Životnost turba

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3264
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Životnost turba

Příspěvek od Danni » 30.4.2019, úte 17:21

Hths je hodnota filmu pri 150°C niektory vyrobcovia to udavaju v technickom liste iny zas neudavaju skoro nic 😄 myslim ze motul to udava aj mobil
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Радим

Příspěvky: 13
Registrován: 17.2.2016, stř 20:16

Re: Životnost turba

Příspěvek od Радим » 4.5.2019, sob 09:21

Danni píše: 30.4.2019, úte 17:21 Hths je hodnota filmu pri 150°C niektory vyrobcovia to udavaju v technickom liste iny zas neudavaju skoro nic 😄 myslim ze motul to udava aj mobil
jo jo,Motul to má,x clean má 3.6 mPa.s . Těžko porovnat se sport power,který v tech. listě taková data nemá :) ale dík za vysvětlení

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3264
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Životnost turba

Příspěvek od Danni » 4.5.2019, sob 16:42

Ak mas vela penaze isiel by som do motulu 300V je to ester
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

jirkas
Nováček

Příspěvky: 165
Registrován: 22.11.2010, pon 02:24

Re: Životnost turba

Příspěvek od jirkas » 19.5.2020, úte 23:07

Muze mi nekdo rici, proc nektere turvo stoji 400 Eur a nektere pres 1000 Eur? Spatne to prekladam nebo je v tom jiny figl:
https://www.autodoc.de/autoteile/lader- ... 56-1-8-tbi

Predem dekuji za objasneni

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 845
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Životnost turba

Příspěvek od hno3 » 20.5.2020, stř 07:39

je to tam v poznámce že to je repas, nebo nový..

ale někteýr repasy stojí stejně jako nový.. to z toho původního nemohlo moc zbejt :)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

RomanHGT

Příspěvky: 21
Registrován: 6.10.2016, čtv 15:43
Bydliště: Cheb

Re: Životnost turba

Příspěvek od RomanHGT » 8.8.2021, ned 21:21

Čeká ma 4 výměna oleje od te doby co jsem nasadil izolační hadici na trubku turba, (20 tis km) . Přemýšlím jestli dat znovu hadici, nebo koupit trubku novou modifikovanou s tim stíněním a nebo omotavka na svody. Případně kombinace nové a omotavky. Řešil někdo? Protože evidentně ta hadice dostává docela zabrat a omotavka na svody by měla zvládat větší teplotu ale zas otázka zda to dobře zaizoluje.
Přílohy
20210806_180553.jpg
20210806_180553.jpg (3.74 MiB) Zobrazeno 742 x

Odpovědět

Zpět na „TBi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů