Kontrola poloos

mikem101
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 13.7.2011, stř 10:11
Bydliště: Zvolen - Slovakia

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od mikem101 » 18.7.2011, pon 11:48

huskye píše:tak jsi měl pravdu. nahodil jsem letní kola a klepání auta pryč, vůle ve volantu pryč a dokonce i homokinetycký kloub se opravil a nebouchá :-D Takže se potvrdilo šišaté kolo, ach jo... no ale levnější než kloub :)
Pri čítaní tvojho príspevku som si ihneď spomenul na rovnaký problém. To praskanie (u mňa na pravej prednej strane pri zatáčaní) ma tiež viedlo k presvedčeniu, že sa jedná o homokineťák (mechanik ho aj objednal). Potom sme pozreli na zdviháku koleso, roztočili a hádzalo vajce. Praskanie vychádzalo z kordov pneu, to oni praskali v zákrute. A pritom guma stará asi 3 roky s takmer novým dezénom.

Po výmene pneu všetko OK. Lacnejšia alternatíva tentokrát vyšla. :smt041
Alfa Romeo 156, 1.9 JTD M-Jet, 103kW, r.v. 2004 FL sedan
Chevrolet Cruze 2.0 VCDI, 92kW, r.v. 2010.

ladik1979

Příspěvky: 29
Registrován: 10.11.2010, stř 21:33

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od ladik1979 » 17.9.2011, sob 14:39

Zdravim,
mam problem, pri rozbiehani medzi 30-50km/h v prednej naprave na pravej strane velmi huci a aj vibruje, citit to v aute na podlahe.Zvuk je zavisly na rychlosti, a ide akoby zo stredu vozidla zo zaradenou aj vyradenou rychlostou.MOze to byt zly vnutorny (stejnobezny) klb alebo?Poradte,dik.

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od tuta146 » 17.9.2011, sob 14:48

To může být cokoliv, nech si nejdřiv v pneuservisu zkontrolovat vyvážení kol.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

ladik1979

Příspěvky: 29
Registrován: 10.11.2010, stř 21:33

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od ladik1979 » 17.9.2011, sob 17:02

KOlesa vyvazene, aj lozisko kolesa je vymene,vychadza mi to len na ten vnutorny klb? :roll:resp. za vnutornym klbom je je dalsia poolos ulozena v nejakom lozisku, ktore moze byt tie zle?

autickar21
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 100
Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
Bydliště: Nove Mesto nad vahom

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od autickar21 » 18.9.2011, ned 16:44

K prvym prispevkom: Ta vola na vnutoirnej strane poloosi ide z diferaku. Je tak konstruovany, bez loziska, len kov o kov. Idealne je zohnat druhy, ten dat vypuzdrit a prehodit. Ak to bude viac, budu hucat zuby, gufero sa vymlati a bude tiect okolo poloosi prevodovka. Robi to na kazdom jtd po cca 200tis. km. U novsich s prevodovkami GM je uz klud.
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.

ladik1979

Příspěvky: 29
Registrován: 10.11.2010, stř 21:33

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od ladik1979 » 23.9.2011, pát 15:35

Zdravim,
k mojmu problemu popisanemu vyssie, na obrazkoch v tom drziaku poloosi je lozisko, alebo len nejake puzdro?Nestretol sa s tym niekto, alebo to niekto nemenil?
Přílohy
naprava156TS1.8.jpg
ulozenie poloos156.jpg
drziak motora156.jpg

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Kůrkyn » 24.9.2011, sob 20:34

je tam ložisko, vypadá to takhle:
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Alfa ... 024360.jpg

ladik1979

Příspěvky: 29
Registrován: 10.11.2010, stř 21:33

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od ladik1979 » 24.9.2011, sob 21:12

jj, kurkyne dik, a nemas nahodou nejake rozmery toho loziska,hladal som aj v eperi a nikde ho nemozem najst co za typ tam ide.Prejavy zo stredu auta: kovovy zvuk najviac pocutelny medzi 30 až 70 km/h a vibracie auta citelne na podlahe pocas rozbehu aj jazdy.Nemohol by to byt aj zly vnutorny klb?

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Kůrkyn » 24.9.2011, sob 21:30

to dělá spíš kloub.
Ložisko má označení 63006 2RS

rapid
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 159
Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
Bydliště: SK - šurany
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od rapid » 15.11.2011, úte 07:11

zdravím, potreboval by som velmi surne vediet utahovací momen na tu velku maticu poloos, je to tá matica co je z vonku v náboji kolesa.

dakujem
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Dresik » 15.11.2011, úte 12:08

Utahni to na krev. Je tam klasicky lozisko..
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

MATES-AUTO
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 30.6.2008, pon 21:41
Bydliště: Sobětuchy -Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od MATES-AUTO » 8.1.2014, stř 09:13

Nevíte někdo o někom kdo dělá dobře repase poloos na multijety???
Martin

Lukyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 493
Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Lukyn » 8.1.2014, stř 15:37

Onoho času měl kamarád 2,4jtdm v Srba servis a ačkoliv repas poloos fakturovali, tak záhadně po pár měsících musel kupovat nové :oops: :smt068 Ono to asi s řešením nebude tak snadné...
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od cuhan » 16.1.2015, pát 14:15

Tak jsem dneska objednal dvakrát křižák na levou i pravou stranu
http://allegro.pl/przegub-wew-krzyzak-t ... 29799.html
jestli budou vyjebané kalichy tak budu muset objednat ještě totok..
http://allegro.pl/przegub-wewnetrzny-ki ... 74117.html

Už mě to s těma kloubama začina srát :smt021
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Petr147 » 16.1.2015, pát 14:43

To vydrží stejně kulové, po roce jsme podobné repasovaci srandy vyhodili a vzali jsme obě nové poloosy od SKF :)

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od cuhan » 16.1.2015, pát 15:15

To co jsem objednal,popřípadě to co budu objednávat dál tak to není repas ale funglovka.. :D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Petr147 » 16.1.2015, pát 16:14

Co jsem se tu bavil s jedním servisakem v Praze, tak prý zkoušel kde co, ale nakonec bere jenom nové poloosy (repasované od fiatu), že nic jiného nevydrželo... Že je to prostě blbě vymyšlené na sílu 20V 2.4... Taky nás to už nebaví

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Petr147 » 22.1.2015, čtv 08:51

Tak na autě jsou obě nové poloosy, na obou starých po roce rozpadlé vnitřní klouby... nové jsou SKF Made in Italy :D hlavně kdo to budete dělat, tak nezapomeňte na nová gufera

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od cuhan » 22.1.2015, čtv 08:56

Tak jsem vyměnil jenom vnitřní křižáky a auto jede jako zamlada... :-D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Petr147 » 22.1.2015, čtv 10:45

To je jenom otázka času :smt033

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od cuhan » 22.1.2015, čtv 11:29

To už nebude můj boj... :-D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Longin

Příspěvky: 2
Registrován: 29.1.2015, čtv 11:52

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Longin » 29.1.2015, čtv 11:56

Nevím, kde se zeptat.. Odesla mi prevodovka na 2.4 jtd.. mam moznost mit 2 prevodovky z fiata 2.4 jtd.. Bude mit stejny prevod jako alfa?? Bude pasovat??

Gaver

Příspěvky: 7
Registrován: 24.12.2014, stř 21:33
Bydliště: Mohelnice

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Gaver » 5.2.2015, čtv 17:29

:smt102 Ahoj,prosim o radu. Mate nekdo nejake dalsi zkusenosti s repasem poloos? Popripade muzete nekoho doporucit? Mam v haji oba vnitrni klouby. Dale da se nekde sehnat jen kloub vnitrni na 1,9multijet? Tripod novy mam.... Odkazy ve foru mi nejdou pres mob. otevrit.

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od PetrVTR » 5.2.2015, čtv 21:09

Gaver píše::smt102 Ahoj,prosim o radu. Mate nekdo nejake dalsi zkusenosti s repasem poloos? Popripade muzete nekoho doporucit? Mam v haji oba vnitrni klouby. Dale da se nekde sehnat jen kloub vnitrni na 1,9multijet? Tripod novy mam.... Odkazy ve foru mi nejdou pres mob. otevrit.
Ahoj,
já měl také problém s vibracema od poloos. Na levé straně byl ten unašeč úplně OK, takže nový tripoid a poloosa byla jako nová. Horší na pravé straně: jezdilo to bez maziva co vylétalo skrze špatně staženou manžetu a unašeč je vyhoblovaný a tripoid tam má vůli. Přesto jsem ho zkusil také vymněnit, vůle je tam pořád, ale vibrace jsou pryč. Že tam je vůle je slyšet, při přidání/ubrání/přeřazení si to tam cvakne, ale jinak to normálně funguje. Jo a dělal jsem to cca před 40000 km, takže i kdyby to těď kleklo tak to tenkrát za těch 1500 Kč stálo :)

Stanys
Uživatelský avatar

Příspěvky: 93
Registrován: 12.5.2013, ned 11:35
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola poloos

Příspěvek od Stanys » 22.2.2015, ned 13:57

Přátelé taky jsem u své 1,9 byl donucen houpáním na vyšší kvalty a při akceleraci k výměně obou vnitřních lebro kloubů a kontrole vnějších homokinetických kloubů.Je fakt,že nevím co tam mechanici dali,ale podle ceny zřejmě nějakou repas.
Teď je to velkej cajk a zase ta krásná klidná jízda.
Uvidím.Podle toho co najedu za rok (11 000 km) to bude na pár let nebo do výměny auta za jinou novější AR :-D .
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI ,AT 114 kW
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů