LPG do busso V6

Odpovědět
Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4720
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Dallen » 6.10.2012, sob 08:55

Najdi si nějakého dobrého plynaře a zajeď za ním. Osobně bych začal filtry, když jsou zasrané tak to dělá problém i při 3t.ot.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od twiister » 6.10.2012, sob 10:47

no myslim si tiez ze to bude filtrami, tie menene neboli a neviem ani aku maju servisnu lehotu... dobre dakujem hosi :smt023
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4720
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Dallen » 6.10.2012, sob 11:10

Filtry co 10tkm
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od twiister » 6.10.2012, sob 13:14

fuha, to budem asi daaaleko za... idem na sluzobku na 3 tyzdne ked sa vratim to dufam vyriesim, dakujem
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5122
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Milano75 » 9.1.2013, stř 11:01

hojte:

jen si chci ujasnit pomy: :)

když mám LPG napsané v TP a mám ho vymontované tak mi to je defakto půlně k ničemu, protže když si tam nějaké LPG namontuji, tak ofiko neprojdu STk

takže bych měl provsét výmaz z TP- což snad nic nestojí max 20kč

kolik stojí zapsání plynu do TP????
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4720
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Dallen » 9.1.2013, stř 11:38

plyn z auta se musí vymontovat odbornou firmou, udělat zápis o zrušení, majitel vozu musí na úřadě nechat plyn odepsat aby se zrušil v systému Davoz, který mají úřady...pak se musí vzít originál příloha od plynu a před montáží se vymění u dovozce zařízení za příslušné papíry na Alfu, odevdat musím kopii TP zrušeného plynu spolu s Technickou zprávou, pak se může montovat do jiného
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9937
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Petr147 » 9.1.2013, stř 12:50

Dallen píše:Filtry co 10tkm
Co mi montovali plyn, tak mi říkali filtry 50tis a druhej snad 80tis, ale chci je dělat rozhodně dřív

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4720
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Dallen » 9.1.2013, stř 13:16

Záleží asi na použité soustavě, kamarád má v passatu nějaké poláky a prý by to měl měnit co 10tkm, což mu docela věřím. Jel jsem stím (výměna před 15tkm) a při vytočení to nebylo schopno dodávat dostatečné množství. A přepínalo se to na beňo. To tam skoro žádné nebylo, takže po pár přepnutích (i když jsem to přepínal z5) došlo beňo a já zůstal trčet ve tři v noci loni v těch -20°C mrazech. :smt068
Samozřejmně, že se to zhoršovalo podle toho jaká byla zima a kolik plynu bylo v nádrži (tlak), při těch -20 už to chcípalo kolem 3t.ot
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2683
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Hořepník
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od hadXR » 9.1.2013, stř 17:10

Milano75 píše:hojte:

jen si chci ujasnit pomy: :)

když mám LPG napsané v TP a mám ho vymontované tak mi to je defakto půlně k ničemu, protže když si tam nějaké LPG namontuji, tak ofiko neprojdu STk

takže bych měl provsét výmaz z TP- což snad nic nestojí max 20kč

kolik stojí zapsání plynu do TP????
No pokud se dobře pamatuju tak sem na registru platil ai 50 Kč za zapsání LPG, ale samozřejmě k tomu musíš mít orazítkovanej ten doklad o montáži.

A o těhle institucích mi raděj nemluvte, dneska mě vytočily takovym způsobem, že bych jim to nejraděj podpálil a jěště kuly píčovinám, ale o tom raději jen někdy soukromě.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5122
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Milano75 » 9.1.2013, stř 20:08

no takže na magistrátu jednoduše výmaz z TP a žádnej stres :smt023
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4720
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Dallen » 9.1.2013, stř 20:09

Možná po tobě budou chtít list o demontáži odbornou firmou, ale myslím, že argumentace, že si to koupil bez plynu by měla být dostatečná
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

juraz3nca
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 756
Registrován: 15.5.2010, sob 22:52
Bydliště: 3nec

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od juraz3nca » 9.1.2013, stř 22:31

každý pes jiná ves.. mi plynař tvrdil: malý- 15 tis/km a ten velký- 30 tis/km
tak si vyber..
už na nich mám skoro 40ooo km, tak je snad letos určitě vyměním, jinak podle mě, chce to jezdit na jednu kvalitní pumpu a né všude tam, kde to je o pár kaček levnější...
AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9937
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Petr147 » 9.1.2013, stř 22:33

no jo, ale když člověk někam jede, tak musí brát cestou to, co zrovna je :smt102

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5122
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Milano75 » 10.1.2013, čtv 22:23

Dallen píše:Možná po tobě budou chtít list o demontáži odbornou firmou, ale myslím, že argumentace, že si to koupil bez plynu by měla být dostatečná

takže výmaz je takový, že na STK nazná, že tam není LPG, zapíše do protokolu (evidenční kontrola) a hurá s tím na magistrát pro výmaz- tohle je teorie :)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

juraz3nca
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 756
Registrován: 15.5.2010, sob 22:52
Bydliště: 3nec

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od juraz3nca » 10.1.2013, čtv 23:50

nj, ale potom ty výčitky..
1- na netu jsou mapy (tankování lpg) + a dobré plánování
2- jinak raději ujedu kus cesty na benál, než narazím na něco věrohodného..
AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od xjohny » 15.1.2013, úte 12:40

Vypadá to tu na pár zkušených provozovatelů, chtěl bych se tedy zeptat jestli můžete doporučit nějakou dobrou firmu která dělá zástavby v Praze a okolí, popřípadě Ústecký kraj?

PS: Pro hnidopichy - ne, neplánuju to dát ani do jednoho z mých současných vozidel :)
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1215
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od kravitzUL » 4.3.2013, pon 12:27

tady mi pán tvrdí, že je namontováno LPG přímo od výrobce v I.. dělala to alfa v té době origo a jaká by to pak teda byla kvalita? Vůbec se v plynu nevyznám a tak nevim, který systém je nej atd. Každopádně životnost nádrže je prý 10 let a to bude příští rok.. pak je teda potřebná výměna počítám..jaké jsou cca. náklady? ..nebo se to běžně nějak bezpečně obchází? Má ji sám 1.5 roku, je to kamioňák a teď má levnou naftu, tak ji prodává. Trochu o ni přemýšlim..
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9937
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Petr147 » 4.3.2013, pon 12:39

ta nádrž moc nestojí, se mrkni na net a to Lpg od někoho muselo být, i když by ho montovala Alfa... třeba Dacia montuje na lince italské Landi Renzo

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3516
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Ladis » 4.3.2013, pon 13:50

Nádrž válec (50l)+ multiventil mě stál před 2 roky něco přes 6 litrů.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Mauro Forghieri

Příspěvky: 15
Registrován: 28.2.2013, čtv 11:48
Bydliště: Verona città

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Mauro Forghieri » 4.3.2013, pon 14:09

Kdyz uz tady na vas loudim rady na co si dat pozor pri koupi AR, pokusim se byt take trochu uzitecny.
LPG mam uz ve svem 11 aute a bez nej uz nedam ani ranu. Od obycejnych nemeckych a japonskych atmosfer az po nekolik turbomotoru ze svedske provenience.

Nepovazuju se za na slovo vzateho odbornika, proto tady nebudu operovat tabulkami a hodnotami kterym bude rozumet akorat odbornik. Muj pohled je ciste uzivatelsky.
Castokrat ctu ty urban legend o tom, jak se na plyn snizi vykon motoru a jak to ten motor postupne odrovna...zapomente na to. :wink:
LPG ma vyssi teplotu horeni, proto je minimalne dobre montovat tam vhodne svicky, nejlepe NGK serie LPG. I ventilova sedla a jejich opotrebeni jsou na pohon lpg haklivejsi, toto ovsem uz neni pripad modernich alfich motoru.
LPG pri spalovani nekarbonuje a nevytvari usazeniny, takze stary olej je pri vymene castokrat temer stejne cisty jako ten novy. (pri te alfi spotrebe oleje to ale asi bude jedno, kdyz je tam vlastne permanentne olej novy... :-D )
Pokles vykonu na plyn proti benzinu je znatelny u starsich zastaveb s membranou, ne vsak u modernich sekvencnich jako Renzo Landi, BRC nebo Tartarini, jako i tech s primym vstrikem tekuteho LPG jako treba ICOM.
Z vlastni zkusenosti mohu potvrdit, ze neni znat rozdil v jizde na benzin nebo plyn treba ve Volvu 850 T5R, Subaru Impreza 2.generace nebo SAABu 9.5 Aero, i kdyz tomu dam plny kotel. Chce to jen mit na zreteli urcita pravidla.
Pokud kupuju auto ktere uz zastavbu ma, zjistenim kodu injektoru si na netu zjistim, jestli nekdo nesetril a injektory nejsou poddimenzovane. Priklad: kdyz ma motor 5 valcu a vykon 211 koni, nemel by byt vykon kazdeho jednoho vstriku nizsi nez 50 koni. Cokoliv min bude mit za nasledek ze po zaslapnuti na podlahu a vyssich otackach to zacne kuckat jak kdyby to jelo na 3 valce.
Proste, vstriky by meli byt vzdy lehce naddimenzovany.
Vstriky a jejich efektivita jsou samozrejme velmi citlive na usazeniny a bordel ktery v plynu je. Proto je vhodnejsi, (rozumej levnejsi) prevence a castejsi vymena LPG filtru, a to jak toho na plyn v tekutem tak i toho v plynnem stavu.
Jednou za 5-7 tisic km pro jistotu vyprazdnim do nadrze cistic iniektoru od Arexonsu. Vymena injektoru je financne podstatne nakladnejsi.
Pokud chci nechat udelat zastavbu do auta bez LPG, zohlednim vyse popsane, a budu se orientovat na overene znacky, a jeste vice overene dilny kde mi personal zduvodni proc je do meho motoru vhodnejsi prave ten a ne jiny system. (tzn. ne proto, ze prave onu znacku nabizi, ale proto, ze zna specifika motoru dane znacky, tudiz vi, ze do vysokootackoveho motoru je vhodnejsi BRC a ne Lovato)

Neni pravda, ze by benzinove injektory vysychali a prestali fungovat protoze se jezdi porad na plyn. Startuje se (krome systemu ICON) vzdy na benzin, a komutator prepne na plyn az po dosazeni urcite teploty motoru.
Co ovsem pravda je, ze se nedoporucuje jezdit s rezervou benzinu v nadrzi dlouhodobe, ale alespon se ctvrtinou a vice. To proto, ze v zatackach dojde pri malem mnozstvi benzinu v nadrzi k vynoreni, nebo vyprazdneni benzinove pumpy v dusledku cehoz pokud se to casteji opakuje tato vysycha a odchazi. Vyrobci LPG zarizeni doporucuji ujet na kazdych 1000 km na plyn aspon 50-80 km na benzin.

Spotreba plynu je proti benzinu nejmene o 15% ale spis o 20% vyssi. jako priklad uvedu treba manzelcino Polo, kde je prumerna spotreba benalu kolem 6,6l proti 8,3l plynu na 100 km. Plna plynu ji stoji 27€, udela na tom 400-420 km coz dela 6,50€ /100 km.
Zaverem bych jen dodal, ze pohon na plyn nevyzaduje zadnou prehnanou peci, a pozitiva dalece prevysuji mozne problemy. A pokud se vyskytnou v mire vetsi nez male, neni to vina plynu ale odflaknute prace nebo udrzby. :)

Nebudu se rozepisovat o dalsich vyhodach z LPG plynoucich, jako treba bezlimitni vjezd i do nizko emisnich zon, nebo v pripade inverze, moznost vjet do podzemnich parkovist az do -1.patra,nizsi dane z vlastnictvi vozidla atd, protoze legislativy CR a I nejsou totozne.
Ci sono due cose che l'uomo non ammetterà mai di non saper fare: guidare e fare l'amore...

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1215
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od kravitzUL » 4.3.2013, pon 21:41

super dík chlapy :smt023 Na co bych se měl majitele teda konkrétně zeptat, abych věděl jak kvalitní plyn tam je... a na co si dát hlavně bacha u plynu co je v alfě už skoro 10 let..
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 429
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od mari156 » 29.7.2013, pon 14:51

Nazdar chlapi.Můžete mi poradit,kdo by udělal kvalitně plyn do AR 166 V6 a samozřejmě i pohledně.Díky :smt023
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9937
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Petr147 » 29.7.2013, pon 14:52

Jiřík...

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 429
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od mari156 » 29.7.2013, pon 16:13

Petr147 píše:Jiřík...
Díky,ale vůbec netuším o jakého Jiříka se jedná :-D !Můžeš mi,prosím Tě,na něj dát nějaký kontakt :smt023 ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9937
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: LPG do busso V6

Příspěvek od Petr147 » 29.7.2013, pon 16:24

http://www.lpgperfect.cz/html/kontakt.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Paliva (běžná i alternativní)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host