Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od WhySoSad » 25.8.2020, úte 12:02

Myslím že to že máš nastavených 135 a ono to přibrzdí aby tam bylo 135 je správně :D Naopak si myslím, že tempomat, co tě nechá při nastavené povolené rychlosti tuto překročit o 20kmh asi není úplně labůžo :D
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 25.8.2020, úte 13:03

MichalT píše: 25.8.2020, úte 09:47 Pískání alarmu neporadím, to tam nemám, tempomat moc nepoužívám, mám těžkou nohu :D :D :D

PS: ohledně Subaru, máš přehled jestli je tady v ČR někdo, kdo má starý Subaru XT? Takovou tu kosmickou mrkev? Mě japonci taky berou, ale jen 80ties, zejména 2. polovina :wink:
Tak ono i s tempomatem jde jezdit na "těžkou nohu" :-D Já se vyblbnu na motorce, tam to je prakticky furt do plných, jakmile to trošku jen jde. Autem se snažím obce jezdit cca do těch 60 a dálnice jezdívám tempomatově okolo 135-145, předjetí je jiná věc. No okresky samozřejmě taky, tam rychlost neřeším, tam se chci svézt, jinak bych snad nejezdil Alfu či Subaru.

Co se týče toho starého původního XT, tak to ti nevím. Nezaznamenal jsem, vím, že tam někteří mají SVXa, Leone či samozřejmě Justýny, ale XT fakt nevím. No, popravdě, nikdy mě to ani nezajímalo a já se osobně ani tak moc v té komunitě neangažuju. Pár lidí samozřejmě znám i osobně vč. třeba předsedy. A pokud by tě to opravdu zajímalo, tak zrovna toho bych se zeptal - Tomáš Vlasák ze z Plzně, na subarufanclub.cz pod nickem "VDC". Když tak zkus zkontaktovat jeho nebo pokud bys chtěl, můžu se ho zeptat i já. Ten by měl mít přehled, zda se v klubu či jeho okolí někdo s takovým autem vyskytuje.... :wink:
Naposledy upravil(a) Pete Biggy dne 25.8.2020, úte 13:12, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 25.8.2020, úte 13:07

WhySoSad píše: 25.8.2020, úte 12:02 Myslím že to že máš nastavených 135 a ono to přibrzdí aby tam bylo 135 je správně :D Naopak si myslím, že tempomat, co tě nechá při nastavené povolené rychlosti tuto překročit o 20kmh asi není úplně labůžo :D
Já neříkám, co je správně a co nee, já říkám, co víc vyhovuje mně :wink: A za mně je lepší to, co jsem psal. A samozřejmě nejlepší tak, jak to mají poslední Subaru s Eyesightem, kdy si můžeš vybrat, zda adaptivní či klasiku. Tohle je rozhodně nej řešení. Do kolon bych používal adaptiv, jinak klasiku.... Ale třeba si zvyknu i na to, jak to má nastavené Alfa ve Stelviu :D
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 14.9.2020, pon 12:32

Zdravím,
nevím, jestli už jsem to tu psal. Čas od času mi zapípá, že mám nastavit/zkontrolovat senzory či okolí s tím, že to na obr. zečervená, ukáže přední čidla (takže nejspíš ty dva přední?), doslova to na hlavním displeji píše: "Check entire surrounds". Přičemž se zdá, že všechny senzory fungují. Jenom to prostě čas od času vyhodí tady tu hlášku. Nastalo to poté, co mi kvůli výměně (jak jsem psal, na autě byly nějaké vizuální nedostatky, které jsem chtěl řešit) sundali přední nárazník. Když jsem to po několika km po odjezdu od dealera zjistil, hned jsem se vrátil. Ale tam to neudělalo, senzory fungovaly tak jak mají. Tak mi řekli, že to je OK, že si myslí, že se to nejspíš jen potřebovalo nakalibrovat. Ale pak to čas od času dělalo pořád a teď se mi zdá, že častěji. Mám pocit, že to dělá, když někoho dojedu resp. popojíždím v koloně, či stojím v křižovatce a kolem projede auto. Prostě když to zaznamená nějakou překážku třeba hned na několik metrů daleko. Ovšem jen někdy. Ale když přijde na funkčnost senzorů při parkování, tak bych řekl, že to funguje OK. Možná jde o radar, nevím. Neřešili jste někdo na Stelviu či Giulii něco v tomto smyslu?
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od speedy » 14.9.2020, pon 13:42

Občas mi to dělají sensory, když stojí auto dlouho na sluníčku resp. i na dešti, jestli to je tím, že přes to v dešti teče voda nevim, ale při stání na slunci, ikdyž na sensoru není přilepená jediná moucha, tak to taky na mě pípá at si zkontroluju okolí vozu. Pak když se rozjedu a někde zastavím tak už cajk. Nevím čím to může být způsobené, ale prostě sensory jinak fungují a při parkování výpadky nemají, takže neřešim.
To popojíždění v koloně pak může být způsobeno stáním kousek za autem popř. blízko svodidel, to už se taky hlásí ke slovu, ale tak to považuji za normální funkci :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od MichalT » 14.9.2020, pon 15:26

Problémy s předními senzory se objevily u několika Giulií a souviselo to s umístěním přední RZ.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od speedy » 14.9.2020, pon 20:47

to umístění pak musim někde na srazu porovnat :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4029
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Adamsquare » 16.9.2020, stř 15:29

Není to stejný problém jako byl i u 159? Špatně umístěná značka, resp. ohyzdný rámeček, který občas dělá plané poplachy senzorům? Ten hnusný plast pod RZ bych sundal tak jako tak :)

Obrázek
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Kubas » 16.9.2020, stř 16:10

jo takhle mě svého času strašilo i GT... vyhodil jsem rámeček a bylo to opraveno....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Petr147 » 16.9.2020, stř 19:59

No jo no, v Itálii jsou menší RZ :)

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 17.9.2020, čtv 13:52

Díky všem za tip, zkusím ověřit. Moc se mi to ale nezdá, SPZ je podle mě naprosto ve stejném místě jako předtím. V AR mi řekli, že to je potřeba dát na diagnostiku. No uvidíme....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od swoop01 » 17.9.2020, čtv 14:10

Ja kdyz shanel giulii tak jsem se stavoval v alfe na nejakou tu projizdku. Dostal jsem giulii na test, ktera mela nejake drobnejsi lakovani za sebou a prave sundavany predni naraznik... No a senzory snad na kazde treti krizovatce hlasily prekazku. Takze bych to spis videl na spatnou kalibraci.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 5.10.2020, pon 11:23

Ještě dlužím info k těm senzorům:
Vypadá to, že to opravdu bylo tou SPZkou, nejspíš nasadili ten rámeček přece jen níž. Posunul jsem to výš a při dvou kratších vyjížďkách to zatím neudělalo, tak snad OK. Rámeček už je teda mimo ten podkladní, ale tak marné, max můžu vybrat nějaký drobnější.... Takže tímto díky za tip....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

venca43

Příspěvky: 45
Registrován: 13.1.2020, pon 19:17

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od venca43 » 5.10.2020, pon 12:58

Asi to nějaký vliv má. Mě v Imofě říkali abych tam ten rámeček nedával.
Giulia veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od MichalT » 5.10.2020, pon 15:49

Taky vepředu nemám rámeček, jen ten origo plastový soklík...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od WhySoSad » 6.10.2020, úte 07:03

Pete Biggy píše: 5.10.2020, pon 11:23 Ještě dlužím info k těm senzorům:
Vypadá to, že to opravdu bylo tou SPZkou, nejspíš nasadili ten rámeček přece jen níž. Posunul jsem to výš a při dvou kratších vyjížďkách to zatím neudělalo, tak snad OK. Rámeček už je teda mimo ten podkladní, ale tak marné, max můžu vybrat nějaký drobnější.... Takže tímto díky za tip....
https://www.autodoplnky.cz/podlozka-spz ... s545326216

Zkus toto, mám to na spideru, drží to jak přibitý a prakticky to není vidět. A není to taková prasárna jako to lepit oboustrankou nebo vrtat samořezkama...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 17.10.2020, sob 18:05

Tak dneska jsem si fajně pomoh :???: Při montáži kabelů jakožto vyústění z baterky pro nabíječku CTEK (ať nemusím vždy vyndávat rezervu z auta při nabíjení) se mi podařilo na 2-3 sekundy odpojit šťávu. No a stalo se to, co se dalo čekat. Auto hlásí nejen to řízení, ale i ESP, AVH, automatická světla ad. :roll: Už jsme to řešili v jiném vlákně, to nabíjení, proč potřebuji často nabíjet, obcházení IBS senzoru.... No nicméně, jak se zdá, jak někteří doporučovali se nebát baterku klidně vyhodit z auta ven, tak to očividně není dobrá cesta! Nejspíš asi nebude stačit jen vytočit ten volant do krajních poloh, vidím to, že mě Alfa servis nemine. Jedině, že by se to ostatní po nastartování a nějaké ujeté vzdálenosti samo rozchodilo. Ale nevím nevím :roll: No, teď teda nabíjím, startovat a vyjíždět z garáže raději zatím ani nebudu. V pondělí zavolám do servisu, jak postupovat.
Jakože ta některá nová auta jsou v tomhle tom fakt :cry: To jsem u Subaru neznal, byť to byly taky nové káry.....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Kubas » 17.10.2020, sob 18:32

hele po odpojení baterky to ty chyby hodí snad vždycky, aspoň teda ta moje z roku 2017.... ale když pak ujedeš pár kilometrů a pak zas necháš auto být, tak při následném startu už by to mělo být OK.... taky jsem s tím teď trošku laboroval a nakonec dobrý, ačkoliv přesně jako ty jsem myslel že už to bez servisu nepůjde.... takže to nabij, ujeď pár km (kalibrovat řízení dáváním kol do rejdu jsem nikdy nemusel) a zase odstav... a pak třeba za hoďk u zkus nastartovat... podle mě už to bude OK.... a nebo postup ještě jednou zopakuj... a pak kdyžtak holt ten servis....

každopádně omylem odpojit baterku na 2s a pak ji zase zapojit asi tomu autu fakt dobře nedělá....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od speedy » 17.10.2020, sob 18:34

Hele jako nevim, ale nepitváš se v tom nabíjení až moc? Prostě v motoru to píchni na dobíjecí póly jednou za čas a fertig. Auto je nový, tak proč se v tom zbytečně takhle vrtat? Prostě s tím vyjed jak potřebuješ, jednou za čas vyměn olej atd. ale víc asi není potřeba ne? Nebo na to mám možná až moc jednoduchej pohled
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 17.10.2020, sob 18:52

Kubas: No kéž by, jak už jsem psal, je to sice jedna z možností, ale tak nějak nevím, zda s tím vůbec bez dotazu na servis vyjíždět či nee?

Edit: Ještě doufám, že se mi po nastartování nevyklopí zrcátka. Pač jak jsem psal, mám úzkou garáž, navíc auto spolu s motorkou, takže se musím cpát úplně nejvíc co to jde ke zdi..... Jinak, samozřejmě chvilkové odpojení od baterky a hned zapojení není ideální, to jsem si vědom, ale bohužel, stalo se....

Speedy: No hele, já prostě nabíjet zkrátka musím. Proč? To už jsem psal jinde. A nabíjet přes plus v motorovém prostoru se s velkým varováním prý nemá! A i manuál píše o nabíjení v kufru, navíc mínus musí být na ten IBS.... Tak komu mám jako věřit???! Jednoduchý pohled, to by bylo fajn. Ale tohle auto už prostě v tomhle ohledu zdaleka není jako auta, na která jsme byli zvyklí....
Naposledy upravil(a) Pete Biggy dne 17.10.2020, sob 19:57, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od bobas » 17.10.2020, sob 19:00

tydle chyby hlásil už thesis, kdo ho měl, tak ví,co jsou takové chyby zač, takže projet a mělo by to být ok, řj získá data a bude, doby neadaptabilních řj jsou naštěstí pryč...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od speedy » 17.10.2020, sob 19:30

Pete Biggy píše: 17.10.2020, sob 18:52 Speedy: No hele, já prostě nabíjet zkrátka musím. Proč? To už jsem psal jinde. A nabíjet přes plus v motorovém prostoru se s velkým varováním prý nemá! A i manuál píše o nabíjení v kufru, navíc mínus musí být na ten IBS.... Tak komu mám jako věřit???! Jednoduchý pohled, to by bylo fajn. Ale tohle auto už prostě v tomhle ohledu zdaleka není jako auta, na která jsme byli zvyklí....
JJ asi máš pravdu, jako nikde jsem nenašel v manuálu zákaz dobíjení přes vzdálené póly, ale zmátla mě možná tahle hláška u nouzového startu.
manuál-giulia.jpg
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 17.10.2020, sob 19:54

Tak já teda už fakt nevím, tady u tebe to asi i snad povolují? Dle mého manuálu se to má nabíjet v kufru na baterce a mínus na šroub u IBS senzoru. V motorovém prostoru mám sice taky vyvedený kladný pól, mínus jsem teda nenašel, ale tak beru, že to je kdekoliv na kostru. Ale měl jsem za to, že to je jen pro případné startování přes kabely. A když jsem prvně nabíjel polovinu času na mínusový pól baterky, čili mimo ten IBS senzor (řešeno ve vláknu o Stelviu), tak jsem to raději pro jistotu konzultoval se dvěma servisy. A závěr byl takový, že tohle v motorovém prostoru jen pro ten start přes kabely, jinak nabíjet plus na baterce a mínus na šroub u IBS. Pro mou potřebu vyvést od tama kabely (což jsem udělal dneska) a opravdu cca jednou za měsíc nabíjet. Bohužel jsem dnes u toho blbec na chvíli vysunul tu patici, koneckonců i tak to je na obrázku v manuálu (to byl ten rozdíl realita vs. obr. v manuálu co jsem psal).... Joo a servisy říkaly, že to moje nabíjení mimo IBS neřešit, že si to časem samo načte tu baterku, ale příště už jen přes něj. No a když se baterka odpojí, tak že to je pak operace na dvě hoďky. No a když jsem argumentoval, že jestli nestačí ten volant do krajních poloh, tak že prý nee vždy to stačí. Takže prostě nikdo asi pořádně neví, smutné....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od speedy » 17.10.2020, sob 20:37

Mě taky nabíjení popisujou jen jako přes póly na baterii. Spíš jsem to pochopil blbě já, a jednou už jsem měl nabíječku přes póly pod kapotou připojenou a svítila pak normálně jako že dobila do plna. Jestli jsem tomu ublížil, vypadá to že ne resp. žádný problém jsem od té doby neměl, ale taky to neznamená, že to bylo správně.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3162
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od rosso155 » 17.10.2020, sob 20:43

vždyť tam je napsáno "pro snažší dobíjení jsou v motorovém prostoru vzdálené póly" :smt102 , v tom postu od tebe :-k
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], katan a 8 hostů