Servisní intervaly 2,0T Q4 206kW

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Servisní intervaly 2,0T Q4 206kW

Příspěvek od swoop01 » 29.1.2023, ned 22:17

Nebezi pokazde. Kdyz je ale vadna tak jednak nechladi zminene turbo, ktere se ovsem dokaze tak nejak uchladit samo olejem a castecne i tou vodou, ktera bude i tak samotizne cirkulovat, ale hlavne se nechladi preplnovany vzduch. Pokud jezdis s lehkou nohou, moc to nehonis tak to skoro nepoznas. Pokud tomu ale zacnes trochu davat za usi a jezdit svizne a nebo kopce tak hodne rychle poznas, ze auto zdecha na prehrate sani.

Problem s pumpou nizkoteplotniho okruhu se da spolehlive poznat pres diagnostiku a navzorkovat si hodnoty teploty nasavaneho vzduchu pred a za chladicem vzduchu.
Tady v tomhle vlakne: viewtopic.php?t=26227 jsem postoval grafy jak to vypada kdyz je vada na pumpe a jak to vypada kdyz je pumpa vporadku.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů