DIAGNOSTIKA 159

Odpovědět
Ferrari
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 576
Registrován: 1.8.2015, sob 00:46
Bydliště: Partizánske

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Ferrari » 26.6.2022, ned 21:55

Fuuu, ja ak si dobre pamätám, tak tam bol len nejaký link, odkiaľ si mám soft stiahnuť. Ak budeš ozaj cheieť verziu, pozriem ti to, eln teraz to nemám poruke
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 418
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Duso » 27.6.2022, pon 17:54

dik ale už netreba
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

Vikin23

Příspěvky: 56
Registrován: 9.3.2016, stř 15:32
Bydliště: Havr

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Vikin23 » 24.7.2022, ned 19:16

Ahojte všichni. Včera jsem najel se svou 159kou 200tk a na palubce mi auto tlačí servis a výměnu oleje, nenašel by se někdo z Vás z MS kraje kdo by byl tak dobrý,napíchl mi to a intervaly přetočil/zrušil :) ? Díky všem za odpověď. V.
AR 159 sw 2.0 125kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4034
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Adamsquare » 24.7.2022, ned 19:26

Není třeba diag, jsou na to kombinace hmatů a chvatů s pedály. Např.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Vikin23

Příspěvky: 56
Registrován: 9.3.2016, stř 15:32
Bydliště: Havr

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Vikin23 » 25.7.2022, pon 15:29

Ahoj a diky za reakci. Prave jsem to vyl odzkouset a asi delam neco zle.. pochopil jsem to tak ze ...zasunout kartu a 30sekund tlacit pedal,pote 6x zmacknout a vypnout. Rikam to spravne? Tenhke postup u mne nezafungoval :/
AR 159 sw 2.0 125kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw

Vikin23

Příspěvky: 56
Registrován: 9.3.2016, stř 15:32
Bydliště: Havr

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Vikin23 » 26.7.2022, úte 15:45

Zdar všichni. Tak po bedlivějším poslechu jsem zjistil že postup je ..držet plyn a mačkat brzdu,já ji teda zmáčkl 7x ale i tak reset is Done👍
Teď už jen sehnat fíčuru jak resetovat servisní interval😀 ..ale po tom co jsem udělal ten pedál hmat už to jen blikne jednou a je klid aspoň. Díky
AR 159 sw 2.0 125kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od swoop01 » 28.7.2022, čtv 10:25

>Vikin23: za nejakou trojku koupis OBD kabel a licenci na multiecuscan. Vrati se to vpodstate pri prvnim/druhem pouziti.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Holzby

Příspěvky: 34
Registrován: 28.4.2022, čtv 18:55
Bydliště: Liberec

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Holzby » 13.2.2023, pon 07:46

Zdravím , mám problém v podobě chyby P0480 a už jsem v koncích..

Přesné znění chyby je “ ŘÍDÍCÍ OBVOD VENTILÁTORU CHLAZENÍ 1” .

Jde o to, že pokud přes diagnostiku zapnu saharu na druhý stupeň tak jede ale na první se ani nehne…

Kabeláž, odpor a celou pojistkovou skříň jsem vyměnil..

Je možný že odešel větrák i když se točí na vyšší rychlost ? 🤔

AR 159, 1.9 JTDm 110 KW. R.V 2006
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw

tatkoTom
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od tatkoTom » 13.2.2023, pon 10:59

Vetrák zrejme nemá dve vinutia. Mal by tri vývody. Nie je tam náhodou ešte druhý odpor? Je ten nový zaručene bezchybný? Nie je tam v okruhu snímač teploty? Môžeš skúsiť premostiť odpor pre prvú rýchlosť čo to povie.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

Holzby

Příspěvky: 34
Registrován: 28.4.2022, čtv 18:55
Bydliště: Liberec

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Holzby » 13.2.2023, pon 11:34

Jediné, co do toho vede je toto.
https://www.ebay.com/itm/266019282070

Kostra a dva dráty, cca v polovině kabelu se připojuje Odpor.

Vše vymontováno a vyměněno z funčkního auta..

Myslíš že by to mohl dělat snímač teploty z termostatu ? 🤔
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od swoop01 » 13.2.2023, pon 11:42

Tak v prve rade nevime jestli tam vubec tece stava. Pokud ne tak predradny odpor, nebo tepelna pojistka to nebude. Pokud ano pak teplena pojistka / odpor / vinuti.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Holzby

Příspěvky: 34
Registrován: 28.4.2022, čtv 18:55
Bydliště: Liberec

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Holzby » 13.2.2023, pon 12:44

No větrák na druhou rychlost pustit jde, na tu první už ne.. Jediné co jsem neměnil je ten větrák samotný. Nikde jinde by pojistka nebo další relé být nemělo ne ? Jen v pojistkové skřínce vedle baterie.
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 240
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od fafo » 13.2.2023, pon 12:48

Holzby píše: 13.2.2023, pon 12:44 No větrák na druhou rychlost pustit jde, na tu první už ne.. Jediné co jsem neměnil je ten větrák samotný. Nikde jinde by pojistka nebo další relé být nemělo ne ? Jen v pojistkové skřínce vedle baterie.
Najdi cislo ventilatoru, co tam mas zac ? Je jich vic.
Obrázek
Naposledy upravil(a) fafo dne 13.2.2023, pon 12:58, celkem upraveno 1 x.
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

Holzby

Příspěvky: 34
Registrován: 28.4.2022, čtv 18:55
Bydliště: Liberec

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Holzby » 13.2.2023, pon 12:50

Super, vidím baterku, dvě relátka a dvě pojistky :D :D Jinak nic :D
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 240
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od fafo » 13.2.2023, pon 12:59

Holzby píše: 13.2.2023, pon 12:50 Super, vidím baterku, dvě relátka a dvě pojistky :D :D Jinak nic :D
Toto schema je pro dva vetraky, potrebuji vedet co tam mas presne.
Ten ?
Obrázek
Naposledy upravil(a) fafo dne 13.2.2023, pon 13:03, celkem upraveno 1 x.
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

Holzby

Příspěvky: 34
Registrován: 28.4.2022, čtv 18:55
Bydliště: Liberec

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Holzby » 13.2.2023, pon 13:01

fafo píše: 13.2.2023, pon 12:59
Holzby píše: 13.2.2023, pon 12:50 Super, vidím baterku, dvě relátka a dvě pojistky :D :D Jinak nic :D
Toto schema je pro dva vetraky, potrebuji vedet co tam mas presne.
https://www.ebay.com/itm/133870454119

Tohle je přesně ono. OEM 60692220
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw

Holzby

Příspěvky: 34
Registrován: 28.4.2022, čtv 18:55
Bydliště: Liberec

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Holzby » 13.2.2023, pon 13:06

fafo píše: 13.2.2023, pon 12:59
Holzby píše: 13.2.2023, pon 12:50 Super, vidím baterku, dvě relátka a dvě pojistky :D :D Jinak nic :D
Toto schema je pro dva vetraky, potrebuji vedet co tam mas presne.
Ten ?
Obrázek
Ano, to je ono.
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 240
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od fafo » 13.2.2023, pon 13:14

Holzby píše: 13.2.2023, pon 13:06
fafo píše: 13.2.2023, pon 12:59
Holzby píše: 13.2.2023, pon 12:50 Super, vidím baterku, dvě relátka a dvě pojistky :D :D Jinak nic :D
Toto schema je pro dva vetraky, potrebuji vedet co tam mas presne.
Ten ?
Ano, to je ono.
Koukni na positku F7 a rele T7, to pousti plny vykon, rele J030 pousti pomalejsi chod, bude to stejny
O010 je ten odpor. Musi tam byt tri draty ve svazku.
Jeden je kostra, pak dalsi dva, bud plnej (treba cerveny) nebo pomalejsi (treba bily). Kdyz na ne postupne privedes +12V muzes to testnout.

https://www.autogenius.info/alfa-romeo- ... x-diagram/

Radiator fan (low speed) F06 (MAXI-FUSE) 40 Battery
Radiator fan (high speed) F07 (MAXI-FUSE) 50 Battery


Obrázek

R6   Cooling fan, low-speed relay
R7   Cooling fan, high-speed relay

Staci ? :-)
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

Holzby

Příspěvky: 34
Registrován: 28.4.2022, čtv 18:55
Bydliště: Liberec

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Holzby » 13.2.2023, pon 13:36

fafo píše: 13.2.2023, pon 13:14
Holzby píše: 13.2.2023, pon 13:06
fafo píše: 13.2.2023, pon 12:59
Toto schema je pro dva vetraky, potrebuji vedet co tam mas presne.
Ten ?
Ano, to je ono.
Koukni na positku F7 a rele T7, to pousti plny vykon, rele J030 pousti pomalejsi chod, bude to stejny
O010 je ten odpor. Musi tam byt tri draty ve svazku.
Jeden je kostra, pak dalsi dva, bud plnej (treba cerveny) nebo pomalejsi (treba bily). Kdyz na ne postupne privedes +12V muzes to testnout.

https://www.autogenius.info/alfa-romeo- ... x-diagram/

Radiator fan (low speed) F06 (MAXI-FUSE) 40 Battery
Radiator fan (high speed) F07 (MAXI-FUSE) 50 Battery


Obrázek

R6   Cooling fan, low-speed relay
R7   Cooling fan, high-speed relay

Staci ? :-)

Ty relátka jsem měnil a měnil jsem i celou pojistkouvou skříň 🤔 Zkusím tam teda dát těch 12V. Díky
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 240
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od fafo » 13.2.2023, pon 13:38

Holzby píše: 13.2.2023, pon 13:36
fafo píše: 13.2.2023, pon 13:14
Holzby píše: 13.2.2023, pon 13:06

Ano, to je ono.
Koukni na positku F7 a rele T7, to pousti plny vykon, rele J030 pousti pomalejsi chod, bude to stejny
O010 je ten odpor. Musi tam byt tri draty ve svazku.
Jeden je kostra, pak dalsi dva, bud plnej (treba cerveny) nebo pomalejsi (treba bily). Kdyz na ne postupne privedes +12V muzes to testnout.



Radiator fan (low speed) F06 (MAXI-FUSE) 40 Battery
Radiator fan (high speed) F07 (MAXI-FUSE) 50 Battery



R6   Cooling fan, low-speed relay
R7   Cooling fan, high-speed relay

Staci ? :-)

Ty relátka jsem měnil a měnil jsem i celou pojistkouvou skříň 🤔 Zkusím tam teda dát těch 12V. Díky
A pojistky ?
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

Holzby

Příspěvky: 34
Registrován: 28.4.2022, čtv 18:55
Bydliště: Liberec

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Holzby » 13.2.2023, pon 13:38

Všechny ok. V motorovém prostoru i pod volantem.
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw

fafo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 240
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od fafo » 13.2.2023, pon 13:40

Holzby píše: 13.2.2023, pon 13:38 Všechny ok. V motorovém prostoru i pod volantem.
Tak pak jedine ridici modul pro relatka.
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

Holzby

Příspěvky: 34
Registrován: 28.4.2022, čtv 18:55
Bydliště: Liberec

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Holzby » 13.2.2023, pon 13:50

Mám ještě jednu stejnou Alfu.. I ten modul jsem z ní vzal a vyměnil.. Chyba stále přetrvává, kabeláž vyměněná, relátko vyměněno a dokonce i svorka na + baterie. Vážně nevím co víc udělat.
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 351
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Aleš 292 » 13.2.2023, pon 14:18

Hele měl jsem ten samý problém a byl uhnilý jeden kabel
,Co vede samostatně. Je to konektor nahoře nad chladičem vpravo, když stojíš před autem.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

Holzby

Příspěvky: 34
Registrován: 28.4.2022, čtv 18:55
Bydliště: Liberec

Re: DIAGNOSTIKA 159

Příspěvek od Holzby » 13.2.2023, pon 14:20

Aleš 292 píše: 13.2.2023, pon 14:18 Hele měl jsem ten samý problém a byl uhnilý jeden kabel
,Co vede samostatně. Je to konektor nahoře nad chladičem vpravo, když stojíš před autem.
Nemáš fotku ?
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů