To zní dobře, olej na TBi bude věčně přehřátý, tak to je upgrade který nic nezkazí... jen to teda chce o kolik... 100ml více oleje s tím 2x větším na ideální stav ?hno3 píše: ↑16.11.2024, sob 15:02 Pozor, vetsina chladicu v katalozich oblibenejch eshopu neni na TBI, ale MPI... podobne jsem se spalil v minulosti s variatorama. Ten tvar co je vetsinou tam na obrazku vubec nesedi a jedine co odpovida je ta nafta..
Dnes namontovano, byl to vejmrd.. sice to drzi na 3 sroubech.. ale ryhlospojky na hadicich vody nespolupracujou a to same ty tvrde, plastove hadice.... takze to byla fuska tak na 3-4hod... misto.. v idealnich podminkach a rpistupu do hodiny..
Vypada to ale ze to je dobrej upgrade pro ty co jdou po větším vykonu a nejakem tyrani auta napr. na okruhu... chladic je temer 2* takovej

