trhu.. proto Focus RS ano /i když předohrab/ a Brera už ne..

Vzor tu je 2.0 V6 TB má v podstatě stejnej blok jen jiný vrtání jako 3.0 a šlo to a životnost výborná.. tak mizernej aktuální 3.0V6 24 zmenšit jiným vrtáním na 2,3-2,5 a fouknout do něj ..a dát těch prémiových 330 kobylek..zkazit už není co..:-)
svět nespí..
http://www.autoweb.cz/opel-astra-opc-bu ... -300-koni/" onclick="window.open(this.href);return false;
kompromis je umění a Focus se svým předním zavěšením ví kde je jeho cena..
a další co pochopili budou pořád přibejvat..když se chce.. nemusí se s kanonem
/Brera4x4 1800kg/na vrabce..

pro blbý v Alfě
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... uje/16460/" onclick="window.open(this.href);return false;
‚„RevoKnuckle nám dává podobnou flexibilitu jako zavěšení trojúhelníkovými rameny, používané na závodních automobilech, přitom však zachovává prostorovou i cenovou nenáročnost tradičních vzpěr MacPherson.“


GTV víc k aktuálně konkurence schopným jízdním vlastnostem nepotřebuje a s 300 a víc
koníkama o metrák lehčí by to byl brus..tak proč tohle Brera nepřinesla... ty cingrlátka ať si páni v Alfě klidně nechaj..
pro přisednutej kabel ve vedení Alfy další příklad
http://www.autoweb.cz/renault-megane-rs-bude-silnejsi/" onclick="window.open(this.href);return false;

....Renault neudělal šťastné rozhodnutí, když vybavil svůj Mégane RS jen 250 koni. Při svém příchodu na trh byl jinak skvělý hatchback od začátku výrazně překonán svým hlavním soupeřem, Focusem RS. Renaultu nechybí rychlost, ale jeho marketingový potenciál je zbytečně nižší. Ve Francii pracují na nápravě /McP s kompenzací/a chybějících padesát koní hledají.

Není co dodat ...plácat se po ramenou za daného stavu věci může jen ehm ..hňup..
Co neumím-to zaplatím a objednám.. to je normální ...aspoň teda v jinejch branžích jo..
http://news.auto.cz/nove-modely/lotus-s ... exige.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://news.auto.cz/technika/lotus-engi ... -2020.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 9.8.2010, pon 22:28

A co tohle?

Autodelta Brera J5 3.2 C

Obrázek

352 k / 435 Nm
zrychlení 0-100 km/h - 5.3 sec
max. 260 km/h.

http://www.autodelta.co.uk/ .... Enter site - Range - vybrat model
Alfa Brera 1750 TBi

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 9.8.2010, pon 22:46

Tvoje odpověď je neselhávající řešení v duchu mnou omílaného.."pomož si sám". no pro Alfu jako značku je naneštěstí "uživatelská tuningová"cesta k silnýmu autu přes obrazně řečeno "lepší tuningovou garáž" nulovým tolik potřebným efektem v oživovacích pokusech blednoucímu obrazu "sportovně lazené značky".
Tuning je vždycky individuální řešení /který nastoupí nakonec :-)/, no ten kompresor musí mít dneska premiový výrobce v modelové řadě motorizací nebo s touhle liknavostí brzo skončí ..pokud tohle nabídne výrobce.. je to vrchol modelové řady a jedná se z hlediska hodnocení o naprosto jinou situaci..
..za sebe-asi bych šel cestou úpravy na Breře osobně přes komunitu u nás../a myslím že řada úpravců podle zakázek uplynulých let ví zatraceně dobře co dělá..a odladit kompresor není pro běžný výkonový charakteristiky posílení celkové dynamiky až takovej problém..nemluvíme tu o závodních úpravách .jo.....tyhle důstojný čísla se maj přetřásat na sránkách motoristických testů v diskuzi o "vrcholné Breře"..a Alfa by vypadala jinak ... je úplně šumák kolik by reálně těhle "firemních úprav" prodali..ksicht by jim i v nelehké situaci zůstal..
.kompresor a odlazenej soft ..kruci..do čerta ... je to pro výrobce tak složité?
Alfa jak řemen :smt023
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 9.8.2010, pon 23:16, celkem upraveno 1 x.

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4061
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od tuta146 » 9.8.2010, pon 22:54

Mazlík :smt023
Nejste dvojčata ????

Jinak Autodelta se podle mě nedá považovat za tuning, je to dvorní úpravce značky, stejně jako AMG. Že to Alfa neumí využít jako Mercedes, který modely AMG nebo Brabus zaštiťuje a chlubí se jimi? To je asi ten problém...

Jinak SZ od Autodelty je nádherné, pro tenhle model mám slabost a jestli se jednou zadaří tak bude v garáži :smt026
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 11.8.2010, stř 07:46

Tuta16: problém dílny Autodelta je v cenovým poli ..mrkni co stojí vačky na GTV a
podívej se na reálnej přínos takovýho počinu..x počet kilometrů který na tom opravdu nadrbeš...tohle je možná tak na předváděčku a následný snob-kecy do kavárny,nebo pro motosportovní záměry, kde jsou tyhle peníze druhořadé,no mladý kluky z jiného prostředí než GB tohle ze židlí nezvedá..za tyhle prachy ti tu v našich podmínkách připraví převrtaný motor na 3,7 odladěný na 400 koní..ve slušný kvalitě..
Ono když jen uvážíš, že GTV 3.2 má motor z GTA tak cesta k rozumně drahým vačkám pro 3.0 se přímo nabízí..tak tahle cenová Delta masírka jen podtrhuje co říkám o atmosféře kolem Alfy..


jako kontr ----jen namátkou z bávo fora..

A JEŠTĚ : kompletní(kroužky,čepy,písty)sada kovaných pístů Wiseco na zakázku pro motor S54 B32
M3 E46,výbrusové 84,5mm,kompresní poměr 8,8:1 určeno pro turbo NOVÉ
cena 22tis kč



Pokud si chceš hrát s výkonem, volíč platformu, kde se k němu můžeš relativně levně dostat
takže tohle jsou řády cen, za který můžeš do toho ev.následně " fouknout"
..za 60 táců seženeš běžně šestiklapku. pro atm. .atd

tuning fora žijí ze zboží pro mladý kluky, ne okruhový závodníky...

Neber to jako propagaci BMW nebo útok na Alfa komunitu... o tohle tu v žádným případě nejde.. jde o reálnej obraz situace okolo Alfy, ze který tak nějak následně žijeme..
:-D

Z těhle důvodů AutoDelta je prostě poslední záchrana občas, a jinak předraženej kšeft kterej komunitu moc neposílí.. tady musí být k dispozici i zboží, který umožní "hrát si" i průměrnýmu mladýmu klukovi a bude okolo Alfy taky živo..jasně že půjde o zvolený kvalitativní kompromis--ale o tom celá tuning scéna je přece od začátku do konce....
:smt021

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 19.10.2010, úte 20:25

Kdo chce novou Breru, tak do ČR právě dorazilo pár kousků z limitované série Brera Italia Independent. Vážně uvažuju, že si pořídím ještě jednu do zásoby :smt077

Obrázek
Alfa Brera 1750 TBi

Odpovědět

Zpět na „Brera / Spider“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti