2.0T nebo 2.2JTD
2.0T nebo 2.2JTD
Ahoj,
Pokoukávám po Stelviu, auto se mi líbí akorat bych rád věděl jak servisně náročný tohle auto je. Benzín mi padl do oka, avšak co jsem četl tak ty benzínový motory jsou nespolehlivy? Nejaky přehřívání a fatální závady motoru, tak bych se rád dozvěděl jak je to s tím motorem doopravdy. Spotřebu bych neřešil, nafták bude asi oka, jen mi k tomuhle autu jde spis ten benzín. Případně, jaké chyby ma ta nafta..
Případně zda tu jsou členové, kteří mají najeto 100+ , druhá věc jak celkově je auto koncipované, počítám si ho nechat +- 5 let, tak abych do toho nezahucel v servisu vic, než byla nakupní cena auta . Nájezd cca 40+ za rok. Spotřebu neřešim. Budu kupovat ojete.
Díky za postřehy.
Pokoukávám po Stelviu, auto se mi líbí akorat bych rád věděl jak servisně náročný tohle auto je. Benzín mi padl do oka, avšak co jsem četl tak ty benzínový motory jsou nespolehlivy? Nejaky přehřívání a fatální závady motoru, tak bych se rád dozvěděl jak je to s tím motorem doopravdy. Spotřebu bych neřešil, nafták bude asi oka, jen mi k tomuhle autu jde spis ten benzín. Případně, jaké chyby ma ta nafta..
Případně zda tu jsou členové, kteří mají najeto 100+ , druhá věc jak celkově je auto koncipované, počítám si ho nechat +- 5 let, tak abych do toho nezahucel v servisu vic, než byla nakupní cena auta . Nájezd cca 40+ za rok. Spotřebu neřešim. Budu kupovat ojete.
Díky za postřehy.
Re: 2.0T nebo 2.2JTD
už se to řešilo mockrát, hlavně na FB....
každopádně - 2.0T ty problémy reálně má, není to tak že by musel kleknout každý motor, ale prostě riziko tam je....
JTD naopak nic zásadního nemá, prostě to jezdí....
K charakteru auta se určo víc hodí benzín než nafta, na druhou stranu Stelvio je SUV a tam už bych to tak striktně neviděl.
Ale už jen s ohledem na nájezd bych šel do nafty.... 40tkm ročně asi najezdíš hlavně po dálnicích a tam ta nafta má svoje výhody.
Servisně bych s toho na 200tkm nebál (píšeš 5 let * 40tkm), ty auta to dají.
každopádně - 2.0T ty problémy reálně má, není to tak že by musel kleknout každý motor, ale prostě riziko tam je....
JTD naopak nic zásadního nemá, prostě to jezdí....
K charakteru auta se určo víc hodí benzín než nafta, na druhou stranu Stelvio je SUV a tam už bych to tak striktně neviděl.
Ale už jen s ohledem na nájezd bych šel do nafty.... 40tkm ročně asi najezdíš hlavně po dálnicích a tam ta nafta má svoje výhody.
Servisně bych s toho na 200tkm nebál (píšeš 5 let * 40tkm), ty auta to dají.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: 2.0T nebo 2.2JTD
40+ rocne, strach ze servisu a +- 5 let? Kopil bych nove a sel bych do nafty protoze se k tomu autu za me hodi vic. Na charakter auta se vyprdni, furt je to jen vetsi bedna na kolech.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: 2.0T nebo 2.2JTD
Nové nechci, to je ekonomicky mimo, bedna to je
ale krásná.
Jinak díky moc, zkusim teda hledat JTD nejspis, i když jsem se zařekl že naftu nechci, tak dneska je to asi uplne jedno. Jde mi spíš čistě o POWERTRAIN , motor a převodovka, zda to není choulostivé auto, ale je ta mechanika aspon trochu odolná, k autum se chovam peclive a na servisu nešetřím.
Co třeba klasika trojčlenka , vstřiky, turbo, DPF ? to je asi jako u každýho auta ne? Na bejvalym BMW 535D byli ty vstřiky dost nachylny.
Případně zda má to JTD nějaké bolesti? (mechanika), na co mrknout při koupi. Jinak předsudky nemám. Co koukam na kary , tak němci šli s kvalitou šilěně dolu, a ty ceny za opravy jsou pak total šílený.
Co jsem četl, tak Stelvio je velice dobře vyrobené, jak je na tom podvozkově ? odchází něco? Koukal jsem, že je to postavené celkem bytelně.
Diky

Jinak díky moc, zkusim teda hledat JTD nejspis, i když jsem se zařekl že naftu nechci, tak dneska je to asi uplne jedno. Jde mi spíš čistě o POWERTRAIN , motor a převodovka, zda to není choulostivé auto, ale je ta mechanika aspon trochu odolná, k autum se chovam peclive a na servisu nešetřím.
Co třeba klasika trojčlenka , vstřiky, turbo, DPF ? to je asi jako u každýho auta ne? Na bejvalym BMW 535D byli ty vstřiky dost nachylny.
Případně zda má to JTD nějaké bolesti? (mechanika), na co mrknout při koupi. Jinak předsudky nemám. Co koukam na kary , tak němci šli s kvalitou šilěně dolu, a ty ceny za opravy jsou pak total šílený.
Co jsem četl, tak Stelvio je velice dobře vyrobené, jak je na tom podvozkově ? odchází něco? Koukal jsem, že je to postavené celkem bytelně.
Diky
Re: 2.0T nebo 2.2JTD
Tak si dej hlavne bacha at nenatrefis na nejakou vytopenou krasku.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
- rapid
- Nováček
- Příspěvky: 188
- Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
- Bydliště: SK - šurany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0T nebo 2.2JTD
mam na 2019ke 222000km, stav auto ako nové. podvozok je stavany na QV, a na 500koni...vsetko tam mám povodne a nic nebucha a nevrzga. klasika rozvody, jedna sonda v koncovom vyfuku, raz vaha vzduchu. vstreky a turba su este povodne. olej v prevodovke som menil,filtre- klasika. inak je motor spolahlivy, riadenie dokonalé, váha auta mensia ako X3 a aj porsche macan.
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
Re: 2.0T nebo 2.2JTD
ještě k té tvranlivosti toho auta - podívej se sem.... viewforum.php?f=133
víc vláken jsme prostě v celé komunitě za těch 8 let co je ten motor na trhu nevypotili.... Prostě se není o čem bavit.
Kára jako taková je bytelná - podvozky atd nikdo neřeší.... že by někomu klekl automat taky nevím....
Nebudu nikomu tvrdit že to je dokonalé auto co najede milion, všechny diskuse jsem taky nečetl, ale fakt jsou s tím lidi spokojení.
Mimochodem, kámošův otec teď prodává jedno Stelvio v naftě co měl od novoty.... Má najeto 170 :-) chceš detaily? (370 to asi dá :-)
tady je ta kára o které mluvím:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... oj=galerie
koupeno nové v ČR, první majitel.
víc vláken jsme prostě v celé komunitě za těch 8 let co je ten motor na trhu nevypotili.... Prostě se není o čem bavit.
Kára jako taková je bytelná - podvozky atd nikdo neřeší.... že by někomu klekl automat taky nevím....
Nebudu nikomu tvrdit že to je dokonalé auto co najede milion, všechny diskuse jsem taky nečetl, ale fakt jsou s tím lidi spokojení.
Mimochodem, kámošův otec teď prodává jedno Stelvio v naftě co měl od novoty.... Má najeto 170 :-) chceš detaily? (370 to asi dá :-)
tady je ta kára o které mluvím:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... oj=galerie
koupeno nové v ČR, první majitel.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: 2.0T nebo 2.2JTD
Super, díky moc za informace!
Je to přece jen soubor dílů a je mi jasnee, ze sem tam něco bude potřebovat, jen me proste zajimalo zda to neni zrovna srací automobil
.
Vypada ze mate jen dobry zkusenosti v ramci moznosti . To jsem rad.
Ja musim neco koupit tak do mesice. Tak budu pomalu pocumovat .
Klidne pište nejaky postřehy a tak!
Jste fajn the takhle pomůžete , dik

Je to přece jen soubor dílů a je mi jasnee, ze sem tam něco bude potřebovat, jen me proste zajimalo zda to neni zrovna srací automobil

Vypada ze mate jen dobry zkusenosti v ramci moznosti . To jsem rad.
Ja musim neco koupit tak do mesice. Tak budu pomalu pocumovat .
Klidne pište nejaky postřehy a tak!
Jste fajn the takhle pomůžete , dik
Re: 2.0T nebo 2.2JTD
Podepsal bych se pod Kubase já mám od loňského léta Q4 naftu 190 PS dlouhodobá spotřeba okolo 7 je teda pravda že nejsem žádný letec ale jsem max spokojenej, výkon za mně taky plně dostačující a pokud nechceš extra zrychlení tak na dálnici je ta nafta úplně v pohodě a jede to hezky měkce, ve 130 2000 otáček. Mně osobně to auto moc sedí 

Stelvio.2.2 JTDM, Giulietta 1.4 TB, Lancia Y, Lancia Beta coupe 76
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů