T-jet a LPG

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: T-jet a LPG

Příspěvek od Kubas » 11.11.2018, ned 10:27

No Tipo CNG se nedela, jen LPG.... Jinak 7kg mi prijde strasne moc, nam firemni Octa CNG jezdi za 4,2.... Samozrejme, jezdi delsi trasy, v klidu a prazdna.... Jestli v tom doblu vozis pul tuny a neseres se s tim tak pak je jasne ze ta spotreba je jinde....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Tornado156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 227
Registrován: 13.2.2010, sob 10:17
Bydliště: Kysucké Nové Mesto

Re: T-jet a LPG

Příspěvek od Tornado156 » 11.11.2018, ned 10:54

Bohužiaľ Doblo MAXI /predĺžené/ sa 5 miestne v CNG nerobí. Určite nemáme k dispozícií technické údaje ale niekedy stratégiu Fiatu nechápem. Keď som minulý rok kupoval TIPO SW tak v max výbave LOUNCH sa LPG nerobilo. Pritom nižšie výbavy túto možnosť mali. Fakt nechápem prečo verzia výbavy ovlypňuje typ paliva motora. Tipo mi v priemere berie 8-8,5/100, takže ma neprekvapuje ani spotreba Dobla na CNG. Predsa je to oproti Octe a TIPu "obrovské" auto. Čim viac mi to s pohľadu nákladov vychádza na Diesel. Ikeď mám obavy z prevádzky diesla v meste. Hold nič nie je ideálne. Budem ešte rozmýšlať. Ak by mal niekto ešte skúsenosť alebo radu, poznámku určite rád privítam. Budeme to mať vo firme určite pár rokov tak nechcem spraviť chybu.
Alfa Romeo Spider 2.0 VELOCE 1986
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: T-jet a LPG

Příspěvek od hadXR » 12.11.2018, pon 10:21

Kubas píše: 11.11.2018, ned 10:27 No Tipo CNG se nedela, jen LPG.... Jinak 7kg mi prijde strasne moc, nam firemni Octa CNG jezdi za 4,2.... Samozrejme, jezdi delsi trasy, v klidu a prazdna.... Jestli v tom doblu vozis pul tuny a neseres se s tim tak pak je jasne ze ta spotreba je jinde....
Mi to nedalo a spočítal jsem to přesněji a je to tak 6 - 6,5 kg :) Naložený moc nejezdím, většinou vozím vítr, ale jak píšeš jezdím "rychleji" :)
Přecejen je to oproti osobáku vyšší a na dálnici bude odpor vzduchu znát. Kolega co jezdí s O3 CNG (1.4 TSI?) bude jezdit asi za to co píšeš má myslím nádrž jen 15 kg a těch 300 - 350 km taky najede.

Tornado156: To není nic neobvyklého, že není možná mít všechny stupně výbavy se všemi motorizacemi.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: T-jet a LPG

Příspěvek od Kubas » 12.11.2018, pon 11:17

Jo tak 6 uz zni rozumne s ohledem na auto a styl.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: T-jet a LPG

Příspěvek od hadXR » 12.11.2018, pon 15:28

Ono se to u toho plynu dost blbě počítá podle tankování když si každá stanice natlakuje kolik chce :)
Navíc ani nevím jak u toho vypadá "prázdná" nádrž, třeba u LPG když "dojde" plyn tak zpravidla v zátahu a přepne se to na BA nicméně jde opět přepnout na LPG a s volnou nohou to ještě pár km ujede, tak těžko říct kolik tam zůstane toho CNG.
Ty stanice mi tam do "prázdné" natlačí tak 20,5 - 22,5 kg. Což máš 10% rozdíl.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: T-jet a LPG

Příspěvek od Kubas » 12.11.2018, pon 15:53

PP tam není? Octa si to počítá....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: T-jet a LPG

Příspěvek od hadXR » 13.11.2018, úte 17:19

Je, ale spotřebu neumí. Počítá jen průměrnou rychlost a čas od vynulování, ale zase dvojmo včetně denního počítadla km :)
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: T-jet a LPG

Příspěvek od lacin » 4.1.2019, pát 10:46

Sorry, ze to zase obnovuju. Ale spotreba je u toho dobla odvisla hodne kde jedes. Mam t-jet cng 2012, sestikvalta. A ta sestikvrdla je celkem kratka. Je to auto na jezdeni kolem komina. Kdyz jezdim tady po okoli zlina, atd., tak jsem na 5,5 az 6 kilech na 100. Na dalnici asi 7,5 pri 130 - 140 kmh. Holt velka pixla s kratkou spajzou :)

Jinak jede to pekne, ale nema to zadny spodek no... Jo a jak uz tu nekdo psal, je to tezky. Na snehu to jde poznat moc. Zvlast v takovym terenu, v jakym se pohybuju.

A jeste jeden poznatek, a to k taznymu. Starsi doblo 1,9 jtd melo mensi vykon, nizsi hmotnost a tazne na 1200 brzdeny. Tohle vazi 1500, ma vyssi vykon a tazne na 1000... Se pak v tom vyznej :)

Odpovědět

Zpět na „Paliva (běžná i alternativní)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů