Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od speedy » 27.12.2020, ned 08:13

Pokud na Tonale mají postavenou výrobní linku, se kterou začali před fúzí s PSA, tak taky pochybuju, že by neměli rozhodnutou platformu, na které to vyjede. A jak říká Harous, ten hot hatch na základě P308 by nemusel být vůbec špatný, konec konců Peugeot měl v minulosti taky pár výborných rychlých aut, takže bych se nebál. Hlavně bych ten hatch nazval opět Giuliettou ať je kontinuita modelu.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 28.12.2020, pon 20:31

nebojím se o Giuliettu QV, takový hothatch asi dnes umí už každý od VW přes Francouze až po korejce.... ale co ty běžné Giulietty kolem 150PS? budou i ty mít nějakou lepší techniku nebo budou mít jednoduché nápravy jako ostatní konfekce? prostě současná Giulietta je vymakané auto ve všech specifikacích, i základ má nadprůměrný podvozek.... a to musí zůstat.... (vemte třeba jak byla vymakaná Alfa147 před dvaceti lety....)

Jinak o nějaké další Lancii jsem slyšel.... crossover.... proč ne, v Itálii by to byla bomba a nabídnout to i jinde v showroomech Fiatu nemůže být tak drahé....

Jinak pánové, tady ještě video k té replice Alfetty 158, týpka s tím pozvali na nějaký VIP Alfa meting.... bodejď by ne!!!!



na jednu stranu je fajn že tam Alfa takové akce dělá, ale kdy se to projeví na prodejích???? a taky je trošku symbolické že ten borec co tu repliku postavil se ptá Ralpha Gilese (čas 9:15) - "jak takové auto udělali v třicátých letech?" a šéf designu FCA mu řekne "I do not know".... jako beru že takový manažer asi po večerech neštuduje detaily z historie, ale stejně to zamrzí..... co už, jsem zvyklej, osobně už Alfě moc šancí do budoucna nedávám..... Když budu mít velké štěstí tak se dočkám ještě jednoho velkého italského kombíku, který bych si určitě koupil (a je jedno jestli to bude Alfa/Fiat/Lancia) a pak se z aut stane něco, co mě vlastně nebude zajímat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od speedy » 28.12.2020, pon 20:46

Člověk se musí uklidnit tím, že si holt řekne: “nějak bylo, nějak bude” a třeba to tak hrozný nebude :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 28.12.2020, pon 21:30

Ale jo, sny jsem si splnil, s veteranama se muzu bavit donekonecna, neposeru se... ;-) akorat si proste rikam ze jeste jedno italske auto jako daily driver bych chtel, dokud to jde... asi bych uz zvladl i sedan jako byla 166, ale Giulia je pro me fakt mala :-( navic uz jednu v rodine mame takze se muzu svezt kdy budu chtit.... firma by utahla neco jako byvala Kappa SW a to by me klidne s 2.2JTD stacilo.... ale proste nic takoveho neni.... bude to aktualni tak za tri roky, tak uvidime.... treba nakonec budu rad za nejake posledni Stelvio :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od MichalT » 29.12.2020, úte 00:09

Kubas, za tři roky bude tak možná 15. studie příštího modelu a Tonale bude připraveno k výrobě - od roku 2027... :D jako má to jednu malou výhodu, že nám ty Giulie tak rychle nestárnou, když teď zase 10 let nebude žádný nový model :-D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 29.12.2020, úte 16:35

Michal: hele já to tady říkám už delší dobu.... že Giulia je dnes ve srovnání s konkurencí lepší auto než před čtyřmi lety když ji představili.... samozřejmě je furt stejná, ale konkurence jde do prde*e.... ;-) zraje jak víno, holka.... :-) Alfa je asi poslední automobilka na světě, která ještě nemá žádný hybrid, mildhybrid, prostě NIC.... jen úplně normální fosilní auta :-)

tak už se nám to blíží.... https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranic ... anicni_rie
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od MikeC » 29.12.2020, úte 17:24

A prej by to mělo být Brennero...
https://www.clubalfa.it/320782-alfa-rom ... GJawYatIaY
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 29.12.2020, úte 21:25

B-segment SUV na sdilenych komponentech s PSA, co uz, zvykejme si, fungovat to muze.... tak snad :-) jinak treba nazev Stelvio se mi libi, Tonale uz o dost mene a Brennero ve me evokuje nekonecne rady kamionu.... ale furt lepsi nez Grecale od Maserati.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od speedy » 30.12.2020, stř 07:45

Kdyby to začali do dvou let vyrábět bylo by to super, píšou že od 2021 instalují výrobní roboty, tak pokud spolupráce s PSA dokáže urychlit příchod několika nových modelů, budu jenom rád. Takový crossover to by si mohlo pár paniček v evropě koupit 😎
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od MichalT » 30.12.2020, stř 18:45

A na autoforum.zumpa.cz zase budou psát, že je to jen předražená 3008...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 30.12.2020, stř 19:13

Tak nesmí být předražená no... :D
Nebo ještě líp, nedívat se na autofórum. :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 30.12.2020, stř 20:07

Jinak si přiznejme, že crossovery nejsou jenom doménou řidiček. A pro automobilky je to zlatej důl, protože lidi to chtějí a ještě jim jsou ochotni za to zaplatit mnohem víc než za hatchback. Takový Nissan Qashqai zná skoro každej, Nissan Pulsar skoro nikdo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 30.12.2020, stř 21:02

Přitom jak řekl kdysi Sergio - "na Quashquai není absolutně nic zajímavého".... a vlastně je to pravda, ale na to se*e pes, hlavně když se to prodává.... :-) Jinak paradoxně pro nás konzervativce je to dobře, lidi se nechají holit na cross-SUV a normální hatche a kombíky jsou brané jako auta pro chudinu a nejsou tak předražené.... Kodiaq je dražší než stejný Superb, přičemž funkčně podle mě nenabídne nic navíc a naopak logicky kvůli váze a výšce bude hůř jezdit.... a tak je to u všech značek.... lidi raději jezdí prťavým Capturem, než by si koupili Megane.... ale dobře jim tak :-)

Každopádně dělat z 3008 Alfu bude tuhý oříšek, tam bude kotel práce jak to naladit tak, aby to jízdně Alfu aspoň připomínalo.... Naopak Lancii by z toho šlo udělat hned... trošku chromu a alcantary a hned bych věděl co ženě koupit :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 30.12.2020, stř 23:09

Já se byl na Qashqai podívat a svezl se tehdá v 1.6T. Zajímavý na tom bylo to jak to všechno hezky fungovalo. Jízdně a komfortem. Emoce to auto nějak zvlášť nebudilo, ale jako celek mě to velmi slušně překvapilo. Nakonec padla volba na Ceeda SW kvůli kufru a hafanovi. Jedno SW to prostě v rodině chtělo. A jak píšeš, crossover v týhle třídě jako Lancia a o nástupci Ceeda bych měl zřejmě rozhodnuto.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 4.1.2021, pon 11:27

Aktualita z Hospodářských novin:

Poměr sil na globálním automobilovém trhu se už brzy výrazně změní. Akcionáři druhé největší evropské automobilky, francouzské společnosti PSA Group, a italsko-americké Fiat Chrysler Automobiles se v pondělí chystají schválit "spojení rovných". Fúzi v hodnotě 38 miliard dolarů, zhruba 823 miliard korun, před Vánoci schválila Evropská komise. Vznikne nová skupina, která ročním prodejem téměř osmi milionů aut zaujme na světě čtvrté místo. Větší budou jen General Motors, Toyota a Volkswagen.

Nový kolos se bude jmenovat Stellantis, od latinského výrazu "stellare", což znamená "rozzářit hvězdami". Pod korporátní hlavičkou zůstanou zachovány firemní značky, jichž je 14, mimo jiné Jeep, Fiat, Maserati, Alfa Romeo, Chrysler, Peugeot či Opel. Stellantis bude registrován v Amsterdamu.

"Spojení přinese značné úspory na nákladech, což nám umožní vytvořit zdroje pro investice do nových technologií, včetně elektrizace a autonomních systémů řízení," prohlašuje dvaašedesátiletý Carlos Tavares, portugalský šéf PSA Group, který se stane hlavou celého Stellantisu.

Mužem číslo dva ve firemní hierarchii bude Mike Manley, Brit, který od července roku 2018 řídí koncern Fiat Chrysler. Ve Stellantisu převezme odpovědnost za byznys v Severní a Jižní Americe, který bude klíčový, hlavně díky silnému postavení americké značky Chrysler. Ta se do spojení s Fiatem plně začlenila v říjnu 2014.

Manley by měl pomoci dostat na americký trh značku Peugeot, která na něm dosud chybí. Je přesvědčen, že firemní sňatek s Francouzi vyjde k plné spokojenosti akcionářů.

Největším podílníkem je se 14,4 procenta italská rodina Agnelliových, Peugeotovým připadne 7,2 procenta a francouzské vládě 6,2 procenta.

"Manažerská kultura v PSA se až neuvěřitelně podobá té naší. Italové jsou hbití, v konkurenčním prostředí se pohybují jako ryba ve vodě a stejně jako my věří ve své značky a nelitují investic do lidí," uvádí Manley v rozhovoru pro list Detroit News. S Tavaresem ho navíc pojí letité přátelství.

Portugalský manažer hovoří plynně čtyřmi jazyky. Absolvoval prestižní École Centrale Paris a poté v roce 1981 nastoupil do Renaultu. V letech 2004 až 2011 pracoval pro alianci Renault−Nissan v Japonsku.

Své schopnosti Tavares prokázal i poté, kdy PSA v roce 2017 od General Motors převzala německou značku Opel a britskou Vauxhall, které během dvou předchozích dekád Američanům prodělaly zhruba 20 miliard dolarů.

K tomu, aby začaly dosahovat zisku, stačilo Tavaresovi půldruhého roku. Ostrých rozhodnutí se nový šéf nebál. Náklady klesly hlavně tím, že 8000 zaměstnanců bývalé divize GM Europe odešlo do předčasného důchodu nebo rozvázalo pracovní poměr dohodou za slušné odstupné.

"O Tavaresovi nelze říci, že je to trpělivý gentleman. Ale dříve, než rozhodne, vyslechne si názor podřízených. Pak nekompromisně vyžaduje, aby se jeho stanovisko respektovalo," poznamenává Carla Bailová z Center for Automotive Research z amerického Ann Arboru. S Tavaresem spolupracovala u japonského Nissanu.

Alianci Renaultu s Nissanem tehdy vedl Carlos Ghosn, který Tavarese v roce 2011 povýšil na provozního ředitele Renaultu.

Stal se tak fakticky druhým nejmocnějším mužem této automobilky, kterou přímo řídil Ghosn.

Ambiciózní muži, kteří vyrůstali v portugalském prostředí a získali špičkové vzdělání v Paříži, se ale nepohodli. Tavares musel v srpnu roku 2013 post v Renaultu opustit, protože v jednom rozhovoru uvedl, že by chtěl stát v čele velké automobilky. Jeho nadřízeného Ghosna to velice popudilo a požádal Tavarese, aby se za faux pas omluvil. Ten to odmítl a poroučel se. Krátce poté, v dubnu 2014, byl jmenován do čela konkurenční automobilky PSA Group.

Výrobce i zákazníky Tavares ujišťuje, že Stellantis zachová všech dosavadních 14 značek, neboť podle něj mají perspektivu. Už se ale objevují pochybnosti týkající se Evropy, kde se výrobní kapacity PSA a skupiny Fiat Chrysler výrazně překrývají.

Obavy vyslovil šéf německého Opelu Michael Lohscheller. "Musíme se mnohem intenzivněji a hlasitěji o naši značku v novém koncernu zasadit a účinně ji chránit," uvedl v rozhovoru pro časopis Wirtschaftswoche. Jinak podle něj půjdou investice Stellantisu a s nimi i pracovní místa jinam. "Něco takového nemůžeme připustit," dodává Lohnscheller, který současně poukazuje na to, že italský Fiat má velké výrobní kapacity v Turecku a Polsku, kde jsou náklady na pracovní sílu mnohem nižší než v Německu.


jinak za sebe bych si hlavně přál aby marketing Alfy přešel od Maďarů pod někoho z PSA.... horší to opravdu být nemůže.... shodou okolností mám v PSA jednoho kámoše který se kolem marketingu motá tak třeba by se tam dala navázat nějaká spolupráce.... samozřejmě, může to trvat roky, ale taky někdo může praštit do stolu a udělat to za dva měsíce....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

W43x
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 467
Registrován: 19.5.2015, úte 11:31

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od W43x » 4.1.2021, pon 11:32

AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 15.1.2021, pát 23:34

Statistiky prodejů za rok 2020 v ČR. Zajímavý je rozdělení na firemní a soukromá auta.
http://portal.sda-cia.cz/stat.php?n&fbc ... Z&str=nova
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 16.1.2021, sob 10:13

86 firemnich ferrari a jen par soukromych :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od MikeC » 16.1.2021, sob 13:20

"firemních" :wink:
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 16.1.2021, sob 13:59

to mě fascinuje.... servis a pojištění takové káry hezky na firmu, vykázané služební kilometry abys nedával do mzdy 1% z pořizovací ceny.... prostě klasické fleetové káry.... :smt044
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 16.1.2021, sob 14:15

Kubas píše: 16.1.2021, sob 13:59vykázané služební kilometry abys nedával do mzdy 1% z pořizovací ceny....
Tady spíš jde o to, že by si jinak musel odečet DPH řešit poměrně. A to aby si najal další účetní. :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4029
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Adamsquare » 17.1.2021, ned 18:02

Každé třetí prodané auto je Škoda a každé tisícáté je Alfa :)) Jinak Fiat (nepřekvapívě) opět bída, už je na tom líp i Mazda a Mitsubishi :roll:
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Hampice » 17.1.2021, ned 18:11

Však co by sis taky u Fiatu koupil?
Brutálně zastaralé Tipo, nebo snad milionkrát omletou 500?
Jediný rozumný auto je aktuálně 500X a ani to rozhodně není pro každého*... Strašný kam to dopracovali.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 17.1.2021, ned 19:09

Za 3 roky budu pro sebe kupovat na firmu auto.... vidim to tak ze vezmu nejake posledni Stelvio, protoze nic dalsiho poradneho uz italove mit nikdy nebudou.... a i kdyz je to SUV tak furt to dobre jezdi.... a pak uz konec.... :-(
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4029
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Adamsquare » 17.1.2021, ned 19:52

Vidím zítřky spíš růžově než černě.
U Volva prskali když to vzali Čínani a šlapou jak hodinky. U LR prskali nad Indií a šlapou. V Rüsselsheimu jim vstávali vlasy na hlavě, že budou pod Peugeotem a jde jim to víc než dobře... A nesmí se zapomínat, že Fiat/Alfu nikdo nekoupil aby skákali jak majitel zavelí. Došlo ke spojení, tudíž poloviční slovo je stále italů. (což teda nevim zda je dobře nebo ne :D )
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů