Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

czemarecek
Pozorovatel

Příspěvky: 264
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od czemarecek » 10.1.2025, pát 18:18

Ja nam 125k najeto a zatim musim zaklepat ze motorové super. Urcite ta studena to nehonit ale kdyz se ohřeje tak se nebát to točit. Nedávno jsem viděl jednu s vyšším nájezdem a to byl klepot teda. Jen za studena ale. A taky podle diag to mělo nízký tlak oleje a to tomu určitě taky přispívá.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 252
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: Konstrukční vada motoru, přehřívání a následná výměna

Příspěvek od Oskar » 12.1.2025, ned 08:09

Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Odpovědět

Zpět na „2.0T Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů