Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Nazdar mozete mi poradit nemozem nastartovat a ukazuje chybu p0380 . A vimenil som setky relatka . Rasto nastartuje a potom uz vobec ... Aj ..ked vimenim dve baterki. Aj tak nechyti ...
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Ahoj. Problém nemusí nutně spočívat jen v relé. V tomto vlákně se již něco řešilo
viewtopic.php?t=4551
Pak ještě Google píše k problému toto:
Definice kódu P0380
Chybový kód P0380 zaznamenává problém s okruhem ohřívače žhavicí svíčky A.
Co znamená kód P0380
Kód P0380 je standardní poruchový kód OBD-II, který naznačuje problém v okruhu ohřívače žhavicí svíčky. Když řídicí modul hnacího ústrojí (PCM) detekuje změnu napětí z oblasti „A“ obvodu ohřívače žhavicí svíčky, která je o více než 10 procent větší než očekávaný výkon, bude detekován kód P0380. Tento kód je spojen s mnoha dalšími chybovými kódy žhavicích svíček.
Co způsobuje kód P0380?
Mnoho věcí může spustit kód P0380. Mezi běžnější problémy patří:
Nefunkční žhavicí svíčka nebo relé
Vadný časovač žhavicí svíčky
Vadný modul žhavicí svíčky
Spálená pojistka v obvodu
Vadné zapojení a elektrické konektory, jako jsou zkorodované konektory nebo přerušená kabeláž
Jaké jsou příznaky kódu P0380?
Když se spustí chybový kód P0380, bude pravděpodobně brzy doprovázen výstražnou kontrolkou kontroly motoru a výstražnou kontrolkou indikátoru globusu. Vozidlo také může mít potíže se startováním, může být při startování nadměrně hlučné a může produkovat bílý kouř z výfuku.
Jak mechanik diagnostikuje kód P0380?
Kód P0380 bude diagnostikován pomocí standardního skeneru chybových kódů OBD-II. Profesionální mechanik použije skener k pozorování dat zmrazeného snímku. Pomocí dat zmrazených snímků se mechanik může dozvědět více o kódu P0380 a vyhledat další kódy (je běžné, že kód P0380 doprovázejí další chybové kódy žhavicích svíček). Technik poté resetuje chybové kódy a restartuje vozidlo, aby zjistil, zda se kódy vrátí. Pokud se kódy nevracejí, předpokládá se, že jsou přerušované a že obvod ohřívače žhavicí svíčky je v provozuschopném stavu.
Pokud se kód P0380 vrátí, mechanik by měl zkontrolovat vodiče, konektory a pojistky kolem obvodu ohřívače žhavicí svíčky. Všechny uvolněné nebo přerušené vodiče, zkorodované nebo poškozené konektory nebo spálené pojistky by měly být vyměněny. Po výměně by měly být chybové kódy znovu resetovány a vozidlo restartováno, aby se zjistilo, zda byl problém vyřešen. Pokud ne, mechanik vyjme žhavicí svíčku v oblasti A a otestuje ji, stejně jako relé. V případě potřeby budou součásti vyměněny a měly by být také vyřešeny všechny zbývající chybové kódy.
Časté chyby při diagnostice kódu P0380
Nejčastější chyba při diagnostikování kódu P0380 pochází z nesprávného dodržování protokolu diagnostiky poruchového kódu OBD-II. Mechanici by se měli vždy řídit správným protokolem v pořadí, který zahrnuje řešení mnoha chybových kódů v pořadí, v jakém se objevují.
Nedodržení správného protokolu může také vést k výměně žhavicí svíčky nebo relé, když byly skutečným problémem dráty, konektory nebo pojistky.
Jak vážný je kód P0380?
Zjištěný kód P0380 pravděpodobně neučiní vozidlo neschopným provozu, ale zabrání správnému chodu motoru.
Jaké opravy mohou opravit kód P0380?
Mezi nejčastější opravy chybového kódu P0380 patří:
Výměna žhavicí svíčky nebo relé žhavicích svíček
Výměna vodičů topného okruhu, konektorů a pojistek
Výměna časovače nebo modulu žhavicí svíčky
Další připomínky ke zvážení týkající se kódu P0380
Zatímco spálené pojistky v okruhu ohřívače žhavicích svíček jsou běžně spojovány s kódem P0380, jsou obvykle výsledkem hlubšího problému. Pokud je detekována spálená pojistka, měla by být vyměněna, ale nemělo by se předpokládat, že je to jediný problém nebo příčina poruchového kódu P0380.
viewtopic.php?t=4551
Pak ještě Google píše k problému toto:
Definice kódu P0380
Chybový kód P0380 zaznamenává problém s okruhem ohřívače žhavicí svíčky A.
Co znamená kód P0380
Kód P0380 je standardní poruchový kód OBD-II, který naznačuje problém v okruhu ohřívače žhavicí svíčky. Když řídicí modul hnacího ústrojí (PCM) detekuje změnu napětí z oblasti „A“ obvodu ohřívače žhavicí svíčky, která je o více než 10 procent větší než očekávaný výkon, bude detekován kód P0380. Tento kód je spojen s mnoha dalšími chybovými kódy žhavicích svíček.
Co způsobuje kód P0380?
Mnoho věcí může spustit kód P0380. Mezi běžnější problémy patří:
Nefunkční žhavicí svíčka nebo relé
Vadný časovač žhavicí svíčky
Vadný modul žhavicí svíčky
Spálená pojistka v obvodu
Vadné zapojení a elektrické konektory, jako jsou zkorodované konektory nebo přerušená kabeláž
Jaké jsou příznaky kódu P0380?
Když se spustí chybový kód P0380, bude pravděpodobně brzy doprovázen výstražnou kontrolkou kontroly motoru a výstražnou kontrolkou indikátoru globusu. Vozidlo také může mít potíže se startováním, může být při startování nadměrně hlučné a může produkovat bílý kouř z výfuku.
Jak mechanik diagnostikuje kód P0380?
Kód P0380 bude diagnostikován pomocí standardního skeneru chybových kódů OBD-II. Profesionální mechanik použije skener k pozorování dat zmrazeného snímku. Pomocí dat zmrazených snímků se mechanik může dozvědět více o kódu P0380 a vyhledat další kódy (je běžné, že kód P0380 doprovázejí další chybové kódy žhavicích svíček). Technik poté resetuje chybové kódy a restartuje vozidlo, aby zjistil, zda se kódy vrátí. Pokud se kódy nevracejí, předpokládá se, že jsou přerušované a že obvod ohřívače žhavicí svíčky je v provozuschopném stavu.
Pokud se kód P0380 vrátí, mechanik by měl zkontrolovat vodiče, konektory a pojistky kolem obvodu ohřívače žhavicí svíčky. Všechny uvolněné nebo přerušené vodiče, zkorodované nebo poškozené konektory nebo spálené pojistky by měly být vyměněny. Po výměně by měly být chybové kódy znovu resetovány a vozidlo restartováno, aby se zjistilo, zda byl problém vyřešen. Pokud ne, mechanik vyjme žhavicí svíčku v oblasti A a otestuje ji, stejně jako relé. V případě potřeby budou součásti vyměněny a měly by být také vyřešeny všechny zbývající chybové kódy.
Časté chyby při diagnostice kódu P0380
Nejčastější chyba při diagnostikování kódu P0380 pochází z nesprávného dodržování protokolu diagnostiky poruchového kódu OBD-II. Mechanici by se měli vždy řídit správným protokolem v pořadí, který zahrnuje řešení mnoha chybových kódů v pořadí, v jakém se objevují.
Nedodržení správného protokolu může také vést k výměně žhavicí svíčky nebo relé, když byly skutečným problémem dráty, konektory nebo pojistky.
Jak vážný je kód P0380?
Zjištěný kód P0380 pravděpodobně neučiní vozidlo neschopným provozu, ale zabrání správnému chodu motoru.
Jaké opravy mohou opravit kód P0380?
Mezi nejčastější opravy chybového kódu P0380 patří:
Výměna žhavicí svíčky nebo relé žhavicích svíček
Výměna vodičů topného okruhu, konektorů a pojistek
Výměna časovače nebo modulu žhavicí svíčky
Další připomínky ke zvážení týkající se kódu P0380
Zatímco spálené pojistky v okruhu ohřívače žhavicích svíček jsou běžně spojovány s kódem P0380, jsou obvykle výsledkem hlubšího problému. Pokud je detekována spálená pojistka, měla by být vyměněna, ale nemělo by se předpokládat, že je to jediný problém nebo příčina poruchového kódu P0380.
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
EX: Fiat 128AR, Lancia Delta Gti, VW Golf II, Lancia Ypsilon 843
Lancia k Coupe 20VT
EX: Fiat 128AR, Lancia Delta Gti, VW Golf II, Lancia Ypsilon 843
-
Pája alfa 156
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14.6.2023, stř 22:00
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
ahoj,potrebuju radu...chci delat rozvody ale v nabidce jsou dva typy remenu 166 a 168 zubu,ktery z nich je na 156 1.8 ts 103kw ten spravnej,dat.prvni registrace je 2001
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7058
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
zjistit leda podle VIN, nebo spočítat zuby na tom, co máš teď v autě, popř. objednat oba a dát tam ten co máš v autě, víc variant není
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Ahoj. 168 zubů udává pouze Febi. Contitech či Bosch, kterým celkem důvěřuju, udávají shodně počet zubů 166 do roku výroby 2002 a po roce výroby 2002 udávají 163 zubů. No prostě pěkný guláš..
Asi jak píše Speedy objednat oba druhy tam, kde je možnost vrácení toho, který by nepasoval.
P.S. U výrobku Febi je psáno, že pasuje i do Lancie. Tam se ale montovala 1.8VVT a ne 1.8Twinspark si myslim, takže se pravděpodobně bude jednat o chybu. Věřím spíše údajům, co píše Bosch či Contitech.
Asi jak píše Speedy objednat oba druhy tam, kde je možnost vrácení toho, který by nepasoval.
P.S. U výrobku Febi je psáno, že pasuje i do Lancie. Tam se ale montovala 1.8VVT a ne 1.8Twinspark si myslim, takže se pravděpodobně bude jednat o chybu. Věřím spíše údajům, co píše Bosch či Contitech.
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
EX: Fiat 128AR, Lancia Delta Gti, VW Golf II, Lancia Ypsilon 843
Lancia k Coupe 20VT
EX: Fiat 128AR, Lancia Delta Gti, VW Golf II, Lancia Ypsilon 843
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 505
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Páni, záhada.
Po prejazde väčšej nerovnosti (železničný prejazd, výtlk) akoby na chvíľu vyplo motor. Raz sa rozsvietil (žltý) výkričník v trojuholníku, ltačítko ASR a nešlo nazad zapnúť - až po vypnutí a znovunaštartovaní motora, niekedy červená ikona motoru...
Nejaký kontakt? Kde hľadať?
Po prejazde väčšej nerovnosti (železničný prejazd, výtlk) akoby na chvíľu vyplo motor. Raz sa rozsvietil (žltý) výkričník v trojuholníku, ltačítko ASR a nešlo nazad zapnúť - až po vypnutí a znovunaštartovaní motora, niekedy červená ikona motoru...
Nejaký kontakt? Kde hľadať?
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Fúúú, no na baterke si asi pozrel, odporúčam prebrúsiť, ono sa to niekedy zdá opticky, že je všetko OK a nieje. No a potom zvyklo nabublať ukostrenie neďaleko baterky, je tam taký zväzok káblov.
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 505
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Iste, ďakujem.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 505
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Mechanik pozrie káble, kontakty až sa oteplí no mám ďaľšiu mrzutosť - nerozsvieti sa stredový infopanel.
Necelý rok dozadu bol menený za iný, nie nový.
Nebudem vedieť znulovať interval výmeny oleja - nespadne do núdzového režimu?
EDIT - nejako sa sám zobudil už dávnajšie a odvtedy funguje.
Necelý rok dozadu bol menený za iný, nie nový.
Nebudem vedieť znulovať interval výmeny oleja - nespadne do núdzového režimu?
EDIT - nejako sa sám zobudil už dávnajšie a odvtedy funguje.
Naposledy upravil(a) tatkoTom dne 26.9.2024, čtv 19:48, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
zdarec, 1.9 85KW 8V a 1.9 103KW 16v, maju zamenitelne poloosi? 5q vs 6q niekde mi pise ze su rovnake, niekde nie. ja mam 16v auto a moznost kupit poloos z 8v a neviem ci bude pasovat, moju vymontovanu este nemam, zsby som na mieste porovnal...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Nie je jednoduchsie rovno kupit novu ako experimentovat s jazdenkou v ktovie akom stave? Za 150 mas napriklad SKF, nie je s tym ziadny problem.
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
GSP vydrzala 2mesiace, SKF vydrzala 3mesiace. Nemam nato naladu, dam radsej pouzitu prvovyrobu ktora uz to auto prezije...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7058
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Moje zkušenost s SKF je taky mizerná.
Dával jsem je na 156 2.4 20V a vibrovaly hned jak se auto sundalo ze zvedáku.
Na 159 jsem pak dal originál tovární repas a byla pohoda
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 505
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Páni - prečo má Alfa voľnobežné otáčky často 900 namiesto 850?
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů