honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Po delší době se hlásím, tentokrát s problémem: Po posledním tankování se mi zdálo, že nějak moc cítím benzín okolo auta. Quick Google - mohl by to být prasklý plast na palivovém čerpadle.
Teď jsem vyhodil zadní sedák - a je to skutečně tak. V autě není cítit skoro nic - nad čerpadlem je ještě plechový dekl s těsněním.
Fascinující je, že ta prasklina vypadá na všech čerpadlech, co jsem tak našel po internetech naprosto stejně. Evidentně výrobní/návrhová chyba, praská to všem a všem na stejném místě:
Před očištěním:
Čistá prasklina:
Srovnejte s fotkama např. tady:https://www.alfaowner.com/threads/fuel- ... t-17595893
No, každopádně, svařovat plast za tepla se mi pár centimetrů od nádrže plné benzínu tak nějak úplně nechce, půjdu cestou epoxidu (tekutého kovu). Další fotky - jestli se mi to povede - budou následovat.
Na autě se zatím rozbily pouze věci "Made in Germany" - dvouhmota Sachs a čerpadlo Siemens, tak nevím, jak je to s tou německou kvalitou..
Teď jsem vyhodil zadní sedák - a je to skutečně tak. V autě není cítit skoro nic - nad čerpadlem je ještě plechový dekl s těsněním.
Fascinující je, že ta prasklina vypadá na všech čerpadlech, co jsem tak našel po internetech naprosto stejně. Evidentně výrobní/návrhová chyba, praská to všem a všem na stejném místě:
Před očištěním:
Čistá prasklina:
Srovnejte s fotkama např. tady:https://www.alfaowner.com/threads/fuel- ... t-17595893
No, každopádně, svařovat plast za tepla se mi pár centimetrů od nádrže plné benzínu tak nějak úplně nechce, půjdu cestou epoxidu (tekutého kovu). Další fotky - jestli se mi to povede - budou následovat.
Na autě se zatím rozbily pouze věci "Made in Germany" - dvouhmota Sachs a čerpadlo Siemens, tak nevím, jak je to s tou německou kvalitou..
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Tak opraveno - prasklinu jsem zalil epoxidem a zpevnil půlkou duralové trubičky - tohle by mělo přežít celé auto...
Každopádně, každý s benzínovým motorem si přičichněte k pravému podběhu - v interiéru to není cítit, benzín se odpařuje pod auto a nejvíc je to cítit v pravém zadním podběhu...
Každopádně, každý s benzínovým motorem si přičichněte k pravému podběhu - v interiéru to není cítit, benzín se odpařuje pod auto a nejvíc je to cítit v pravém zadním podběhu...
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Podobná vec sa mi stala na Thesise Busso, tam sa jednalo o nemeckú kvalitu bosch. V mojom prípade to už ale niekto v minulosti lepil (silikónom), takže som vymenil celú pumpu. Starú možno zalepím epoxidom podobne ako ty a bude do zálohy.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
ahoj, nemáš někde odkaz na ten oil catch tank?
mám TBIčko momentálně ve fázi. že při bádání a hledání ztráty chl. kapaliny v rámci příprav na STK (kdy postupnou výměnou hadic, nádobky a víčka) došlo na sundání hlavy - tudíš proběhne řádný očištění sání a ventilů, čv. sedel, ale i dekarbonizaci zevnitř motoru tak ať se to potom hnojí zevnitř co nejmíŇ a tento OCT vypadá nejlíp.. ostatní takový votuzerský kousky...
mám TBIčko momentálně ve fázi. že při bádání a hledání ztráty chl. kapaliny v rámci příprav na STK (kdy postupnou výměnou hadic, nádobky a víčka) došlo na sundání hlavy - tudíš proběhne řádný očištění sání a ventilů, čv. sedel, ale i dekarbonizaci zevnitř motoru tak ať se to potom hnojí zevnitř co nejmíŇ a tento OCT vypadá nejlíp.. ostatní takový votuzerský kousky...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
@hno3 Promiň zpoždění, jsem na dovolené. Ten OCT je tento: https://m.aliexpress.com/item/4000687504365.html
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Po roce denního svícení odešla jedna D1S výbojka "Chylay" - čistokrevná "čína". Pár stál tehdy 300 Kč, to je jak sada lepších H7. Jsem spokojen, objednávám další aliexpress sadu...
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
"Oil catch can" funguje, tohle z toho teče:
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
toho je celkem dost...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Jj, asi tak dva velký panáky - za přibližně 5000 km.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Tak hlavně to po přehnání přes nějaký jemný sítko klidně můžeš nalít zpět.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Můžu po půlroce zodpovědně prohlásit, že vyčištění sání a ventilů mělo dramatický vliv na studené starty - měl jsem občas (hlavně v rozmezí venkovních teplot 6 - 10 stupňů Celsia) takové ty typické JTS projevy - kolísání volnoběhu, někdy až do chcípnutí motoru...
Po vyčištění jsem to nezaznamenal ani jednou - ani v teple, ani v současných mrazech. Tankuji pořád stejný benzin na pořád stejné pumpě. Jediná změna, nějaký čas po čištění jsem přestal přidávat VIF.
Po vyčištění jsem to nezaznamenal ani jednou - ani v teple, ani v současných mrazech. Tankuji pořád stejný benzin na pořád stejné pumpě. Jediná změna, nějaký čas po čištění jsem přestal přidávat VIF.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Vifuju pravidelně a kolísání otáček si užívám každý ráno, tak mě připadá to vyčištění sání jako zajimavá možnost, počkám až se trochu oteplí (nemám garáž) a asi to zkusím, snad to podle tvýho popisu zvládnu. Je tam něco na čem bych se mohl zaseknout? myslím demontáž sání, ne samotné čištění. možná by mě pomohla fotka s popiskem kde co povolit a odpojit. Dík
159 SW Ti 2.2 JTS
ex. 156 SW 1.9 JTD
ex: 33 1.7 IE
ex. 156 SW 1.9 JTD
ex: 33 1.7 IE
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
@lontos33 Žádný velký zádrhel tam není - jediné, na čem se dá zaseknout, je jeden ze šroubů, který drží sání ze spodu, ale jelikož už o něm z mého popisu víš, tak nebudeš mít problém ho najít. Potom možná hadicové spojky - jestli tam máš ještě originální z výroby (já jo), tak jsou na ně buď speciální kleště, nebo jdou rozpojit šroubovákem, a spojuju zahnutýma kleštěma na ségrovky. Samotná demontáž je ale fakt snadná - všechny šrouby jsou pěkně dostupné, ke všemu je fajn přístup...
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Dnes bylo v Prostějově krásné počasí, hned jsem toho využil a na cestě před domem vyměnil řemeny pohonu příslušenství. Za chladných rán bylo slyšet hvízdání ložiska, tipoval jsem kladku napínáku a asi jsem se trefil. Na řemenech jsou ještě čitelné nápisy, ale tipuju, že jsou to ještě původní z továrny, ten větší už je pěkně oleštěný. Auto má natočených přibližně 145 000 km a čtrnáct let, takže si mikrorozvody nějakou péči zasloužily.
Možná se postup bude někomu hodit, zabralo mi to asi tak tři hodinky s pauzama na cigárka, kávičky a výrobu přípravku na povolení napínáku
Speciální vybavení: Přípravek na uvolnění napínáku. Na napínáku je čtvercový otvor 10 x 10 mm do kterého je třeba se něčím opřít a poměrně dlouhou pákou přetlačit pružinu. Použil jsem prodloužený imbus číslo 10 který jsem modifikoval flexou - zkrátil jsem kratší rameno imbusu o cca 2 cm a ubrousil dvě protilehlé hrany tak, aby do otvoru pro přípravek pasoval.
Postup:
1. sundat koleno sání před škrtící klapkou a váhu vzduchu, kvůli přístupu k řemenici servopumpy
2. sundat kryt řemenice, drží ho dva imbusové šrouby 5 mm
3. vyheverovat auto, sundat pravé přední kolo a plastový kryt v podběhu
4. shodit mikrořemen. Je to elastický řemen bez napínáku. Nejlépe to jde s použitím nějaké tenké ohebné podložky (použil jsem modrou plastovou vymezovací vložku, co se používá při usazování plastových oken), která se vrazí mezi řemen a řemenici, imbusem 8 nebo odpovídajícím torxem jde potom kolem servopumpy pootočit, a řemen přes plastovou podložku stáhnout. Opačným postupem se potom nasadí nový - nejdříve ale:
5. uvolnit předpětí napínáku většího řemene a řemen stáhnout - je potřeba speciální nástroj (číslo v ePeru 2000017700), nebo si něco zbastlit, viz výše.
6. vyndat samotný napínák - opět, málo místa, horko těžko jde nasadit vyhnuté očko č. 15. Rovný klíč 15 nejde nasadit, na golu tam není místo, prostě přístup nic moc.
7. namontovat nový napínák (SKF cca 1100 Kč), nebo alternativně vyměnit kladku na starém napínáku (cca 300 Kč). V obou případech ale musí napínák ven.
8. nasadit nový řemen - je to vcelku boj, v napínáku je dost silná pružina, ve spojení s nedostatkem místa to chce šikovné ruce. Neboli - jednou rukou jsem držel napínák, druhou rukou nasazoval řemen a zároveň pootáčel řemenicí na klice, aby se řemen správně usadil.
9. nasadit nový mikrořemen - nejdříve chytit dole na řemenici klimakompresoru, potom natáhnout co nejvíce na kolo servopumpy přes plastovou podložku a řemenicí zatočit tak, aby řemen správně zapadl do drážek.
10. profit!
Hotovo:
Mikrořemen:
Snad počasí vydrží i zítra - čekají mě kotouče a destičky na Golfu Plus, kterým jezdí tchýně.
Na mém autě ještě v nejbližší době plánuju: Výměnu brzdových hadic za opletené (dojdou někdy v týdnu z UK), a vyřešení chyby C1131, kterou to nahodile hlásí. Vypadá to na chybu VDC jednotky nebo nějakou mechanickou věc přímo v kostce ABS. "Novou" ABS pumpu od Matesa už tu mám, asi to společně s brzdovýma hadicema přehodím.
A taky čekám na vytuněný volant z Volantechu, ale to je prkotinka na deset minut...
Možná se postup bude někomu hodit, zabralo mi to asi tak tři hodinky s pauzama na cigárka, kávičky a výrobu přípravku na povolení napínáku
Speciální vybavení: Přípravek na uvolnění napínáku. Na napínáku je čtvercový otvor 10 x 10 mm do kterého je třeba se něčím opřít a poměrně dlouhou pákou přetlačit pružinu. Použil jsem prodloužený imbus číslo 10 který jsem modifikoval flexou - zkrátil jsem kratší rameno imbusu o cca 2 cm a ubrousil dvě protilehlé hrany tak, aby do otvoru pro přípravek pasoval.
Postup:
1. sundat koleno sání před škrtící klapkou a váhu vzduchu, kvůli přístupu k řemenici servopumpy
2. sundat kryt řemenice, drží ho dva imbusové šrouby 5 mm
3. vyheverovat auto, sundat pravé přední kolo a plastový kryt v podběhu
4. shodit mikrořemen. Je to elastický řemen bez napínáku. Nejlépe to jde s použitím nějaké tenké ohebné podložky (použil jsem modrou plastovou vymezovací vložku, co se používá při usazování plastových oken), která se vrazí mezi řemen a řemenici, imbusem 8 nebo odpovídajícím torxem jde potom kolem servopumpy pootočit, a řemen přes plastovou podložku stáhnout. Opačným postupem se potom nasadí nový - nejdříve ale:
5. uvolnit předpětí napínáku většího řemene a řemen stáhnout - je potřeba speciální nástroj (číslo v ePeru 2000017700), nebo si něco zbastlit, viz výše.
6. vyndat samotný napínák - opět, málo místa, horko těžko jde nasadit vyhnuté očko č. 15. Rovný klíč 15 nejde nasadit, na golu tam není místo, prostě přístup nic moc.
7. namontovat nový napínák (SKF cca 1100 Kč), nebo alternativně vyměnit kladku na starém napínáku (cca 300 Kč). V obou případech ale musí napínák ven.
8. nasadit nový řemen - je to vcelku boj, v napínáku je dost silná pružina, ve spojení s nedostatkem místa to chce šikovné ruce. Neboli - jednou rukou jsem držel napínák, druhou rukou nasazoval řemen a zároveň pootáčel řemenicí na klice, aby se řemen správně usadil.
9. nasadit nový mikrořemen - nejdříve chytit dole na řemenici klimakompresoru, potom natáhnout co nejvíce na kolo servopumpy přes plastovou podložku a řemenicí zatočit tak, aby řemen správně zapadl do drážek.
10. profit!
Hotovo:
Mikrořemen:
Snad počasí vydrží i zítra - čekají mě kotouče a destičky na Golfu Plus, kterým jezdí tchýně.
Na mém autě ještě v nejbližší době plánuju: Výměnu brzdových hadic za opletené (dojdou někdy v týdnu z UK), a vyřešení chyby C1131, kterou to nahodile hlásí. Vypadá to na chybu VDC jednotky nebo nějakou mechanickou věc přímo v kostce ABS. "Novou" ABS pumpu od Matesa už tu mám, asi to společně s brzdovýma hadicema přehodím.
A taky čekám na vytuněný volant z Volantechu, ale to je prkotinka na deset minut...
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Včera jsem vyměnil kostku ABS (jen tu hydraulickou část, elektroniku jsem nechal původní) a pohoda - už žádná chyba C1131, žádný nahodilý "Hill holder/VDC not available". Dal jsem i nové pancéřované brzdové hadičky, výměna v pohodě. Je dobrý mít diagnostiku - MultiEcuScan umí odvzdušnit nové ABS na jeden klik, skvělé!
O víkendu ještě olej a filtry...
O víkendu ještě olej a filtry...
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Konečně se mi podařilo najít firmu, která je schopná upravit a hlavně obšít volant šedou kůží - zkoušel jsem Volantech, PFI v Polsku a asi devět dalších firem v ČR a na Slovensku. Většina vůbec neodpovídá na e-maily a telefony, nebo není šedá kůže v požadovaném odstínu (Volantech, PFI), nakonec jsem uspěl u jedné firmy v Třebíči. Výsledek vypadá takto:
Volant je zatím mimo auto, čekám až dorazí impregnace od Dodo Juice. S výsledkem jsem celkem spokojen, jsem zvědav, jak to bude vypadat naživo v interiéru. Moc šedých volantů v "TI stylu" ve 159 nejezdí (viděl jsem jedinou, myslím, že edasovu ). Ještě pošlu na pošití loketku (originálně je na ní jen taková nehezká koženka), hlavici řadící páky a sukýnku řadičky.
Taky jsem si koupil nové scudetto od Magneti Marelli, původní už je nehezky oprýskané.
Volant je zatím mimo auto, čekám až dorazí impregnace od Dodo Juice. S výsledkem jsem celkem spokojen, jsem zvědav, jak to bude vypadat naživo v interiéru. Moc šedých volantů v "TI stylu" ve 159 nejezdí (viděl jsem jedinou, myslím, že edasovu ). Ještě pošlu na pošití loketku (originálně je na ní jen taková nehezká koženka), hlavici řadící páky a sukýnku řadičky.
Taky jsem si koupil nové scudetto od Magneti Marelli, původní už je nehezky oprýskané.
Naposledy upravil(a) honzikd dne 28.4.2021, stř 15:35, celkem upraveno 1 x.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Vypadá fakt pěkně, je fakt že TI šedý volant jsem neviděl
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Pěkný a v téhle barvě rozhodně neobvyklý Docela se jim tvarování povedlo. A hezky si tu svojí 159 zvelebuješ .
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Tak už jsem to šoupnul do auta - nevypadá to zle. Až bude ta hlavice, sukýnka řadičky a područka, tak to bude hotovej luxus!
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Vypadá to fakt pěkně
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Slušná práce. Má ta firma nějaký webovky? A jak dlouho jim to trvalo? Budu nejspíš v brzký době potřebovat taky jeden volant nechat přešít (i když jen černej).
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Dnes menší servis: Hnusný rachotivý zvuk při přesně 2500 otáčkách, přirovnal bych to k hrkání plechovkou naplněnou kuličkama z ložisek. Nejvíc patrný na trojku, ale slyšitelný i na ostatní kvalty (teda alespoň já jsem to slyšel - družka autem pravidelně jezdí a nic nepostřehla). Měl jsem strach že se odporoučelo nějaké ložisko v převodovce nebo diferenciálu.. Nakonec jsem po poměrně dlouhém bádání přišel na to, že to dělá vlnovec - vnitřní "harmonika" při správných otáčkách prostě zvláštně rachotí. Dnes jsem celou první část výfuku za svody vyměnil - zajímavý je, že na tom vlnovci nevidím žádnou anomálii, ani zvenku, ani zevnitř. Nicméně, rachtání je pryč.
A když už jsem měl sundaný dekl pod motorem, tak jsem rovnou vyměnil i olej v převodovce, měl jsem v garáži ještě pár flašek Fuchs Titan Sintofluid...
A taky očekávám přečalouněnou područku a hlavici řadící páky z firmy, která mi dělala volant. Příští týden by to mělo dorazit, tak se docela těším..
A když už jsem měl sundaný dekl pod motorem, tak jsem rovnou vyměnil i olej v převodovce, měl jsem v garáži ještě pár flašek Fuchs Titan Sintofluid...
A taky očekávám přečalouněnou područku a hlavici řadící páky z firmy, která mi dělala volant. Příští týden by to mělo dorazit, tak se docela těším..
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Přišla přešitá područka, hlavice a manžeta řadičky. Takhle nějak to vypadá:
Edit: omluvte nepořádek, nevysáté koberečky a sedačky...
Edit: omluvte nepořádek, nevysáté koberečky a sedačky...
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Cajk
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: honzikd - AR159 sedan, 2.2 JTS 136 kW, 2006
Objednal jsem si Strongflex silentbloky, zatím jen na horní přední ramena (pokud někdo máte v plánu objednávat, slevový kód: "fiat5" pořád funguje na 5% slevu na strongflex.eu).
Na autě teď jsou Meyle-HD, které jsem měnil přibližně před dvěma lety, pravé rameno ale už začíná trochu povrzávat, hlavně při prudkém brzdění v pravé zatáčce (nebo-li, v manévru kterým zajíždím k baráku ). Mám teď trochu dilema - mám ještě pořád originální TRW ramena, která jsem tehdy z auta sundal. Mají najeto cca 100 000 km a patnáct let. Včera jsem je trochu zkoumal, čepy na nich drží, pod manžetami je pořád pěkná vazelína. Tak ještě nevím, jestli ty Strongflexy nalisovat na ty Meyle, nebo použít originál TRW. Omrknu čepy i na těch Meyle, a rozhodnu se podle toho.
Přemýšlím, jestli vyměnit i silenty uložení stabilizátoru - dělal jste to někdo? Jde to udělat na autě, nebo musí nápravnice dolů, a celý stabilizátor do svěráku? Jde mi hlavně o to pouzdro silentu - jestli je nějak zapertlované...
No, a když jsem tuhle ležel pod autem (a měnil olej v převodovce), všiml jsem si, že v jednom rohu trochu rosí olejová vana. Takže další úkol bude shodit vanu a přetěsnit, když už budu v tom, tak snad vyměním i ten šílený snímač hladiny/teploty oleje, pokud ho někde seženu za rozumný peníz.
A taky mě trápí jedna tlaková hadice od serva - je mokrá, guma už je asi KO a trochu pouští olej. Bude to pár kapek, protože v nádržce nic neubývá (a sleduju jí už tak minimálně rok), ale chtěl bych to mít v cajku. Takže asi koupím nějakou z vrakáče, nechám ji zrepasovat a vyměním kus za kus...
Na autě teď jsou Meyle-HD, které jsem měnil přibližně před dvěma lety, pravé rameno ale už začíná trochu povrzávat, hlavně při prudkém brzdění v pravé zatáčce (nebo-li, v manévru kterým zajíždím k baráku ). Mám teď trochu dilema - mám ještě pořád originální TRW ramena, která jsem tehdy z auta sundal. Mají najeto cca 100 000 km a patnáct let. Včera jsem je trochu zkoumal, čepy na nich drží, pod manžetami je pořád pěkná vazelína. Tak ještě nevím, jestli ty Strongflexy nalisovat na ty Meyle, nebo použít originál TRW. Omrknu čepy i na těch Meyle, a rozhodnu se podle toho.
Přemýšlím, jestli vyměnit i silenty uložení stabilizátoru - dělal jste to někdo? Jde to udělat na autě, nebo musí nápravnice dolů, a celý stabilizátor do svěráku? Jde mi hlavně o to pouzdro silentu - jestli je nějak zapertlované...
No, a když jsem tuhle ležel pod autem (a měnil olej v převodovce), všiml jsem si, že v jednom rohu trochu rosí olejová vana. Takže další úkol bude shodit vanu a přetěsnit, když už budu v tom, tak snad vyměním i ten šílený snímač hladiny/teploty oleje, pokud ho někde seženu za rozumný peníz.
A taky mě trápí jedna tlaková hadice od serva - je mokrá, guma už je asi KO a trochu pouští olej. Bude to pár kapek, protože v nádržce nic neubývá (a sleduju jí už tak minimálně rok), ale chtěl bych to mít v cajku. Takže asi koupím nějakou z vrakáče, nechám ji zrepasovat a vyměním kus za kus...
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů