Pokec...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7151
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
Redaktor (Karpat) tam právě zmiňuje, že Junior má v sobě motor Puretech ale už tu třetí generaci s rozvodovým řetězem. Takže pokud to nebude dělat jinou neplechu, tak motor asi taky cajk. Co vím a co jsem pročítal, tak nikdo si na ten motor nestěžoval, že by jezdil špatně, jenom tam prostě degradoval řemen v oleji a s naředěným benzínem z krátkých pojížděk.
Tak uvidíme jak se ty prodeje vyvinou
Tak uvidíme jak se ty prodeje vyvinou
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pokec...
ty negativa viz: https://www.auto.cz/test-peugeot-5008-h ... ?chapter=2
Bohužel, jednu z největších výtek mám k nové šestistupňové dvouspojkové převodovce e-DCS6. Věřím, že se Francouzům povede ji postupně doladit, ale zatím funguje rozporuplně. Když už se rozjedete, mění rychlosti bez zaváhání, ale stále je dost nejistá při pomalejší jízdě nebo krokování v kolonách. Tam hybrid sice umí jezdit jen na elektřinu, a docela často, ale jakmile se k pohonu připojí i spalovací motor, jízda je zbytečně škubavá.
Sama převodovka ji pak při zastavování ještě více komplikuje odpojováním spojky na poslední chvíli. U testovaného vozu se mi dokonce stala pro automatické převodovky nezvyklá anomálie – při zastavování před kruhovým objezdem v lehkém kopci převodovka vyřadila tak pozdě, že umožnila tříválci chcípnout. Upozorňuji však, že tento problém se nám stal u tohoto jediného Peugeotu 5008, přičemž v redakci jsme s tímto pohonem otestovali už více různých modelů.
A zvyknout si budete muset i při rozjezdech nebo couvání do kopce. Než totiž převodovka „chytne“ vůz a dovolí motoru zabrat a rozjet se, umí jej nechat popojet/couvnout i o několik desítek centimetrů. Abyste tomu předešli, je ideální být trochu rychlejší na plynu a nedávat převodovce šanci na klidnější záběr.
Je to 9 měsíců starý test, navíc se ten motor trápí s těžším autem.... Ale i v dalších testech (vyfiltruj si Pežoty na Auto.cz) z toho nebyli úplně odvaření, byť kritiky bylo míň. To jen jako zdroj mého pocitu.... ;-) V Juniorovi jsem nejel takže netuším... rád budu věřit že to odladili dokonale ;-)
Bohužel, jednu z největších výtek mám k nové šestistupňové dvouspojkové převodovce e-DCS6. Věřím, že se Francouzům povede ji postupně doladit, ale zatím funguje rozporuplně. Když už se rozjedete, mění rychlosti bez zaváhání, ale stále je dost nejistá při pomalejší jízdě nebo krokování v kolonách. Tam hybrid sice umí jezdit jen na elektřinu, a docela často, ale jakmile se k pohonu připojí i spalovací motor, jízda je zbytečně škubavá.
Sama převodovka ji pak při zastavování ještě více komplikuje odpojováním spojky na poslední chvíli. U testovaného vozu se mi dokonce stala pro automatické převodovky nezvyklá anomálie – při zastavování před kruhovým objezdem v lehkém kopci převodovka vyřadila tak pozdě, že umožnila tříválci chcípnout. Upozorňuji však, že tento problém se nám stal u tohoto jediného Peugeotu 5008, přičemž v redakci jsme s tímto pohonem otestovali už více různých modelů.
A zvyknout si budete muset i při rozjezdech nebo couvání do kopce. Než totiž převodovka „chytne“ vůz a dovolí motoru zabrat a rozjet se, umí jej nechat popojet/couvnout i o několik desítek centimetrů. Abyste tomu předešli, je ideální být trochu rychlejší na plynu a nedávat převodovce šanci na klidnější záběr.
Je to 9 měsíců starý test, navíc se ten motor trápí s těžším autem.... Ale i v dalších testech (vyfiltruj si Pežoty na Auto.cz) z toho nebyli úplně odvaření, byť kritiky bylo míň. To jen jako zdroj mého pocitu.... ;-) V Juniorovi jsem nejel takže netuším... rád budu věřit že to odladili dokonale ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7151
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
Když bude nějaká příležitost, tak si to schválně půjčím.
I elektrický Veloce by mě zajímalo jak to trhá asfalt, na blbnutí to bude asi fajn, akorát s tím nikam moc nedojedeš no
a ani nehrozí že bych si to koupil 
I elektrický Veloce by mě zajímalo jak to trhá asfalt, na blbnutí to bude asi fajn, akorát s tím nikam moc nedojedeš no


AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pokec...
ještě k té elektrice, teď náhodou čtu že e-308 je za 790 tisíc, viz:
https://www.garaz.cz/clanek/testy-nova- ... .seznam.cz
Ceník Juniora EV začíná na 979
trošku jim ta koncernová politika hapruje, řekl bych....
https://www.garaz.cz/clanek/testy-nova- ... .seznam.cz
Ceník Juniora EV začíná na 979

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7151
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
A to ten Pažout vypadá velice dobře a uhlazeně. Určitě patří do kategorie hezkých a třeba pro přítelku by se mi asi furt líbil víc hatchback takovýho střihu než crossover.
Až mi přijde i líto, že třeba platformu pro Peugeot 308 nedokáže Stellantis využít pro novou Giuliettu. Podvozek by se odladil víc do sportovna, turbomotory kolem 1500cc mají taky (ať už Fiat Firefly, nebo 1.2 Puretech) tak v čem je problém?
Až mi přijde i líto, že třeba platformu pro Peugeot 308 nedokáže Stellantis využít pro novou Giuliettu. Podvozek by se odladil víc do sportovna, turbomotory kolem 1500cc mají taky (ať už Fiat Firefly, nebo 1.2 Puretech) tak v čem je problém?

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pokec...
... jasně že ten Pežot 308 je větší, bezpečnější a hodnotnější auto než Junior....
právě proto píšu že s tou cenou si to můžou dát tak do vitrýnky... No uvidíme, na to budou muset reagovat....
A Giulietta s alfáckým interiérem na bázi toho Pežotu by byla super.... jenže oni asi razí teorii že "prémiová značka" hatchbacky a kombíky nedělá a všechno cpou na vysoké podvozky....

A Giulietta s alfáckým interiérem na bázi toho Pežotu by byla super.... jenže oni asi razí teorii že "prémiová značka" hatchbacky a kombíky nedělá a všechno cpou na vysoké podvozky....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
Pažout vypadá vážně hezky
. Juniorovi jsem taky nepřišel na chuť . Vypadá jak nakopnutá koza. Jsou podstatně hezčí auta a levnější . Nevím kdo to bude kupovat
Naposledy upravil(a) mari156 dne 3.2.2025, pon 19:53, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Pokec...
Já mám s Juniorem problém v technice, je na něm italské akorát to logo a s věhlasným 158krát modifikovaným Puretechem bych si to prostě nekoupil. Jako Alfě ty prodeje přeju, ale spíš to dopadne jako Opel/Vauxhal v Anglii. Prostě lidi ty přeznačkovaný Peugeoty moc nechtějí.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9002
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Pokec...
Pro mě je to další euroauto v záplavě euroaut. Nevím, proč prostě nezkusí Alfa udělat něco jinak, než ostatní. Co můžou ztratit?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7151
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
Jo, to máš pravdu a navíc, o nové Giulii se taky spekuluje že to bude crossover nebo SUV. Jà teda do teď myslel, že Giulia ve verzi SUV se jmenuje Stelvio, ale asi jsem tu filozofii automobilky nepochopil zcela správně 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pokec...
Hampi: pritom treba nova Panda rozhodne odvahu ma.... nevim proc u Alfy to porad nejde....
https://www.auto.cz/za-volantem-noveho- ... eni-155684
https://www.auto.cz/za-volantem-noveho- ... eni-155684
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
Tak Alfa je podle mě odvážná dost. Alespoň tedy při tvorbě ceníků. 

Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Pokec...
jj tam se s tím nepářou 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
podle Alfy má Junior 22.000 objednávek. 20% z toho jsou EV. Oficiální uvedení do prodeje bylo na konci října jestli správně googlím....
Samozřejmě kdyby měsíčně prodali 5.000 aut tak by to na poměry Alfy byla bomba.
Každopádně v Itálii se Junior ani Tonale nedostali v lednu do TOP10 ve svém segmentu. Každopádně je zajímavé že v IT tvoří B-SUV 30% celého trhu
PS: Giulia má nárust prodejů o 15%!!!! (z 54 na 62)
Samozřejmě kdyby měsíčně prodali 5.000 aut tak by to na poměry Alfy byla bomba.
Každopádně v Itálii se Junior ani Tonale nedostali v lednu do TOP10 ve svém segmentu. Každopádně je zajímavé že v IT tvoří B-SUV 30% celého trhu

PS: Giulia má nárust prodejů o 15%!!!! (z 54 na 62)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů