Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Posledni sance objednat Giu a Stelvio, nejpozdeji na konci cervna je konec. Tolik facebookove zkazky.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nekde zas psali ze soucasna Giu ma koncit az behem 2026. Nejspis to plati jen pro Stelvio.
Giulia 2,2 Jtdm 155kw Veloce Q4 MY2020
Volvo V60 D3 100kw
ex. Brera 1,75 TBI
ex. Brera 2,4 JTD
Volvo V60 D3 100kw
ex. Brera 1,75 TBI
ex. Brera 2,4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9042
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Platí pro benzínové verze. Do konce května QV, do konce června GME... Nafty zřejmě až těch 2026...Kubas píše: 13.3.2025, čtv 12:24 Posledni sance objednat Giu a Stelvio, nejpozdeji na konci cervna je konec. Tolik facebookove zkazky.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jj jsou to zatím takové kusé informace....
Každopádně v únoru se v Itálii prodalo 63 Giulií.... když budou jen v naftě, bude to kolik? 30? vůbec si nedovedu představit jak se to dá vyrábět, vžyť zapnutí té linky stojí nějaké peníze a musíš těch aut udělat aspoň pár set.... prostě smutná fraška nakonec.... Kvalita bude asi taky dost pochybná když to bude vyráběné tak nahodile....
Prostě ten příběh je uzavřený.
Každopádně v únoru se v Itálii prodalo 63 Giulií.... když budou jen v naftě, bude to kolik? 30? vůbec si nedovedu představit jak se to dá vyrábět, vžyť zapnutí té linky stojí nějaké peníze a musíš těch aut udělat aspoň pár set.... prostě smutná fraška nakonec.... Kvalita bude asi taky dost pochybná když to bude vyráběné tak nahodile....
Prostě ten příběh je uzavřený.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kdyby se na to vysrali uz driv a misto tech 63 kusu vyrobili 63 limitovanych a nadupanych QV s poradnou cenovkou... Mozna by udelali lip.
To auto ma nejaky potencial, ale rozhodne ne v nafte. Mozna jeste ten 300konovej benzin. Ale na 200 konovou naftu je to proste drahe a neprakticke.
To auto ma nejaky potencial, ale rozhodne ne v nafte. Mozna jeste ten 300konovej benzin. Ale na 200 konovou naftu je to proste drahe a neprakticke.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7178
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Auto má prostě za sebou 10 letý výrobní cyklus, jiné automobilky běžně představují nástupce již po 7 letech. Jako jo, byla to hezká kapitola, auto krásný, bytelně udělaný, jsem rád, že jsem se tohoto příběhu s Giulií taky mohl zúčastnit. Jsem zvědav na nástupce, někde jsem viděl, že nové Stelvio by mělo být představené letos. O nástupci Giulie se mluví taky že bude mít podobu SUV či crossoveru. Chápu že Alfa chce prodávat a zvýšené auto je dnes nutností, každopádně by byla škoda aby taková značka měla portfolio tvořené pouze jednou kategorií aut.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Bohuzel alfa to tak dela... I chudinku 159 nechali ve vyrobe nedustojne dlouho s osekanou nabidkou.... furt stejna pisnicka....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
konec nevadí, kdo ji chtěl, už ji má.... není důstojné aby to auto tak přesluhovalo. Problém je že nic nevíme o nástupci....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Za mě ještě škoda, že automobilka nevyužila tak skělých vozidel (Giulia, Stelvio). Ten, kdo měl možnost s těmito auty jet, vystupoval z auta s neskutečným zážitkem... Stejně dopadly snad všechny testovací jízdy. Bez ohledu na motorizaci... Přes výše uvedené, prodeje byly žalostně malé. Za mě auta měli "jedinnou" chybu a to cenu. Kdyby automobilka začala níže, mohlo to mít jiný příběh. Obávám se, že v blízké budoucnosti se takovýchto skvostů už nedočkáme... 

- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vzhledem k použitým materiálům, technickým řešení ad. podle mě cena přemrštěná nebyla.
Já vidím problém ve značce Alfa Romeo jako takové. Tedy v pověsti značky co do spolehlivosti, problémy se zpracováním, které se neustále táhnou a taloši na to prostě serou, totální marketingové neschopnosti apod.
Budu se opakovat; za mě jsou ta auta geniálně navržená, použité kvalitní materiály, ale vyráběná s lemplovským přístupem....
Já vidím problém ve značce Alfa Romeo jako takové. Tedy v pověsti značky co do spolehlivosti, problémy se zpracováním, které se neustále táhnou a taloši na to prostě serou, totální marketingové neschopnosti apod.
Budu se opakovat; za mě jsou ta auta geniálně navržená, použité kvalitní materiály, ale vyráběná s lemplovským přístupem....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
to auto je opravdu vymyšleno geniálně a čistě technicky se na té platformě fakt těžko hledají chyby.... Cena asi odpovídala, tam bych problém taky neviděl.... A souhlasím s tím, že kdo se v tom svezl, tak byl hodně překvapen, jak dobré auto to je.
co mohlo a mělo být jinak:
1) varianta kombi (x-krát omleté téma, ale prostě kombík by vývojově nic extra nestál a fakt se mohl dobře prodávat)
2) nestíhání adaptace moderních technologií (matrix světla měla přijít mnohem dříve a spousta další takový věcí....)
3) malé využití platformy Giorgio uvnitř koncernu na jiná auta a tím pádem nemožnost rozpustit vývojové náklady do více vyrobených aut
4) celkový marketing kdy prostě automobilka málo ta auta promovala, málo "nutila" lidi aby se v tom chvilku svezli atd.... velká část lidí nad Giu/Stelviem možná ani nepřemýšlela, ale kdyby se svezli, názor by změnili. Ovšem to by prodejci museli makat, že....
Já jako člověk co měl Stelvio i Giulii jsem spokojen, ty body výše jsou spíš mrzutost z pohledu automobilky a akcionářů :-)
Každopádně takové auto už asi nikdy z linky evropské automobilky nesjede.... je to definitivní konec jedné éry, každý si to musí zpracovat jak uzná za vhodné. Naskladnění nějaké pěkné Giulie jako auta pro radost na dalších 20 let se jistě jako řešení nabízí ;-)))
co mohlo a mělo být jinak:
1) varianta kombi (x-krát omleté téma, ale prostě kombík by vývojově nic extra nestál a fakt se mohl dobře prodávat)
2) nestíhání adaptace moderních technologií (matrix světla měla přijít mnohem dříve a spousta další takový věcí....)
3) malé využití platformy Giorgio uvnitř koncernu na jiná auta a tím pádem nemožnost rozpustit vývojové náklady do více vyrobených aut
4) celkový marketing kdy prostě automobilka málo ta auta promovala, málo "nutila" lidi aby se v tom chvilku svezli atd.... velká část lidí nad Giu/Stelviem možná ani nepřemýšlela, ale kdyby se svezli, názor by změnili. Ovšem to by prodejci museli makat, že....
Já jako člověk co měl Stelvio i Giulii jsem spokojen, ty body výše jsou spíš mrzutost z pohledu automobilky a akcionářů :-)
Každopádně takové auto už asi nikdy z linky evropské automobilky nesjede.... je to definitivní konec jedné éry, každý si to musí zpracovat jak uzná za vhodné. Naskladnění nějaké pěkné Giulie jako auta pro radost na dalších 20 let se jistě jako řešení nabízí ;-)))
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kubas: Souhlas se vším, ale zároveň jsem přesvědčen, že platí to, co jsem psal výše....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ano....
jinak je to šílené, nás pár bláznů tady tím žije, řešíme to jak magoři a prostě automobilka na to kašle, to auto ke konci životního cyklu zprasí, dá tam vysoké pružiny viz tohle vlákno: viewtopic.php?t=26865&start=25
prostě nám fandům na tom záleží víc než firmě samotné.... a to je vlastně podstata toho problému.
No, nad Juniorem se tady fakt takhle bavit nebudem, takže problém vyřešen
jinak je to šílené, nás pár bláznů tady tím žije, řešíme to jak magoři a prostě automobilka na to kašle, to auto ke konci životního cyklu zprasí, dá tam vysoké pružiny viz tohle vlákno: viewtopic.php?t=26865&start=25
prostě nám fandům na tom záleží víc než firmě samotné.... a to je vlastně podstata toho problému.
No, nad Juniorem se tady fakt takhle bavit nebudem, takže problém vyřešen

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7178
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Asi první smůla pro Alfu byla smrt Marcchionneho, který měl pro ni slabost a kladl na to velký důraz a rána z milosti bylo spolčení se Stellantisem, které jak se ukazuje nepřináší vůbec nic dobrého, ale třeba nás s nástupci těchto aut mile překvapí, každopádně designový jazyk který byl aplikován na Juniora bych na další modely nepouštěl.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Buďte rádi, že to je přesně takhle, protože až bude Alfa tuctovka, tak si jí nekoupíte, protože je to tuctovka.
Celá značka je nastavená perfektně a mě osobně to úplně vyhovuje. Já nechci auto, který je stejný jako většina a už teď mě nakrkne, když mi někdo řekne, že mu Giulia připomíná bavoráka.
Vytvořit pěkné "jiné" auto v podmínkách dnešních předpisů a cenových relací zákaznictva je velké umění a designéři nemají tak volnou ruku jako v 70. letech, kdy byla bezpečnost aut v plenkách.
Celá značka je nastavená perfektně a mě osobně to úplně vyhovuje. Já nechci auto, který je stejný jako většina a už teď mě nakrkne, když mi někdo řekne, že mu Giulia připomíná bavoráka.
Vytvořit pěkné "jiné" auto v podmínkách dnešních předpisů a cenových relací zákaznictva je velké umění a designéři nemají tak volnou ruku jako v 70. letech, kdy byla bezpečnost aut v plenkách.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
však jo, všechno co píšeš u Giulie platilo.... ale jak dál?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tady já vidím jeden silnej faktor. Alfa je (má být) především řidičsky zábavné auto. Bez kompromisů. Takže vyvinou super platformu, kterou hned obratem schizofrenně dokurví asistentama. No a cílovka zareagovala, jak jinak. Ovšem nikdo tomu "nerozumí", jé hrůza, padají prodeje. Jako můžeme tu diskutovat, že je to bezpečný, že je to EU, že je to nezbytný, že je to budoucnost..! Cena zas takovej zabiják nebyla, navíc bez těch nechtěnejch kravin by byla výrazně příznivější. Ale pokud se ta zábavnost vytrácí, můžu klidně jezdit Hyundaiem, s.át mě bude (tak jako EU Alfa), ovšem mego ušetřím... Takže raději nasypu další statisíce do svojí víkendovky a jako daily car nahradím časem Stelvio libovolnou Euromrdkou. Mám upito, omluvte nadbytečné vulgarity.
Naposledy upravil(a) Americkej dne 18.3.2025, úte 11:46, celkem upraveno 1 x.
Celkem spokojenej parchant
Plná garáž bavoráků plus jedna Alfa :-)
Stelvio Veloce Vesuvio 2021 280 PS
Plná garáž bavoráků plus jedna Alfa :-)
Stelvio Veloce Vesuvio 2021 280 PS
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9042
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Caajk, 11:27 ve všední den. To chci taky 
Jinak zcela souhlasím...
Jinak zcela souhlasím...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Včerejší narozky se provázaly do dneška :-) Ne, není to můj standart.
Celkem spokojenej parchant
Plná garáž bavoráků plus jedna Alfa :-)
Stelvio Veloce Vesuvio 2021 280 PS
Plná garáž bavoráků plus jedna Alfa :-)
Stelvio Veloce Vesuvio 2021 280 PS
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jo těch faktorů proč to auto nebylo komerčně úspěšné je víc.... teď s tím nikdo nic nenadělá, jediné co je jisté, že nástupce (pokud vůbec bude) bude určitě horší.... teda z pohledu alfistů....



Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jinak jestli chcete pochopit na jak silném materiálu marketéři Alfy Romeo jedou tak stačí pohled na to, s čím porovnávají Juniora a snaží se najít nějaké souvislosti.... těžko se tomu nesmát
Prostě nehledej v tom Pežota 2008 ale Alfu 8C




Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7178
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Takřka k nerozeznání 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9042
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No tak to nene
Radši ať je tenhle zgreb opravdu to poslední a ať už to zavřou...

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jak se prostě zoufale snaží tu bídu navonět
Za chvilku k tomu začnou rozdávat žlutý svetry že jsi jako Nuvolari 



Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti