Příspěvek
od Pete Biggy » 30.9.2020, stř 14:25
swoop01: To tvoje vlákno jsem už četl. A ano, právě o to mi jde, aby se to nepřebíjelo, jelikož jsem obešel cca polovinu nabíjení. Tzn., aby si IBS senzor nemyslel, že je baterka méně nabitá než ve skutečnosti je. Ale vzhledem k tomu, že to obecně nabíjí spíš míň než víc (vyjma teda těch startů, snad to teda po těch startech nebude ještě více agresivní), tak možná i dobře ne :-) Nee, teď vážně, volal jsem dvěma prodejcům baterek, volal jsem i do Alfy..... No taková klasika, obecně nikdo zcela zaručené informace, ale asi to je OK. Dle technika v Alfě by si to teda po nastartování mělo tu baterku údajně oťukat dle aktuálních hodnot. No, i mně se nezdá, že by to mělo pracovat neustále s nějakým dávným výchozím stavem, přišlo by mi to divné, koneckonců, jak sám píšeš...… No asi to zatím nechám tak a budu doufat. Čili nic odpojovat nebudu. Chci si jen tam nahodit vývody, očka z baterky do kufru na nabíječku, tak ať nemusím pořád vyndávat rezervu, tak jedině, že by se mi to rozpojilo při té montáži... Věřím, doufám, že to bude OK...
Edit: tak jsem pro klid duše zkusil ještě jeden servis a auto by si opravdu mělo ty aktuální hodnoty z baterky načíst. Takže by to mělo být snad OK. No hlavně, aby vše fungovalo a třeba se ten samotný senzor neodpálil. Ještě jsem s autem nejel, tak uvidím, snad vše bude cajk... Naopak nedoporučoval baterku úplně vypojovat. Že ta inicializace ne vždy stačí tak, jak uvádíte s Michalem vy, že stačí pořešit to řízení. Tak nevím no. Já to rozhodně v plánu rozpojovat nemám...…. Každopádně díky všem za snahu pomoci.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer