Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 2.11.2021, úte 10:17

Hmm tak uvidime. Ja je taky po nejakych 43 kkm vytahnu a tak jsem zvedavy.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Petulin940
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 387
Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
Bydliště: Praha

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petulin940 » 17.7.2022, ned 13:56

"retromod" QV.........limitovaná edice.
https://www.garaz.cz/clanek/zajimavosti ... u-21008559
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 17.7.2022, ned 15:23

Tak to se moc nepovedlo. Proti Emilia GT Veloce je to vyloženě hnusný. Článek taky chybně mluví o nové karoserii, ale evidentně to je jen navěšený na původní skelet.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 19.7.2022, úte 21:09

Borci kolik vam to toci na benzinu 206kw, nebo spis takhle... kdyz tomu date plnej az na podlahu tak do kolika to ten automat necha nez preradi? Me to necha vytocit skoro k 6000... 5500 urcite a zda se mi to trochu moc na to, ze to ma mit max vykon pri 5250
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 19.7.2022, úte 21:19

ti co v tom jezdí denně ti to řeknou líp, ale já když jsem svého času dusil verzi 200CV tak tam určitě něco k těm 6000 bylo :-)
ZF se s tím nesere když dáš plnej. A to je dobře :-)

ostatně....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 19.7.2022, úte 23:57

Myslim, ze otazka je nie je uplne dobre polozena. Zalezi od celkovej krivky vykonu na danom prevodovom stupni. Vysoke otacky pravdepodobne daju viac vykonu ako nizsie na dalsom stupni. Graf po ruke nemam a ked davam taketo zrychlenie tak sledujem cestu. Presne otacky nemam tucha. Na konci dna je tam aj tak obmedzovac na 242. Aj ked vykonu je tam na viac.
Ovela viac ma vytaca ten neskutocny lag (v porovnani s ostatnymi stupnami) pri podradovani z 3 na 2. Na okreskach je to dost otravne.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 20.7.2022, stř 08:49

Je to tak kvuli maximalni akceleraci, ze to radi az "za" maximem vykonu/kroutaku. 2.0T radi pri kickdownu nekde kolem 5700, maximum (omezovac) je myslim 5800.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 20.7.2022, stř 11:50

Tak diky borci. Vyhanel jsem pavouky z vejfuku a az vecer jsem se strachoval jestli jsem ji chudinku nepretacel. Odrazoval jsem padlama nekde v cervenym ... 5500 - 5700 kdyz jsem videl, ze to i ten automat tahne nekde k 6000.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6941
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 20.7.2022, stř 11:54

Tak hlavně na maximu zasáhne omezovač, takže to nepřetočíš ani kdyby si chtěl
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 20.7.2022, stř 11:57

>speedy: No ja nekdy zapominam, ze sedim v aute snad chytrejsim nez jsem ja.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 20.7.2022, stř 14:53

to už je hodně dávno kdy rozhodování o maximálních otáčkách bylo čistě na řidiči ;-)

ale taky mě to kdysi vyděsilo když tam ZF dalo ve 180 snad pětku když jsem to zadupl do podlahy :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 23.7.2022, sob 20:41

Mě by spíš zajímalo proč u těch automatů jsou ty jedna dva stupne strašně krátký i když je to dvojspojka když je manuál tak na dvojku se dá jet 130 u Qv verze

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladis » 23.7.2022, sob 20:51

Myslím, že to ZF není dvojspojka ne...?
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6941
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 23.7.2022, sob 21:04

Přesně tak, je to klasika hydroměnič , TCT u Giulietta/Mito jsou dvojspojky
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 23.7.2022, sob 21:08

hand_ktm_AR píše: 23.7.2022, sob 20:41 Mě by spíš zajímalo proč u těch automatů jsou ty jedna dva stupne strašně krátký i když je to dvojspojka když je manuál tak na dvojku se dá jet 130 u Qv verze
řekl bych že krátká 1 a 2 pomáhají snížení spotřeby, auto rozjede jen na trošku plynu, ne? proč by nebyly krátké, když je tam pak dalších 6 kvaltů? u odstupňování fakt nevidím problém....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 23.7.2022, sob 23:05

Problem je, ze nastavaju situacie kedy ti tam 2 vrazi aj ked nechces. A kym sa to udeje nie je vykon a spolujazdci sa stazuju "na neplynulu jazdu". Az na tento detail s automatom naozaj nemam problem, ide perfektne.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 27.7.2022, stř 09:30

kenjiro píše: 20.7.2022, stř 08:49 Je to tak kvuli maximalni akceleraci, ze to radi az "za" maximem vykonu/kroutaku. 2.0T radi pri kickdownu nekde kolem 5700, maximum (omezovac) je myslim 5800.
Podle grafu z diagnostiky to radi pri 5816 +- nejaka otacka.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 27.7.2022, stř 09:52

Kdyz uz jsem tu nacal ty max. otacky tak bych mel takovou technickou otazku na nekoho kdo se v tom vyzna, pripadne zkousel. Pri mem okruhovem dovadeni se mi cas od casu stalo pri razeni padly, ze jsem pri podrazovani zavadil o paku dvakrat no a zajimalo by me, jestli ten automat v manualnim rezimu pusti cloveka podradit i nad max. otacky?
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Pete Biggy » 27.7.2022, stř 10:00

Vidím, že většina je s ZF spokojena a výhrady jsou jen na občasné specifické situace. Ale zeptám se, vám vážně nevadí jak to ZFko v Alfě brutálně podtáčí motor? Jakože v pomalých rychlostech, tzn. po městě, mi Stelvio běžně točí 1400 ot. a velmi často zařadí ještě jeden kvalt výš a o to už je jen 1100 ot./min.! Nebo vám to tak nedělá? V módu "N" (nebo samozřejmě i "A", který nepoužívám), v "Déčku" už to pak zase naopak na normální jízdu točí zbytečně moc.... Jinak po mechanické stránce jsem s tou převodovkou max spokojen, ale to softwarové naladění do tak nízkých otáček mě fakt štve....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 27.7.2022, stř 10:08

>Pete Biggy: Dela mi to podobne, ale uz jsem se s tim nejak naucil zit. Me zase nejvic sere, kdyz to pri popojizdeni v kolone radi furt nahoru/dolu ... Ale na to uz jsem si taky nejak zvykl a hned prechazim do manualu. To auto moc do mesta neni, je to na predku celkem nizke (aspon moje giulie), maly rejd, ze mam co delat abych se vysukoval z podzemnich garazi a viz to co pises ty. Je to spis na ostrejsi a rychlejsi jizdu na prazdnych silnicich jinak lenivy.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6941
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 27.7.2022, stř 10:20

To je daň za vysoký počet kvaltů (ani nechci domýšlet co se děje u 9 - 10 st. převodovek :D ). Jinak těch 1100ot. drží jen při mírném plynu, když jedu trošku pod zátahem tak se mi zdá, že to pod 1400,- nepustí.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 27.7.2022, stř 10:22

u Giulie 200PS benzín se mi nezdá že by to podtáčelo v N. naopak v D se mi to úplně nelíbí, jako jede to fajn, ale i na rovinkách nechává zbytečně vysoké otáčky. Čili když jedu normálně tak vždy v N, i při svižné jízdě.... jen vyloženě na prasení tam dávám to D.

u dieselového Stelvia naopak pořád jezdím v D, auto je živější a řadí fajn, takže nemám absolutně důvod se obtěžovat s N. A spotřeba je nizoučká i v tom D.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 27.7.2022, stř 10:25

To podtaceni neni chyba prevodovky, ale jejiho naprogramovani. Je to kvuli emisim. U sestivalce to skoro nepozoruju, u dvoulitru mne to nejvic vadi pri prujezdu usekovym radarem, kdyz nastavim tempomat na 83 km/h a automat tam da osmou rychlost a toci lehce nad 1000 otacek. Jinak s prevodovkou problem ve meste nemam, radi v pohode u obou motoru.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Pete Biggy » 27.7.2022, stř 10:26

Takže je to standard. Aspoň tak, jsem rád, že to nemám sám rozbitý :-D Speedy; ty máš ale naftu, takže tam je to přece zase jen o něčem jiném. U toho benzínu je i těch 1400 málo a 1100 je podle mě už pro ten motor doslova drsně ubližující....

Edit: Jasně, že je to softwarová záležitost a ne mechanika. Však jsem to psal.... A jasně, že je to kvůli Bruselu. Jenomže to je celkem fuck, důležité je, že to prostě tak je a to je pro ten motor špatně.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 27.7.2022, stř 15:48

tak zas není to tak že by to podtočilo natolik že by motor vibroval, klepal atd.... ono se to nezdá ale ty moderní motory jsou fakt dost nízkootáčkové.... ;-) chápu že tě to stresuje ale jsi si jistý že to reálně ubližuje?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů