VM motori (pokec....)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Ano ten s těmi kabliky. Bohužel nevím jak se dá zkontrolovat jedině diagnostiku a právě ano může se to projevovat že to dlouho startuje. Podle toho vstriku se řídí vstřikováním nafty do válců. Motor jet už ma každý vstrik s kablikem.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Jo a palivové filtr je nový? A obal pal. Filtru není náhodou mastný? Stane se že obal od pal. Filtru ma nepatrnou dirku (menší než spendlik) a chytá to vzduch a špatně startuje
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori (pokec....)
Palivový filtr je nový, a jestli má někde dírku jsem nekontroloval. Uvidíme, jestli na něco přijdu.
Re: VM motori (pokec....)
Palivový filtr je v pořádku. Tak jsem vyzkoušel, jestli jde napětí z řídící jednotky žhavení k žhavívícím svíčkám, a nejde, tak bude asi špatná ta řídící jednotka.
Ale není ještě závislá na nějakých čidlech, např. teploty chladící kapaliny a tím i odpovídajícím čidlem, které rozhoduje, jak bude tato jednotka žhavit, a zda
vůbec jestli, když není nízká teplota ?
Ale není ještě závislá na nějakých čidlech, např. teploty chladící kapaliny a tím i odpovídajícím čidlem, které rozhoduje, jak bude tato jednotka žhavit, a zda
vůbec jestli, když není nízká teplota ?
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
tak může být špatná a taky to může bát zaoxidované, ale spíš jestli jsi to správně měřil. Plus na tom drátu co jde na žhavičky jde jen po zapnutí klíčku a době žhavení. (taky jsem to jednou měřil blbě a myslel jsem si, že mi nejde žhavení)
žhavení funguje vždy nezávisle na teplotě, není tam tedy nějaké sledovací čidlo.
žhavení funguje vždy nezávisle na teplotě, není tam tedy nějaké sledovací čidlo.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori (pokec....)
Měřil jsem to dobře, byli jsme na to dva, já jsem měřil a syn zapínal klíček a nic. Na žhavičkách žádné napětí, na multimetru prostě nula.
Re: VM motori (pokec....)
Poistka pre napajanie zhaviaceho rele je v poriadku? resp. na hlavnom privode do rele mas 12V?
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
Re: VM motori (pokec....)
Pojistka je v pořádku, a v řídící jednotce žhavení je stálý napětí 12 V.
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4888
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
https://uloz.to/file/v4SE3CBmxjxk/motro ... h-msa6-zip
zde jsem nasel ve svem archivu k teto ridici jednotce diagram a hodnoty cidel. Dva skeny jsou necitelne, ale treba ti to necemu pomuze.
zde jsem nasel ve svem archivu k teto ridici jednotce diagram a hodnoty cidel. Dva skeny jsou necitelne, ale treba ti to necemu pomuze.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: VM motori (pokec....)
Tak včera vyřešeno, byla špatná ta řídící jednotka žhavení. Vyměněna za novou, a už startuje na první otočení klíčku.
Re: VM motori (pokec....)
Cus michale.Nemas pro me nejakou prumernou vmku?Aby to chytalo i v zime.Ale jinak mi v Aru ten poskladanej motor porad jezdi.A porad stejne blbe.Jsem myslel ze auta s dusi se umi zahojit bez nutnosti opravy.
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4888
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Bohuzel na prodej zadny nemam.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
jen rozebraný s prasklou hlavou púvodem z UAZu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori (pokec....)
Hlavy mam.Ale jihlava je celkem z ruky.Z uaza by do ara sel asi celkem snadno.Jak dlouho mas v planu ho skladovat?
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Co nejdéle :-)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Sehr gut:-)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori (pokec....)
ake ma mat VMko tlaky?
u rovera pisu 24-26 barov, 95A VM 1990 rover 2,5 td.
len zabudli uviest ci je to za studena alebo pri teplom motore.
dava mi to 20-21 bar pri studenom. je to malo?
ma aj piestne kruzky po limite - medzera je cca 0,9 mm, limit pisu je 0,65 mm, u niektorych typov aj menej (0,5mm). treba ich naozaj menit?
u rovera pisu 24-26 barov, 95A VM 1990 rover 2,5 td.
len zabudli uviest ci je to za studena alebo pri teplom motore.
dava mi to 20-21 bar pri studenom. je to malo?
ma aj piestne kruzky po limite - medzera je cca 0,9 mm, limit pisu je 0,65 mm, u niektorych typov aj menej (0,5mm). treba ich naozaj menit?
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
AHoj,oiiiio píše: ↑1.10.2022, sob 16:02 ake ma mat VMko tlaky?
u rovera pisu 24-26 barov, 95A VM 1990 rover 2,5 td.
len zabudli uviest ci je to za studena alebo pri teplom motore.
dava mi to 20-21 bar pri studenom. je to malo?
ma aj piestne kruzky po limite - medzera je cca 0,9 mm, limit pisu je 0,65 mm, u niektorych typov aj menej (0,5mm). treba ich naozaj menit?
Prvně co ti motor dělá, že se v něm hrabeš?
Pokud máš vůli na písních kroužkách větší než je tolerance, měl bys je vyměnit. (přes zámky ti utíká komprese a samotný pístní kroužek už tolik nemůže těsnit jak je opotřebený) Další věc je jak máš vyběhanou vložku.
Komprese jsou vždy za tepla, tedy 20-21 za studena není až tak špatné. Tlaky by mělo mít VMko všude stejné, jedno jestli je v alfě,Rovera, jeepa, fordu atp.
ale jinak jsme našel tohle- je to na alfu 75 2,4TD a 75 2,0TD
Jinak mi zbyl kleklý VMko (kdyby byl zájem) 2,5TD klika má najeto do 30.000km (roztekly se mi svíčky a rozmatlaly se po dvou vložkách)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori (pokec....)
co tomu je? slaby vykon, 85 kw ani nahodou, mizerny spodny tah, v otackach sa ide uklepat, zgeneralkovane turbo slabo tlaci, vysoka spotreba 8-9l, pozrel som co sa dalo, az som to rozobral ci to niekde nedrhne. rozmyslam ci ma zmysel do toho vrazit 90 eur (nove kruzky). vlozku ma trochu vyjazdenu v HU, ale nie tolko aby sa to oplatilo frezovat + nove vacsi piesty.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
a jak ten motor běží, když nastartuješ za studena?
turbo málo tlačí, protože má málo spalin ve výfuku, stačí přidat na naftě. (seriové turbo u VMka 2,0TD tlačilo až 1,7baru)
turbo málo tlačí, protože má málo spalin ve výfuku, stačí přidat na naftě. (seriové turbo u VMka 2,0TD tlačilo až 1,7baru)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori (pokec....)
startoval na brnk aj pri -10 ale musel som znizit predvstrek o 1 zub na cerpadle lebo moc klepal (cerpadlo z jeepu - tam vstrek oneskoruje rj, nema predsuvnik). teda startovanie sa zhorsilo, stale netaha ale da sa na tom ako-tak jazdit - vykon ako stara skoda, klepe len v zatahu. viac nafty tomu nepomaha. malo by byt jedno ci ju pridam cez plyn alebo nastavenim volnobehu. turbo da sotva 1 bar ked tomu poriadne nalozim (typicky 0,4-0,5 bar).
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Nemůžeš, měnit predvstřik tím, že to dáš o zub. To se dělá na traktoru, když je zkroucena osa od rozvodů. Predvstrik se seřízení tím jak naklápís čerpadlo od motoru nebo k motoru. Teď ti to blbě vstřikuju a proto to žere a nejede.
Pěkně shod prsa a nastav rozvodová kola na značky.
Pěkně shod prsa a nastav rozvodová kola na značky.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori (pokec....)
bez rj nemozes chodit s nastavenim na znacke (to je nastavenie na studeny start). skus odpojit timing solenoid ako ti zrazu klepat zacne. potrebujes neskorsi vstrek, a tolko cerpadlo nepootocis.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Tomu nerozumím, ty tam máš řídící jednotku nebo ne?
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4888
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
kolo na cerpadle musi byt opravdu na znackach, jinak se s tim nedomluvis a je jedno jestli tam mas cerpadlo s elektronicky rizenym plynem a nebo mechaniku.
poradne to nastavit a maximalne zkusit pootacet cerpadlem....
takto uz se v tom take ztrácím ))
poradne to nastavit a maximalne zkusit pootacet cerpadlem....
takto uz se v tom take ztrácím ))
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů