Vstřiky JTDm (multijet)

Odpovědět
PavelZ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Registrován: 8.1.2014, stř 21:25
Bydliště: Polná

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od PavelZ » 18.3.2015, stř 20:09

říkal mi to kamarád co se dost zajímá o motory, sám vlastní 147, obecně se prý udává do +-2,5 je to v pohode, ale pro JTDm je doporučováno max +-0,9 nebo podle doporučení bmw nesmí být součet absolutních hodnot dvou vstřiků s max korekcí větší než 3 mm3/i
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 20V 147kW All OFF
ex...Volvo V50 1.6D 103kw

CZ_Luky

Příspěvky: 74
Registrován: 20.8.2013, úte 13:32
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od CZ_Luky » 28.3.2015, sob 17:37

Koukám, že ty korekce vstřikovačů jsou věčný téma, tak taky něco přihodím. Dneska dopoledne jsem vyměnil olej a všechny filtry a odpoledne jsem se napích na MES.

Výsledky korekcí na volnoběh:
Obrázek
adult photo sharing

Výsledky korekcí při 2000ot. za jízdy:
Obrázek
gif uploader

Jakej na to máte názor?
Ten třetí vstřikovač na volnoběh se mi vůbec nelíbí. Nemáte doporučení na nějakej dobrej Bosch servis, případně jinej servis, kde uměj dobře a za rozumný peníze kontrolovat a opravovat vstřikovače?
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex

CZ_Luky

Příspěvky: 74
Registrován: 20.8.2013, úte 13:32
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od CZ_Luky » 10.4.2015, pát 16:21

Pánové, tak pokud by to někoho zajímalo, přikládám zde hodnoty korekcí vstřikovačů poté, co jsem je nechal v Bosch servise zkontrolovat, vyčistit a přetesnit.

Obrázek
screenshot program

Jak je vidět, korekce samotné se dost zlepšili a se 100% jistotou mohu řict, že auto jezdí a chrochtá naprosto stejně jako před servisem, takže kromě dobrého pocitu, že vstřikovače jsou naprosto v pořádku (kdo by měl zájem mohu poskytnout i protokoly s výsledky zkoušek), to vcelku žádný užitek nepřineslo.
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Envel » 14.4.2015, úte 08:19

Ty nové hodnoty jsou na volnoběh?
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

CZ_Luky

Příspěvky: 74
Registrován: 20.8.2013, úte 13:32
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od CZ_Luky » 14.4.2015, úte 10:42

Ano, ty nový hodnoty jsou na volnoběh, při zvyšujících se otáčkách se pak korekce ještě malinko zlepšují.
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Envel » 14.4.2015, úte 12:03

Hodnoty jsou to hezké, jen je otázka, zda jsou ty vstřikovače jsou opravdu čistší nebo jen došlo ke zlepšení po smazání samovýuky. Pokud to druhé, tak tam po pár stovkách km budeš mít podobné hodnoty jak předtím. Pokud zůstanou takové hezké, tak se jim zřejmě prodloužil život, což rozhodně není na škodu. Na chodu motoru hodnoty které jsi měl před čištěním podle mě poznat nelze (pouze názor, možná mě někdo opraví).
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

glassonion
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 338
Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
Bydliště: sokolovsko

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od glassonion » 14.4.2015, úte 19:05

Hodně dělá taky kvalita nafty, je velkej rozdíl např. v český a německý naftě. Když jezdím jen na německou tak při mereni mají ty vstriky hodnoty jako by byly nový.
AR 145 1.4TS Juniorka

CZ_Luky

Příspěvky: 74
Registrován: 20.8.2013, úte 13:32
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od CZ_Luky » 14.4.2015, úte 19:26

Hodnoty korekcí jsou dobrý a doufám, že nějakou dobu vydrží. smazání hodnot samovýuky jsem neprováděl, takže na tyto hodnoty se to upravilo po kontrole vstřikovačů samo. Jinak při kontrole a čištění vstřikovačů mi ve všech vstřikovačích měnili nějaké tešnící podložky a nějaké kuličky (nevím teď přesně co za díly to bylo, musel bych se kouknout do faktury).
Kvalita nafty asi bude mít vliv, ale jezdím výhradně na Vervu a oboje hodnoty korekcí jsou na stejnou naftu.
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex

cooper.mb
Nováček

Příspěvky: 234
Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od cooper.mb » 14.4.2015, úte 21:01

Kolik stálo to pročištění a vstřiků s tou výměnou těch kuliček a podložek?

CZ_Luky

Příspěvky: 74
Registrován: 20.8.2013, úte 13:32
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od CZ_Luky » 15.4.2015, stř 06:27

Vyšlo to na 1400,-kč za každej vstřikovač.
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex

Brouczech

Příspěvky: 37
Registrován: 25.4.2008, pát 18:39
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Brouczech » 29.4.2015, stř 11:45

dnes jsem si cestou do prace nechal zapnouty graf na korekci paliva vstriku (studeny motor, max se ohral cca na 80 stupnu), mohla by nějaká pomazaná hlava říct, jestli je to ok...vůbec nevím jaký hodnoty jsou ok či nikoliv :) Dííííky

Obrázek
AR 159 SW 1.9 JTD 110kW 2009

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Envel » 1.5.2015, pát 13:45

Pomazaná hlava sice nejsem, ale za mě úplně v pohodě.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od bobas » 1.5.2015, pát 21:03

o neco lepsi korekce jsem mel pro 320tkm, a bylo to cajk :)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

W43x
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 467
Registrován: 19.5.2015, úte 11:31

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od W43x » 12.2.2016, pát 20:55

Cau chlapi, chci se jen zeptat zda to muze souviset.. Malo kdy se mi stane, ze auto chytne az na 8-10 skrt (pokud je teplo nic se nedeje), s tim ze nefunguje spoustu věci jako hill holder abs atd.. při dalším startu je všechno cajk a chyti na 2 skrt. Dneska jsem koukl na vstřiky a 3. to bude mit asi za sebou... tankuju jen vervu a maxxmotion + vif posledního pul roku co jsem majitel. Souvisi to? Auto jinak bez problemu jezdi, taha odspodu nekouri.. dpf je cajk, egr menen spolu s palivovym filtrem minuly rok jaro...
Přílohy
vstriky.png
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od pedro m » 13.2.2016, sob 09:07

Korekce neni konecna diagnoza vstriku. Je to jen hodnota ktere je za potrebi k rovnomernemu provozu motoru. Pokud chces vedet jak na tom jsou vstriky tak ven a na stolici. Esp,hillhold atp.ktere hlasi chybu po startu jsou nasledkem podpeti na baterce. V prvni rade nech otestovat vstriky venku a v druhe kup novou poradnou baterku. Pak uvidis.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od qpkqkma » 18.3.2016, pát 18:29

Ahojte, mal som korekcie na 2 vstrekoch -3,5 a +5. Nalial som tam na pol nadrze 2 balenia cistica vstrekovacov...takto to teraz vyzera, este nemam dojazdenu tu nadrz z cisticom.

Co na to hovoríte ?
vstreky.png
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

Jessrie

Příspěvky: 96
Registrován: 8.3.2015, ned 19:43
Bydliště: Turčianske Jaseno, okr. Martin

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Jessrie » 18.3.2016, pát 20:06

a ake cistidlo vstrekovsi tam dal? ak to neni tajne...
Alfa Romeo 159 1.8 MPi 16v
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Q-Tronic PREDANÉ
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v PREDANÉ
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v PREDANÉ

qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od qpkqkma » 18.3.2016, pát 20:26

Toto - STP Diesel injector cleaner
$(KGrHqN,!rQE88hJMD3cBP(jwIpioQ--60_35.JPG
$(KGrHqN,!rQE88hJMD3cBP(jwIpioQ--60_35.JPG (18.84 KiB) Zobrazeno 7304 x
Na pumpe stoji balenie asi 5,5€
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

W43x
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 467
Registrován: 19.5.2015, úte 11:31

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od W43x » 22.3.2016, úte 15:08

qpkqkma píše:Toto - STP Diesel injector cleaner
$(KGrHqN,!rQE88hJMD3cBP(jwIpioQ--60_35.JPG
Na pumpe stoji balenie asi 5,5€

presne tohle jsem lil do auta cca 1000km zpet a zvukove je auto uplne jina... zkusim to taky hodit na diagnostiku a kdyz bude nejhur hodim to na stolicu...
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw

qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od qpkqkma » 22.3.2016, úte 17:29

Presne, čital som po nete dost nazorov po forach na toto, niekto si chvalil niekto nie....

Povedal som si že dam 10€ a uvidím. Po vyjazdení tych 30l nafty s dvoma flaskami toho sajrajtu auto štartuje hladučko, nekolíšu otáčky ako predtým. Proste, možno som mal štastie, možno nie, ale určite to je o poznanie lepšie :)
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od romanc » 22.3.2016, úte 18:45

Jak to cistidlo funguje? Normalne naleju do nadrze pred tankovani a nic vic? kombinovat s vifem mozne nebo je lepsi jednou vynechat?
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od qpkqkma » 23.3.2016, stř 08:28

romanc píše:Jak to cistidlo funguje? Normalne naleju do nadrze pred tankovani a nic vic? kombinovat s vifem mozne nebo je lepsi jednou vynechat?
....ja som to daval na cca 30 litrov nafty 2 balenia...jedno balenie pisu na 60 litrov, takze predavkovanie 4x :) no a na baleni pisu ze mozes to pouzivat s VIF a pod...
a ano, ja by som vyjazdil nadrz, kupil ten sajrajt, nalial pred tankovanim do nadrze a nacapoval 20 litrov trebars nafty.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

braynshe
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 14.9.2010, úte 13:37
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od braynshe » 16.5.2016, pon 19:42

Tak jsem ne úplně z vlastní vůle dostal svoje vstřiky na stolici a dost jsem se shrozil... podle všeho jsou 4 z 5 KO... :smt021 najeto 205 000

Jen doplním, že starty jsou v pohodě, nic zásadního nepozoruji ani po delším stání a naftu beru z 90% u OMV. Palivák měním pravidelně každý rok.
Přílohy
vstriky test.pdf
(95.83 KiB) Staženo 397 x
ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS

alfin 156

Příspěvky: 2
Registrován: 12.6.2016, ned 21:02

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od alfin 156 » 13.6.2016, pon 18:31

zdravím kluci ,prosím vás jen se chci zeptat jestli někdo nevíte co znanemá u vstřiku ta kalibrace,neukazuje mi to totiz vubec korekce a kdyz se podivám na vstřiky tak mám 2vztřik class2 a ostatní jsou nutno zjistit .co stím děkuji .mam 156 1.9jtdm 103 kw

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od cendler » 14.6.2016, úte 06:00

braynshe píše:Tak jsem ne úplně z vlastní vůle dostal svoje vstřiky na stolici a dost jsem se shrozil... podle všeho jsou 4 z 5 KO... :smt021 najeto 205 000

Jen doplním, že starty jsou v pohodě, nic zásadního nepozoruji ani po delším stání a naftu beru z 90% u OMV. Palivák měním pravidelně každý rok.
tak stímhle bych je poslal někam, správný papíry od testování vstřikovačů je plná A4 na jeden vstřik a né tyhle nic neříkající hodnoty
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů