Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na 2,2 bych dal rozhodne originaly. Cokoliv jinyho bych resil az u Qf, ktera jezdi casto okruhy.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8865
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Budu to řešit taky a byly mi doporučeny Zimmermany. Když nic, tak v balení k destičkám mají komplet montážní materiál (tyčky a plíšky).
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Děkuji, vidím to na EBC, případně kombinace s Zimmermany.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Doporcuju precist zkusenosti s EBC na giuliaforums, aby se ta vymena neprodrazila
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nemáš nějaký odkaz něco bližší info?
Našel jsem jen jeden příspěvek, že žluté destičky měly po několika kilometrech kovový zvuk, pokud mi to google dobře přeložil.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je tam hafo vlaken kolem aftermarket desek a kotoucu. Relative dost lidi si stezovalo, ze se v lepsi pripade ty EBC extremne prehrivaly, v horsim to oddelalo origo kotouce. EBC se k tomu taky nejak vyjadrovali, ze tu kombinaci nedoporucujou pokud si dobre pamatuju. Kazdopadne z toho vychazelo, ze nic nefunguje lepe nez origo brzdy z fabriky, jak z hlediska zivnostnosti, tak z hlediska vykonu. Vyjimkou jsou auta co jsou pravidelne na okruhu, tam uz je potreba resit chlazeni, ale to je jina pisnicka. Osobne zkusenost nemam a treba uz je to vychytany. Nicmene origo desky jsou jen o cca 30 euro drazi nez zluty ECB, tak nevidim moc duvodu proc tam davat neco jinyho nez to, s cim to bylo postaveny a otestovany ve fabrice.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Žlutý EBC nejdou vhodné pro OEM kotouče, jsou doporučované na děrované, nebo drážkované. Mám je na drážkovanych DBA kotoučích, protože jsou agresivnější, než DBA oranžové. Zase rychleji mizí.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Důvod proč sháním něco lepšího je ten, že mi brzdný účinek originálních brzd nevyhovuje. Nejezdím na kruhy, jen chci aby to lépe brzdilo, když je potřeba.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Osobně mám na běžné ježdění vyzkoušenou kombinaci EBC greenstuff a obyč EBC kotouče. S brzdným účinkem a trvanlivostí jsem maximálně spokojen, o málo nižší je oproti sérii prašnost. S pískáním nikdy problém nebyl.
159
- fafo
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Já mám komplet děrované zimmermanny, předek zadek a pohoda. Jen jim chvilku trvá než začnou pořádně brát. Prostě potřebujou zahřát.
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Brzdit lip ve smyslu, ze by to treba zastavilo na kratsi vzdalenost to nebude. Aftermarket se tam davaji z duvodu, ze vydrzi vetsi zatez, nevadnou tak rychle atd.. Navic prave casto za cenu toho, ze je potreba je zahrat, takze nezahrate brzi v podstate hur. Brzdny ucinek ridi elektronika (IBS) a to do limitu kdy zasahuje ABS. "Lepsi" brzdny ucinek bych spis hledal pomoci pneumatik - urcite pomuzou sirsi a lepivejsi gumy.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 358
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
https://auto.bazos.cz/inzerat/188697997 ... -206kw.php
Docela vysoký nájezd, ale pro někoho, kdo najezdí nula nula prd a neumí/nechce si dovézt sám, možná zajímavá nabídka: Veloce v celkem solidní specifikaci, rok 21, který by měl být ještě v záruce... Očividně to jezdilo dlouhé štreky, dle fotek vypadá poměrně zachovale vč. sedaček....
PS: Ehmm, možná tu je někde vlákno na zajímavé inz.; nicméně nevím, neznám, tak to dávám sem
Docela vysoký nájezd, ale pro někoho, kdo najezdí nula nula prd a neumí/nechce si dovézt sám, možná zajímavá nabídka: Veloce v celkem solidní specifikaci, rok 21, který by měl být ještě v záruce... Očividně to jezdilo dlouhé štreky, dle fotek vypadá poměrně zachovale vč. sedaček....
PS: Ehmm, možná tu je někde vlákno na zajímavé inz.; nicméně nevím, neznám, tak to dávám sem
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8865
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kde máš vysoký nájezd? Na 21ku celkem ano, jezdila dost, ale to je spíš dobře. V záruce určitě není, ta prodloužená byla do 100k km a navíc se imho už na 21 neposkytovala.
Vypadá fakt moc hezky a i ta cena je vlastně dost dobrá
Vypadá fakt moc hezky a i ta cena je vlastně dost dobrá
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
strašný kolik ty auta stojí.... skoro 800 litrů za káru co má 150 najeto.... nerozporuju to, to je realita.... ale první Giulie sis mohl naklikat za milión jako funglovky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 358
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No ono se to lišilo v čase a liší dle trhu. Já mám u auta z Polska kupovaného v roce 2023 (model 2022) 5 let (2 roky fabrika + 3 roky Maximum Care) a nebo 200 tis. km. U auta kupovaného taktéž v Polsku v roce 2020 (model 2019) to byla tehdy myslím jen standardní fabrická záruka na 2 roky. Takže odkazované auto v záruce může být a nemusí. Spíš možná fakt ne.... Co se týče nájezdu, tak ten je teda za mě, za pouhé tři roky, dosti vysoký. Ale jak jsem psal, pro někoho, kdo toho najezdí jako já, to může být zajímavá volba, pač to není zas tak staré. No a jak už jsem zmínil, pokud už takové km, tak je jen dobře, že velmi pravděpodobně na dlouhých trasách... Jinak dle fotek vypadá vskutku moc hezky, právě proto jsem to tu hodil (i když to teda běžně nedělám). Cena? To je individuální záležitost. Já zastávám názor jako Kubas (teda když nakupuju, když prodávám, tak to je jiná ). Ono ještě loni si šlo dovézt funglovku Giulii Veloce do miliónu. Dneska už je to asi tak trochu mission impossible....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8865
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To sice jo, ale to byly dost odlišný auta. Tahle stála nová určitě 1,5+
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Dal som vymeniť chladiacu kvapalinu za pôvodnú originál Seleniu (predtým som mal 2 roky Starline) a pri týchto horúčavách sa mi zdá, že omnoho dlhšie pri jazde na diaľnici mi teplomer chladiacej kvapaliny vystúpi na 5 paličiek. Vtedy to občas robilo tiež, ale trvalo to iba krátko, pár sekúnd, teraz so Seleniou je to v rádovo minútach, kľudne prejdem tak pri 130 km/h aj 20 km, dokiaľ nezvoľním tempo. Je to normálne, robí to aj vám?
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7038
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Za prvé:
to není ukazatel teploty chladící kapaliny ale oleje a za druhé:
Pět čárek je normálních v takovém vedru i při rychlostech kolem 130 - 140km/h
to není ukazatel teploty chladící kapaliny ale oleje a za druhé:
Pět čárek je normálních v takovém vedru i při rychlostech kolem 130 - 140km/h
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Za prve:
je asi jedno jestli je to teplota oleje nebo vody neb voda prenasi teplo do oleje a naopak olej do vody.
Za druhe:
pokud se neco nezda tak si udelej kompletni diagnostiku chladici soustavy. Termostat, pohyb teplot olej/voda v zatezi/bez zateze. Vymena kapaliny muze a nemusi mit vliv na chlazeni. Za me spis nepatrny a pokud nejsi zavodni pilot tak to spis vubec nepoznas. Takze budto to je placebo efekt a nebo skutecny problem.
Za treti:
z fora tady se da docist, ze se teplota na budiku bezne pohybuje 5, 4, nebo 3 carky. Ja na svem vehiklu 5 carek snad jeste nikdy nevidel, ale 3 v chladnejsich dnech naprosto bezne a v zacatcich jsem to chtel resit jako ze se to podchlazuje... Nakonec na to uz 5 let uspesne seru.
je asi jedno jestli je to teplota oleje nebo vody neb voda prenasi teplo do oleje a naopak olej do vody.
Za druhe:
pokud se neco nezda tak si udelej kompletni diagnostiku chladici soustavy. Termostat, pohyb teplot olej/voda v zatezi/bez zateze. Vymena kapaliny muze a nemusi mit vliv na chlazeni. Za me spis nepatrny a pokud nejsi zavodni pilot tak to spis vubec nepoznas. Takze budto to je placebo efekt a nebo skutecny problem.
Za treti:
z fora tady se da docist, ze se teplota na budiku bezne pohybuje 5, 4, nebo 3 carky. Ja na svem vehiklu 5 carek snad jeste nikdy nevidel, ale 3 v chladnejsich dnech naprosto bezne a v zacatcich jsem to chtel resit jako ze se to podchlazuje... Nakonec na to uz 5 let uspesne seru.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na oleji mam standardne 4 ciarky aj teraz ked jazdim dialnice v lete. 5 si nepamatam, ale nevylucujem. 6 a viac som urcite nemal.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
- czemarecek
- Nováček
- Příspěvky: 246
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jj 5 je ve vedrech normal. Tento rok jsem ale zatím 5 čárek neměl v zime zase 3 je normal..
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Docela bych rád se dostal k několika bodům, co se týká teploty oleje. Auto mám od začátku , od nova a fakt si nepamatuji, že by mi často naskakovala pátá čárka. CCa po 75 tis km , pravidelných výměnách oleje a té předepsané Selenie se mi začalo dít totéž. I při teplotách 24°c venku a na dálnici při cca 120 v menším stoupání naskočí pátá ( samozřejmě v těchto vedrech by to mohlo mít opodstatnění, ale....). Jsem po rozvodech, vyměněná chladící kapalina, oleje, filtry - pořád stejný a spíše se stoupající tendencí.
Promýšlel jsem řadu možností....fixluje čidlo teploty ?? asi dosti nepravděpodobné, termostat na chladící kapalině ?? - asi ne, to by se projevovalo i v zimě....Zatím mám teorii, že ve vaně se tvoří vrstva úsad a ta samozřejmě jako jedna z hlavních chladících ploch má horší předávání tepla - chceme se stroboskopem tam při další výměně podívat.... Samozřejmě, to co tam lejeme a dané množství je skoro voda bez jakékoliv kapacity, ale jak vyplývá z místní diskuze, neděje se to všem a pravidelně, Vy, co to pozorujete,... kolik máte najeto? a v jakém režimu ??, se vám ta pátá objevuje. Víte někdo, kolik je cca ta teplota oleje mezi čtvrtou a pátou čárkou ( přibližně 95°c; 100°c; 105°c ?? ). Znám to z Brery, za mne by bylo lepší, pokud by to tam snad vůbec nebylo a bylo by to v klidu... Co vy, ..co taháte vlek např. s koněma ?? já jezdím sám, Sere mi to, protože evidentně se něco děje...
tschuss
Promýšlel jsem řadu možností....fixluje čidlo teploty ?? asi dosti nepravděpodobné, termostat na chladící kapalině ?? - asi ne, to by se projevovalo i v zimě....Zatím mám teorii, že ve vaně se tvoří vrstva úsad a ta samozřejmě jako jedna z hlavních chladících ploch má horší předávání tepla - chceme se stroboskopem tam při další výměně podívat.... Samozřejmě, to co tam lejeme a dané množství je skoro voda bez jakékoliv kapacity, ale jak vyplývá z místní diskuze, neděje se to všem a pravidelně, Vy, co to pozorujete,... kolik máte najeto? a v jakém režimu ??, se vám ta pátá objevuje. Víte někdo, kolik je cca ta teplota oleje mezi čtvrtou a pátou čárkou ( přibližně 95°c; 100°c; 105°c ?? ). Znám to z Brery, za mne by bylo lepší, pokud by to tam snad vůbec nebylo a bylo by to v klidu... Co vy, ..co taháte vlek např. s koněma ?? já jezdím sám, Sere mi to, protože evidentně se něco děje...
tschuss
AR Brera 3,2Q4 280ps/ 2008
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
- czemarecek
- Nováček
- Příspěvky: 246
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Já leju miller oils nanodrive. Mám najeto 120k+ a tento rok max 4 čárky. 5 čarek jsem opravdu dlouho neměl. Nevim proč. Neřeším. Teplotu u 3-4-5 čarek netusim. Ale na fóru to nekde je.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak jsem se rozhodl vám do té diskuze hodit vidle a zajímá mě jak to teda každý měří.
Počítáte i tu první čárku (na obr. označenou červeně) a nebo ne?
Počítáte i tu první čárku (na obr. označenou červeně) a nebo ne?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8865
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ne, jen ty svislé
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host