JTDm2 - pokec....
Re: JTDm2 - pokec....
Asi nás tady už pár bude
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTDm2 - pokec....
Má 2.0JTDm 125kw vstřikování močoviny ? Debatujem s tátou já tvrdim že ne, on tvrdí opak podle smrádku co z toho jde =D případně kde se doplňuje ?
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
Re: JTDm2 - pokec....
Nemá.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: JTDm2 - pokec....
Zdravim má tady někdo problém s prodlevou ve výkonu u 2.0 jtd? Mam deltu s tímto motorem 121kw. Nikde nemuzu najit nekoho kdo by mel vubec auto s timto motorem. Diagnostika nepise zadnou zavadu.
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6959
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTDm2 - pokec....
Zkus ještě nějaké FIAT forum, jestli někdo nemá podobný problém u posledního Brava s tímto motorem
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: JTDm2 - pokec....
Prodlevu ve výkonu mám občas při rozjezdu se studeným motorem hned po startu, ale je to typický příznak zaneseného a tudíš špatně dovíracího egr ventilu. Až bude čas, tak se do něho pustím. Jinak mám najeto přes 190tis a šlape jako hodinky, taky proč by ne.... =D>
Re: JTDm2 - pokec....
Ok zkusim mrknout na ten egr jestli je tam něak přistupny. Moc se mi do toho nechce štourat je tam vše puvodni a šlape to až na tu prodlevu ve výkonu..blbě se předjíždi a někdy se ani nechce rozjet když jedu s vlekem. Mám najeto 160
Re: JTDm2 - pokec....
EGR ventil byl lehce zanesený,není to už ale ventil,ale vypadá to jako škrtíci klapka. Každopádně vyčištění nic nezměnilo stále mám prodlevu ve výkonu. :/
Re: JTDm2 - pokec....
Pokud diagnostika neukázala žádnou závadu, tak bych zkusil kouknout na hodnoty za jízdy. Porovnat vždy požadované a reálné hodnoty a z toho vycházet.
Re: JTDm2 - pokec....
jak často se ti vypaluje DPF filtr? a na kolik % ho máš zanesený po regeneraci?
Re: JTDm2 - pokec....
A jakou diagnostiku potrebuju abych tam mel pozadovane hodnoty? Mam fiat ECUSCAN a pozadovane hodnoty tam neukazuje.
Re: JTDm2 - pokec....
No mě to celkem zajímá, právě jsem vyměnil GT za 159 2.0 JTDm, takže, sem s názory. :-) PS potřebuju rodinný vůz, proto ta výměna.
Re: JTDm2 - pokec....
Já. :-) 2011 kombi.
Re: JTDm2 - pokec....
Fiat ecu scan by to měl také umět, záleží jakou máš verzi atd. Jinak je potom lepší Multi ecu scan, ten toho umí vícero...
Re: JTDm2 - pokec....
DPF mi vypaluje tak 1x za měsic,ale jezdim spis kratke trasy. Filtr je tusim na 50% ale nebylo to po vypaleni.
Včera jsem řešil neakou poruchu často se mi tedka stávalo,že se mi zapl ventilátor ikdž ještě nebyl uplne zahraty motor,naskocila chyba egr,po vymazani přestalo dělat. Dostal jsem radu,že sem mam kouknout do skřinky co je přimo na egr a zkontrolovat a vyčistit plošné spoje v ní.
Včera jsem řešil neakou poruchu často se mi tedka stávalo,že se mi zapl ventilátor ikdž ještě nebyl uplne zahraty motor,naskocila chyba egr,po vymazani přestalo dělat. Dostal jsem radu,že sem mam kouknout do skřinky co je přimo na egr a zkontrolovat a vyčistit plošné spoje v ní.
- kurenadvore
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26.6.2011, ned 11:49
- Bydliště: žilina
Re: JTDm2 - pokec....
Ahojte, ja som si vybavil pred kupou konrolu na Fiatackej Examiner diagnostike a zobrazila zanesienie, stav a aj regeneraciu DPF filtra.
Pre zaujimavost - rok vyroby 2010 najazdenych 144 000 km a filter sa regeneroval 309 krat.
Pre zaujimavost - rok vyroby 2010 najazdenych 144 000 km a filter sa regeneroval 309 krat.
Alfa Romeo 159 sw 2.0 JTDm2 125kw, 6/2010
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kw, 8/2002
EX: Citrón Saxo VTS 1.6 16V
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kw, 8/2002
EX: Citrón Saxo VTS 1.6 16V
Re: JTDm2 - pokec....
Tak vyřešen problém s častým spouštěním regenerace dpf.. vyměněn snímač tlaku spalin který ovládá tuhle funkci regenerace. Problém byl v tom,že dával špatné hodnoty řj a timpádem zbytečně ukazoval chybu dpf a sopuštěl regeneraci,ikdyž zanešení bylo pouze 60%. Ale pořád mě sere velká prodleva ve výkonu ikdyž bych řekl,že je to o málo lepší. Ale nevim jak jezdi ostatní 2.0 jtdm.. mam pouze srovnani s 320d v bmw a to zabira okamžitě po přidání plynu.
Re: JTDm2 - pokec....
Budu se muset na časté regenerace dpf taky zaměřit, vypaluje mi cca po 300km což se mi zdá i na krátké trasy v městském provozu hodně často. Ten snímač tlaku spalin je umístěn přímo na DPF filtru? Je tam tuším jeden na vstupu a jeden na výstutpu z DPF.Carlos92 píše:Tak vyřešen problém s častým spouštěním regenerace dpf.. vyměněn snímač tlaku spalin který ovládá tuhle funkci regenerace. Problém byl v tom,že dával špatné hodnoty řj a timpádem zbytečně ukazoval chybu dpf a sopuštěl regeneraci,ikdyž zanešení bylo pouze 60%. Ale pořád mě sere velká prodleva ve výkonu ikdyž bych řekl,že je to o málo lepší. Ale nevim jak jezdi ostatní 2.0 jtdm.. mam pouze srovnani s 320d v bmw a to zabira okamžitě po přidání plynu.
Re: JTDm2 - pokec....
ja obcas jezdim doblem 1.6 jtd a za rok a 10tkm jsem tu regeneraci jeste nezazil.... pritom snad ma pri regeneraci svitit i kontrolka DPF.... tak bud ma 1.6 jine vlastnosti nez 2.0 nebo je to nejake divne....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: JTDm2 - pokec....
ten snímač je na stěně za motorem vlevo nahoře. jdou do něj 2 podtlakove hadicky.
na diagnostice sme to poznali podle spatnych aktualnich hodnot jinak neukazovalo chybu.
na diagnostice sme to poznali podle spatnych aktualnich hodnot jinak neukazovalo chybu.
Re: JTDm2 - pokec....
Ahoj,
měl bych prosím dotaz. Je 2.0 Jtdm stejný motor jako 2.0 Mjet(165k) v Bravu? Pokud jo, kazí se na tom něco nadprůměrně nebo více než je obvykle?(dvojhmota, filtr, vstřiky)...co se dá očekávat s nájezdem 120.000 (r.2011) za pravděpodobný servis. Rozvody jsou jasný, ale co ty dvojhmoty/filtry nebo další nákladný prvky, který mě třeba teď nenapadají. Díky moc za odpověď. Mějte se.
měl bych prosím dotaz. Je 2.0 Jtdm stejný motor jako 2.0 Mjet(165k) v Bravu? Pokud jo, kazí se na tom něco nadprůměrně nebo více než je obvykle?(dvojhmota, filtr, vstřiky)...co se dá očekávat s nájezdem 120.000 (r.2011) za pravděpodobný servis. Rozvody jsou jasný, ale co ty dvojhmoty/filtry nebo další nákladný prvky, který mě třeba teď nenapadají. Díky moc za odpověď. Mějte se.
AR Mito 1.4 155 TB
AR 75 2.0 TS
AR GTV6
AR GTV 2.0 TB
AR 75 2.0 TS
AR GTV6
AR GTV 2.0 TB
Re: JTDm2 - pokec....
Tak se jenom nehlaš a rovnou napiš recenzi svého motóru
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
- kurenadvore
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26.6.2011, ned 11:49
- Bydliště: žilina
Re: JTDm2 - pokec....
Dobré ráno Alfisti.
mám dotaz. Približne týžden pozorujem (nie pravidelne), že keď idem do práce/ z práce (15km+), tak pri skutočne pomalej akcelerácii okolo 1500ot motor trošku 2-3x šklbne. Trvá to naozaj iba krátko a je jedno aký prevodový stupeň tam mám 2-3-4. Keď idem dlhšiu trasu, tak tento problém nemám. DPF je zanesený na 31%, výfuk bez sadze, nikde nič netečie, neklepe..
Čítal som už veci o klapkách, egr a podobne. Ako si to najlepšie overiť v domácich podmienkach?
Ďakujem.
mám dotaz. Približne týžden pozorujem (nie pravidelne), že keď idem do práce/ z práce (15km+), tak pri skutočne pomalej akcelerácii okolo 1500ot motor trošku 2-3x šklbne. Trvá to naozaj iba krátko a je jedno aký prevodový stupeň tam mám 2-3-4. Keď idem dlhšiu trasu, tak tento problém nemám. DPF je zanesený na 31%, výfuk bez sadze, nikde nič netečie, neklepe..
Čítal som už veci o klapkách, egr a podobne. Ako si to najlepšie overiť v domácich podmienkach?
Ďakujem.
Alfa Romeo 159 sw 2.0 JTDm2 125kw, 6/2010
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kw, 8/2002
EX: Citrón Saxo VTS 1.6 16V
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kw, 8/2002
EX: Citrón Saxo VTS 1.6 16V
Re: JTDm2 - pokec....
Ahoj, tipnul bych to na EGR ventil, který zavře později, než by měl, občas se mi to taky stane, není to nic hrozného, jen to člověk vnímá. Jinak 2,0 JTDM byl naštěstí ušetřen dalšího nesmyslu a to vířivých klapek. EGR často stačí vyndat ven a vyčistit.
- kurenadvore
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26.6.2011, ned 11:49
- Bydliště: žilina
Re: JTDm2 - pokec....
Michal dík za odpoveď. Najbližšie keď bude výmena oleja a filtrov tak pozriem aj to EGRko. Je to naozaj drobnosť, ale chcem to vyriešiť.
Alfica má momentálne 149 200 km pri dlhodobej spotrebe okolo 6.9 l. Veru podarený je ten 2.0 jtdm2.
Alfica má momentálne 149 200 km pri dlhodobej spotrebe okolo 6.9 l. Veru podarený je ten 2.0 jtdm2.
Alfa Romeo 159 sw 2.0 JTDm2 125kw, 6/2010
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kw, 8/2002
EX: Citrón Saxo VTS 1.6 16V
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kw, 8/2002
EX: Citrón Saxo VTS 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů