To zní dobře, olej na TBi bude věčně přehřátý, tak to je upgrade který nic nezkazí... jen to teda chce o kolik... 100ml více oleje s tím 2x větším na ideální stav ? Zaznamenal si už nějaké změny ? krom toho, že ti tam nechčije zezadu olejhno3 píše: ↑16.11.2024, sob 15:02 Pozor, vetsina chladicu v katalozich oblibenejch eshopu neni na TBI, ale MPI... podobne jsem se spalil v minulosti s variatorama. Ten tvar co je vetsinou tam na obrazku vubec nesedi a jedine co odpovida je ta nafta..
Dnes namontovano, byl to vejmrd.. sice to drzi na 3 sroubech.. ale ryhlospojky na hadicich vody nespolupracujou a to same ty tvrde, plastove hadice.... takze to byla fuska tak na 3-4hod... misto.. v idealnich podminkach a rpistupu do hodiny..
Vypada to ale ze to je dobrej upgrade pro ty co jdou po větším vykonu a nejakem tyrani auta napr. na okruhu... chladic je temer 2* takovej
TBi - pokec
Re: TBi - pokec
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
Re: TBi - pokec
jako jo, urcite to motoru pomuze... každopádně asi uspech, zatim jezdim a je sucho
Ono s tim jak sou dnes vsechny veci dimenzovany, toto bude krok v pred... schvalne zkusim vymyslet mereni teploty...
Ono s tim jak sou dnes vsechny veci dimenzovany, toto bude krok v pred... schvalne zkusim vymyslet mereni teploty...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů