TwinSpark a LPG

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

TwinSpark a LPG

Příspěvek od Petr147 » 25.1.2012, stř 22:15

Nějakou dobu mi leží v hlavě, že bych zplynoval TwinSpark (1.6 v 147), je to daily car, návratnost za půl roku... jen si říkám, že to není 2x nesmrtelný motor, momentálně má najeto 160tis, tak jestli by to LPG pro něj nebyl problém... a co ten Flashlube?

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od Dallen » 25.1.2012, stř 22:37

Vlákno tady je pohledej.
Já LPG dost fandím a zajímám se oněj. LPG motoru neuškodí pokud je provedeno dobře a použitý dobrý systém. Flashlube co jsem slyšel je celkem blbost, ale nevím jak u TS, jestli chceš pošlu ti kontakt na jednoho plynaře který je opravdu špička a nedělá mu problém se vším poradit.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od Kubas » 25.1.2012, stř 22:42

vlákno o TS na LPG tady tuším není.... řešila se V6 na LPG....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od Dallen » 25.1.2012, stř 22:47

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

tyvado
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1341
Registrován: 8.10.2011, sob 19:26
Bydliště: Rožnov p.R

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od tyvado » 26.1.2012, čtv 11:34

Ja měl v 1.6 TS rok 2001 AR 147 s plynem Vialle a bez problému, měla najeto skoro 300 tkm..
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od HonzaR » 26.1.2012, čtv 12:56

Základním problémem motoru TS je pořádnej olej a případně pokud je zatěžovanej olejovej chladič, aby teplota lázně nelezla pod zátěží přes pracovní rozsah oleje..


Do nekonečně opakovaná a zpochybnovaná pravda, za veškerou diskuzí je pár stovek rozdílu..


Pokud je provozovanej na LPG běžným způsobem bez atakování omezovače a
je současně pro jistotu přihozený přimazávání ventilů, LPG nemá na životnost spalovacího prostoru vliv..
.
Olej ale potřebuje častější výměnu, díky nitro-carbonům, který produkuje proces spalování
LPG obecně a který jsou "brouskem" s vysokou tvrdostí..
Pokud se dodrží tyhle věci, LPG bude jezdit stejně dlouho jako benál, a na "zaklepání" kliky
--nejčastější rozsudek smrti TS to nemá výraznější vliv..

Pořádný svíčky, odolný na vypalování izolátoru jsou samozřejmostí, u "laciného výrobce
měnit i po 10-15tis..


Teplota spalování LPG je vyšší, a současně nedochází k chlazení spalovacího prostoru odpařování paliva--čili výparným teplem,tak pořádnej nezarostlej chladič kterej stíhá je taky jeden z prvků, kterej na celkovou životnost má výrazný vliv..

tyvado
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1341
Registrován: 8.10.2011, sob 19:26
Bydliště: Rožnov p.R

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od tyvado » 26.1.2012, čtv 12:59

Svičky jsem měl ty malé od NGK, velke brisk silver pro LPG
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od HonzaR » 26.1.2012, čtv 14:41

Ty velké by měly být NGK LPG :-), ty brisk silvery LPG nejsou celkem špatný, rozhodně
reflektujou jinou vzdálenost elektrod a zápal okolo 10k, no vydržej reálně jen 10tis, pak už jde veškerá kvalita do haj.zlu a vzhledem k možnému vypalování izolátoru bych je rozhodně nepřetáčel.

Do TS to vyměnit ale není žádnej problém /na rozdíl od V6/ a tak dodržet ten interval 10tis nedělá žádnej problém a při ceně Brisk-silverů cca 80kč to není opravdu problém.

JInak zkušenost kterou mám z 2.2 eco bloku Frontery /čili 2.2 JTS/ říká, že Brisk-silvery
jsou lepší než benálová NGK --je to o vzdálenosti elektrod a přeskokovým napětí..

Je to taky o "studenosti " svíčky, rozhodnějsou na LPG lepší studenější, protože izolátor kouká mín do spal.prostoru a hrozí mín vypalování a padání do spal.prostoru..


..jinak třeba tady je obrázek Bosche po 50tis---2mm mezi elektrodama, pro plyn naprostá hrůza..
popraskaný izolátory u benálovýho Densa, atd. nejsou žádná výjimka ..Rozdíl teploty plamene benzínu a LPG je citelný :-(
Druhá věc je velikost nutného napětí pro přeskok jiskry na třeba takhle opálený benálový svíčce "Bosch" se vzdáleností elektrod 2mm jako na obrázku..
To cukání je naprosto nevyhnutelný..LPG potřebuje o dost vyšší napětí za těhle okolností..
Přílohy
svicka_Bosch.jpg

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od HonzaR » 26.1.2012, čtv 14:43

tady jsou grafy zapalovacího napěrí pro jednotlivé svíčky--tady je konkrétně řada Brisk---kvůlivá těm diskutovanejm levnejm Silverům..
výhodou je neoddiskutovatelně nejnižší zapalovací napětí, který do 10tis km je opravdu super..
Přílohy
srovnani svíček Brisk.jpg

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od HonzaR » 26.1.2012, čtv 14:44

tady je k tomu legenda
Přílohy
srovnani_svíček 2.jpg

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od HonzaR » 26.1.2012, čtv 14:47

Pro zajímavost tady jsou ty benálový NGK/vpravo/BKR5EK a Silvery DR15YS...citelně větší izolátor u NGK je citelně větší riziko při použití benálové svíčky na LPG--ta šance, že se keramika časem uhřeje a při velkém nájezdu kilometrů se může projevit prasklinka i u tak kvalitního výrobce tu pořád je..
Čím míň izolátoru ve spalovacím prostoru, tím míň rizika popraskání..tím nechci vůbec tvrdit, že tyhle NGK dělaly nějakej problém, vůbec necukaly,
nebo že by NGK byla špatná značka.., nejsem blázen..
ale z téhle dvojice --na Silvery to jde líp..:-)
obr.
Brisk Silver DR 15YS
NGK BKR5EK
Přílohy
NGKxBrisk.jpg

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od HonzaR » 26.1.2012, čtv 14:57

Samozřejmě nejde zase srovnávat životnost LPG Brisk-silveru a NGK-laser line LPG
Ale to je taky rozdíl třídy..
Prostě do 10tis km ty Brisk-silver vyhovujou, pak to jde rychle do..kopru
Rozhodně pokud někdo jezdí na benálový elektrody, a to je většina uživatelů přestavby na LPG, dělaj velkou chybu..--byt třeba na svíčky od NGK, tak to jsou potom Brisk-silver díky nižšímu zapalovacímu napětí a optimalizovaný "studený" konstrukci s menším optimalizovaným izolátorem pro vysokou teplotu LPG naprosto lepší řešení..prostě u běžně jetý, opálený svíčky je rozdíl pro přeskok i 10kV v neprospěch benálový--a to si cívky užijou...

NGK-LPG LaserLine - špičková technika pro provoz na plyn

Hi-tech elektrody
Zapalovací svíčky LPG LaserLine mají střední elektrodu s iridiovou špičkou a zemní elektrodu s platinovým čipem. Tyto čipy z ušlechtilých kovů jsou přivařeny pomocí náročného a firmou NGK patentovanéhopostupu pomocí laseru. Výhoda: Tyto ušlechtilé kovy odolávají nepříznivým podmínkám při provozu na plyn. Vzdálenost elektrod zůstává během celé životnosti téměř stejná.
Individuální vzdálenost elektrod
U každého typu LPG LaserLine byla pro provoz na plyn předem nastavena ideální vzdálenost mezi střední a zemní elektrodou. Ruční přizpůsobování tedy odpadá.
Optimální tepelné vlastnosti
Měděné jádro v zemní elektrodě každé zapalovací svíčky LPG LaserLine zlepšuje odvádění tepla a pomáhá tak optimálně regulovat zvýšenou úroveň teplot při provozu na plyn. Konstrukční vlastnosti chrání tyto zapalovací svíčky ještě lépe před zanášením sazemi
Tepelný štít pro tělo svíčky
Vrstva speciální slitiny pokrývá tělo každé zapalovací svíčky LPG LaserLine. Ta je tak chráněna před vyššími teplotami popřípadě před zvýšeným ohrožením korozí. Podobnou vrstvu v současnosti nenabízí žádný jiný výrobce na trhu.
Ulehčení zapalovacím cívkám
Testy NGK prokázaly: Při provozu na plyn se potřebné zapalovací napětí zvyšuje až o 7000 voltů - to je tvrdý test zapalovacích cívek. Pouze 0,6 mm silná iridiová střední elektroda zapalovacích svíček LPG LaserLine působí proti tomu. Vystačí si s mimořádně malým zapalovacím napětím. Kromě toho její tvar příznivě ovlivňuje optimální šíření čela jiskr

Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 359
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od Yboris » 26.1.2012, čtv 20:35

Honza R velmi kvalitne a ctive tema vynikajuco stracovane ale mam jeden dotaz u TS su 2 svicky kazda je rozdielne velka a ma ine hodnoty maju stejny zavit .ALEBO AKO SA LISIA VELIKOSTNE. Menia sa obe alebo len jedna a kera je ta hlavna a kera dopalovaci ked sa uz v tem vrtame tak detajlne ,dekuji za odpoved .

tyvado
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1341
Registrován: 8.10.2011, sob 19:26
Bydliště: Rožnov p.R

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od tyvado » 26.1.2012, čtv 20:39

Yboris píše:Honza R velmi kvalitne a ctive tema vynikajuco stracovane ale mam jeden dotaz u TS su 2 svicky kazda je rozdielne velka a ma ine hodnoty maju stejny zavit .ALEBO AKO SA LISIA VELIKOSTNE. Menia sa obe alebo len jedna a kera je ta hlavna a kera dopalovaci ked sa uz v tem vrtame tak detajlne ,dekuji za odpoved .
Každá je úplně jiná a měnil bych je určitě všechny pokud už bych je měnil...
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od Petr147 » 28.1.2012, sob 15:50

Brisky co bych měnil každých 10tis km opravdu nechci, už jenom kvůli té hrůze s cívkama a pod něma s osmi kabelama :D O existenci NGK LPG Laser Platinum jsem nevěděl, do těch bych určitě šel


jedna věc, co mě docela sere, tak je toto:

Obrázek

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od Ladis » 28.1.2012, sob 16:10

Tak já třeba na fávu měl děsnej problém s cukáním na LPG, měnil jsem tam svíčky různých značek a stále problém. Nakonec to vyřešily obyč brisky, kde jsem upravil odtrh na 0,5 místo 0,7 a bylo po problému, svíčky šlapou i po 30 tis. jako nové. Jinak kamarád měl 156 1,6 TS, na plyn natočil tak 80 tis. ( celkem měl najeto ke 250 tis.) a bez problému. Olej nějakej obyč 10W40 a celkově se té káře moc nevěnoval, sám čumím, že se dožila takových Km, než ji rozstřelil :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od Danni » 29.1.2012, ned 19:25

aky je rozdiel medzi LPG a CNG... som si vsimol ze do auta sa da namotnovat bud jedno alebo druhe...
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

faust54
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 484
Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
Bydliště: Praha, Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od faust54 » 29.1.2012, ned 19:32

no CNG je na zemni plyn a LPG je na propan-butan
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od Danni » 29.1.2012, ned 19:40

co je lacnejsie? a na pumpach sa da kupit aj CNG? ci len LPG? co je lepsie?
hmm vela otazok ale tak som laik v tomto
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od Petr147 » 29.1.2012, ned 19:43

tam použij google, CNG skoro nikde nenatankuješ a přestavba stojí ranec...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od Dallen » 29.1.2012, ned 20:05

CNG zapoměň :wink:
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

juraz3nca
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 756
Registrován: 15.5.2010, sob 22:52
Bydliště: 3nec

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od juraz3nca » 29.1.2012, ned 20:57

pokud nezdědíš Fiata z Itálie..
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG

htc

Příspěvky: 1
Registrován: 3.11.2011, čtv 18:25

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od htc » 30.1.2012, pon 00:59

moja skusenost s lpg 147 88kw 230000km bez problemov plyn montovani od nova system vialle(holandsko). .sviecky ngk olej 10w40 440-460 km za ekonomickych 27e . . .bez motorickeho problemu problemi mi alfa roby inde aspon mne:-)))

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od HonzaR » 30.1.2012, pon 14:01

Tady je Graf svíček NGK--zapalovací napětí...
Obecně není vhodný dávat na plyn dvouelektrodový svíčky, čili
obvyklá klasika do 16V TS
BKR6EKPA + PMR7A není optimální, první pálí právě ta větší, dvouelektrodová
--i když je to slušnej materiál..

Náhrada
u lepších výrobců je dobrý nahradit tu velkou svíčku plynovkou/malou stejně plynovou asi
nenajdete v nabídce/, pro ten druhej zážeh už je ve válci plasma a je to už celkem šumák
DENSO = LPG náhrada tý velký=VK20Y
NGK= není náhrada pro 16V TS
BRISK Silver
Přílohy
lpg_graf.jpg

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: TwinSpark a LPG

Příspěvek od HonzaR » 30.1.2012, pon 14:10

Pro ostatní motory i TS/8V/ není problém náhrady svíčky za plynovou NGK
Je to vždycky ten poslední blok písmen = třeba PFR7B,LPG2,LPG3

ALFA ROMEO Model Obsah kW Výroba Motor Válce Odtrh Svíčka V-Line LPG/CNG
145 i.e 16V 1.7 95 08.1994 - 11.1996 AR33.401 4 0,9 PFR6B PFR7B
146 i.e 16V 1.7 95 08.1994 - 02.1997 AR33.401 4 0,9 PFR6B PFR7B
147 GTA 3.2 184 11.2002 - 05.2006 932A.000 6 0,9 PFR6B PFR7B
156 24V 2.5 140 10.1997 - 05.2006 AR32.401 6 0,9 PFR6B PFR7B
156 GTA 3.2 184 11.2002 - 05.2006 932A.000 6 0,9 PFR6B PFR7B
164 i. Q.4 3.0 171 01.1990 - 10.1998 AR64.304 6 0,9 PFR6B PFR7B
164 i. V6 12V 3.0 1551992 - 10.1998 AR66.301 6 0,9 PFR6B PFR7B
164 i. V6 24V Super 3.0 155 07.1994 - 10.1998 AR64.304-64.308 6 0,9 PFR6B PFR7B
166 2.5 l V6 24V 2.5 140 11.1998 - 06.2006 AR34.201 6 0,9 PFR6B PFR7B
166 24V V6 (Brazil) 2.0 151 10.1998 - 06.2006 0,9 PFR6B PFR7B
166 3.0 l V6 24V 3.0 162 11.1998 - 06.2006 AR34.301 6 0,9 PFR6B PFR7B
166 3.2 V6 24V 3.2 176 11.2003 - 06.2006 936A6000 6 0,9 PFR6B PFR7B
33 i.e. all 1.7 Ltr.cat. 1.7 77 1990 - 1993 AR307.46-47 4 0,9 PFR6B PFR7B
33 i.e.-1.7 Ltr.16V 1.7 95 01.1988 - 12.1993 AR307.36-37 4 0,9 PFR6B PFR7B
GT 3.2 176 12.2003 - 12.2004 936A.6000 6 0,9 PFR6B PFR7B
GTV V6 24V 3.0 162 02.1997 - 05.1998 AR67.601 6 0,9 PFR6B PFR7B
GTV V6 24V 3.2 176 06.2003 - 936A.6000 6 0,9 PFR6B PFR7B
GTV V6 24V-L 3.0 160 11.1996 - 12.2000 AR16.102 6 0,9 PFR6B PFR7B
Spider 3.0 V6 24V 3.0 165 06.1998 - 2004 AR16.102 6 0,9 PFR6B PFR7B
Spider 3.2 V6 24V 3.2 176 06.2003 - 936A6000 6 0,9 PFR6B PFR7B



ALFA ROMEO Model Obsah kW Výroba Motor Válce Odtrh Svíčka V-Line LPG/CNG
145 i.e L 1.4 66 08.1994 - 11.1996 AR33.501 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
145 i.e L 1.6 76 08.1994 - 11.1996 AR33.201 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
146 i.e L 1.6 76 07.1994 - 12.1997 AR33.201 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
146 i.e-L 1.4 66 08.1994 - 02.1997 AR33.501 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
146 i.e. 1.3 66 07.1995 - 11.1997 AR33.201 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
155 i -Turbo-Turbo 4x4 2.0 137 08.1992 - 04.1998 AR67.203 4 0,8 BP6ET LPG 2
155 i. V6 2.5 120 05.1995 - 02.1997 AR67.301 6 0,7 BP6ES 4 LPG 2
164 i. V6 12V 3.0 138 01.1990 - 10.1998 AR64.305 6 0,7 BP6ES 4 LPG 2
33 -1.3 L 1.3 1987 - 01.1994 AR305.02-86-87 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
33 -1.5 L 1.5 77 1984 - 1993 AR307.34-305.88 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
33 i.e 1.3 65 02.1994 - 10.1994 AR307.32 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
33 i.e Sport Wagon 1.3 65 2.1994 - 10.1994 AR307.32-301.68 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
33 i.e. 1.4 66 01.1992 - 12.1993 AR307.53 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
33 i.e. -1.7 L 1.7 85 1988 - 1993 AR305.50 4 ,7 BP6ES 4 LPG 2
33 i.e. Cat. 1.5 74 12.1990 - 1993 AR307.51 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
75 i. V6 3.0 133 01.1987 - 02.1992 AR061.20-061.24 Cat. 6 0,7 BP6ES 4 LPG 2
GTV 2.0 L V6 turbo L 2.0 148 06.1998 - 12.1999 AR16.202 6 0,9 BPR6E 2 LPG 2
Spider 1.6 76 12.1979 - 12.1994 AR005.26-015.63 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
Spider i V6 12V 3.0 140 04.1995 - 05.1998 AR16.101-16.199 6 0,8 BPR6ES 2 LPG 2
Spider i V6 turbo 2.0 147 06.1998 - 12.1999 AR16.202 6 0,9 BPR6E 2 LPG 2
Spider i. 2.0 86 01.1990 - 12.1994 AR015.44-88-90 Cat 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2
Sprint Veloce 1.3 64 01.1990 - AR301.68 4 0,7 BP6ES 4 LPG 2






155 i T.S. 1.7 86 02.1992 - 04.1993 AR67.103 4 0,7 BCP6ES 17 LPG 3
155 i.T.S. 1.7 95 05.1993 - 07.1996 AR67.105 4 0,7 BCP6ES 17 LPG 3
155 i.T.S. 1.8 93 0 .1994 - 07.1996 AR67.101-67.102 4 0,7BCP6ES 17 LPG 3
155 i.T.S.L 2.0 104 02.1992 - 02.1995 AR67.201-67.202 4 0,7 BCP6ES 17 LPG 3
155 i.T.S.L 2.0 104 06.1994 -4 0,7 BCP6ES 17 LPG 3
155 i.Twin Spark 1.8 93 02.1992 - 07.1996 AR67.102 4 0,7 BCP6ES 17 LPG 3
155 i.Twin Spark 2.0 106 02.1992 - 02.1995 AR67.202 4 0,7 BCP6ES 17 LPG 3
164 i.T.S Super / Super L.0 06 07.1994 - 10.1998 AR67.201-67202 40,7 BCP6ES17LPG3
164 i.T.S. 2.0102 06.1987 - 09.1992 AR064.16Cat-064.204 0,7BCP6ES7 LPG 3
75 i.Twin Spark 2.0 106 01.1987 - 02.1992 AR061.66 Cat.-062.24 4 0,7 BCP6ES 17 LPG 3

Odpovědět

Zpět na „Paliva (běžná i alternativní)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů