Při konstrukční chybě by se ale ty motory sypaly nějak hromadně, ne? Neprojevovalo by se to jen někomu...
chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci
Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci
Noooo, taky po výměně motoru (200PS) v záruce a také ježděno s Racechipem.... Mi tedy v Ostravě tvrdili, že to bylo způsobeno prokapávajícím vstřikem, kdy následkem bylo zničení pístu - ale: ten Racechip mi prodávali a přímo montovali u nich, po výměně motoru již nenainstalován. Původní motor 75000km, po výměně zatím 74000km - tak snad se to nebude teď brzy opakovat. Mi se to projevovalo tak, že po krátkém zahřátí to vibrovalo, ale pouze na volnoběh - i když jsem je na to upozorňoval, tak dle jejich slov "přijeďte až se rozsvítí kontrolka motoru, nám se to tady neprojevilo" jsem nakonec byl rád, když se jednoho dne ta kontrolka rožla, auto skočilo do nouzáku, vibrovalo i za jízdy a taktak jsem do toho servisu vůbec dojel. Jo a po začátku těch vibrací to začlo brát olej, myslím že jsem tehdy dolíval asi 3 litry během 5000km (dle servisu je to v normě). Do té doby bez jakéhokoliv úbytku, olej měněn vždy po garančce po 7500km (takže vždy 2x za 15000km - předepsaný interval). A postup servisu? Na můj dotaz, co s tím je a jak to vypadá odpověď ve stylu "no my nevíme, my uděláme testy co po nás chce Praha a pak jim to tam posíláme a uvidíme co oni na to"Kubas píše: ↑11.9.2024, stř 21:31 chlapi jen připomenu - Robert tam měl Racechip na 280PS (https://www.racechip.eu/shop/alfa-romeo ... 6wQAvD_BwE)
házet to na to určitě nebudu protože ten problém byl i na autech co byly origo (viz Hampi), ale nějak urychlit to ten chip mohl ne?
Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci
To mi jen potvrzuje, že moje rozhodnutí už raději nejezdit s autem na servis do Ostravy bylo správné .Newman píše: ↑12.9.2024, čtv 11:50Noooo, taky po výměně motoru (200PS) v záruce a také ježděno s Racechipem.... Mi tedy v Ostravě tvrdili, že to bylo způsobeno prokapávajícím vstřikem, kdy následkem bylo zničení pístu - ale: ten Racechip mi prodávali a přímo montovali u nich, po výměně motoru již nenainstalován. Původní motor 75000km, po výměně zatím 74000km - tak snad se to nebude teď brzy opakovat. Mi se to projevovalo tak, že po krátkém zahřátí to vibrovalo, ale pouze na volnoběh - i když jsem je na to upozorňoval, tak dle jejich slov "přijeďte až se rozsvítí kontrolka motoru, nám se to tady neprojevilo" jsem nakonec byl rád, když se jednoho dne ta kontrolka rožla, auto skočilo do nouzáku, vibrovalo i za jízdy a taktak jsem do toho servisu vůbec dojel. Jo a po začátku těch vibrací to začlo brát olej, myslím že jsem tehdy dolíval asi 3 litry během 5000km (dle servisu je to v normě). Do té doby bez jakéhokoliv úbytku, olej měněn vždy po garančce po 7500km (takže vždy 2x za 15000km - předepsaný interval). A postup servisu? Na můj dotaz, co s tím je a jak to vypadá odpověď ve stylu "no my nevíme, my uděláme testy co po nás chce Praha a pak jim to tam posíláme a uvidíme co oni na to"Kubas píše: ↑11.9.2024, stř 21:31 chlapi jen připomenu - Robert tam měl Racechip na 280PS (https://www.racechip.eu/shop/alfa-romeo ... 6wQAvD_BwE)
házet to na to určitě nebudu protože ten problém byl i na autech co byly origo (viz Hampi), ale nějak urychlit to ten chip mohl ne?
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci
A sakra. Pavel R. taky měnil v záruce a jezdil taky s RacechipemNewman píše: ↑12.9.2024, čtv 11:50Noooo, taky po výměně motoru (200PS) v záruce a také ježděno s Racechipem....Kubas píše: ↑11.9.2024, stř 21:31 chlapi jen připomenu - Robert tam měl Racechip na 280PS (https://www.racechip.eu/shop/alfa-romeo ... 6wQAvD_BwE)
házet to na to určitě nebudu protože ten problém byl i na autech co byly origo (viz Hampi), ale nějak urychlit to ten chip mohl ne?
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 765
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci
A kde jezdíš teď?Jura146 píše: ↑12.9.2024, čtv 15:39To mi jen potvrzuje, že moje rozhodnutí už raději nejezdit s autem na servis do Ostravy bylo správné .Newman píše: ↑12.9.2024, čtv 11:50Noooo, taky po výměně motoru (200PS) v záruce a také ježděno s Racechipem.... Mi tedy v Ostravě tvrdili, že to bylo způsobeno prokapávajícím vstřikem, kdy následkem bylo zničení pístu - ale: ten Racechip mi prodávali a přímo montovali u nich, po výměně motoru již nenainstalován. Původní motor 75000km, po výměně zatím 74000km - tak snad se to nebude teď brzy opakovat. Mi se to projevovalo tak, že po krátkém zahřátí to vibrovalo, ale pouze na volnoběh - i když jsem je na to upozorňoval, tak dle jejich slov "přijeďte až se rozsvítí kontrolka motoru, nám se to tady neprojevilo" jsem nakonec byl rád, když se jednoho dne ta kontrolka rožla, auto skočilo do nouzáku, vibrovalo i za jízdy a taktak jsem do toho servisu vůbec dojel. Jo a po začátku těch vibrací to začlo brát olej, myslím že jsem tehdy dolíval asi 3 litry během 5000km (dle servisu je to v normě). Do té doby bez jakéhokoliv úbytku, olej měněn vždy po garančce po 7500km (takže vždy 2x za 15000km - předepsaný interval). A postup servisu? Na můj dotaz, co s tím je a jak to vypadá odpověď ve stylu "no my nevíme, my uděláme testy co po nás chce Praha a pak jim to tam posíláme a uvidíme co oni na to"Kubas píše: ↑11.9.2024, stř 21:31 chlapi jen připomenu - Robert tam měl Racechip na 280PS (https://www.racechip.eu/shop/alfa-romeo ... 6wQAvD_BwE)
házet to na to určitě nebudu protože ten problém byl i na autech co byly origo (viz Hampi), ale nějak urychlit to ten chip mohl ne?
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 530
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci
Problémový motor aj bez a k tomu Racechip
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: chyba P0303-00 Výpadek zážehu na 3. válci
Naposledy jsem byl v Regiu v Hradci, ale byl jsem tam na služebce, jinak to mám dost z ruky. Na příští servis nejspíš Motortec.Maxa píše: ↑13.9.2024, pát 19:33A kde jezdíš teď?Jura146 píše: ↑12.9.2024, čtv 15:39To mi jen potvrzuje, že moje rozhodnutí už raději nejezdit s autem na servis do Ostravy bylo správné .Newman píše: ↑12.9.2024, čtv 11:50
Noooo, taky po výměně motoru (200PS) v záruce a také ježděno s Racechipem.... Mi tedy v Ostravě tvrdili, že to bylo způsobeno prokapávajícím vstřikem, kdy následkem bylo zničení pístu - ale: ten Racechip mi prodávali a přímo montovali u nich, po výměně motoru již nenainstalován. Původní motor 75000km, po výměně zatím 74000km - tak snad se to nebude teď brzy opakovat. Mi se to projevovalo tak, že po krátkém zahřátí to vibrovalo, ale pouze na volnoběh - i když jsem je na to upozorňoval, tak dle jejich slov "přijeďte až se rozsvítí kontrolka motoru, nám se to tady neprojevilo" jsem nakonec byl rád, když se jednoho dne ta kontrolka rožla, auto skočilo do nouzáku, vibrovalo i za jízdy a taktak jsem do toho servisu vůbec dojel. Jo a po začátku těch vibrací to začlo brát olej, myslím že jsem tehdy dolíval asi 3 litry během 5000km (dle servisu je to v normě). Do té doby bez jakéhokoliv úbytku, olej měněn vždy po garančce po 7500km (takže vždy 2x za 15000km - předepsaný interval). A postup servisu? Na můj dotaz, co s tím je a jak to vypadá odpověď ve stylu "no my nevíme, my uděláme testy co po nás chce Praha a pak jim to tam posíláme a uvidíme co oni na to"
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů