Zdravím vás mám takový dotaz koupil jsem Alfu 156 1.8 103kw.
Můj problém je ten že při nastartování za studena po padnutí sitice má vůz tendenci chcípnout,ale potom se srovná a naopak začne habrovat motor tím že se klepe a má nepravidelný chod otáčky jsou stejné nepadaji.Chlap od kterého jsem to koupil mi tvrdil že jsou to lambda sondy před katalizatorem že mu to ukázala diagnostika, ty jsem vyměnil a žádná změna.
Motor se klepe jak za studena,tak za tepla, Kontrolka po výměně těch landasond přestala prozatím svítit.
Pokud má někdo představu pivem jít budu rád.drkuji vsem
Habrovani motoru na volnoběh
Re: Habrovani motoru na volnoběh
lambda sondy, resp. jejich hodnoty to ukazuje vždy, když je něco blbě s dodávkou paliva a vzduchu , případně s tím jak to pálí...
1) jsou všechny hadice ov váhy vzduchu po motor těsný
2) funguje správně odvětrávání klikové skříně a PCV ventil (viz těsnost sání, tudyma to může sát faleš, na zkoušku odpojit od sání, vstupy do sání zaslepit a projet..)
3) jak fungujou svtřiky? nepochcává se jeden z nich?
cívky, svíčky - pálej všechny jak mají... postupně za chodu odpojovat, sledovat změnu...
1) jsou všechny hadice ov váhy vzduchu po motor těsný
2) funguje správně odvětrávání klikové skříně a PCV ventil (viz těsnost sání, tudyma to může sát faleš, na zkoušku odpojit od sání, vstupy do sání zaslepit a projet..)
3) jak fungujou svtřiky? nepochcává se jeden z nich?
cívky, svíčky - pálej všechny jak mají... postupně za chodu odpojovat, sledovat změnu...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Habrovani motoru na volnoběh
Děkuji odskousim vše upřímně neměl jsem moc času každopádně moc děkuji za radu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti