Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Pete Biggy » 10.5.2023, stř 14:38

Duso píše: 7.5.2023, ned 12:07 .... to len potvrdzuje že talian je skrátka nepoučiteľný ako cigán :)
Bolo by to na zasmianie, ak by to nebola jedna veľká pravda. Bohužiaľ, takto je to skôr k plaču :roll:

Soft 147: Přesně tak, to podtáčení motoru je prostě nezdravá věc. A ano, jde v uvozovkách o ekologii, tak jak jsi napsal. Nicméně já jsem přesvědčen, že takových 1600-1900 ot. by oproti těm 1100-1400 ot., co se to běžně nechá takhle spadnout, by bylo paradoxně lepší i pro tu spotřebu. O "zdraví" pro motor nemluvě.....

Jinak já u Alfy jsem byl vykulený, jak furt jedou větráky, aniž by tomu člověk nějak nakládal. A docela dlouho po dojetí. Holt Ital; když jsem měl Benelli TNT, tak tam jely větráky prakticky imrvére i při jízdě, i při pouhém projíždění obcí. Ale ono není Ital jako Ital, u Aprilie to takhle nebylo. Tam však byl rakouský Rotax, tak ten asi byl konstruován pro standardní funčknost, i bez ovívání..... :-D
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od swoop01 » 10.5.2023, stř 15:20

>"furt jedou vetraky": To bude asi ten fix konstrukcni vady protoze ja u te svoji zaznamenal snad jednou, ze se rozbehl vetrak a to stala pres pul hodiny na miste se zapnutym motorem pri ozonovani interieru.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od speedy » 10.5.2023, stř 15:32

Pete Biggy píše: 10.5.2023, stř 14:38
Duso píše: 7.5.2023, ned 12:07 .... to len potvrdzuje že talian je skrátka nepoučiteľný ako cigán :)
Jinak já u Alfy jsem byl vykulený, jak furt jedou větráky, aniž by tomu člověk nějak nakládal. A docela dlouho po dojetí.
Není to tím, že máš třeba puštěnou klimu v automatickým režimu? :D

Ale bohužel, svět automotive je nelítostný, můžu sem pak popsat jak se po 10 letech doslova motoricky rozpadlo BMW F10 525 mého kamaráda, je to fakt masakr. :wink:
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4029
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Adamsquare » 10.5.2023, stř 18:11

Tanguero píše: 10.5.2023, stř 11:28Jo a tento problém se skoro vůbec neprojevoval u automatů, asi proto, že automat reaguje jinak na to, když dá řidič plyn na podlahu.
Mmj. stejná věc praskání hlav na 159 2.4. Automatů s prasklou makovicí je jak šafránu
Pete Biggy píše: 10.5.2023, stř 14:38 Jinak já u Alfy jsem byl vykulený, jak furt jedou větráky, aniž by tomu člověk nějak nakládal. A docela dlouho po dojetí. Holt Ital...
To je snad obecné nastavení italů. Třeba Ducato hučí taky snad nonstop. :)
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Pete Biggy » 11.5.2023, čtv 07:26

Swoop01, Speedy: Mám třetí Stelvio 2,0 v 280 k. A větráky jely často vždy, u všech. Tohle poslední má navíc tažné z výroby a pokud jsem to dobře pochopil, tak by tam měl být i větší chladič (ale to nechci mystifikovat, nevím jistě jestli to tak opravdu je). Klimu samozřejmě používám, ale ne v automatickém režimu. A větráky navíc často jedou, i když klimu vůbec nepoužívám. Je to prostě vlastnost tohoto motoru resp. toho auta s tímto motorem....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 417
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Duso » 11.5.2023, čtv 08:19

speedy: Tu ide o to že alfa si to nemôže dovoliť lebo nemá dobré meno a ne-má marketing, nemec predá aj "deravý hrniec".

Alfa mala navyše plnú hubu o znovuzrodení značky (človek by si povedal že si dali záležať) a potom padnú na hubu lebo neurobili základnú vec na kľúčovom motore-dôkladný test. Pri takom prezentovaní "znovuzrodenia a poslednej šance" si však mali dať kurv*a záležať.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

Tornado156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 227
Registrován: 13.2.2010, sob 10:17
Bydliště: Kysucké Nové Mesto

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Tornado156 » 11.5.2023, čtv 09:27

Asi som neznalý ale tento motor je celohlinikový s nikasilom na stenách vo válcoch alebo má nejaké vložky?
Alfa Romeo Spider 2.0 VELOCE 1986
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Kubas » 11.5.2023, čtv 11:17

presne jak pises, hlinik a vlozky nema
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od swoop01 » 26.5.2023, pát 09:25

Na kolik stupnu se vam to provozne hreje (teplota chladici kapaliny, olej me nezajima). Ptam se znova, prtoze to tu minule zapadlo a fakt me to zajima.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 238
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od fafo » 26.5.2023, pát 10:02

swoop01 píše: 26.5.2023, pát 09:25 Na kolik stupnu se vam to provozne hreje (teplota chladici kapaliny, olej me nezajima). Ptam se znova, prtoze to tu minule zapadlo a fakt me to zajima.
Teplotu přesně netuším, 4 čárky.
Napíchnu MES a uvidíme.
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 210
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od czemarecek » 26.5.2023, pát 11:47

fafo píše: 26.5.2023, pát 10:02
swoop01 píše: 26.5.2023, pát 09:25 Na kolik stupnu se vam to provozne hreje (teplota chladici kapaliny, olej me nezajima). Ptam se znova, prtoze to tu minule zapadlo a fakt me to zajima.
Teplotu přesně netuším, 4 čárky.
Napíchnu MES a uvidíme.
4 čárky ale to je olej. Jinak já na to Koukal,venku bylo teplo, auto bylo zahřáté po cestě a než jsem si vytáhl a pustil noťas tak klepalo na volnobeh a teplota vody 90 stupňů +- stupeň
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Hampice » 26.5.2023, pát 11:48

Čtyři čárky jsou olej...
Ale taky by mě to zajímalo. Včera jsem se s tím večer zase trochu svezl* a pak jsem to u garáže nastartovatovaný jen tak prohlížel, jestli to někde nerosí a tak. Při té příležitosti jsem, ani nevím proč sahal na obě expanzky a překvapilo mě, že nejsou nějak extra horké. V pohodě na nich zespodu udržím ruku. To třeba u 164 když je roztopená ani náhodou.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 238
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od fafo » 26.5.2023, pát 11:53

Hampice píše: 26.5.2023, pát 11:48 Čtyři čárky jsou olej...
Ale taky by mě to zajímalo. Včera jsem se s tím večer zase trochu svezl* a pak jsem to u garáže nastartovatovaný jen tak prohlížel, jestli to někde nerosí a tak. Při té příležitosti jsem, ani nevím proč sahal na obě expanzky a překvapilo mě, že nejsou nějak extra horké. V pohodě na nich zespodu udržím ruku. To třeba u 164 když je roztopená ani náhodou.
To je tak, když člověk nečte manuály. :smt021 Jako že fakt olej, já žil v tom že je to teplota vody. Mě pos.....
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Kubas » 26.5.2023, pát 12:23

metoda RTFM se tomu říká.... "read the fuc*ing manual" :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 210
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od czemarecek » 26.5.2023, pát 12:37

fafo píše: 26.5.2023, pát 11:53
Hampice píše: 26.5.2023, pát 11:48 Čtyři čárky jsou olej...
Ale taky by mě to zajímalo. Včera jsem se s tím večer zase trochu svezl* a pak jsem to u garáže nastartovatovaný jen tak prohlížel, jestli to někde nerosí a tak. Při té příležitosti jsem, ani nevím proč sahal na obě expanzky a překvapilo mě, že nejsou nějak extra horké. V pohodě na nich zespodu udržím ruku. To třeba u 164 když je roztopená ani náhodou.
To je tak, když člověk nečte manuály. :smt021 Jako že fakt olej, já žil v tom že je to teplota vody. Mě pos.....
Dokonce je tam i ikonka ze to je olej😂
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 238
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od fafo » 26.5.2023, pát 12:49

czemarecek píše: 26.5.2023, pát 12:37
fafo píše: 26.5.2023, pát 11:53
Hampice píše: 26.5.2023, pát 11:48 Čtyři čárky jsou olej...
Ale taky by mě to zajímalo. Včera jsem se s tím večer zase trochu svezl* a pak jsem to u garáže nastartovatovaný jen tak prohlížel, jestli to někde nerosí a tak. Při té příležitosti jsem, ani nevím proč sahal na obě expanzky a překvapilo mě, že nejsou nějak extra horké. V pohodě na nich zespodu udržím ruku. To třeba u 164 když je roztopená ani náhodou.
To je tak, když člověk nečte manuály. :smt021 Jako že fakt olej, já žil v tom že je to teplota vody. Mě pos.....
Dokonce je tam i ikonka ze to je olej😂
To víš, všechna předešlá auta měla teplotu vody :-)
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od swoop01 » 26.5.2023, pát 13:18

Ja asi pred rokem resil chlazeni preplnovaneho vzduchu tak me celkem prekvapilo nakolik se motor provozne hreje... cca 100 strupnu pri venkovni teplote cca 35. Viz muj starsi prispevek s grafem: viewtopic.php?t=26227#p512426
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Hampice » 26.5.2023, pát 14:11

Však cca 100 stupňů na vodě není nic extra, spíš bych řekl, že je to u dnešních motorů (s vyšší tepelnou účinností) úplně normální.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Rumcajsek » 16.8.2023, stř 08:52

Ahoj. Tak po xx letech se vracím na forum, ke značce,která uchvátila mé srdce a koukám že když už mám v merku jedno Stelvio, s 2.0T 280koní, tak zjistím že ty motory mají takový problémek jo? :???: Takže můj vyhlídlý kus má 100tkm najeto, je to z autorizáku - jasný, žádná záruka kvality to asi taky nemusí být. Ale spíš mě zajímá, jak se to projevovalo...to klepání a vlastně vše okolo, protože tento problém vcelku odrazuje. Zároveň bych teda jěště chtěl dodat, že jak se tu psalo s těma inzerátama, tak právě do teď jsem neviděl jeden jediný inzerát že auto má vyměněný motor :oops:
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

kachnator
Uživatelský avatar

Příspěvky: 54
Registrován: 16.10.2014, čtv 11:46
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od kachnator » 20.8.2023, ned 21:00

Rumcajsek píše: 16.8.2023, stř 08:52 Ahoj. Tak po xx letech se vracím na forum, ke značce,která uchvátila mé srdce a koukám že když už mám v merku jedno Stelvio, s 2.0T 280koní, tak zjistím že ty motory mají takový problémek jo? :???: Takže můj vyhlídlý kus má 100tkm najeto, je to z autorizáku - jasný, žádná záruka kvality to asi taky nemusí být. Ale spíš mě zajímá, jak se to projevovalo...to klepání a vlastně vše okolo, protože tento problém vcelku odrazuje. Zároveň bych teda jěště chtěl dodat, že jak se tu psalo s těma inzerátama, tak právě do teď jsem neviděl jeden jediný inzerát že auto má vyměněný motor :oops:
Ahoj, mám svojí osobní zkušenost. Kupoval jsem Giulii s 80k km. Ještě byla v záruce a po záruce mě pěkně zlobí motor, jede v pohodě, nehází to chyby . Ale po zarařazení do D auto klepe. Když jsem byl v Imofě kde mimochodem proběhla poslední garanční prohlídka tak mi jenom servisní technik řekl, že ve většině případech měnili rovnou motor nebo část motoru. Takže každopádně pokud kupovat jetej Multiar tak jedině s doloženou historii, což jsem měl i já ale i přesto řešim tenhle problém. A pokud můžu doporučit tak se vyhni aktivním tlumičům, mám momentálně najeto 100k a začal mi klepat zadní tlumič. Výměna jednoho je cca 25k.

Dej vědět
Richard
Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 206Kw
Alfa Romeo GT 2.0 JTS ex

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 210
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od czemarecek » 21.8.2023, pon 17:49

kachnator píše: 20.8.2023, ned 21:00
Rumcajsek píše: 16.8.2023, stř 08:52 Ahoj. Tak po xx letech se vracím na forum, ke značce,která uchvátila mé srdce a koukám že když už mám v merku jedno Stelvio, s 2.0T 280koní, tak zjistím že ty motory mají takový problémek jo? :???: Takže můj vyhlídlý kus má 100tkm najeto, je to z autorizáku - jasný, žádná záruka kvality to asi taky nemusí být. Ale spíš mě zajímá, jak se to projevovalo...to klepání a vlastně vše okolo, protože tento problém vcelku odrazuje. Zároveň bych teda jěště chtěl dodat, že jak se tu psalo s těma inzerátama, tak právě do teď jsem neviděl jeden jediný inzerát že auto má vyměněný motor :oops:
Ahoj, mám svojí osobní zkušenost. Kupoval jsem Giulii s 80k km. Ještě byla v záruce a po záruce mě pěkně zlobí motor, jede v pohodě, nehází to chyby . Ale po zarařazení do D auto klepe. Když jsem byl v Imofě kde mimochodem proběhla poslední garanční prohlídka tak mi jenom servisní technik řekl, že ve většině případech měnili rovnou motor nebo část motoru. Takže každopádně pokud kupovat jetej Multiar tak jedině s doloženou historii, což jsem měl i já ale i přesto řešim tenhle problém. A pokud můžu doporučit tak se vyhni aktivním tlumičům, mám momentálně najeto 100k a začal mi klepat zadní tlumič. Výměna jednoho je cca 25k.

Dej vědět
Richard
Popis jak klepe? Kovově nebo?
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

kachnator
Uživatelský avatar

Příspěvky: 54
Registrován: 16.10.2014, čtv 11:46
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od kachnator » 21.8.2023, pon 20:38

Ahoj,

no dělá to hlavně v zátěži. Natočil jsem kratké video cca. před měsícem. Snad odkaz běží.

Díky

https://www.youtube.com/watch?v=oaDmvWNeAD8
Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 206Kw
Alfa Romeo GT 2.0 JTS ex

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od speedy » 21.8.2023, pon 22:20

Ty jo, to teda nejsou moc hezký zvuky.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 210
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od czemarecek » 21.8.2023, pon 22:30

kachnator píše: 21.8.2023, pon 20:38 Ahoj,

no dělá to hlavně v zátěži. Natočil jsem kratké video cca. před měsícem. Snad odkaz běží.

Díky

https://www.youtube.com/watch?v=oaDmvWNeAD8
Ty jo😮 tak to je rachot teda🙈. Jezdíš s tím jo?
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

kachnator
Uživatelský avatar

Příspěvky: 54
Registrován: 16.10.2014, čtv 11:46
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od kachnator » 22.8.2023, úte 16:43

No jezdím. Průser je že tady u nás na západě neni nikdo kdo by se mi nato mrkl. Z jara jsem volal do Italmotori ale potom z toho sešlo. Teďkon je auto spíš zaparkovaný v garáži, na podzim to už někam hodim.
Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 206Kw
Alfa Romeo GT 2.0 JTS ex

Odpovědět

Zpět na „2.0T Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host