Recenze na auta, nejen Alfa....

Odpovědět
Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Testy AR 156 - pro pouceni i pobaveni

Příspěvek od Radim » 18.1.2007, čtv 10:53

nebylo by spatne mit tu pohromade testy ktere vychazeji o ohledne AR 156,co myslite? a pro zacatek..

http://www.tipcars.com/applications/mag ... mailem=ano
Alfetta GTV L

Frlo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 6.1.2007, sob 23:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frlo » 19.1.2007, pát 10:36

Zaujimavy prispevok, ale takto by sa dala popisat kazda znacka od bmw cez wv, audi, mercedes... nic nieje dokonale... Keby nemci vedeli robit taketo interiery a exteriery... tak by som si mozno kupil nemca...
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 19.1.2007, pát 19:06

Frlo píše:Zaujimavy prispevok, ale takto by sa dala popisat kazda znacka od bmw cez wv, audi, mercedes... nic nieje dokonale... Keby nemci vedeli robit taketo interiery a exteriery... tak by som si mozno kupil nemca...
Ja si myslim ze by mi interier a exterier M6-ky vyhovoval :wink:
Ale nebudem tady prece propagovat hnusne a odporne BMW :D
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 19.1.2007, pát 19:49

Zase by sis určtě stěžoval na spotřebu ... :mrgreen:

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 20.1.2007, sob 17:21

Neco mi rika ze ti co kupuji M6 spotrebu moc neresi :)
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 1.11.2007, čtv 13:20

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 2.11.2007, pát 07:34

Zajimavej článek. Sice ta část o motorech TS je blábol, ale jinak se s ním můžu naprosto stotožnit. Ale je pravda, že to řízení mě na jedné straně u 156ky hodně potěšilo a na druhou stranu mě hodně zklamalo. Mám na předku měněný horní a spodní ramena a kola nevykazují vůli. Na zadku mám vytlučený dva silentbloky a taky tam není vůle, ale při přejezdu nerovností mě to díky těm silentblokům hodně mlátí. Od výměny těch předních ramen ale furt vnímám při přejezdu nerovností dost silný rány od předku a někdy se stane, že mi to pěkně cukne s volantem a celým autem to zacvičí. Je to problém mýho auta nebo je to tak i u ostatních. Žádnou jinou 156kou jsem nikdy nejel, tak nedokážu posoudit.
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

Frlo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 6.1.2007, sob 23:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frlo » 2.11.2007, pát 08:09

hm... mne to nerobi, moja ma 2 roky a akekolvek nerovnosti sa ani minimalne do volantu neprenasaju, ani ziadne rany nepocitujem. Na nerovnostiach uplne kludna a ticha.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 2.11.2007, pát 08:44

156 je trošku jankovitá, na větších nerovnostech má přední náprava tendenci odskakovat a je to dopovázené opravdu zajímavým akustickým zážitkem. tohle je kromě životnosti jediná bolest jinak skvělého zavěšení..
Alfetta GTV L

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 2.11.2007, pát 08:46

tak to jsem ani nijak nepozoroval...zkusim se na to zamerit...za chvili pojedu do Mestce Kralove tak to zkusim sledovat..
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 2.11.2007, pát 09:47

U 146ky bylo řízení úplně jinde. Ta seděla na jakýmkoli povrchu a přechod na 156ku byl o to citelnější. Stačí přejet v Brně kanál a hned musím řízení mírně korigovat.
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 2.11.2007, pát 09:48

Když jem měnil ty ramena, tak mi servisák říkal, že časem budu muset vyměnit i tyčky stabilizátoru. Nemůže to na to mít vliv?
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.11.2007, pát 09:49

Tak to by mne zajimalo od kdy stoji na TS vymena remenu i s kladkami 20 tisic... Ja za to daval asi 7... :smt009
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 2.11.2007, pát 10:03

No právě, já za to dal asi 6litrů i s klíňákem a kladkama. Svíčky mě stály asi 1500Kč Brisky.
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Příspěvek od JiVi » 3.11.2007, sob 08:08

Raddik píše:156 je trošku jankovitá, na větších nerovnostech má přední náprava tendenci odskakovat a je to dopovázené opravdu zajímavým akustickým zážitkem. tohle je kromě životnosti jediná bolest jinak skvělého zavěšení..
pricny nerovnosti - to je fakt pekna rana ... ale to je bolest uhlu zaveseni ...

kazdopadne s odskakovanim predku to je pravda ... vymenil jsme komplet predni napravu a je to stejny, takze to bude konstrukci ... holt je to delany na rovny povrchy ... vic nerovnosti za sebou nedokaze slusne utlumit ...
Alfa Romeo 156 1.9JTD

yarda155
Uživatelský avatar

Příspěvky: 20
Registrován: 19.7.2007, čtv 20:55
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od yarda155 » 3.11.2007, sob 09:51


Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 3.11.2007, sob 10:55

O tom uz se tu dva dny diskutuje... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

yarda155
Uživatelský avatar

Příspěvky: 20
Registrován: 19.7.2007, čtv 20:55
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od yarda155 » 3.11.2007, sob 12:25

Harous píše:
O tom uz se tu dva dny diskutuje... :-D
omlouvám se nějak jsem to přehlídnul, myslel jsem, že je to diskuse k notoricky známé recenzi na Tipcars :oops:

Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 3.11.2007, sob 12:31

JiVi píše:kazdopadne s odskakovanim predku to je pravda ... vymenil jsme komplet predni napravu a je to stejny, takze to bude konstrukci ... holt je to delany na rovny povrchy ... vic nerovnosti za sebou nedokaze slusne utlumit ...
Aspoň že tak. Já už jsem se lekl, že jsem koupil úplnýho šrota ::s29::
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 3.11.2007, sob 17:13

yarda155 píše:omlouvám se nějak jsem to přehlídnul, myslel jsem, že je to diskuse k notoricky známé recenzi na Tipcars :oops:
Omlouvat se nemusis, kazda iniciativa se pocita... :wink:
Je zajimavy v testech 156 jako novinky v tom 98. roce se z ni kazdej rozplival. Asi je ted moderni na ni plivat...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

yarda155
Uživatelský avatar

Příspěvky: 20
Registrován: 19.7.2007, čtv 20:55
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od yarda155 » 3.11.2007, sob 20:54

Harous píše:
yarda155 píše:omlouvám se nějak jsem to přehlídnul, myslel jsem, že je to diskuse k notoricky známé recenzi na Tipcars :oops:
Omlouvat se nemusis, kazda iniciativa se pocita... :wink:
Je zajimavy v testech 156 jako novinky v tom 98. roce se z ni kazdej rozplival. Asi je ted moderni na ni plivat...
zkus to vzít z té lepší stránky, díky těmhle "recenzím" jsou u nás dostupné za takové peníze a.vs.s

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 701
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bull.et » 4.11.2007, ned 10:11

yarda 155.. je sice pravda ze diky takovymhle recenzim jsou alficky za pekny penize, ale diky tomu ze jsou v podstate levne si je muze poridit kazdy blb (s odpustenim) a pak slysis jaky to sou smejdy...takovej zacarovanej kruh :???:
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Hadislav
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 6.6.2007, stř 06:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hadislav » 4.11.2007, ned 17:32

Sehnat levně je můžeš, ale taky je potom hódně levně prodáš :shock:
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 5.11.2007, pon 07:40

no ja jenom cekam kdy se alfama 156 zacnou prohanet nasi romsti spoluobcane....kdy nechaj stare MB,BMW,Audi a preskocej do 156ky :(
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Kubas » 31.8.2009, pon 11:41

pánové tohle vlákno možná taky trošku chybělo, tak ať nemusíme kvůli každému testu na Mito nebo 159 zakládat samostatnou diskusi....

Jako první test nabízím opravdovou lahůdku, VW Polo na http://www.auto.cz

http://magazin.auto.cz/testy/volkswagen ... of-vw.html

Nestene se mi často, že bych si při čtení testu na auto poprskal monitor, ovšem při perlách jako

"Spousta lidí u nás dávno skončila ve Fabii, někteří se zamilovali do Yarisu, obrovská spousta lidí se nechala zlákat na Peugeot 206 nebo 207 nebo třeba i Fiestu, Corsu, Micru či Aveo, ve VW Polo ovšem jezdili „vyvolení.“ Prostě vlastnit Polo bylo něco a tenhle pocit s poslední pátou generací spíše než vymizí naopak zesílí. Kdy jindy totiž malý Volkswagen vypadal větší, robustnější a luxusnější, kdy jindy byl blíže hranici nižší střední třídy a tedy na dohled svému velkému vzoru VW Golf? Ostatně stačí se podívat na vnější rozměry: větší délka i šířka, dokonce delší rozvor a do toho i větší rozchod. Prostě všechno se nafouklo a není tedy důvod, aby se nenafoukl i pocit Pola coby exkluzivního kousku."

nebo

"Přístup do kufru není špatný, sedadla se sklápí snadno a do prakticky rovné podlahy. Stěhovák z Pola sice nikdy nevyroste, například takové vyklízení sklepa nebo i dovolená ve čtyřech však zůstává reálnou možností."

jsem opravdu slzel..... takže zapomeňte na cokoliv jiného, kupte si VW Polo HTP, získejte pocit naprosté exclusivity a vyraže ve 4 lidech na dovolenou vašich snů :smt044 :smt044 :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 10 hostů