chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci

Jura146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 174
Registrován: 20.3.2009, pát 16:40

Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci

Příspěvek od Jura146 » 12.9.2024, čtv 10:25

roberto37 píše: 11.9.2024, stř 22:02 Jura: viewtopic.php?t=26451
prý konstrukční chyba
Při konstrukční chybě by se ale ty motory sypaly nějak hromadně, ne? Neprojevovalo by se to jen někomu...
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw

Newman

Příspěvky: 2
Registrován: 31.10.2017, úte 20:10

Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci

Příspěvek od Newman » 12.9.2024, čtv 11:50

Kubas píše: 11.9.2024, stř 21:31 chlapi jen připomenu - Robert tam měl Racechip na 280PS (https://www.racechip.eu/shop/alfa-romeo ... 6wQAvD_BwE)

házet to na to určitě nebudu protože ten problém byl i na autech co byly origo (viz Hampi), ale nějak urychlit to ten chip mohl ne?
Noooo, taky po výměně motoru (200PS) v záruce a také ježděno s Racechipem.... Mi tedy v Ostravě tvrdili, že to bylo způsobeno prokapávajícím vstřikem, kdy následkem bylo zničení pístu - ale: ten Racechip mi prodávali a přímo montovali u nich, po výměně motoru již nenainstalován. Původní motor 75000km, po výměně zatím 74000km - tak snad se to nebude teď brzy opakovat. Mi se to projevovalo tak, že po krátkém zahřátí to vibrovalo, ale pouze na volnoběh - i když jsem je na to upozorňoval, tak dle jejich slov "přijeďte až se rozsvítí kontrolka motoru, nám se to tady neprojevilo" jsem nakonec byl rád, když se jednoho dne ta kontrolka rožla, auto skočilo do nouzáku, vibrovalo i za jízdy a taktak jsem do toho servisu vůbec dojel. Jo a po začátku těch vibrací to začlo brát olej, myslím že jsem tehdy dolíval asi 3 litry během 5000km (dle servisu je to v normě). Do té doby bez jakéhokoliv úbytku, olej měněn vždy po garančce po 7500km (takže vždy 2x za 15000km - předepsaný interval). A postup servisu? Na můj dotaz, co s tím je a jak to vypadá odpověď ve stylu "no my nevíme, my uděláme testy co po nás chce Praha a pak jim to tam posíláme a uvidíme co oni na to" :D :D :D

Jura146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 174
Registrován: 20.3.2009, pát 16:40

Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci

Příspěvek od Jura146 » 12.9.2024, čtv 15:39

Newman píše: 12.9.2024, čtv 11:50
Kubas píše: 11.9.2024, stř 21:31 chlapi jen připomenu - Robert tam měl Racechip na 280PS (https://www.racechip.eu/shop/alfa-romeo ... 6wQAvD_BwE)

házet to na to určitě nebudu protože ten problém byl i na autech co byly origo (viz Hampi), ale nějak urychlit to ten chip mohl ne?
Noooo, taky po výměně motoru (200PS) v záruce a také ježděno s Racechipem.... Mi tedy v Ostravě tvrdili, že to bylo způsobeno prokapávajícím vstřikem, kdy následkem bylo zničení pístu - ale: ten Racechip mi prodávali a přímo montovali u nich, po výměně motoru již nenainstalován. Původní motor 75000km, po výměně zatím 74000km - tak snad se to nebude teď brzy opakovat. Mi se to projevovalo tak, že po krátkém zahřátí to vibrovalo, ale pouze na volnoběh - i když jsem je na to upozorňoval, tak dle jejich slov "přijeďte až se rozsvítí kontrolka motoru, nám se to tady neprojevilo" jsem nakonec byl rád, když se jednoho dne ta kontrolka rožla, auto skočilo do nouzáku, vibrovalo i za jízdy a taktak jsem do toho servisu vůbec dojel. Jo a po začátku těch vibrací to začlo brát olej, myslím že jsem tehdy dolíval asi 3 litry během 5000km (dle servisu je to v normě). Do té doby bez jakéhokoliv úbytku, olej měněn vždy po garančce po 7500km (takže vždy 2x za 15000km - předepsaný interval). A postup servisu? Na můj dotaz, co s tím je a jak to vypadá odpověď ve stylu "no my nevíme, my uděláme testy co po nás chce Praha a pak jim to tam posíláme a uvidíme co oni na to" :D :D :D
To mi jen potvrzuje, že moje rozhodnutí už raději nejezdit s autem na servis do Ostravy bylo správné :D .
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3366
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci

Příspěvek od roberto37 » 13.9.2024, pát 19:27

Newman píše: 12.9.2024, čtv 11:50
Kubas píše: 11.9.2024, stř 21:31 chlapi jen připomenu - Robert tam měl Racechip na 280PS (https://www.racechip.eu/shop/alfa-romeo ... 6wQAvD_BwE)

házet to na to určitě nebudu protože ten problém byl i na autech co byly origo (viz Hampi), ale nějak urychlit to ten chip mohl ne?
Noooo, taky po výměně motoru (200PS) v záruce a také ježděno s Racechipem....
A sakra. Pavel R. taky měnil v záruce a jezdil taky s Racechipem
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 755
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci

Příspěvek od Maxa » 13.9.2024, pát 19:33

Jura146 píše: 12.9.2024, čtv 15:39
Newman píše: 12.9.2024, čtv 11:50
Kubas píše: 11.9.2024, stř 21:31 chlapi jen připomenu - Robert tam měl Racechip na 280PS (https://www.racechip.eu/shop/alfa-romeo ... 6wQAvD_BwE)

házet to na to určitě nebudu protože ten problém byl i na autech co byly origo (viz Hampi), ale nějak urychlit to ten chip mohl ne?
Noooo, taky po výměně motoru (200PS) v záruce a také ježděno s Racechipem.... Mi tedy v Ostravě tvrdili, že to bylo způsobeno prokapávajícím vstřikem, kdy následkem bylo zničení pístu - ale: ten Racechip mi prodávali a přímo montovali u nich, po výměně motoru již nenainstalován. Původní motor 75000km, po výměně zatím 74000km - tak snad se to nebude teď brzy opakovat. Mi se to projevovalo tak, že po krátkém zahřátí to vibrovalo, ale pouze na volnoběh - i když jsem je na to upozorňoval, tak dle jejich slov "přijeďte až se rozsvítí kontrolka motoru, nám se to tady neprojevilo" jsem nakonec byl rád, když se jednoho dne ta kontrolka rožla, auto skočilo do nouzáku, vibrovalo i za jízdy a taktak jsem do toho servisu vůbec dojel. Jo a po začátku těch vibrací to začlo brát olej, myslím že jsem tehdy dolíval asi 3 litry během 5000km (dle servisu je to v normě). Do té doby bez jakéhokoliv úbytku, olej měněn vždy po garančce po 7500km (takže vždy 2x za 15000km - předepsaný interval). A postup servisu? Na můj dotaz, co s tím je a jak to vypadá odpověď ve stylu "no my nevíme, my uděláme testy co po nás chce Praha a pak jim to tam posíláme a uvidíme co oni na to" :D :D :D
To mi jen potvrzuje, že moje rozhodnutí už raději nejezdit s autem na servis do Ostravy bylo správné :D .
A kde jezdíš teď?
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

tatkoTom
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 505
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci

Příspěvek od tatkoTom » 13.9.2024, pát 20:18

Problémový motor aj bez a k tomu Racechip :(
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

Jura146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 174
Registrován: 20.3.2009, pát 16:40

Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci

Příspěvek od Jura146 » 13.9.2024, pát 21:07

Maxa píše: 13.9.2024, pát 19:33
Jura146 píše: 12.9.2024, čtv 15:39
Newman píše: 12.9.2024, čtv 11:50

Noooo, taky po výměně motoru (200PS) v záruce a také ježděno s Racechipem.... Mi tedy v Ostravě tvrdili, že to bylo způsobeno prokapávajícím vstřikem, kdy následkem bylo zničení pístu - ale: ten Racechip mi prodávali a přímo montovali u nich, po výměně motoru již nenainstalován. Původní motor 75000km, po výměně zatím 74000km - tak snad se to nebude teď brzy opakovat. Mi se to projevovalo tak, že po krátkém zahřátí to vibrovalo, ale pouze na volnoběh - i když jsem je na to upozorňoval, tak dle jejich slov "přijeďte až se rozsvítí kontrolka motoru, nám se to tady neprojevilo" jsem nakonec byl rád, když se jednoho dne ta kontrolka rožla, auto skočilo do nouzáku, vibrovalo i za jízdy a taktak jsem do toho servisu vůbec dojel. Jo a po začátku těch vibrací to začlo brát olej, myslím že jsem tehdy dolíval asi 3 litry během 5000km (dle servisu je to v normě). Do té doby bez jakéhokoliv úbytku, olej měněn vždy po garančce po 7500km (takže vždy 2x za 15000km - předepsaný interval). A postup servisu? Na můj dotaz, co s tím je a jak to vypadá odpověď ve stylu "no my nevíme, my uděláme testy co po nás chce Praha a pak jim to tam posíláme a uvidíme co oni na to" :D :D :D
To mi jen potvrzuje, že moje rozhodnutí už raději nejezdit s autem na servis do Ostravy bylo správné :D .
A kde jezdíš teď?
Naposledy jsem byl v Regiu v Hradci, ale byl jsem tam na služebce, jinak to mám dost z ruky. Na příští servis nejspíš Motortec.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw

Odpovědět

Zpět na „2.0T Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů