Vstřiky JTDm (multijet)

Odpovědět
Protector
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 470
Registrován: 19.12.2016, pon 10:29
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Protector » 25.9.2018, úte 19:16

Jak si poznal, že je total v hajzlu?
Alfa Romeo 159 SW,1.9 JTDm 16V

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od rammstein » 25.9.2018, úte 19:16

Proč nenecháš u Bosche repasovat svůj?
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

hitmantc
Nováček

Příspěvky: 129
Registrován: 30.8.2016, úte 16:02
Bydliště: Tachov

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od hitmantc » 25.9.2018, úte 20:51

Poznal jsem to tak, že jsem nechal vykuchat dpf a při přehrání sw se mechanikou auto nezdálo a provedl diag vstriku a sice mi to vysvětloval, prostě ten třetí válec má plus 5 což je prý katastrofa. Repas u Bosch zní dobře, ale potrebuju jezdit s tím autem 😞
Škoda Octavia 1.6 75kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW

Hueeey

Příspěvky: 82
Registrován: 23.2.2018, pát 08:26
Bydliště: Poděbrady

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Hueeey » 6.11.2018, úte 12:15

Ahoj, v poslední době pozoruju méně kultivovaný chod motoru (hlavně za studena), občas tomu lehce houpnou otáčky na volnoběh, obecně mi to přijde více hlučné, trochu to cvaká/klepe, než se ohřeje a řekl bych, že to i více vibruje... Koukal jsem na nějaké rady, co by to mohlo být a napadají mne odcházející vstřiky. Koukal jsem na diagnostice na korekce, ale nevím, jestli se to má sledovat na studeném motoru, nebo na teplém... jestli na volnoběh nebo v otáčkách... Poradíte mi? Díky moc všem!
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm

Robin159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 105
Registrován: 3.5.2016, úte 12:18

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Robin159 » 29.8.2019, čtv 22:50

Mam obecny dotaz. Vstriky maji tolerance z vyroby a maji svuj kod. Ten se zadava do ridici jednotky.
Pri vymene za jiny, se zase prepise kod z noveho do jednotky, pokud to chapu dobre, ale dotaz je,
kdyz necham repasovat stary? Jake bude mit parametry a kod? Me repasovali kdysi vstrik, ale nevim o tom, zda mu generovali novy kod a zadali do RJ.
2.4 JTDm147kw

Protector
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 470
Registrován: 19.12.2016, pon 10:29
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Protector » 30.8.2019, pát 04:40

Když ti dělají repas, tak by ti měli dát i nový kód.
Alfa Romeo 159 SW,1.9 JTDm 16V

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od x-f » 30.8.2019, pát 09:22

Hueeey:

Zkus vycistit cidlo tlaku v sani, egr ventil, sani na vstupu u skrtici klapky a klapku samotnou.

Taky proverit vahu vzduchu.

Korekce vstriku se zkoumaji na volnobeh co vim.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Terazky

Příspěvky: 10
Registrován: 11.1.2020, sob 09:32

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Terazky » 12.8.2020, stř 15:45

Zdravim borci, nevim esli to uplne sem zapadne, ale moje obava je ze ano. Jak poznate spatny vstriky ?Mam 156 1,9 JTDm 110kw, najeto 240k km. Abych zacal od zacatku, tak cestou z brna do phy se mi velmi hodne zakourilo cerne z vyfuku (2tis otacek, petka, plne zatizeni, mirny kopec a na tempomat, takze neodhadnu kolik plynu). Od te doby spatny zatah v nizkych otackach, az pomalu na chcipnuti. Vyssi otacky lepsi, ale zatah slabsi nez sem byl zvyknuty. Objevil jsem malou prasklinu na hadici u napojeni z intercooleru a pri vyssich otackach (plnicim tlaku) to syci jak nastvana kocka. Ocouzene je to taky. To sem si rikal ze bude problem, kazdopadne to vymenim. Ale ted pri startu se vyvalil byli dym pri proslapnuti plynu a zatah hned totalne zadny. Po zahrati zas jen problem jak sem psal. Kouri cerne, dusi se a pak na 2tis uz lepsi bez koure ale slaby zatah. Prosim o jakoukoliv podobnou zkusenost a reseni. Protoze pokud to jsou vstriky, bude muset chudak do srotu, neb se mi to totalne nevyplati delat...
156 SW JTDm 110 kW - milenka alias rodinne combi
Ex- SAAB 93 151kW - pankac
Ex- Xantia 1.8 16v 81kW - letajici koberec
Ex- Carisma GDI 91kW - zihadlo
Ex- Astra F 1,7 TD 55kW - z nouze cnost
Ex- 120 GLS (emko) 40kW - old, but GOLD!

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Foli » 12.8.2020, stř 15:57

Jestli máš díru v hadici od turba tak je to jasný ne? Jí vyměn a bude to cajk
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

Terazky

Příspěvky: 10
Registrován: 11.1.2020, sob 09:32

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Terazky » 12.8.2020, stř 16:25

To se prave bojim ze nebude stacit. Ten bili dym je normalni, kdyz se blbo spaluje?
156 SW JTDm 110 kW - milenka alias rodinne combi
Ex- SAAB 93 151kW - pankac
Ex- Xantia 1.8 16v 81kW - letajici koberec
Ex- Carisma GDI 91kW - zihadlo
Ex- Astra F 1,7 TD 55kW - z nouze cnost
Ex- 120 GLS (emko) 40kW - old, but GOLD!

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Foli » 12.8.2020, stř 16:27

Samozřejmě, kdyz je motor studeny, takže start tak tam jde vice nafty nez vzduchu, protože ti vzduch utika tou dirou, pak je to černý dým, vyřeš hadici a uvidíš že to bude ok
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

Terazky

Příspěvky: 10
Registrován: 11.1.2020, sob 09:32

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Terazky » 19.8.2020, stř 15:22

Tak to neni ok, hadice obe vymenene. Po vymene se to zaclo obcas chovat normalne, obcas vykon ani ne na pulce a cerny dym. Pripadalo me ale, ze se to zlepsuje a zlobi min a min. Predpokladal jsem, ze se postupne vypaluje bordel co tam jizdou s dirou v hadici vznikl, taxem neresil.... Dnes ale, cerny dym jak z lokomotivy a rozsvitila se kontrolka motoru. Mohl by zlobit jeste EGR? Ten je ale rok novy.... Mohlo ho to tak zacpat sazema, ze prestal fachat?
156 SW JTDm 110 kW - milenka alias rodinne combi
Ex- SAAB 93 151kW - pankac
Ex- Xantia 1.8 16v 81kW - letajici koberec
Ex- Carisma GDI 91kW - zihadlo
Ex- Astra F 1,7 TD 55kW - z nouze cnost
Ex- 120 GLS (emko) 40kW - old, but GOLD!

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od rammstein » 19.8.2020, stř 16:00

Zjisti, proč svítí kontrolka. Diag napoví.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

Terazky

Příspěvky: 10
Registrován: 11.1.2020, sob 09:32

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Terazky » 19.8.2020, stř 19:15

Diag bohuzel nemam.... Kazdopadne asi to bylo EGRem. Uz to jede jak svina. Jen nekde nechat vymazat tu chybu.... Vyndal jsem egr a vycistil ho. No zalepene jak tmelem, pruzina nemela silu ho zas zavrit. Kartacek, WD40 a hodina s rukama v cerne kejde a leskne se zas jak psovy gule a hybe jak ma. Po namontovani svunk jak ma byt.
156 SW JTDm 110 kW - milenka alias rodinne combi
Ex- SAAB 93 151kW - pankac
Ex- Xantia 1.8 16v 81kW - letajici koberec
Ex- Carisma GDI 91kW - zihadlo
Ex- Astra F 1,7 TD 55kW - z nouze cnost
Ex- 120 GLS (emko) 40kW - old, but GOLD!

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od rammstein » 19.8.2020, stř 19:20

Nj, tak to byla příčina asi jasná.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

Hudo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Registrován: 6.2.2019, stř 12:32

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od Hudo » 21.8.2020, pát 11:16

Zdravím ľudia.
Mám problém s mojou Giuliettou 2.0 JTDm 103kW 183000km z motora sa ozýva klepot (https://www.youtube.com/watch?v=e461iTRUo_k, https://www.youtube.com/watch?v=RmHYsF8ecF4) hlavne pri studenom motore ktorý sa zrýchľuje podľa otáčok a sem tam na voľnobehu cítiť že motorom trošku zatrasie korekcie po asi 30km jazde na voľnobehu boli 1. -0,08 , 2. -0,46 , 3. -0,50 a 4. 1,05 môže to byť spôsobené odchádzajúcimi tryskami?
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od pedro m » 25.8.2020, úte 12:15

Korekce IMHO cajk, tohle zni skoro jako klika... :-(
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

okam

Příspěvky: 68
Registrován: 27.12.2007, čtv 19:06
Bydliště: Slezsko

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od okam » 30.9.2020, stř 19:11

Ahoj všichni,
mám dotaz. Dělal už někdo čištění vstřiků na 2.0JTDm AR159 s pomocí přípravku TEC-2000? Pokoušel jsem se, ale bez úspěchu. Odpojím přívod od nádrže do palivového filtru propojím hadičkou s nádržkou TEC2000 a stejně tak rozpojím zpátečku a napojím hadičkou do nádržky s TEC2000. Podle návodu výrobce čistidla. Vytáhnu pojistku čerpadla, aby nečerpalo zbytečně naftu, ale nelze nastartovat! Je tam nějaký snímač tlaku před vysokotlakým čerpadlem, který hlídá tlak paliva dodávaného pumpou z nádrže?
AR 159, 2.0 JTDm, 100kW
AR 156, 1.9 JTD, 85kW

djumil
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 494
Registrován: 30.3.2013, sob 10:33
Bydliště: u Ostravy

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od djumil » 1.10.2020, čtv 14:10

to hlídá... mel sem čerpadlo mini napojene ale to chce fakt velky tlak neslo mi to...
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od hno3 » 1.10.2020, čtv 14:13

tenhle styl čištění s TEC na nový motory moc nefunguje... nejlepší vyjet nádrž na rezervu, nalejt tam ten tec a vyjet tu rezervu na mrtě - co ti pud sebezáchovy dovolí :)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

okam

Příspěvky: 68
Registrován: 27.12.2007, čtv 19:06
Bydliště: Slezsko

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od okam » 1.10.2020, čtv 19:00

Zjistil jsem, že na vstupu vysokotlakého čerpadla má být cca 2-3bary. Možná by to fungovalo i s menším tlakem. Takže to hlídá tlakový snímač. Sakra!! Kdysi jsem měl takové maličké čerpadélko na 12V, kterým jsem mohl čerpat naftu, ale začalo téct, tak jsem ho vyhodil. Dnes by se mi hodilo. Na tohle by se možná hodilo i čerpadlo ostřikovačů, asi obejdu vrakáče.
Do nádrže byť s minimálním množstvím nafty nechci čistič nalévat došlo by k velkému naředění s naftou.
AR 159, 2.0 JTDm, 100kW
AR 156, 1.9 JTD, 85kW

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od x-f » 1.10.2020, čtv 20:31

Nemá 159 bandasku na 70l?

Já když dojedu rezervu, že to začne hlásit limited range a ručička je prakticky na nule, tak stejně natankuju jen tak 63l. IMHO to tam těch 7l je pak stejně skovanejch.

A co tím zkusit zalejt palivovej filtr? Já když ho tůhle měnil, tak mě překvapilo kolik je v něm nafty. Ta třetinka se tam podle mě vejde. Zkusil bych ho odpojit, vylejt naftu a zalil bych ho tím čističem.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

okam

Příspěvky: 68
Registrován: 27.12.2007, čtv 19:06
Bydliště: Slezsko

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od okam » 1.10.2020, čtv 21:00

Zalít palivový filtr by samozřejmě šlo, ale jsou tu přepady ze vstřiků a vysokotlakého čerpadla takže během pár minut je čistič v nádrži rozředěný s naftou. Řešením je externí čerpadlo. viz: https://www.youtube.com/watch?v=Flr3622fTHc , videí je na youtube více. Zrovna v tomto videu je použito čerpadlo z nádrže, ale viděl jsem i s malým čerpadýlkem prý z Audi.
AR 159, 2.0 JTDm, 100kW
AR 156, 1.9 JTD, 85kW

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od x-f » 1.10.2020, čtv 23:53

Naředí a část se toho vrátí přepadama, ale furt to bude koncentrovanější, než když to dáš do nádrže no.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

djumil
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 494
Registrován: 30.3.2013, sob 10:33
Bydliště: u Ostravy

Re: Vstřiky JTDm (multijet)

Příspěvek od djumil » 4.5.2021, úte 15:40

Chlapi rychle dotazy:
1.kdyby se mi povedlo vytahnout vstriky ,tak koupim repas a namontuji z5 a to na kodovani se dela asi jinak nez pres AlfaobdII asi že :-D ?
2.na vytahovani se použiva tohle https://www.autodily-pema.cz/quatros-ra ... 6vEALw_wcBnebo jak sem videl na youtube taky bazmekem (hakem)ze spoda?https://workshop-manuals.com/vauxhall/a ... j-2092.jpg

- mam špatne starty za studena ,korekce ukazuji na 1, a 4 valci cca 1,5-2,2...
nebo je tady naky navod rady na vymenu?
dik
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů