Řazení

Odpovědět
Jaaaaara
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 16.1.2007, úte 20:42
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaaaaara » 18.4.2007, stř 19:55

cos provedl Filipe? :shock: nerad bych pridal dalsi bod pro radicku :wink:
Flexou by to mohlo bejt celkem v pohode a hlavne rychle, jen abych ale urizl pouze tu paku :cool:
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 18.4.2007, stř 22:07

no nic sem neproved to je ono...
je to normalne pouzitelne ale nevypada to moc hezky kdyz je videt ta tyc... klidne to vyfotim...

Jsem nastvany sam na sebe, netusil sem ze ten kozeny kryt nedosahne na tu kratsi a mensi hlavici. Je delany na ten dlouhy original. Proste pocital sem se vsim ale s tim ne :cry:

navic uzaver toho kozeneho krytu je sirsi nez tyc paky... ono ta originalni hlavice je na takovy gume ktera je kolem tyce... Nastesti mi zustal kus ty gumy tak sem to tam dal provizorne aby se dovnitr nedostaval prach.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Jaaaaara
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 16.1.2007, úte 20:42
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaaaaara » 19.4.2007, čtv 22:19

Diky za upozorneni...tohle by me opravdu nenapadlo :oops:
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 19.4.2007, čtv 23:36

Zkusim zjistit kolik stoji original a eventualne ho koupim. Alespon bude cistej a novej kdyz uz je velkej a osklivej :)
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 20.4.2007, pát 09:34

koukam ze nakonec to budu zkracovat pilou asi...
V Alfe nabizi original nebo ze sportpaketu ceny 2100-3500,- :D

jdu se asi obesit :???:
to uz jsem dal 1250,- za MOMO


:smt100
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 22.4.2007, ned 23:39

Nakonec sem to vyresil tak ze sem koupil i ten kozeny kryt, taky MOMO jako hlavice. MOMO kryt je delsi nez originalni alfackej a tim padem dosahne na hlavu radici paky, diky bohu a i vypada to dobre.

Takze kdyby nekdo chtel...
...vymena hlavy radici paky = sranda celkem za cca 2500,- (kryt + hlava)
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Jaaaaara
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 16.1.2007, úte 20:42
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaaaaara » 24.4.2007, úte 11:30

Tak hlavne ze to dobre dopadlo...ale docela draha sranda :(
Nechces nahodit foto?
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 24.4.2007, úte 11:36

klidne, az to cvaknu dam to sem
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Balanta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1129
Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Balanta » 9.9.2007, ned 22:07

moje 2.4, robí taky problém z řazením. vždy jen povytáhnu špičkou nohy spojku na horu a prošlápnu a už to jde jak po másle.raz začas to musím tak udělat.je to zajmavé nevím? kdyby někdo napsal jestli ví co tomu je budu vděčný. :???:

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 10.9.2007, pon 12:02

Jaaaaara píše:Cus mam jeden problem - dle prilozeneho obrazku je videt ze mi vyjizdi ten cep napravo,tj kdyz vyjede nemuzu zaradit :( Predpokladam ze mi tam neco chybi, popr. neco odeslo...Poradi / pomuze prosim nekdo? Zatim jsem to resil tak, ze jsem ho sroubovakem zasunul zpatky,ale to vydrzi vzdy jen chvilku a pak je to opet v :butthead:
+ jsem si i vsiml ze ta bila plastova krytka je nejaka praskla a stazena
Diky moc za jakoukoliv radu, ja jsem na tohle lama a ani nevim jak se to tam jmenuje :oops: :-D


Obrázek
Odpověď pozdě, ale přece
Ten "oný bazmek plastový" někdo u stáhnul sponkou. to je celé zralé na výměnu, protože to už bde pořád dělat rotyku. :smt009

Jaaaaara
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 16.1.2007, úte 20:42
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaaaaara » 17.9.2007, pon 11:18

Taky to tak dopadlo...uz mam doma kompletne novy dily na vymenu...jen ted na to mit trochu casu :smt021
nema s tim nekdo zkusenosti? vypada to, ze tam jsou srouby s matkama a tudiz na to budu muset jit zespoda, ale co jsem koukal, tak to bude slusna pakarna :smt075
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 18.1.2008, pát 11:48

filip píše:klidne, az to cvaknu dam to sem
uz jsi to cvaknul? :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

CKIN2U
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 2.1.2008, stř 12:00

Příspěvek od CKIN2U » 25.1.2008, pát 20:31

Ahoj a jak si vyřešil to, že jak to sundáš, tak tam máš jakoby ten tisíci hran, na kterém ti ta hlavice drží, hm? Když to upiluješ, tak co s tim pak? To jako nalepíš, nebo se ti to otáčí? nebo si to omotal něčím a na to nasadil? :roll:

qwerone1
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 2.2.2008, sob 00:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Radiaca páka

Příspěvek od qwerone1 » 2.2.2008, sob 01:06

Laco 910 píše:Páka sa mi nevracia do stredu v neutráli, ostáva stáť vpravo alebo vľavo a tým sa mi blbo radí z 2 do 3, ináč rýchlosti tam idú v pohode. Čo sa stým dá robiť, chlapi??Díky
vetsinou na sto procent to je razeni ale ne ve vniutr v aute ale na prevodovce.... pod baterkou... vtahnout celej valec vycistit bude to zasitovany od rzi namazat a po prdeli a je to.... ale nejdriv se to chce podivat kde se to zadrhava... ja si to udelal na prevodovce cely tahla razeni a klid... vetsinou se bordel dostane tam nez do kulisy k pace .. ketra je chranena....

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

asi zatuhlá táhla převodovky?

Příspěvek od kravitzUL » 15.10.2008, stř 10:45

..řazení mi jde v poho..žádný skok přez zuby(odpor synchronu), ale řadička jde hodně z tuha.. a vůbec se nevrací do středové polohy. Největší problém je z 2 na 3, kdy musim vyřadit..paku vyloženě natlačit do středu a pak trefit 3.... No tak strašný to zase není, ale všiml jsem si, že při delší jízdě se to zhoršuje-jak kdyby zamrzla :D ...Vrhnu se na to se strejcem.. je teda moje uvaha zatuhlých táhel správná-počítám, že promažu a jede se dál. Nebo olej v převodovce?..ten by měl vydržet..[/i]
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: asi zatuhlá táhla převodovky?

Příspěvek od Radim » 15.10.2008, stř 11:42

ten bys měl vyměnit nejpozději v 150 tkm. a bůhví, kolik ten tvůj giugaro má za sebou km :-D
Alfetta GTV L

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: asi zatuhlá táhla převodovky?

Příspěvek od kravitzUL » 15.10.2008, stř 11:46

Radim píše:ten bys měl vyměnit nejpozději v 150 tkm. a bůhví, kolik ten tvůj giugaro má za sebou km :-D
má víc :-D ...taky mě to napadlo..ale často slýchám od povolaných osob, že pokud nedojde k úniku..tak netřeba měnit, pokud se nejdená o automat
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: asi zatuhlá táhla převodovky?

Příspěvek od Radim » 15.10.2008, stř 12:04

podle mě tím nic nezkazíš
Alfetta GTV L

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 15.10.2008, stř 12:49

to máš pravdu.. a pak se uvidí
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 15.10.2008, stř 13:55

Zacni tema tahlama. To samy delala ta starsi Ypsilonka kdyz sem ji kupoval. Rikal sem, ze s tim bude jezdit manzelka, ze to musej opravit a oni jen promazli a rozhejbali ty tahla. Pak to uz radilo v pohode...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 15.10.2008, stř 20:37

Alfa má,jako jedna z mála aut,psanou výměnu oleje v převodovce.Nevzpomínám si na km,ale zkusím najít leták od Selenie,tam to bylo.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 16.10.2008, čtv 19:29

Táhla jsou to nejjednodušší co můžeš vyzkoušet jako první, poněvadž další práce stojí za prd. Budeš muset vytáhnout baterku a sejmout její držák, potom se dostat ke kulise řazení na vrchu převodovky. Jsou dvě táhla řazení, které jsou zakončené kloubem a ty jsou napojené na kulisu. Ty klouby jdou vykloubit lehce třeba šroubovákem a pak jen stačí kontrola průchodu v bovdenu, to že nemazat lana říkat nemusím ne?
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 17.10.2008, pát 13:34

Petan píše:Táhla jsou to nejjednodušší co můžeš vyzkoušet jako první, poněvadž další práce stojí za prd. Budeš muset vytáhnout baterku a sejmout její držák, potom se dostat ke kulise řazení na vrchu převodovky. Jsou dvě táhla řazení, které jsou zakončené kloubem a ty jsou napojené na kulisu. Ty klouby jdou vykloubit lehce třeba šroubovákem a pak jen stačí kontrola průchodu v bovdenu, to že nemazat lana říkat nemusím ne?
super dík za radu :smt023 .. zase nejsem takový technik a tohle jsem ještě nikdy nepotřeboval... ikdyž si co je třeba dělám nejlépe sám
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 17.10.2008, pát 13:38

Aleš píše:Alfa má,jako jedna z mála aut,psanou výměnu oleje v převodovce.Nevzpomínám si na km,ale zkusím najít leták od Selenie,tam to bylo.
..tak to je pro mě taky novinka..nějak jsem to nezjišťoval...byl jsem zvyklej, že je v ní olej trvalej :shock: ..dík za info
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 17.10.2008, pát 15:28

kravitzUL píše: .. zase nejsem takový technik a tohle jsem ještě nikdy nepotřeboval... ikdyž si co je třeba dělám nejlépe sám
V pohodě. Tohle zvládneš a na konci zbude radost ze samostatnosti :D
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů