komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Odpovědět
jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od jindřich 333 » 29.3.2010, pon 15:53

tak co motůrek, už zajíždíš?? a co všechno se měnilo při té částečné GO??
zkoušel jsi měřit tlaky po opravě a před???

a jak budeš zajíždět??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Sejny » 29.3.2010, pon 16:00

Ty tlaky před a po mě také velice zajímají. Jenže jak znám dvojku Miso/Rasputin tak určitě nic nezměřili :smt033 Tak co kluci? :wink:
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od jindřich 333 » 29.3.2010, pon 16:12

a jak postupuješ ty Sejny?? Mě ještě chybí vložky válců (písty nechávám původní) a přebrus kliky a snad to pojede jak pila :-)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od misokgb » 29.3.2010, pon 17:35

Sejny píše:Ty tlaky před a po mě také velice zajímají. Jenže jak znám dvojku Miso/Rasputin tak určitě nic nezměřili :smt033 Tak co kluci? :wink:
To neni moje auto, ja sem pouze uzivatel :smt033 Uprimne je mi to tak sumak, hlavne, ze to jede a nezere olej :smt020
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 30.3.2010, úte 09:17

merat tlaky pred GO uz nebolo mozne z dovodu ze s motorom sa uz nedalo tocit, ake tlaky ma po GO zatial neviem, ale zmerame. Zajizdeni - viac ludi co robi s autami vravi ze ziadne zajizdeni, proste normalne jazdit. Ale kedze mechanik mi dal jasne najavo ze pokial ten motor nebudem minimlane 300-500kilometrov "setrit" a nieco sa posere, tak zanim ani nemusim chodit. Takze nakych 350kilakov to bude zlahka. Hned potom vymena oleja za 10w60racing. Co sa tyka toho co sa menilo: v podstate vsetko az na piesty, a pruziniek na ventiloch(nevedel ich zohnat). Inak auto ma k dnesnemu dnu nabehanych ~20-25km
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Kůrkyn » 30.3.2010, úte 09:22

Na záběh je potřeba minimálně 1000 km, spíš 2000. Dej si magnet na filtr oleje, ať chytá piliny.

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 30.3.2010, úte 09:44

z dovodu "opracovavania" novych dielov ide nova vymena oleja (samozrejme s filtrom) po 300km ako nahrada za ten magnet...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Kůrkyn » 30.3.2010, úte 09:46

Dobře, no tak ne. :)

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od had&kříž » 30.3.2010, úte 09:59

jedna věc mě zaráží - u studeného motoru, po go, a tlak oleje někde mezi 3-4 ? já mám na studeným motoru 7 barů. čím to je ?
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 30.3.2010, úte 10:20

7bar je nako moc, skor by som to videl na chybu cidla alebo budiku, ale mozno sa mylim. Kolko ti tlaci ked uz je olej zohriaty na volnobehu (tak pol cca pol hodine jazdenia?)

btw, ten tlak u mna je za studena 5bar, len natom videu to je blbo vidiet
Naposledy upravil(a) Rasputin dne 30.3.2010, úte 10:28, celkem upraveno 1 x.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od had&kříž » 30.3.2010, úte 10:23

vzhledem k tomu že su pitomec a lil jsem tam celou dobu 10w40 místo 10w50 tak mi to tlačí po půl hodině na volnoběh cca 0,5 barů, ale když to vytáhnu do omezovače tak se mi tlak zvedá někde na 5-6 a to mám najetých 260 tisíc km na TSku a z toho posledních třicet tisíc nebylo žádné mazlení :smt033
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 30.3.2010, úte 10:36

hmm, mno tych 0.5-1bar za tepla je by som povedal normal, tak isto to mam aj ja, aj bracho to tak mal na vsetkych TS. takze v budik a cidlo budu asi ok. Tazko povedat. Ja mam mmt naliaty valvoline 10w40 a nahradi ho 10w60racing, uvidim jak bude tlacit s tym olejom.

http://www.youtube.com/watch?v=vlAzAMiCAoI opat pripomeniem, ze v reali to vyzera krajsie, hlavne to biele podsvietenie, fotak to nevie proste dobre zobrat...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od misokgb » 30.3.2010, úte 11:48

Kůrkyn píše:Na záběh je potřeba minimálně 1000 km, spíš 2000. Dej si magnet na filtr oleje, ať chytá piliny.
Piliny z hliniku zachyti magnet? Nebo sou tam vobec hlinikove piliny v motoru? :D Ja nevim, proto se ptam, uz je tam nabehano 50km :P Dnes nalijeme nejakou lepsi stavu. Jinak vice lidi se shodlo, ze zabeh netreba zadnej, nekdo navyse tvrdi, ze kdyz od zacatku davas kapky, tak ma motor vyssi komprese - vyssi vykon. Bez ohledu na hypotezy a pod znam min. 2 lidi, ktery maji motor po GO (Honda) a od zacatku - od prvniho zahrati motor dostavala kapky a jede jako das pres 30tkm - vim neni to moc, ale kdyz to 30k vydrzelo, ted se to zadre, nebo rozsype? Nemyslim... Jezdime na tom normalne max tak do 5000rpm - to staci zatim :D Uvidime kolik to snese, ale nejede to spatne :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od jindřich 333 » 30.3.2010, úte 12:34

a jede to citelně líp, než motor před GO?? Měnili jste i vložky válců?? a ty tlaky zkuste změřit :-)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od misokgb » 30.3.2010, úte 12:36

jindřich 333 píše:a jede to citelně líp, než motor před GO?? Měnili jste i vložky válců?? a ty tlaky zkuste změřit :-)
Vlozky jen mirne brouseny, byli pry dobry - novy krouzky akorat. Citelne nevim, mozna trochu je - plny kotlik do omezovace sem jeste nestupil, tak to neumim posoudit :D Pockej 200-300km a pak ti reknu :D
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 30.3.2010, úte 12:47

keby som mal dat menit vlozky aj piesty tak si porad radsej dovezem dalsie auto zvonka :smt044
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od RV147 » 30.3.2010, úte 20:21

Proč se na tom videu kouří když se odšroubuje zátka ? Tlak oleje za studena mám stejnej a myslím si, že mi to na klice už nedrží. Jestli je to takhle po přebrusu kliky kašlu na to. Vždycky když dám novej olej tlačí to min. o půl baru víc. Vydrží to tak 5000km. Kompresní tlaky by mě obzvláště zajímaly. Kolik to mělo předtím je úplně jedno. Pokud jsou vložky OK, mělo by to po pár stech km mít tlaky co novej motor. A to mě právě zajímá.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Milano75 » 30.3.2010, úte 20:40

To RV147:

to je docela dobrý připomínka, osobně jsem taky pro, aby se to zjistilo!!!!!!!!!!!


já raději používám minerál (u dieslu) a jsem na zahřátým motoru na 1,5barech na volnoběh místo 0,5baru
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od A.J.Michal » 30.3.2010, úte 20:46

s tim kourenim ze zatky bych si nedelal hlavu, moje TD kouri uplne stejne ,jsou to jen olejove vypary.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 30.3.2010, úte 21:08

to koureni z nalievacieho otvoru bolo len po prvom nastartovani, resp. take masivne. Teraz uz je to ok, takmer zanedbatelna kour ked sa viko otvori.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Milano75 » 30.3.2010, úte 23:08

A.J.Michal píše:s tim kourenim ze zatky bych si nedelal hlavu, moje TD kouri uplne stejne ,jsou to jen olejove vypary.

:( vzhledem k tomu, že to nechce moc chytat tak bych si s ím hlavu dělla- většinou to jsou ušlé komprese do vany

ale u toho TSka bych to viděl opravdu na nějaký výpary z nového oleje, nebo to mohlo být mazadlo, kterým byly namazány díly motoru při skládání, těžko říci :smt033
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 2.4.2010, pát 20:51

takze alfa ma najeto zatial 210km O chvilu ju caka prva vymena oleja, malinko dojazdi este zopar kilometrov a skusi sa co dokaze nad 4500rpm. Zvody zatial drzia, akurat ze sa este vypaluje ta termopaska a pri stati ide smrad do interieru; ale uz aj to ovela menej ako na zaciatku.
Naposledy upravil(a) Rasputin dne 2.4.2010, pát 21:21, celkem upraveno 1 x.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od misokgb » 2.4.2010, pát 20:53

Uz se tesim kdyz se vymeni olej a zahreje motor :smt026 :smt026 :smt026 :drivers:
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Sejny » 11.4.2010, ned 16:21

Takže já už jsem srdíčko taky otevřel: http://sejny.rajce.idnes.cz/TS_rozborka/ zatím jsem nalil hlavu benzínem a ventilům se nějak moc protíkat nechce... budu tahat ven i písty a pokud naměřím spáry v zámcích a průměry pístů skoro jak u nového motoru tak se vážně naseru :-D
Miso: sežeň si prosím měřák a změř ty tlaky ať je jasno. Můj motor maže na volnoběh plně ohřátý 2bar a to stále ikdyž je olej těsně před výměnou, vytočený motor tlačí cca 5bar(teď nevím přesně) a používám olej 10W50. Když jsem auto dovezl tak nevím co v něm bylo za olej ale při vypuštění smrděl a tekl jak voda.... auto s ním mazalo na volnoběh někdě kolem těch 0,5-1bar a při motoru v otáčkách to bylo myslím podobné jako s tou 10W50..... maximální tlak je daný redukčním ventilem, pokud tento funguje správně tak není problém. Opačný extrém zase je když je tlak moc velký.... tím narážím na to jak se tu někdo chlubil že mu tlakoměr chodí až za roh... pak je ten tlakoměr buď vadný anebo správně nefunguje onen redukční ventil, který se normálně při dosažení daného tlaku začne otevírat a část oleje přepouští zpět do olejové vany.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od RV147 » 11.4.2010, ned 17:10

Takže dle fotek motoru nic podstatnýho nebude, když máš takhle čistý sání. Jinak nezáleží na průměru pístů, ty funkční nejsou, ale na ovalitě a průměru vložek. Jakmile je ovalita větší než cca.0,1mm je to na brus. Opotřebení bejvá do soudku a největší v místě kde chodí kroužky. Pokud jsi to rozdělal, tak pístní kroužky bych nový dal. To zdvihátko na fotce je na vyhození, ten měsíček značí popraskanou povrchovou vrstvu zušlechtění a to Ti časem odrbe vačku. Na klice to samý průměr nesmí bejt jako šiška, jak u hlavních tak u ojničních ložisek. Průměr válce se měří tímhle: http://www.uni-max.cz/dutinomer-supito-050100/d/
Tam kde to změříš obyč. mikrometrem na díru nic nenaměříš, tam nechodí kroužky. Pokud už nahoře ve válci cejtíš nehtem hranu, je to na brus na 100 %.
Ty ventily musí držet benzín bez pružin.
Naposledy upravil(a) RV147 dne 11.4.2010, ned 17:30, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Odpovědět

Zpět na „TS 8v“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů