Alfa33rulez - Alfa Romeo GT 2.0 JTS
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Alfa33rulez - Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Proběhl základní servis, olej, filtry, svíčky, vyčíštění klapky, sání a váhy vzduchu. Vím, že JTS nemá nějak extra dobrou pověst. Co jsem zjistil, tak většina JTS co byla na brzdě měla změřený nižší než tovární výkon. Vrtá mi hlavou čím to opravdu je a jsem odhodlaný to zjistit Každopádně motor jede krásně, táhne dobře odspodu. Řekl bych, že má delší pětku než 2.0 TS co jsem měl, takže na dálnici v pohodě i bez šestky.
V plánu jsou teď rozvody a nové táhla ruční brzdy. Výhledově spojka, doplnit sportovní tlumiče, upravit sání, supersprint výfuk a squdra chip. Uvažuju taky o lepších vačkách CB.
Naposledy upravil(a) Alfa33rulez dne 20.4.2022, stř 20:00, celkem upraveno 2 x.
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
Re: Alfa33rulez - Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Moc pekna, at slouzi :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: Alfa33rulez - Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Děkuju
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
Re: Alfa33rulez - Alfa Romeo GT 2.0 JTS
to ze ma.mensi vykon nez TC je dano bordelem v sani.. jinak to ma spis predpoklady mit vykon vyssi... ale i tak to neni pravda.
pred upravama varuju... software nakonec na miru upravam.. zejmena pokud budou jine vacky. ani squadra si s tim pak nebude rozumnet... vejfuk oukej, sani oukej, ale s vackama proste ne..
GT jsem v minulosti chtel, pouze 1.8 TS, ale predelat to na 2l, jako jsem si udelal motor do stila.... mensi vaha, mene problemu, vic vykonu
pred upravama varuju... software nakonec na miru upravam.. zejmena pokud budou jine vacky. ani squadra si s tim pak nebude rozumnet... vejfuk oukej, sani oukej, ale s vackama proste ne..
GT jsem v minulosti chtel, pouze 1.8 TS, ale predelat to na 2l, jako jsem si udelal motor do stila.... mensi vaha, mene problemu, vic vykonu
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: Alfa33rulez - Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Jo i 1.8 TS jede v GT celkem dobře a předělat to na 2.0 TS ideál No vyčistím sání, udělám rozvody a změřím to. Pak ještě až upravím to sání a výfuk. Jsem dost zvědavej jak to dopadne. Snad tam nebude 116 koní Nevím, myslím, že ten motor prostě potřebuje kvalitní péči jako každej Alfáckej motor a pak vydrží a podá bez problémů tovární výkon. Alfa to s tímhle motorem po debaklu s TS 16v konečně pochopila, snížila interval výměny rozvodů a nastavila olej 10W60. Ale to je podle mě jen pro jistotu. Většina lidí co si Alfu koupila, nekontrolovala olej každej týden. TSko třeba ve 156 si koupilo spousta ženskejch nebo frajírků, kteří autům vůbec nerozumí a pak to zadřeli. Z toho blbá pověst TS 16 motorů. Myslím, že TS 16v nebo i tento JTS je třeba znát a starat se o ně podle toho.. Můžu se mýlit, ale zatím se mi to celkem potvrzuje.
Naposledy upravil(a) Alfa33rulez dne 21.4.2022, čtv 21:57, celkem upraveno 1 x.
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: Alfa33rulez - Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Vačky bych dal maxímalně medium road profile. Týpek v anglii dal do JTS squadra čip, udělal výfuk a dal CB medium road a psal, že to jede krásně a výkon šel o hodně nahoru. Ale ty CB jsou drahé jako prase tak si to ještě možná rozmyslím..
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
Re: Alfa33rulez - Alfa Romeo GT 2.0 JTS
to ze to nekdo dal a nejak to fungovalo... to je mozne, ale proste to nemohlo byt ono... to je klasicka zacatecnicka chyba (ver mi, mam to za sebou u coupe, kde me to pred 16 lety stalo hodne penez a vysledek byl nic moc - ano, jelo to, ale poopravdovem naladeni to jede nesrovnatelne lip a prakticky, kdybych to enchal tak udelat pred lety neresil bych hromadu ruznych blbosti kolem.. holt pred lety to tady tohle delat neumel, ja byl mladej a blbej a veril ruznejm nalejvacum)... soft se dela vzdy nakonec a ne nejakej ladenej na seriovym aute( ni proti squadre, do seriovyho auta je to nej co jsem zazil), ale primo. na konkretnim kusu s danejme upravama... ono to muze bejt chudy jako prase, predstih mimo ( a diky zpetne vazbe z ls a cidla klepani to nejak dlouhodobe fungovat bez vetsiho pruseru..)
Naposledy upravil(a) hno3 dne 22.4.2022, pát 08:27, celkem upraveno 1 x.
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: Alfa33rulez - Alfa Romeo GT 2.0 JTS
To je fakt, musel bych najít někoho, kdo to pak naladí. Naštěstí tam není nedobytné ECU Hitachi jako v Puntu HGT co mám
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: Alfa33rulez - Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Tak dále proběhla výměna lanovodů ruční brzdy. Byly tam asi ještě původní, jedna strana byla úplně utržená a vůbec to už nebrzdilo.
Taky jsem vytáhl molitany v sáčku, které jsou umístěny v prazích auta mezi B a C sloupkem. Časem se mezi ten práh a sáček dostane bordel a vlhkost a začne to rezivět. Jeden byl v pohodě, ale na druhém už je vidět koroze. Naštěstí jsem to zachytil ještě včas. Dokáže to zničit práh.
Taky jsem vytáhl molitany v sáčku, které jsou umístěny v prazích auta mezi B a C sloupkem. Časem se mezi ten práh a sáček dostane bordel a vlhkost a začne to rezivět. Jeden byl v pohodě, ale na druhém už je vidět koroze. Naštěstí jsem to zachytil ještě včas. Dokáže to zničit práh.
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ježura a 22 hostů