zapalovací cívka

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

zapalovací cívka

Příspěvek od Kubas » 16.9.2022, pát 18:41

řešil jsem teď problém, že mi auto přestalo startovat za tepla. prostě točí a točí a ani neblafne. Jednalo se o obligátní problém se zapalovací cívkou....

Koupil jsem teda cívku na alfa-service.com, stála 35 EUR viz foto (ta modrá). Nainstaloval jsem a auto normálně jelo. Po zahřátí ale opět nestartovalo. Takže cívka šla pryč a dal jsem tam druhou modrou (koupil jsem jich víc, mám i víc aut, že....). Na tu druhou modrou už to normálně jezdí, i za tepla - snad se to příští léto v nějakém velkém vedru už nijak neprojeví.

i jsem na alfa-service psal jestli je ta cívka vhodná na karburátorový 2.0 a odepsali mi že ano. Mám tam sice místo rozdělovače bezkontaktní zapalování (1-2-3 Ignition, taky od Alfa-service), ale i k tomuto zapalování prý ta modrá cívka stačí. Sami mi psali že jejich vlastní auta tu modrou cívku mají.

Mezitím jsem ještě objednal "lepší" cívku, kterou k 1-2-3 Ignition doporučuje třeba www.classicalfa.com
https://classicalfa.com/ig022-3-pertron ... oil-3-ohm/ (3 ohm, 12V)

I tu jsem tam zkusil dát a i na ni to funguje, úplně stejně jak na tu modrou.
Holedbají se že prostě ta cívka dává lepší impuls a motor pak líp jede a kdoví co, možná jo.... ale je na tom napsáno "made in china" (což ta modrá je beztak taky). Takže zatím jezdím na tu "lepší" a modrou mám v záloze.... tak jen kdybyste někdo laborovali, tak ať trošku tušíte co a jak :-)
Přílohy
Modrá cívka z alfa-service.com (standard)
Modrá cívka z alfa-service.com (standard)
cívka alfa-service.jpg (10.69 KiB) Zobrazeno 938 x
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Klasické čtyřválce (1300,1600,1750,1800,2000)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti