Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.5.2023, ned 08:59

Harous píše: 27.5.2023, sob 21:29 Hampi chce prodávat Giulii, Kubas Stelvio, tak si říkám co se to děje. :D
Nevím jak to má Hampi, nebavili jsme se o tom, ale za mě: zásadní problém je to, že ty sedačky co tam mám (Veloce Ti, možná jsou shodné s QV, ve Veloce jsou stejné tvarem, ale jiný materiál) jsou hodně tvrdé a ženě jako spolujezdci se v tom blbě sedí. Za mě jsou to jedny z nejlepších sedaček ve kterých jsem kdy seděl, možná vůbec nejlepší (obrovský rozsah nastavení, materiály, velikost sedáku/opěradla atd.). Ale ženě to prostě nevyhovuje. Což je u auta na dlouhé trasy prostě naho*no.... No a pak je tam spousta dalších detailů - např:
- trošku divočejší funkce automatické klimy (viewtopic.php?t=26425)
- chybějící měrka oleje, tzn. při každém falešném poplaché té elektronické to budeš řešit složitou procedurou
- to auto je relavitně malé (zvenku jak krává, ale vevnitř + kufr pro nás jen tak tak). Tam jde o to že jsme všichni 4 dost vysocí.
- moje verze nemá rezervu (což chceš když jezdíš na Balkán)
- má to malý rejd takže ve městě je to takové neobratné
- kulatá kastle způsobuje, že ve městě se s tím hůř manévruje, protože to prostě hůř odhadneš
- čistě můj subjektivní problém že furt řeším kde zaparkuju aby mi to někdo neobouchal + v řešíš kdo v tom co posvačí a co ti zašpiní (na dlouhé cestě zas nebudeš zastavova co hodinu a půl aby ti děcka nedrobili v autě, že jo)

Všechno až na to sezení bych v pohodě přežil, ale když si to tak posčítáš tak ti vyjde že na rodinné použití je lepší nějaký úplně obyčejný kombík, u kterého ti je všechno jedno....

Jinak Giulia i Stelvio jsou z pohledu jízdy geniální, tam fakt není co vytknout. I ten pocit v autě, materiály, to všechno je špička.... Prostě to auto exceluje ve věcech, které chceš od víkendovky, a v té denní využitelnosti je to holt takový kompromis (u Giulie třeba místo vzadu, tzn. furt všechno okopané, špinavé)

Proto chci já to Stevio prodat a pokud to půjde, naskladnit si ještě Giulii čistě pro moje cesty když jedu někam dál.... Aut pro radost mám dost, kdybych měl mít jediné auto tak si to Stelvio nechám, protože je to přesně auto co umí posloužit i udělat kopu radosti, ale tím že to mám jinak tak mi úplně nedává smysl ho držet.

Kdybys měl zájem, tak se nějak velmi rozumně domluvíme, neboj.... Inzeruju to týden a neozval se absolutně nikdo (mám to i na sauto.cz) takže čekám dost anabázi se toho zbavit :-D naštěstí mi to teda nikde nezaclání a je to bezpečně schované, takže měsíc sem, měsíc tam....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 28.5.2023, ned 09:53

Když by na to přišlo tak vezmu nový s matrix světlama a určitě benzín. To co píšeš dává smysl a plně to chápu. Nakonec jsem se vlastně sám vydal tou cestou kterou píšeš. Na zábavu něco jinýho než na denní ježdění.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.5.2023, ned 10:14

.... QV je nejspolehlivější ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 330
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Pete Biggy » 28.5.2023, ned 17:40

Kubas: Jo joo, tohle dává smysl a chápu tě; za předpokladu, že ti nevadí na těch dovolených trávit čas v "obyčejném kombíku". Mimochodem na ty tripy na Balkán (mnou také oblíbený) by se nabízel třeba zrovna ten Outback. Co jsem ale úplně nepochopil, proč jsi to Stelvio vlastně kupoval v dehtu? Když už ani prvoplánově to auto nemělo mít nějak zvlášť velký nájezd, ten finanční rozdíl řekněme ušetřené desítky za rok ve prospěch dieselu, pro tebe je myslím docela zanedbatelná částka ne? Nebo proč to? Jinak k těm sedačkám: Už u toho úplně prvního Stelvia před třemi lety jsme s ženou nadávali na to, jak nepřirozeně dopředu je vysunutá hlavová opěrka. Částečným řešením je podtrhnutí sedačky více "do lehu". Mně už to teď skoro ani nepřijde, ženě to vadí doteď a teď u Veloce k tomu navíc přibyly nadávky na úzké sedačky. Jakože, když si do toho sedne, tak že si přijde asi prostorově výraznější než subtilní Italka bo co resp. nadává pro koho to ti Taliáni jako že mysleli :-D
Každopádně ty máš těch aut pro radost celkem dost, tak to celé chápu. Taky si někdy říkám, že by možná bylo lepší mít jedno větší auto jak pro daily ježdění, tak pro dovolené a rodinné výlety a k tomu něco pro zábavu (třeba takové BRZ), které bych si šlechtil. Jenomže, jelikož mám ještě mašinu, na které se svezu daleko líp než v jakémkoli autě a především žena nechce jezdit ve velkém autě, tak mi to zatím ještě pořád dává smysl tak, jak to mám teď. Tedy malé auto s malou spotřebou na daily a k tomu Alfa pro radost, byť rodinného balení, ve které se aspoň na těch dovolených a výletech v rámci možnosti jízdně pobavím, když už nemůžu jetzt v jedné stopě... Čímž neříkám, že se to v budoucnu nemůže změnit...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.5.2023, ned 19:03

no, s tema sedackama je fakt problem spis ta uzkost nez tvrdost.... zena je hodne stihla ale proste je ji neprijemne jak je do nich vmacknuta.... :smt102 co uz, hadat se s ni kvuli tomu nebudu :-)

No plan byl tak 15-20 tkm rocne ale vse dlouhe trasy, dalnice, obcas s rakvi atd a tam ten diesel je proste o dost efektivnejsi. nizsi vykon mi nikdy nevadil.... stejne si vzdycky vic uzijes handling nez zrychleni....

i tak bych si to auto nechal protoze takove moderni a zaroven ridicske auto jako jsou tyhle Alfy uz asi koupit nepujde. Ale pokud je moznost dat Stelvio pryc a koupit Giulii, tak co :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 29.5.2023, pon 07:38

Harous píše: 27.5.2023, sob 18:18
Hampice píše: 22.5.2023, pon 15:19 Pravdou je, že čím déle s tím jezdím svůj denní režim, tím více se ukazuje spíše nevhodnost jejího užívání.
Je to strašně skvělý auto někam na víkend, dovolenou, sraz, trip... Ale u toho mýho denního ježdění trpíme oba 🙄
Můžeš tohle trochu rozvést? Čekal bych, že v tomhle problém s Giulií nebude, pokud teda neberu QV/GTA v manuálu.
Zdar, v podstatě to skvěle shrnul Kubas, kromě sedaček řeším úplně to samé. Plus se k tomu u mě přidává to, že denní cesty mám do 15km po trasách, kde je brutální provoz a Giu i s tímhle nejslabším benzínem je naprosto nekompatibilní s okolím. Z části jsem to eliminoval tím, že místo toho, abych jel 11km přes město, tak to beru 26km na okolo po dálnici, ale problém s kompatibilitou* to neřeší.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 29.5.2023, pon 08:10

Alfa prostě postavila víkendovku no :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 29.5.2023, pon 10:32

Alfa postavila auto pre vodicov co vedia co chcu a vedia co robia :). Preto je tak nekompatibilna s beznou premavkou. Moje riesenie nateraz je nejazdit v case spicky.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 31.5.2023, stř 09:21

Ja mit tenhle problem, tak menim manzelku a ne auto :-D :-D
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Marshaleq
Nováček

Příspěvky: 167
Registrován: 26.11.2019, úte 00:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Marshaleq » 24.6.2023, sob 18:34

Zdravím po delší době! Mám dotaz především pro majitele Giulii/Stelvio, nebo pokud se o ně někdo hodně zajímá. Našel jsem si na webu, že by tyhle auta měla mít v základu kardan z uhlíkových vláken. Je tomu tak opravdu u všech verzí, nebo třeba jen u QV, kde už bych to očekával? Web pohužel nepodává moc specifické informace a zatím jsem nenašel ani nic moc důveřivého... Děkuju za každou informaci! :diky

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 24.6.2023, sob 19:26

ano je to tak. mel by byt vsude.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 240
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od fafo » 25.6.2023, ned 20:47

Marshaleq píše: 24.6.2023, sob 18:34 Zdravím po delší době! Mám dotaz především pro majitele Giulii/Stelvio, nebo pokud se o ně někdo hodně zajímá. Našel jsem si na webu, že by tyhle auta měla mít v základu kardan z uhlíkových vláken. Je tomu tak opravdu u všech verzí, nebo třeba jen u QV, kde už bych to očekával? Web pohužel nepodává moc specifické informace a zatím jsem nenašel ani nic moc důveřivého... Děkuju za každou informaci! :diky
Co vím, tak je :smt023
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 330
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Pete Biggy » 26.6.2023, pon 11:01

No měl by být, ale já Taliánům už nevěřím skoro nic. Když teď pod Stellantisem už dokážou šetřit i na Eurových/Centových položkách typu plastový háček u deklu v zavazadlovém prostoru nebo těsnění pod kapotou, tak mi ten kardan z uhlíkových vláken přijde vedle toho neuvěřitelný....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Marshaleq
Nováček

Příspěvky: 167
Registrován: 26.11.2019, úte 00:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Marshaleq » 27.6.2023, úte 13:39

Děkuji všem za info, nakonec se to i opravdu potvrdilo ve zprávě od Hitachi, která tyhle karbonové hřídele dodává. A taky hromada hřídelů na ebuyi :D

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 212
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od czemarecek » 27.6.2023, úte 19:00

Jj karbon tam je. Kontroloval jsem to jak jsem pod tím ležel😂
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Rasputin » 4.7.2023, úte 19:46

Caute, v com je rozdiel u beznej 2.2 ak je "super" okrem dvoch vyfukov,co som si vsimol.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 4.7.2023, úte 20:21

Super je základní stupeň výbavy. A například i ty dva laufy byly u ní za příplatek. Jak je to aktuálně nevím.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 4.7.2023, úte 20:47

Rasputin píše: 4.7.2023, úte 19:46 Caute, v com je rozdiel u beznej 2.2 ak je "super" okrem dvoch vyfukov,co som si vsimol.
hodně záleží o jakém roku výroby se bavíš.... v prvním roce byla základní výbava "Giulia" a "Super" byla ta lepší.... časem se ze "Super" stal ten základ.... V tom prvním roce měly obyč Giulie sedačky látkové, zatímco Superky měly čalounění látka/kůže. Zároveň Superky byly vždy v automatu, zatímco u verze "Giulia" byl možný i manuál.... (u nafty). Jinak tam nic extra rozdílného nebylo, ale ta základní verze měla omezené možnosti příplatkových výbav....

Obecně bych to moc neřešil a díval se na konkrétní auto pohledem líbí/nelíbí.... Obecně jsou prostě dva druhy Giulie - obyčejná (Super, Ti) a sportovní (Veloce). Ty se liší hodně - sedačky, světlá výška, výkon, pádla, pedály, dekory atd....

Jinak ten vůbec první ceník Giulie pro český trh mám, jestli ho chceš....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Rasputin » 5.7.2023, stř 15:17

Aha, takze ani dva fucky neni "zaklad" u superky. Bavime sa konkretne o roku 11/2018(nemam este overene ci naozaj). Ale ak ano, tak tu sa zrejme bavime uz o NIE super, ale proste len Giu. A ano, je AT a vybava mi pride "vyssia" - kozene sesle(radsej by som ale kombinaciu koza/alcantra), vyhrievane sesle s volantom, acc, line assist, padla...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 5.7.2023, stř 17:30

Podle mě měla Superka první rok a půl výroby jeden výfuk, pak šlo připlatit za dvojitý a po dalším roce už tam začali dvojitý dávat automaticky a hotovo.... Kombinaci kůže/alcantara dostaneš jen u "Veloce Ti".... u běžných sedaček je to kombinace látky a koženky :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Rasputin » 5.7.2023, stř 17:47

A jo, sry, alcantara nie, koza/latka by stacila(staci mi full koza v 156, a v lete je tonopruz bez ventilacie), co pokial viem giu nema v ziadnej vybave. A tato ma vyfuk len jeden, napriek tomu ze neskorsi rok vyroby, ale teraz ma napada, ze je to len 118KW a RWD! To bude asi dovod.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 5.7.2023, stř 21:52

Já mám Superku 6/2018 a kůže, pádla, bixenony a dva laufy byly za příplatek. Plus tam mám navi a paket asistence řidiče (BSM, zatmavovací zrcátka, jednoduchý line asist), senzory vpředu a vzadu + kamera, vše za příplatek. Z toho soudím, že holá Superka z téhle doby musela být dost žebradlo.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Rasputin » 6.7.2023, čtv 04:46

No vidis, bixenony ma nenapadli ani. Budem musiet pozret pri aute, lebo v popise su veci co auto realne nema(siber, adaptivny podvozok, a ktovie co vsetko este. inak sa jedna o tuto https://auto.bazos.sk/inzerat/152692760 ... 7000km.php
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 6.7.2023, čtv 06:06

adaptivni tempomat asi taky nema bych rekl.... podle dreveneho dekoru bych rekl ze to je mozna verze Ti.... ale kdo a vi a je to jedno.... Ti je jen lepsi Superka ...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Rasputin » 6.7.2023, čtv 06:41

adaptivny podla mna ma, piktogram tempomatu je s tym autickom, a vedla je tlacitko auticka s cim sa nastavuje odstup. Aspon si myslim. A dekor dreveny? mne pride ako imitacia hliniku, alebo nieco take. Dreveny dekor by u mna v aute nepresiel :vom:

edit: aha, tu uz pise ze SUPER, a ma aj viac fotiek https://www.autobazar.eu/detail/alfa-ro ... /30323516/
silnejsie xenony idu poznat podla nejakeho toho bazmeku, ze nema cudel na naklone svetiel, alebo nieco take?
Přílohy
acc.png
acc.png (122.58 KiB) Zobrazeno 800 x
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů