Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
Čau kluci,
nevíte kde sehnat elektro schéma ovládání klimatizace a ventilace na GTV jak předface tak poface verze?? Potřebuju zjistiti veškerý relátka, čidla atp. Díky za každý tip..;-)
Moc díky.
nevíte kde sehnat elektro schéma ovládání klimatizace a ventilace na GTV jak předface tak poface verze?? Potřebuju zjistiti veškerý relátka, čidla atp. Díky za každý tip..;-)
Moc díky.
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
Našel jsem schéma ventilace a klimatizace před face verze. Je to v Repair instructions vol.3. Bohužel je tam jen předface, tudíž auta do '97. Nevíte jestli je i nějaký další repair instruction ve kterém je elektro schema i novějších verzí GTV?
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
Re: Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
Zdar, já když jsem sháněl nějaký manuály tak jsem se dostal jen asi k tomu co máš ty, nic jinýho jsem nikde nenašel. Repair instruction vol. 1-3 a/b a je to teda opravdu do roku 97/98 ale v tomhle případě co se týka elektroinstalace a klimatizace by v tom snad neměl být rozdíl...
Alfa GTV 3.0 V6 r.v. 2000
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
To jsem taky doufal, ale jak jsem u obou sundal palubovky, zjistil jsem, že je tam úplně všechno jinak. klimatizace, má u obou verzí (95 a 98) úplně jinej výparník, jinou přírubu a polohu té příruby v prostupu do kabiny.
Verze 98+ má již novej středovej panel, kde je i víc poloh ventilace (Auto + max pro ofuk skla na plný výkon. kdy se i sama spustí klima. Veškeré klapky které směrují vzduch do výdechů, jsou už odvládány přes elektromotorky. U starší verze 95+ je to ještě přes bovdeny a lanka.
Navíc verze 98+ má ve středovém panelu spínač vyhřívání na zadní okno + vyhřívání zrcátek, to starší verze tohle tlačítko má nad otevíráním nádrže napravo od volantu.
A co jsem koukal, tak obě verze mají i jiný vedení trubek klimatizace v motorovým prostoru + jinde plnění klimy.
A dokonce i 98+ má polovinu relátek co předface verze jak pod volantem, tak na ventilaci, tak i v motorovým prostoru. Proto právě sháním elektro schéma i verze poface, zatím bezúspěšně.
Verze 98+ má již novej středovej panel, kde je i víc poloh ventilace (Auto + max pro ofuk skla na plný výkon. kdy se i sama spustí klima. Veškeré klapky které směrují vzduch do výdechů, jsou už odvládány přes elektromotorky. U starší verze 95+ je to ještě přes bovdeny a lanka.
Navíc verze 98+ má ve středovém panelu spínač vyhřívání na zadní okno + vyhřívání zrcátek, to starší verze tohle tlačítko má nad otevíráním nádrže napravo od volantu.
A co jsem koukal, tak obě verze mají i jiný vedení trubek klimatizace v motorovým prostoru + jinde plnění klimy.
A dokonce i 98+ má polovinu relátek co předface verze jak pod volantem, tak na ventilaci, tak i v motorovým prostoru. Proto právě sháním elektro schéma i verze poface, zatím bezúspěšně.
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
Nalezeno oboje, elektro schéma poface '98 je v Repair instructions vol.3 část 2.
Jenom dotaz: Může mi někdo vysvětlit, proč u poface vede spínání klimakompresoru přes řídící jednotku?? Nerozumím tomu.
Jenom dotaz: Může mi někdo vysvětlit, proč u poface vede spínání klimakompresoru přes řídící jednotku?? Nerozumím tomu.
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
Re: Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
na po face verzii spina klimu akonahle zmenis teplotu a na pred verzii je cisto manualna zapinas a vypinas ty nie automatika
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
To ale pořád nic neřeší.
Na poface verzi, jsou čtyři čidla teploty:
- v pravým zrcátku čidlo externí teploty
- čislo teploty v interieru pod ovladačema klimy
- čidlo teploty nasávaného vzduchu
- čidlo teploty za "výparníkem" v boxu ventilace
Všechy čidla vedou k ovladačům ventilace, která má v sobě řízení všech funkcí klimy, poloh elektromotorků atd. Od tohoto ovladače už vede jen pár drátků do řídící jednotky a pak ke klimakompresoru. Veškerý čidla teplot a směrování klapek si řeší systém přímo v ovladačích.
Proto nechápu proč je před klimakompresorem ještě řídící jednotka. Pokud si řídící systém v ovladačích přebere veškerý informace z čidel, stačí už vyslat pouze signál k sepnutí klimakompresoru, nerozumím funkci kterou by tam ještě vykonávala řídící jednotka.
Na poface verzi, jsou čtyři čidla teploty:
- v pravým zrcátku čidlo externí teploty
- čislo teploty v interieru pod ovladačema klimy
- čidlo teploty nasávaného vzduchu
- čidlo teploty za "výparníkem" v boxu ventilace
Všechy čidla vedou k ovladačům ventilace, která má v sobě řízení všech funkcí klimy, poloh elektromotorků atd. Od tohoto ovladače už vede jen pár drátků do řídící jednotky a pak ke klimakompresoru. Veškerý čidla teplot a směrování klapek si řeší systém přímo v ovladačích.
Proto nechápu proč je před klimakompresorem ještě řídící jednotka. Pokud si řídící systém v ovladačích přebere veškerý informace z čidel, stačí už vyslat pouze signál k sepnutí klimakompresoru, nerozumím funkci kterou by tam ještě vykonávala řídící jednotka.
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
signály z čidel se musí někde zpracovat a prokombinovat, ovladače jsou jen jedním ze vstupů. Výstupy jsou servomotory na klapkách, spínací relé kompresoru, regulátor ventilátoru a servomotor cirkulace. Když dáš např. funkci odmlžení okna, tak se sepne kompresor, ventil topení se otevře naplno a klapky se přesměrují na okno.
Tohle předělávat je tak si zadělat na šlamastyku ve finále se používá pouze foukání na okno nebo na nohy Přístrojovku sei dej na křídlovky, budeš jí často vyndavat
Tohle předělávat je tak si zadělat na šlamastyku ve finále se používá pouze foukání na okno nebo na nohy Přístrojovku sei dej na křídlovky, budeš jí často vyndavat
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
U předface GTV, byli ovladače jenom jedny ze vstupů, ale u poface je veškerá řídící elektronika právě v ovladačích. Ty dva drátky co vedou do řídící jednotky to určitě všechno šéfovat nebudou. Polohy elektromotorků a čidla teplot přes řídící jednotku vůbec nejdou.
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
Re: Schéma elektro - ventilace a klima GTV před i poface.
totallyalfa.com/downloads/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů