Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 329
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Pete Biggy » 27.7.2022, stř 16:03

Kubas píše: 27.7.2022, stř 15:48 tak zas není to tak že by to podtočilo natolik že by motor vibroval, klepal atd.... ono se to nezdá ale ty moderní motory jsou fakt dost nízkootáčkové.... ;-) chápu že tě to stresuje ale jsi si jistý že to reálně ubližuje?
Jsem o tom přesvědčen a v těch 1100 už ten motor fakt protestuje. Tzn. ano, vibruje a očividně se mu to nelíbí...

Ještě se zeptám;, když jedete piánko a v okolí nejsou žádné rušivé zvuky.... Slyšíte od motoru (převodovky?) taky takové vrnění, bo jak to nazvat? Prostě v těch nízkých otáčkách to má takový specifický zvuk. Já si toho všiml v Chorvatsku, kde se jezdí po takových úzkých kozích štrekách, které se furt kroutí a každou chvíli může něco vyjet z protisměru, zároveň pokud nic nejede, tak je v okolí klid. Všiml jsem si toho už loni, letos znovu a uvědomil jsem si, že jsem se nad tím už loni pozastavoval
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 27.7.2022, stř 17:20

V nizsich otackach to ma hlubsi ton, ale nerekl bych, ze je to spatne. Vibrace nebo neco podobneho jsem si nikdy nevsiml, jen je to line na akceleraci a budto to chce proslapnout aby podradil a nebo si podradit padlama.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 212
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od czemarecek » 27.7.2022, stř 19:16

Ja jezdím výhradně na D, na N jsem jezdil po koupi ale osobně se mi nelíbí jak to točí 1100ot a takové to dunění. Žádné vibrace ale nepozoruji. Áčko jsem tam dal jen jednou abych se podíval jak se funguje ta grafika se zeměkouli a hvězdičkami😂 a kvůli plachtění. Jinak na D mám o cca 0.6 litru větší spotřebu než na N ale to mě vůbec netrápí.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6956
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 27.7.2022, stř 20:08

Já teda 90% času jezdím na N, prostě na smíšený provoz mi to přijde jako ideální. D nejvíc používám buď když chci jet kudlu po dálnici nebo i na okreskách, ale třeba popojíždění v kolonách je hrozný protože to zbytečně točí a pak to tam rychle prdne další kvalt, což na N se nestává, ta jízda je mnohem plynulejší.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18526
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.7.2022, čtv 07:19

Hmmm, po meste temer nikdy nejezdim.... to bych mel dodat :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6956
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 28.7.2022, čtv 12:59

Jo to myslím, že když se musim z města vymotat na dálnici, tak prostě na D to není úplně labůžo, ale když pak tomu už dáš sodu tak je to v pohodě, no konec konců kvůli tomu je to D jako Dinamic :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 212
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od czemarecek » 26.9.2022, pon 22:23

Lidi jak se cítíte za volantem když manevrujete kolem obrubniku a jiných překážek? Já osobně nemám takovou jistotu a odhad jako třeba u 159. Manželka se cítí stejně. Zajímá mě jak to mají ostatní. Ale když projizdim bazary a koukám na kola tak u většiny jsou dost odřene.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 27.9.2022, úte 07:57

Giulia je auto, ktery je asi nevhodne na nejake to manevrovani kolem prekazek. Ma mensi rejd nez 159 a proto se protahnes se 159 vsude lip. Giulia je o neco sirsi a ac se to nezda tak to neco malo je ve vysledku celkem poznat. Taky ma jinak udelany celni sklo a hlavne predni kapotu. U 159 vidis lip na okraj praveho predniho kola a to ti asi dava lepsi odhad od prekazky.

Jako me osobne se jezdi lip ve 159 co se tyka jezdeni po meste a nebo v podzemnich garazich. Lip to auto (159) snasim a lip se mi s nim manevruje... hlavne v tech podzemnich garazich, kde jezdis mezi patry tak s Giulii se tam proste musim sukovat na dvakrat, protoze se nejsem schopny zlomit na najezd tak, abych bud neodrbal predek a nebo nechytl zadnim kolem rantl. Se 159 prolitnu bez pribrzdeni na jedno otoceni volantem.

To auto proste neni stavene do mesta, na popojizdeni po parkovistich nakupaku a nebo sukovani se v podzemnich garazich. To je spis na sviznou jizdu nekde v serpentinach a na dalnici.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 27.9.2022, úte 10:13

swoop01 píše: 27.9.2022, úte 07:57 Giulia je auto, ktery je asi nevhodne na nejake to manevrovani kolem prekazek. Ma mensi rejd nez 159 a proto se protahnes se 159 vsude lip.
A to aj ta 159 je na tom vyrazne horsie ako bezne spotrebaky na cestach :D.

Co sa tyka diskov tak som ich prestal sledovat. Pri stave nasich ciest aj tak neviem ci som chytil niekde obrubnik alebo dieru v ceste. Hlavne nech nechytime defekt.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 27.9.2022, úte 12:42

>VN0v: No prave. Ridil jsem asi 3x fabii a v Praze, ve firemnich garazich jsem cumel jak je to obratne... Hned jsem si rikal, ze tak sem kdybych zajel s Giulii tak uz asi nevyjedu. No a taky jak je to skladne ... Hodil jsem to presne mezi cary a mista kolem me na plne otevreni dveri.
Naposledy upravil(a) swoop01 dne 27.9.2022, úte 12:44, celkem upraveno 1 x.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 212
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od czemarecek » 27.9.2022, úte 12:44

Tak jsem rad ze to není jen můj problém 😂 Celkem mi vadí i Ačkove sloupky hlavně u nas když vyjizdim na hlavní cestu tak je tam ostrůvek a přes sloupky nejde vůbec vidět. Sedačku mám uplne dole tak je to možná i kvůli tomu ale zase při jízdě se tak cítím lépe. A ty kola jsem taky přestal řešit, teda spis je nějak přehlížím 😂 na příští rok je ale dam do pucu a manzelce udělám školení 😂
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

Libor075
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 26.2.2016, pát 12:17
Bydliště: Blansko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Libor075 » 27.9.2022, úte 14:14

Používám ji jako daily car a do Brna za nákupy jezdíme docela často a člověk s tou velikostí tak nějak musí počítat, ale nějakou dobu mi trvalo se přizpůsobit. Jinak na blanenských bulvárech pohoda :D Naposled, když jsme jeli do Olomouce do Veteran Areny (díky Adamsquare;), tak samozřejmě musela proběhnout Šantovka a tam je to chuťovka asi pro každý auto, ale nakonec se to jedno místo našlo a auto se tam podařilo zasunout (narvaný snad všechny patra). Rejd mi přijde daleko víc v pohodě než u 156, kterou jsem měl předtím. Aspoň teda u RWD, kterou mám, třeba to mají AWD jinak. A přední převis je taky kratší, takže do řady aut taky není problém. Zadek už podle kamery taky dokážu poslat do správných míst :-D Kola mám R17 ještě s originál pneu Continental z výroby, samozřejmě s FR, což brání těm největším škodám, ale nějaká malá oděrka ze začátků by se našla :smt033
2018 Alfa Romeo Giulia 2,0 turbo 200 hp (2021-...)
1999 Alfa Romeo 156 1,8 T.Spark Ex (2009-2021)
1989 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (2004-2009)
1988 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (Winter Car 2005)
Předtím les Lad 2103 a jedna 2107 ;)

hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 3.10.2022, pon 22:18

Jo tak podzemní garáže hlavně v Praze To je prostě úplné zlo a teklo to musím prostě jí couvat protože to nejde naštěstí to inteligentní vědí za mnou pochopí a vycouval trochu taky

hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 3.10.2022, pon 22:24




Doufám že to není nikdo odtud jinak dobrý haizl na konci Jak se vymlouvá srab
teda normální degradace značky a stydím se že s ním ten brand sdílím

Libor075
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 26.2.2016, pát 12:17
Bydliště: Blansko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Libor075 » 4.10.2022, úte 09:22

hand_ktm_AR píše: 3.10.2022, pon 22:18 Jo tak podzemní garáže hlavně v Praze To je prostě úplné zlo a teklo to musím prostě jí couvat protože to nejde naštěstí to inteligentní vědí za mnou pochopí a vycouval trochu taky
Vždycky, když se s Giulií dostanu hodně do úzkých (nájezd na parkoviště Vaňkovky z Dornychu je třeba masakr), tak si vzpomenu na vojenskou autoškolu na C v Olomouci :-D . Instruktor byl tak trochu magor a dodneška se mi pokaždé vybaví jednosměrková T křižovatka, kde po stranách stály auta a on s klidem: "Na další křižovatce to bude doleva". V hlavní roli Praga V3S, které na předních kolech krásně trčely šrouby/matice a člověk to musel trefit nejlíp napoprvé, jinak by brousil boky aut.

Každopádně je zajímavý, že Giulia má průměr otáčení 10,8 m, což je vcelku slušná hodnota (současná Škoda Fabia má 10,4 m). Jde hlavně o to se tam smotat s tím rozvorem a šířkou :D
2018 Alfa Romeo Giulia 2,0 turbo 200 hp (2021-...)
1999 Alfa Romeo 156 1,8 T.Spark Ex (2009-2021)
1989 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (2004-2009)
1988 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (Winter Car 2005)
Předtím les Lad 2103 a jedna 2107 ;)

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 4.10.2022, úte 11:31

Najezd do Vankovky z Dornychu je jeste v pohode, ale co Olympia a najezd/sjezd na strechu parkovaciho domu... To je papu. Kdyz jsem to mel novy tak jsem tam vylitl protoze zvyklej ze 159 tam vyfrcet. Tam to slo, ale zpet dole ... to byl stres. Mokrej az na prdeli nez jsem se dostal az dolu. Od te doby jsem tam uz nikdy s Giulii nejel :D
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Libor075
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 26.2.2016, pát 12:17
Bydliště: Blansko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Libor075 » 4.10.2022, úte 11:51

swoop01 píše: 4.10.2022, úte 11:31 Najezd do Vankovky z Dornychu je jeste v pohode, ale co Olympia a najezd/sjezd na strechu parkovaciho domu... To je papu. Kdyz jsem to mel novy tak jsem tam vylitl protoze zvyklej ze 159 tam vyfrcet. Tam to slo, ale zpet dole ... to byl stres. Mokrej az na prdeli nez jsem se dostal az dolu. Od te doby jsem tam uz nikdy s Giulii nejel :D
Tam jsem ještě s Giulií nevyjížděl ani nesjížděl, ale je fakt, že i se 156 to tam stálo za to.. Moje oblíbený parkoviště u Olympie je to krytý, jak se jede na střechu. Děcka už minule na střechu chtěli, ale mám to rád zakrytý :-D Jednou to teda musím prubnout :D
2018 Alfa Romeo Giulia 2,0 turbo 200 hp (2021-...)
1999 Alfa Romeo 156 1,8 T.Spark Ex (2009-2021)
1989 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (2004-2009)
1988 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (Winter Car 2005)
Předtím les Lad 2103 a jedna 2107 ;)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6956
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 20.10.2022, čtv 22:31

Po nějaké době je konečně opět volně přístupný e-per, který obsahuje i rozpisy dílů pro Giulia/Stelvio 🙂
Zadejte do vyhledávače "fiat eper 2022" (viz. obr. níže)a přes první link se tam dostanete. Když bych sem dal skopírovaný odkaz tak by to po vás chtělo heslo

eper.jpg
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 238
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od fafo » 21.10.2022, pát 06:40

Krása :smt023
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

Libor075
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 26.2.2016, pát 12:17
Bydliště: Blansko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Libor075 » 21.10.2022, pát 08:24

Super. Člověk až přes ePER zjistí, že auto bylo vyrobeno 4.6.2018 (o rok dřív, než ho zaregistrovali v ČR)..
2018 Alfa Romeo Giulia 2,0 turbo 200 hp (2021-...)
1999 Alfa Romeo 156 1,8 T.Spark Ex (2009-2021)
1989 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (2004-2009)
1988 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (Winter Car 2005)
Předtím les Lad 2103 a jedna 2107 ;)

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 238
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od fafo » 21.10.2022, pát 11:53

Libor075 píše: 21.10.2022, pát 08:24 Super. Člověk až přes ePER zjistí, že auto bylo vyrobeno 4.6.2018 (o rok dřív, než ho zaregistrovali v ČR)..
U mé je to dobrý :-).
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

Jarous
Štamgast

Příspěvky: 510
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jarous » 27.10.2022, čtv 19:32


Martin52

Příspěvky: 76
Registrován: 15.10.2022, sob 13:12

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Martin52 » 19.11.2022, sob 16:36

Neviem, či som to niečim nechcene deaktivoval, ale vôbec mi nefunguje funkcia sledovania mŕtvych uhlov. Nie, že by som bol bez nej na prášky, ale keď už ju tam mám, mohla by fungovať. Po kúpe auta aj fungovala, ale teraz mi vôbec nejde. A to som sa najprv zamýšľal pri zoznamovaní sa s autom ako vypnúť to nepríjemné dohliadanie na udržiavanie sa vo svojom pruhu (pri oneskorenej smerovke auto po prejdení čiary vydávalo taký zvláštny zvuk). To som vypol tlačidlom na pravej páčke, pri zapnutí ukáže na displeji dve čiary, že je aktívny, môže to mat súvis s tým?

Možno som slabo čítal manuál, ale zatváranie zadných kufrových dverí fakt nejde inak, iba zvrchu pribuchnúť? Zdá sa mi to také dosť zvláštne na danú kategóriu auta. Ťažko to popísať, ale pri Peugeote som bol zvyknutý, že ak kufor zhora nadol potiahnem, pribuchne sa samospádom podobne ako predná kapota, tu sa vráti hore, dokiaľ ho fakt do koncovej polohy nezabuchnem.

Ale inak ju veľmi ľúbim 😊 Tiež som si všimol, že automat občas zaradí skôr, akoby som to zaradil ja, a drží kvalt v pomerne nízkych otáčkach (1100-1200), to ja často nechám auto podradiť a držím si určitú rýchlosť a otáčky, aby znova nepreradilo nahor. Nemyslím si však, ze je to problém, motor nevyzerá podľa hlasu, že by trpel, asi je to Ok.

Libor075
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 26.2.2016, pát 12:17
Bydliště: Blansko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Libor075 » 21.11.2022, pon 09:26

Sledování mrtvých úhlů by mělo po vypnutí upozornění přejetí jízdního pruhu normálně fungovat. Taky jsem LDW vypnul a sledování mrtvých úhlů normálně jede. Ale v menu už jsem dlouhou dobu nebyl, tak nevím, jak jinak se dá sledování třeba omylem vypnout. Pokud to nehlásí chybu senzorů, tak je to divný, že to nefunguje.

Co je k zavírání kufru napsáno v návodu: "Uchopte jedno z madel obr. 42, sundejte dolů víko zavazadlového prostoru dolů a zatlačte u zámku tak, aby bylo slyšet zaklapnutí." Za ten rok už mám jistý grif, kdy to dokážu zavřít rovnou jen madlem. Prostě stačí správný švih a zavře se to i bez zatlačení na víko shora. Jinak mi ten zvuk zavření připomíná AR 75 :-D Přední kapota je dost lehká, ale tam si taky člověk musí najít správný styl/výšku zavírání. Co je v návodu: "Spusťte víko na výšku asi 40 cm nad motorovým prostorem a nechejte je volně padnout. Pokusem o zvednutí se ujistěte, zda se řádně zavřelo, to znamená, zda není jen v poloze jištěné pouze pojistkou. Pokud není víko motorového prostoru dovřené, nesnažte se je dovřít tak, že na něj zatlačíte shora, ale znovu je zvedněte a opakujte postup." Na některý věci si holt u Giulie musí člověk zvyknout, ale bohatě to vynahradí jinde :D Teď o víkendu jsem si projel svou oblíbenou trasu Drahanskou vrchovinou, abych to omrkl, než začne opravdu sněžit a paráda. Pak se sněhem a sněhovými jazyky to bude dost adrenalin. Líbí se mi, jak ta zadokolka dokáže pohodit zadkem i přes ESC.

Automatu často pomáhám pádly, protože i když to prý autu neubližuje, tak se snažím při "normální" jízdě držet otáčky mezi 1500 a 2000. Radši bych tam dal Dynamic, ale většinou jedeme celá rodinka a jak uvidí přepnutí na červenou, tak už někteří hledají sáčky na blití :smt040 Motor 2,0T 147 kW má totiž psaný maximum točivýho momentu v 1750 otáčkách. Samozřejmě jen teoreticky, jelikož na jednom z reálných diagramů z brzdy až o 1000 otáček výš a průběh je plochý do cca 4000. Ono to má papírově trochu jiný hodnoty, než reálně, což už se tady taky řešilo. Verze 147 kW má mít nějakých 160 kW a krouťák 350 Nm. Ale svoji jsem nikde netestoval, tak nevím..
2018 Alfa Romeo Giulia 2,0 turbo 200 hp (2021-...)
1999 Alfa Romeo 156 1,8 T.Spark Ex (2009-2021)
1989 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (2004-2009)
1988 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (Winter Car 2005)
Předtím les Lad 2103 a jedna 2107 ;)

Libor075
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 26.2.2016, pát 12:17
Bydliště: Blansko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Libor075 » 21.11.2022, pon 10:25

Libor075 píše: 21.10.2022, pát 08:24 Super. Člověk až přes ePER zjistí, že auto bylo vyrobeno 4.6.2018 (o rok dřív, než ho zaregistrovali v ČR)..
Dneska mi to potvrdili i v Motortecu, že auto bylo skutečně vyrobeno 4.6.2018 a finálně přiděleno 1.7.2019 do Imofy. Vzhledem k francouzskýmu návodu bylo asi původně určeno jinam..
2018 Alfa Romeo Giulia 2,0 turbo 200 hp (2021-...)
1999 Alfa Romeo 156 1,8 T.Spark Ex (2009-2021)
1989 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (2004-2009)
1988 Alfa Romeo 75 2,0 T.Spark Ex (Winter Car 2005)
Předtím les Lad 2103 a jedna 2107 ;)

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti