testy & recenze

Odpovědět
michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1077
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: testy & recenze

Příspěvek od michal96 » 26.2.2021, pát 16:11

Nevím kdo to je Hrubis. A protože dnes každej rozumí všemu, tak tyhle nymandi mě nechávají chladným. Jsem rad, ze se alfa, Ital...kupuje srdcem a kdyby náhodou experti typu Pepy zacli chválit, asi bych zpozornel :weedman:
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 26.2.2021, pát 21:17

Hele za mě dobrý.... jediná věc co mu vadí je ten diesel.... jinak je z auta úplně nadšený.... a musím s ním souhlasit, že podvozek a řízení Giulie jsou opravdu jedinečné, to auto je fakt zážitek.... přitom základní beznín je za nějakých 900 nebo kolik, což při dnešních cenách není moc....
navíc tím jak se postupně ku*ví jiná auta zejména šíleným používáním dotykáčů na všechno tak ta Julča je fakt příjemně minimalistická.... hybridizace zase zvyšuje hmotnost, v tom to auto taky vyniká.... je to ovladatelné jak 147 přitom je to pohodlný kočár....

K tomu dieselu - jel jsem v naftě tak 50km a nelíbilo se mi to jak to vždycky zachrochtá když to přeřadí.... a že to teda řadí často.... Na druhou stranu diesel se většinou kupuje na dlouhé štreky a tam může být fajn.... ani na těch okreskách to tak nevadí, akorát v tom městě při častém řazení mi to nesedělo....

Spíš mě se*e že to nikdo nekupuje.... všichni mudrují o autech pro řidiče a že chybí radost a přitom se prodávají Audiny a nebo BMW v těch X-verzích.... tak se pak nedivme až to Alfa zabalí a můžeme jezdil leda ve veteránech.... :smt102
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4029
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: testy & recenze

Příspěvek od Adamsquare » 27.2.2021, sob 09:20

A to už taky dlouho nebudeme, až jim nařídí stk :)
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 27.2.2021, sob 09:59

Kazdy rok dobry ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petulin940
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 387
Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
Bydliště: Praha

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petulin940 » 12.3.2021, pát 18:26

to speedy: Velká výtka Hrubiše je nemožnost vypnout ESP - uvažoval jsi o úpravě softu aby vypnout šlo?
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od speedy » 13.3.2021, sob 08:42

Neuvažoval, už jsem to někde psal, že pokud chce člověk někde na sněhu hodit prdelí do boku popř. na mokrý silnici tak to není problém. Elektronika ti to přiškrtí hlavně když začnou prohrabovat kola. Navíc auto používám opravdu jako daily a přijde mi, že se z toho dělá větší aféra než to doopravdy je, protože moje denní ježdění se neskládá z neustálé potřeby lítat dveřma napřed. Auto je rychlý na dálnici, rychlý a pevný v kranflecích při průjezdu zatáčkou a mě osobně to takhle vyhovuje. :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 13.3.2021, sob 09:39

hele taky mi to přijde jako strašně přeceňované téma.... mě Giulia extrémně baví i bez driftů.... ano, bylo by lepší kdyby se ESP dalo totálně vypnout a někde na zasněžené prázdné okresce nebo letišti se s tím vyblbnout, ale reálně - kdo z nás by kvůli tomu ty okresky hledal, vstával ráno když není provoz atd.? já teda určitě ne.... zkusil bych si to jednou za rok na Kameni a hotovo....

takže myslím že pro reálné kupce a uživatele je to marginální téma.... opakem jsou virtuální petrolheadi, internetoví teoretici a testovací jezdci - tedy lidi, kteří si to auto nikdy nekoupí.... tam zcela chápu, že jim chyb drifty v oblacích bílého kouře.... ;-) čímž teda nepopírám že nastavením ESP možná Giulia o nějaké prodeje přišla.... a ano, u QV by to mělo jít zcela vypnout, tam je to bez debat.... (případně by bylo fajn aby součástí sport-paketu se samosvorem byl i update elektroniky na možnost vypínání ESP)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od speedy » 13.3.2021, sob 10:04

přesně tak, u Q je to vypínatelné přepnutím na "Race" a ten kdo po tom touží u nějaké běžnější verze, ten si může za "pár" korun koupit přepínač DNA s tímhle režimem a přes diagnostiku si to na nový přepínač přizpůsobit. Video jak na to je zde:

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: testy & recenze

Příspěvek od kenjiro » 13.3.2021, sob 11:01

Tak ono to vypinatelny ESP a TC u RWD neni o nejakym delani donutu nekde pred Lidlem. Spis je to o tom, ze kdyz jedes rychle utazenou zatacku, tak misto aby ti to trochu ustrelilo zadkem a srovnal jsi si to rychlym kontrem, tak te to auto dost necitlive kopne a ztratis vykon. Cili to pak moc sportovni jizda neni. O okruhu ani nemluvim, i kdyz teda s dieslem na okruh asi nikdo nejezdi, ale s 2.0T uz bych si to obcas predstavit dovedl. Pritom je to skoda, to auto je krasne predvidateleny a vyvazeny. Otazka je, jestli je za tim jen honeni procent v NCAPu nebo dospeli k nazoru ze vypinatelny ESP/TC bude rozhodujicim faktorem pri volbe mezi 2.0T a Q. U Q4 mi to tolik nevadi, ze to nejde vypnout, tam to auto stejne jezdi jako po kolejich a je skoro nemozny ho urvat.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 13.3.2021, sob 11:25

Jasně, takový ten "power" výjezd ze zatáčky to limitovat může....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 13.3.2021, sob 12:36

Swoop: já to četl.... :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 15.3.2021, pon 20:07

Ono by to ESP ani nemuselo být vypínatelný, spíš aby bylo nastavený trochu benevolentně. To by Giulii určitě neuškodilo. Ale taky si nemyslím, že by to byl pro moc lidí nějaký zásadní důvod proč Giulii nekoupit.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: testy & recenze

Příspěvek od kenjiro » 15.3.2021, pon 22:19

Vypinatelny by to podle me rozhodne byt melo. Uz z toho duvodu, ze konkurence to vypinatelny ma. Nastaveny je to dobre, v tom problem neni. Delat to vic benevolentnejsi nedava smysl, bud to chci vypnout nebo to chci mit zapnuty a funkcni. To by to pak dopadlo jak u Mustangu, kde to sice je, ale nezabrani to tomu to auto roztocit pri prudsi akceleraci, ale zaroven to brani delat kontrolovany powerslide nebo drift. Ze to neni klicovy faktor pri koupi s tim souhlasim.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: testy & recenze

Příspěvek od soft147 » 15.3.2021, pon 22:39

No je to trochu divočejší :) chce to zvyk, klidnou nohu a nebýt jelito :-D nehledě na to, že kdo do toho skočí a přepne na sport+ nebo ještě líp race, tak není normální.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 16.3.2021, úte 07:13

Tak pánové, vyskočily na mě testy nového M3 vs Giulie QV, která tu s náma je už 5 let. Jako takhle, v interiéru jsou ty roky fakt brutálně vidět, BMW je takové uklizenější atd., ovšem při jízdě se oba testy shodují v tom, že Alfa je prostě lepší.... Což je těžko uvěřitelné s ohledem na to, kde před Giulií Alfa byla.... aby bylo QV plně konkurenceschopné vůči M3 i ve srovnání s o 5 let mladší generací, to je mazec. Nebudu řešit jak ta auta vypadají, to vidíte, svezete se v obou hezky, o tom žádná.... Největším rozdílem je hmotnost, kde u BMW čísla uvádějí nějakých 100-200kg navíc což prostě u takového auta musí být poznat. Však taky testeři říkají že QV může mít ve standardu měkčí odpružení a díky tomu je jízda příjemnější. Další docela podstatná věc může být že Alfa má pádla, která se netočí s volantem, to bych osobně taky dost preferoval....

QV se prostě povedlo (což platí pro Giulii obecně) a je vidět, že v Marchionne tehdy dobře věděl, co dělá.... Možná poslední auto svého druhu nezaprasené blbostma, relativně lehké, výkonné a zábavné. Kdo ví, jaký nástupce přijde.... Můj názor je ten, že pokud dnes koupíš tuhle Giulii jako funglovku a budeš ji provozovat jako víkendové auto, tak za nějakých 10 let a později ji možná prodáš dráž než jsi ji koupil.... Ano, investice do nějakého finančního produktu ti vydělá víc, ale zábava to nebude..... ;-)



Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Paulussk

Příspěvky: 10
Registrován: 24.6.2012, ned 12:39

Re: testy & recenze

Příspěvek od Paulussk » 15.4.2021, čtv 11:36

Chvála chváli
Giulia 2.2 JTD

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2221
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od mcernoch » 28.5.2021, pát 07:36

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 25.12.2021, sob 21:43

tatkoTom píše: 25.12.2021, sob 11:09 https://www.motorhome.cz/test-alfa-rome ... im-srdcem/

Aj keď si novú Alfu nekúpime - pozitívna recenzia vždy poteší :)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od speedy » 10.2.2022, čtv 20:29

Alfa Romeo Giulia zvolena již po páté (za posledních 6 let) nejlepším vozem v anketě německého magazínu Auto-motor und sport :)

https://www.media.stellantis.com/em-en/ ... yOL8FDxjTI

Fakt nechápu, proč se to neprodává :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 10.2.2022, čtv 23:37

Nutno dodat, že v kategorii střední třída - importovaná auta.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: testy & recenze

Příspěvek od petrAR156 » 11.2.2022, pát 08:21

Nj, za pár let jiná mít nebudou :-D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 28.4.2022, čtv 08:51

https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta ... i-21008137

kupujte dokud jsou.... jednou se na tenhle možná poslední sedan od Alfy bude hodně vzpomínat.... a lidi si budou rvát vlasy, že si to nekoupili, dokud to šlo ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od speedy » 28.4.2022, čtv 20:28

Jo, vybral jsem si skvěle :), hele jako jo, nechci to zakřiknout ale fakt velká spokojhenost a uvidí se až by přišlo na svět druhé dítě jestli proběhne změna, tam to asi záleží hodně na tom, jestli se potkají dva kočárky. Navíc mám štěstí i v tom, že partnerka je taky mnohem víc na osobáky než SUV, takže raději Giulii než Stelvio a raději Ghibli než Levante :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 28.4.2022, čtv 20:47

Tak treba nakonec Ghibli nez Stelvio ;-)
A nebo si koupis jeste dalsi Giulii, mladsi ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od Pete Biggy » 29.4.2022, pát 08:36

speedy píše: 28.4.2022, čtv 20:28 Jo, vybral jsem si skvěle :), hele jako jo, nechci to zakřiknout ale fakt velká spokojhenost a uvidí se až by přišlo na svět druhé dítě jestli proběhne změna, tam to asi záleží hodně na tom, jestli se potkají dva kočárky. Navíc mám štěstí i v tom, že partnerka je taky mnohem víc na osobáky než SUV, takže raději Giulii než Stelvio a raději Ghibli než Levante :D
Tvl dva kočárky, to by tě ani to Stelvio nezachránilo! Být tebou, tak bych se o tom ani nezmiňoval a sakra si to pohlídal :-D

Já už jsem teď ve fázi (bez kočárku), že bych asi i dokázal žít s kufrem Giulie. Občas si s tím pohrávám, ale jezdíme hodně na hory a tam je ten vyšší podvozek fajn, no, ono obecně už jsme na něj za ta čtyři auta zvyklí.... A hlavně si říkám, že ono ani potenciál Stelvia na našich cestách nejde úplně využít, natož pak Jůlie....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů