2.4 JTD

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 10000
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Petr147 » 28.9.2021, úte 19:33

Netuš někdo, jestli jde vyměnit spínač zpátečky u 2.4 jtdm v 156 z podběhu? Nebo musí ven baterka s držákem?

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3714
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Ladis » 29.9.2021, stř 15:32

Nedokážu si představit jinou než druhou možnost....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17533
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Kubas » 29.9.2021, stř 18:53

krásné že tohle vlákno žije i po 14 letech :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + Giulia 2.0T 200PS a Stelvio JTD Veloce 210PS tak různě v rodině a ve firmě :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6460
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od speedy » 29.9.2021, stř 19:31

Až to Ladis prodá, tak téma můžeme zamknout :-D
Alfa Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
Alfa Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX Alfa 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX Alfa 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX Alfa 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX Alfa 147 1.6 TS 88kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 10000
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Petr147 » 29.9.2021, stř 20:40

Ladis píše: 29.9.2021, stř 15:32 Nedokážu si představit jinou než druhou možnost....
To jsem nechtěl slyšet… :D

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3714
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Ladis » 30.9.2021, čtv 12:25

Proč, proti jiným věcem co jsou na tom autě peklo je to vklidu :D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 348
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Aleš 292 » 1.1.2022, sob 20:09

Tak se hlásím s chybou P0480-ovládání 1 chladícího ventilátoru. Mám stejné příznaky,jako měl Bobas před cca 8mi lety. Tj,turbo tlačí cca 0,7 otáčky max 3500. Po startu zdechne během 2 sec,pak jde nastartovat. Kontrola odporů na chladiči,zkusil jsem je i proklemovat. Kabel k relé, které je pod pojistkovou skříňkou u baterky je také ok,tam měl pravděpodobně chybu Bobas. Při sepnutí relé 1 i 2 se ventilátory roztočí oba.
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 348
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Aleš 292 » 17.1.2022, pon 15:28

Tak dnes vyřešeno díky JTD power Český Dub. Nakonec špatný kabel ve svazku někde pod baterkou. Takže zase jezdím a chyba je fuč.
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6460
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od speedy » 17.1.2022, pon 17:17

Tak sláva :). Je fakt, že na servis JTD Power je spoleh.
Alfa Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
Alfa Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX Alfa 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX Alfa 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX Alfa 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX Alfa 147 1.6 TS 88kw

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2841
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Radim » 19.7.2022, úte 14:33

babička 159 začala papat olej - dříve tak litr na 20 000km, teď je to tak litr na 2-3000km.
axiální vůle turba nic dramatického, odvětrání klikovky ok. podle rysky skutečně olej ubývá tzn není to čidlem (a tímpádem chybná hláška na budíku). modrý kouř a smrad spáleného oleje z výfuku nejde.

co mi ale přijde divné, že když jsou kratší pojezdy za studena, tak na budíku to hlásí o 2-3 dílky méně oleje, než když po delší jízdě a prohřátí oleje vše steče do vany a ukáže to realitu (ryska versus budík).

nějaké nápady?
Alfetta GTV Lusso (1980)
Ex: Giulia GT 1300 Junior, Maserati 424 a tak dál...

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů