To byly jeste motory pro garazniky, ktere nebyly nijak slozite oplacane vsim moznym. Pristup k motoru v pohode a vse se tak nejak dokazalo samo uchladit. Ja zase vzpominam na 1.7D co jsem mel v Tipu. Kolem motora prostoru, ze by se tam vesel jeste pytel brambor a o tom motoru taky vpodstate nebylo vedet. Najezdilo to 300 tisic nez to odeslo na sezranou kastli, ale jinak se v tom menil olej a lila nafta. Jednou za cas se tam udelaly preventivne rozvody jinak nic. Skoro nic to nezralo. Nekourilo to a na zadnou naftu si to nestezovalo. Motor mam dodnes.
Zato dnesni zkusenost mam takovou, ze cim vic eko motor mam, tim vetsi spotrebu to ma
Obcas sleduji videa borcu, jak opravuji motory audi a skoro vzdy je mi z toho normalne uplne uzko. Ta slozitost, naplacano vsechno na vsem... DPFka prilepena na motoru, turba mezi hlavama, vsechno udelane tak, ze na aute se to absolutne neda udelat a kdyz chces neco udelat, tak musis vpodstate vsechno rozebrat coz se u zavady za par tisic rovna oprave za stovky tisic. Vsechno vyhrate jake teploty v tech nejvic zadudlanych mistech vznikaji. Zase to ale nejsou zadne male 4valce... takze chapu, ze se tam bojuje s mistem, ale i tak, hruza.
Kupujeme AR 159...
Re: Kupujeme AR 159...
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 547
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupujeme AR 159...
A životnosť 5 rokov / 120 000 kilometrov.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů