Tonale PHEV (pokec)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 17.11.2022, čtv 14:58

.... dnes představeno, technicky dost jiné než zbytek portfolia, tak mu dám vlastní vlákno.
Níže je strojový překlad tiskové zprávy:

Alfa Romeo představuje Tonale Plug-In Hybrid Q4 – výraz „efektivní sportovnosti“ a první krok ke sportovnosti budoucnosti.
Díky naprosté svobodě pohybu může být plně elektrický pro každodenní použití a hybridní pro úniky. Tonale Plug-In Hybrid Q4 je nejúčinnější Alfa Romeo všech dob se svými 26 g/km emisí CO2 pro přístup do center měst bez jakýchkoli omezení a více než 80 km životnosti baterie v plně elektrickém režimu pro vynikající každodenní mobilitu. Navíc může dosáhnout více než 600 km celkového dojezdu mimo město.
Tonale Plug-In Q4 je milníkem v procesu značky „od nuly k nule“. Alfa Romeo bude nejrychlejší značkou na globální automobilové scéně, která v roce 2027 přejde od nulových elektrifikovaných vozidel (začátek roku 2022) k celé řadě vozidel s nulovými emisemi.
Alfa Romeo DNA: Tonale Plug-In Hybrid Q4 je nejsportovnější verzí v této řadě a nejlepší ve své třídě z hlediska agility a jízdní dynamiky.
Jeho plug-in hybridní motorový systém poskytuje celkový výkon 280 HP a pohon všech kol Q4 navržený tak, aby zaručoval nejlepší trakci a bezpečnost.
Nejlepší palubní komfort, kvalita, prostornost a zvuková izolace ve své třídě.
Alfa Romeo Tonale Plug-In Hybrid Q4 je již možné objednat v exkluzivní výbavě EDIZIONE SPECIALE se širokou škálou technologických funkcí a typickou sportovní vlastností Alfy Romeo a ve výbavě VELOCE, která byla vyrobena pro dosažení maximálního výkonu. a sportovnost. Později si jej zákazníci budou moci objednat ve výbavě Ti pro elegantnější a výraznější charakter.


Příchod Alfy Romeo Tonale Plug-In Hybrid Q4 znamená konec vozidel uváděných do řady Tonale – modelu, se kterým značka vstoupila do světa elektrifikace a přitom zůstala věrná své italské sportovní DNA založené v roce 1910. Nová verze je vrcholem nabídky a otevírá novou kapitolu v proměně Alfy Romeo, protože kombinuje maximální efektivitu a sportovnost: více než 80 km v plně elektrickém režimu v městském cyklu, 600 km v celkovém cyklu a emise snížené na 26 g/. km.



Jde o model navržený tak, aby vyhovoval potřebám zákazníků, kteří dnes více než kdy jindy hledají ve sportovním vozidle kromě vysokého výkonu také techniku, komfort a bezpečnost. Tonale Plug-In Hybrid Q4 předznamenává, kam chce Alfa Romeo přenést své pojetí sportovnosti. Navíc díky špičkové prostornosti, zvýšenému komfortu na palubě, tiché jízdě a sníženým emisím je nový model ideální pro cestování o samotě nebo s rodinou či přáteli, protože v obou zaručuje maximální bezpečnost a spolehlivost. městské a dálkové jízdy.

Silniční vlastnosti Tonale Plug-In Hybrid Q4 jsou nejlepší ve své třídě a jeho palubní technologie a konektivita z něj dělají nejmodernější Alfu Romeo všech dob. Kvalita a pozornost k detailu byly spojeny s dynamickými vlastnostmi s cílem znovu objevit sportovnost v 21. století. Historické logo Alfa Romeo bylo nově interpretováno, aby zdůraznilo proces elektrifikace značky: elegantní elettro-biscione sítotisk umístěná na levém zadním okně vyniká na Tonale Plug-In a je zdůrazněna ochranným sklem.



Tonale Plug-In Hybrid Q4 je milníkem v procesu „nula k nule“ Alfy Romeo, který ji posune z 0 % elektrifikované značky na začátku roku 2022 na značku s nulovými emisemi a 100 % elektrickou v roce 2027. Navíc provedením tohoto vývoje za pouhých pět let se Alfa Romeo stala nejrychlejší automobilovou značkou, která dosáhla uhlíkové neutrality.



PLNĚ ELEKTRICKÉ PRO KAŽDODENNÍ POUŽÍVÁNÍ, HYBRIDNÍ PRO ÚCHYTKY

Díky novému motoru Plug-in Hybrid Q4 poskytuje Alfa Romeo Tonale maximální efektivitu a udržitelnost, protože elektrifikační systémy byly navrženy s ohledem na značku. Systém Plug-In Hybrid Q4 s výkonem 280 HP je nejlepší z hlediska výkonu a výdrže baterie. Pokročilý hybridní systém kombinuje 180HP, 1,3l přeplňovaný, 4válcový motor MultiAir spojený s 6stupňovou automatickou převodovkou, která zajišťuje trakci přední nápravy, s elektromotorem schopným dodat 90 kW maximálního špičkového výkonu a 250 Nm. točivý moment na zadní nápravu. Lithium-iontová baterie 306 V a 15,5 kWh poskytuje elektrický dojezd přes 80 km v městském cyklu a více než 600 km celkového dojezdu, díky čemuž je Tonale Plug-in Hybrid jedním z nejúčinnějších plug-in hybridů SUV. Je také vynikající z hlediska udržitelnosti díky novému hybridnímu motoru, který snižuje emise CO2 na 26 kg/km, čímž se celkové emise této řady snižují o 40 %. Snížila se také spotřeba paliva, která v cyklu WLTP klesla na 1,14 litru na 100 km. Navíc, s cílem poskytnout maximální účinnost, trvá plné nabití baterie méně než 2,5 hodiny, když se používá 7,4 kW palubní nabíječka.
Tonale Plug-in Hybrid Q4, vybavený systémem pohonu všech kol Q4 – pohon předních kol je poháněn spalovacím motorem a pohon zadních kol elektromotorem – poskytuje typické potěšení z jízdy značky Alfa Romeo a zajišťuje nejlepší - agilita, lehkost a jízdní dynamika ve své třídě.
A konečně, Tonale Plug-in Hybrid Q4 kombinuje efektivitu a udržitelnost s vynikajícím sportovním charakterem. Jeho celkový výkon 280 HP jej řadí na vrchol segmentu, protože zrychlení z 0 na 100 km/h zrychlí za pouhých 6,2 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 135 km/h v plně elektrickém režimu a 206 km/h v hybridním režimu. režimu. Silný pocit, který zažíváte při akceleraci, je umocněn systémem e-AWD: okamžité nasazení 100 % dostupného točivého momentu z elektromotoru přiměje zadní nápravu reagovat, jakmile šlápnete na plyn.



NOVÉ FUNKCE VYVINUTÉ PRO ZVÝŠENÍ ÚČINNOSTI ZÁSUVKY TONALE

Na Tonale Plug-In Hybrid Q4, Alfa D.N.A. Volič pohonu se stal symbolem efektivního sportování, protože v sobě zahrnuje všechny tradiční sportovní prvky značky do extrémně udržitelného vozu. Společnost D.N.A. funkce byly přepracovány s ohledem na specifikace vozidla, čímž se zvýšila jeho účinnost a výkon. Ve skutečnosti je možné řídit trakci Q4 a elektronické ovládání, koordinovat činnost motoru a převodovky a upravovat citlivost příkazů, to vše na jediném voliči. Tento vytříbený systém kalibrace umožňuje řidiči soustředit se na vozovku, aniž by ho rozptyloval nutností ovládat různé příkazy.
Zejména režim „Dynamic“ byl navržen tak, aby co nejlépe využil výkon vozidla pomocí specifické kalibrace škrticí klapky, řízení převodovky a ovládání stability, které byly kombinovány s přímější odezvou volantu. Režim „Natural“ nastaví hybridní jízdu na pohon všech kol, aby se optimalizoval výkon. Využití spalovacího motoru a elektromotoru je automaticky řízeno a umožňuje úsporu energie a paliva, aniž by se vzdal výkonu. A konečně, „Advance Efficiency“ byla kalibrována pro dosažení maximální energetické účinnosti v plně elektrickém jízdním režimu. Je to ideální jízdní režim pro cesty do center měst, protože umožňuje plně respektovat dopravní a emisní omezení. Zejména, když jeden ubere nohu z plynu, auto pokračuje v jízdě v Sailing. Mezitím, když člověk jede z kopce, aktivuje se nový eCoasting Descent Control, aby udržoval konstantní rychlost 50 km/h (nastavitelnou lehkým dotykem plynu nebo brzdy).

Četné „funkce EV“ na Tonale Plug-in Hybrid Q4 zaručují ještě efektivnější a uvolněnější zážitek z jízdy. Konkrétně E-Save umožňuje dobíjet nebo udržovat úroveň baterie, když je spalovací motor zapnutý; rekuperační brzdový systém umožňuje rekuperaci energie během fází zpomalování a brzdění a ukládá ji do akumulátoru; a konečně aktivací E-Coasting dochází k rekuperaci energie i při zpomalení s nohou mimo brzdový pedál.
Funkce EV může řidič ovládat prostřednictvím specifických obrazovek na přístrojové desce.



OCHRANNÁ ZNÁMKA DYNAMIKY ŘÍZENÍ ALFA ROMEO

Tonale Plug-in Hybrid Q4 nabízí bezpečné, pohodlné a příjemné chování na silnici s nejlepší agilitou, lehkostí a jízdní dynamikou ve své třídě. Jeho exkluzivní technická řešení zvyšují sportovnost vozu a zaručují zákazníkovi pohlcující a jedinečný zážitek z jízdy plně respektující tradici Alfy Romeo. Zejména Tonale Plug-In Hybrid Q4 nabízí veškerou bezpečnost pohonu všech kol, přičemž zadní náprava je poháněna 90kW elektromotorem a přední náprava je poháněna plynovým motorem o výkonu 180 HP, což zaručuje maximální stabilitu v terénu i na silnici. silnice s malou přilnavostí. Navíc díky pokročilému hybridnímu systému 4x4, který oba pohonné systémy fyzicky nepropojuje, ale koordinuje je čistě „virtuálním“ způsobem prostřednictvím elektroniky, je Tonale Plug-In ještě lehčí a bezkonkurenční v ovládání.



VYNIKAJÍCÍ KVALITA A KOMFORT ZARUČUJÍ PRÉMIOVÝ ZÁŽITEK Z JÍZDY

Díky vynikajícímu palubnímu komfortu, nejlepšímu prostoru ve své třídě a sníženým emisím je Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 dokonalým SUV pro použití ve městě i na víkendové výlety. Jeho nejlepší interiéry ve své třídě zahrnují četné odkládací přihrádky, racionálně organizovaný prostor a čtvercový kufr s optimálním limitem zatížení a otevíráním „hands-free“. Jeho prostornost je také na vrcholu své třídy: pohodlně se vejdou čtyři lidé (2 vpředu a 2 vzadu) a je vysoký 1,9 m. A konečně, vynikající konstrukční kvalita vozidla poskytuje vibrační a zvukovou izolaci v kabině. To zahrnuje „zvuk ticha“ elektrické jízdy, který vede k mimořádně uspokojivému a tichému zážitku z jízdy. Komfort vozu umocňuje mimořádně jemná estetická kvalita materiálů a povrchových úprav a také plná nabídka inovativních a snadno použitelných technologií.
Palubní komfort navíc zajišťuje také dvouzónová klimatizace, příjemné ambientní osvětlení, sofistikovaný informační a zábavní systém, ventilovaná a vyhřívaná přední sedadla a zvukový systém Harman Kardon se 14 reproduktory. Nový model navíc nabízí elektrické víko zavazadlového prostoru a bezdrátovou dobíjecí podložku před řadicí pákou, kde lze bezpečně a pohodlně nabíjet chytrý telefon. Všechna tato řešení byla navržena tak, aby zákazníkům Tonale nabídla špičkovou úroveň čistě italského pohodlí, kultivovanosti a pohostinnosti. Pokud jde o bezpečnost, Tonale Plug-In Hybrid nabízí nejmodernější řešení pro bezpečné cestování – o samotě nebo s rodinou a přáteli – aniž byste se vzdali potěšení z jízdy. Ve skutečnosti zahrnuje systémy ADAS pro automatické řízení úrovně 2, kameru s vysokým rozlišením, která poskytuje 360° pohled na vozidlo, detektor mrtvého úhlu a zadní detektor křížení dráhy, stejně jako vynikající konstrukční a průmyslovou kvalitu, která je to 5hvězdičkové hodnocení NCAP. A konečně, možnost jízdy s nulovými emisemi v oblastech s omezeným provozem a celkový dojezd 600 km činí z Tonale Plug-In Hybrid ideální SUV pro použití ve městě, na dlouhé cesty a do firemních vozových parků.

SOFTWARE A PŘIPOJENÍ PRO NEJLEPŠÍ ZÁŽITEK NA PALUBĚ

Špičkový software a konektivita byly poskytnuty, aby nabídly charakteristický požitek z jízdy značky a zároveň zaručily pohodlný a neustále připojený zážitek. Integrace s hlasovým asistentem Amazon Alexa vyniká mezi inovativními technologickými řešeními vozidla, protože nabízí pohodlnou možnost interakce se systémem bez použití rukou a spouštění pomocí hlasu. Díky tomu je snazší mít ruce na volantu a dívat se na silnici. Amazon Alexa navíc umožňuje mít neustále aktuální informace o stavu vozidla z pohodlí domova, protože poskytuje užitečné informace, jako je nabití baterie Tonale Plug-In.
Zcela nový, vestavěný informační a zábavní systém je standardem a nabízí obsah, funkce a služby, které jsou neustále aktualizovány prostřednictvím přizpůsobitelného operačního systému Android a připojení 4G s aktualizacemi „Over The Air“ (OTA). Díky obrazovce s vysokým rozlišením, jejíž celkové rozměry jsou 22,5” – 12,3” zcela digitální obrazovka a 10,25” hlavní dotyková obrazovka – a nejlepšímu rozhraní člověk-stroj ve své třídě, zajišťuje Tonale Plug-In snadné použití. , intuitivní a pohlcující připojení. Pro zážitek jako ve smartphonu umožňuje sofistikované multitaskingové rozhraní řidičům mít všechny potřebné informace v dosahu očí, aniž by museli spustit oči ze silnice. Ciferník Tonale Plug-in Hybrid Q4 obsahuje ad-hoc vylepšení, jako je elektro-biscione ve spodní části pravého ciferníku, který mění barvu podle stavu elektromotoru (vypnuto, zapnuto, zapnuto a nabíjen) a poskytuje všechny související informace. k napájení a nabíjení.



Čtyři nové funkce mají premiéru u Tonale Plug-in Hybrid Q4 a dále rozšiřují služby Alfa Connect:

E-control: umožňuje zákazníkovi ovládat různé funkce založené na funkcích EV – jako je nabíjení a systém klimatizace – na dálku přímo z aplikace My Alfa Connect.
Dynamic Range Mapping: umožňuje řidičům cestovat s klidem, protože jim ukazuje cíl, kterého mohou dosáhnout na základě nabití baterie jak na mapě navigačního systému, tak v aplikaci My Alpha Connect.
Charging Station Finder: umožňuje zákazníkovi vidět nejbližší veřejné nabíjecí stanice jak na mapě navigačního systému, tak v aplikaci My Alfa Connect.
My eCharge: umožňuje použití aplikace My Alfa Connect pro přímý přístup ke službám Free2Move eSolutions pro správu veřejného a soukromého nabíjení. Ve skutečnosti je možné lokalizovat veřejné nabíjecí stanice, kontrolovat způsoby nabíjení, provádět platby, vizualizovat historii nabíjení, spravovat vlastní Wallbox a rozhodnout, kolik elektřiny spotřebovat, a dokonce zvýšit, snížit, pozastavit a znovu aktivovat nabíjení.
Tonale Plug-In Hybrid Q4 dále staví na ekosystému služeb Alfa Romeo a nabízí zcela inovativní cestu zákazníkům: od online nákupu po certifikát NFT (Non-Fungible-Token) na blockchainu. Technologie NFT, představená na Tonale, je zcela novou funkcí v automobilovém světě a Alfa Romeo je prvním výrobcem, který k vozidlu připojil digitální certifikát NFT. Tato charakteristická off-board, připravená k použití a udržitelná funkce zdůrazňuje sklon značky k inovacím. Konkrétně na základě výběru zákazníka NFT vygeneruje certifikát, který zaručuje identitu a dobrou údržbu vozidla a podporuje tak jeho zůstatkovou hodnotu. Certifikát NFT poskytuje další zdroj důvěryhodnosti na trhu ojetin a je ještě spolehlivější u Tonale Plug-In Hybrid Q4, protože obsahuje ještě více informací.



STRATEGIE SESTAVY A „SPECIÁLNÍ“ VERZE NA ZAHÁJENÍ

Tonale Plug-in Hybrid Q4 je model nejvyšší řady a je v souladu se zjednodušením a racionalizací strategie modelové řady Alfa Romeo. Ve skutečnosti jej lze již objednat v exkluzivní zaváděcí verzi EDIZIONE SPECIALE se širokou škálou technologických prvků a typickou sportovností Alfy Romeo a ve výbavě VELOCE, která byla vyrobena tak, aby dosáhla co nejvyššího výkonu a sportovnosti. EDIZIONE SPECIALE nabízí vložky na titanové karoserii, speciální odznak na blatnících a černý odznak „Tonale“, 20“ kola z lehké slitiny, metalické pedály, červené brzdové třmeny Brembo a hliníkové řadicí páčky integrované do sloupku řízení. Později si zákazníci budou moci objednat Tonale Plug-In Hybrid Q4 ve výbavě Ti pro elegantnější a výraznější charakter.

AUTENTICKÉ DOPLŇKY ALFA ROMEO

Sortiment příslušenství zvyšuje sportovní duši Tonale Plug-in Hybrid Q4 s více než 100 autentickými doplňky, které zahrnují funkční aspekty, pohodlí, bezpečnost a volnočasové aktivity pro vylepšení stylu a osobnosti Tonale Plug-In Hybrid Q4.
Mezi doplňky Tonale jsou ty v titanovém provedení, jako je výrazná barva, která vyniká na středovém „V“ rámečku přední masky a na spodním ochranném krytu. Na bocích zaujmou velká 20palcová litá kola a kryty zpětných zrcátek. Navíc další doplňky v titanové barvě dodávají extra nádech sportovnosti, jako jsou podélné střešní ližiny a elegantní zadní kryt. Autentické příslušenství Alfa Romeo doplňují některé detaily, které rozhodně nezůstanou bez povšimnutí: palubní deska s karbonovým designem, logo Alfa Romeo na osvětlené palubní desce, prahové lišty s logem Tonale, koberečky do každého počasí logo Tonale, krytky ventilků pneumatik s logem Alfa Romeo, příčné tyče, užitečný nosič lyží, naviják kabelu a vak na kabel pro přehledné uložení nabíjecího kabelu v kufru.
Autentické příslušenství bylo vyrobeno v úzké spolupráci s inženýry a designéry značky Alfa Romeo, aby byla zajištěna nejvyšší kvalita.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 17.11.2022, čtv 15:01

Za mě jsou tam dvě podstatné informace:

- velká baterka (15,5kwh) - to je fajn, protože to na tu elektriku fakt může najet nějakých 60-80 což už je využitelné....
- od 2027 vše od Alfy na elektriku :-(
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Hampice » 17.11.2022, čtv 19:24

To jsem v klidu, s takovou se značka jako taková roku 27 vůbec nedožije.
Takhle na papíře to všechno vypadá skvěle, když teda pominu, že i blbá RAV4 PHEV má větší výkon i dojezd, ale realita bude taková, že to bude stát strašnej nesmysl a nikdo to nebude kupovat.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 18.11.2022, pát 06:51

Tak RAVka je myslim o neco vetsi, skareda a vazi snad pres dve tuny.... myslim neni uplne primy konkurent. Samozrejme to je jedno, ze to bude stat nesmysl a prodeje nevytrhne je jasne. Navic ten cejch male znacky s pochybnou budoucnosti.... uz fakt jen pro nadsence.....

Jinak konkretne proti autu nic nemam.... jen ta predstava ze to v CR servisujes v pripade problemu, no.... servisy na to budou cumet jak na UFO....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Harous » 18.11.2022, pát 09:32

Ravka má s PHEV 1885kg (zdroj), Tonale 1835kg (zdroj). RAV4 je proti Tonale opravdu o něco větší. K Tonale je asi od Toyoty blíž Corolla Cross, ale u ní asi není PHEV.
Ta orientace AR i Lancie na plně elektrický auta už během následujících pár let je děsivá. :smt089
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Hampice » 18.11.2022, pát 09:38

Hele, osobně tomu fandím, respektive přeju tomu úspěch, ale vůbec tuhle strategii nechápu. Alfa historicky byla svá, přicházela s nevšedními řešeními a šla vždy tak trochu proti proudu. Ještě se to celkem povedlo u Giulie, která je špičkou na poli jízdních vlastností. Stelvio, dejme tomu, zase když nic, tak skvěle jezdí proti konkurenci...
Ale co proboha může nabídnout to Tonale? Že má skvělej podvozek? Koho to zajímá při 130k? Jen další krabice v záplavě tisíců podobných krabic. Kdyby to podpořili nějakou zajímavou cenovkou.
Proč se ale Alfa nevrátí ke své tradici? Nějaký velký repre sedan, nebo naopak něco ve stylu nástupce Giulietty, třeba i v tom kombíku... Proč by někdo, kdo chce Alfu, měl chtít kompaktní SUV?

Nic, potřeboval jsem to ze sebe dostat :D
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 18.11.2022, pát 09:51

jo jsou mimo.... Mě Tonale nevadí, automobilka co chce prodeje takové auto mít musí. Druhá věc je to provedení a cenovka.... :smt102

Velký sedan je asi mimo, to vidíš že nikdo nekupuje (přísahám že bych ho koupil :evil: ).... Ale vylepšená Giulia a Stelvio by šanci měli.
Zářez Giulietty je píčovina, proboha Itálie je těch Giuliett pořád plná, lidi ty auta měli rádi a kupovali i přes vyšší cenu. Paradoxně tam by těch 130 hybridních koní v základu vůbec nevadilo!!!! A klidně mohl být i kombík....

Vysrali se na kupé z Giulie, přitom by to byl hit, protože tam nikdo neřeší praktičnost narozdíl od Giulie, která ztrácí tím vnitřním místem....

A pak ti kreténi mohli vzít P208 EV, dát tomu víc koní a nějakou extravagantní karoserii a mít malý, stylový, předražený EV. A třeba by to někdo do města kupoval. Prostě o třídu výš než F500 EV....

No prostě podělali všechno, tentokrát definitivně, nesouhlasím vůbec s ničím co dělají.... Ono je to asi jedno, tak holt Alfa skončí ve 2025 a BMW a spol se spalováky o 7 let později.... nic extra to neřeší. Důležité je včas naskladnit vše co potřebuješ do konce života.

Harous: díky za data, z mobilu jsem to nedal :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Harous » 18.11.2022, pát 17:43

Absence Giulietty a Delty mrzí o to víc, že taková Astra vypadá na dost povedený auto.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 18.11.2022, pát 21:45

Jo, akorat ma moc oplacky interier....ale to by samozrejme u Alfy a Lancie bylo jinak.... ale ona se pry i ta Astra prodava velmi spatne, takze kdovi jak ta klasicka auta dopadnou.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od speedy » 19.11.2022, sob 12:22

S tím 280 koňovým Tonale bych asi problém němel, je ale opravdu otázkou, kolik to bude stát.
Další věc co mě trochu děsí, a co jsem vykoukal z testu s Michalem Karpatem, který nechal nakouknout na auto i ze spodu, tak je ta protikorozní ochrana, tady mám trošku obavu, aby se zas nerozjely pověsti o italskejch rezavejch krámech, protože to byl samej holej plech :smt102
tady nějaký testík v rodné italštině :)

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od soft147 » 19.11.2022, sob 15:29

Antikorozní ochrana takový problém není, nechával jsem dělat dodatečně na Connectu v CanoCar Brno a velmi precizní práce za cca 14t. Auto bylo nové, takže nehrozí plíživá koroze
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Laco 910
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 14.1.2007, ned 12:05
Bydliště: SA

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Laco 910 » 20.11.2022, ned 20:21


Rasťo Chvála pochválil Tonale🙂
Dočasne MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od MikeC » 21.11.2022, pon 12:34

Tak zase buďme upřímní, Rasťo a jeho parta na autech spíš hledají pozitiva než negativa :) On to i vjednom z videií říkal, že se snaží auta recenzovat spíš z té pozitivní stránky a hledat v nich to dobré. Tím to ale rozhodně neodsuzuju (naopak, je to asi jediný YT kanál s recenzemi nových aut, který pravidelně sleduju).
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 22.11.2022, úte 07:31

Ted koukam na to video a vidim ze to ma baterku hezky uprostred auta? To je fajn, spousta znacek ji dava do kufru coz jaksi neni vubec dobre pro teziste....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4029
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Adamsquare » 22.11.2022, úte 10:25

Přijde mi, že čim jsou recenze novější, tím jsou po počátečních rozpacích pozitivnější.
Jinak vesměs ok, jediný co je příšerný, pro sportovněji orientovanou značku obzvlášť, jsou ty varovky.
U Giulie a Stelvia to bliká zbytečně moc, a u Tonale to spouští varovná světla snad při každém sešlápnutí pedálu. To jsem jinde neviděl.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 22.11.2022, úte 12:17

já myslím že Rasťo to vystihnul "všichni od Alfy chtějí sporťáky, ale kdo je pak reálně kupuje?".... a to je přesně ono.... někteří omezení testeři i od Tonale chtějí aby to jezdilo jak Stelvio 2.0T, přitom to prostě není vůbec reálný požadavek.... to auto je dělané pro úplně jinou klientelu. A navíc když má pak strmé a dobré řízení a stabilní podvozek, tak pak působí podmotorovaně, ačkoliv zrychluje líp než Karoq 2.0TDi kde si nikdy nikdo určitě nestěžoval....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 22.11.2022, úte 23:13

dobré dojmy tady:
https://garaz.tv/player/vWVc8kzHwhra0qQ ... DEO&t=1433

jako.... když už to má pořádný výkon, tak se aspoň podle Rasťa zdá, že to Tonale dává smysl... vidím to tak že slabší hybrid je pro holky do města, ten silnější snad splní roli universála, diesel je pro ty co lítají hodně mimo město a PHEV je holt drahá verze, která umí všechno.

Ten test neřeší spoustu věcí kolem PHEV aut, které jsou podstatné:
- můžu si nastavit míru rekuperace?
- mám nezávislé topení s využitím baterky?
- umí to fakt jezdit na baterku i v zimě? (třeba Hyundaie PHEV si prostě v zimě pomáhají benzínem i když je baterka nabitá, což je nahovno)

ale jízdě ta Alfa zdá se funguje....

Jak jinak, rozhodne to cenovka.... Každopádně ta PHEV verze je něco, o čem bych i byl schopný uvažovat.... jenže ta představa že s tím tady pak jedu do autorizáku.... :smt100 :smt100 :smt100
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 23.11.2022, stř 14:54

tady už se dá předobjednat, dodání na začátku příštího roku:

https://www.autoscout24.com/offers/alfa ... ch-results

cena je 58.000 EUR (v inzerátu je míň ale to už je odečtený nějaký rakouský eko bonus). No, to je 1,4 mio.... Nevím kolik stojí ostatní podobná auta....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Harous » 23.11.2022, stř 16:54

Bude zase hodně záležet na výbavě. Ve stejný třídě začínají PHEV o 200-250 levněji, ale je to cena od. Za 1,4 už se dá koupit o třídu výš.
Ta cena se ale dala očekávat. Odstup od standard verzí je tak nějak běžný.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 23.11.2022, stř 20:01

No, když tady čtu že o třídu větší Mazda CX60 začíná na 1,35mio tak nevím no.... to Tonale by mělo stát tak 1,2.... :-k

https://www.garaz.cz/clanek/testy-nova- ... -internetu

Asi těžko někdo dá přednost Tonale před CX60 (i když ta Mazda je do města až moc velká nějaké mouchy má.... třeba bude mít Tonale ten PHEV pohon vychytanější... ale i kdyby tomu tak bylo, tak prostě nikdo nedá stejný prachy za o třídu menší auto)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od rbiciste » 24.11.2022, čtv 07:58

V Polsku mají oficiální ceník a není to taková hrůza.
https://www.alfaromeo.pl/broszura
Edizione Speciale 236.500 PLN, což je asi 1.226.000 Kč. To odpovídá ceně oznámené i jinde €52.000.
Tak snad mi je firmy v Holandsku nakoupí a za rok vrátí z leasingu a začnou se objevovat v aukcích.
Líbí se mi idea, že mám tři auta v jednom za cenu snad rozumných kompromisů.
1. elektrické auto pro ženu na ježdění do práce a ježdění do města po kroužcích a tak.
2. 4x4 pro ježdění na hory na běžky každý víkend a na chorvatské prašné cesty.
3. předokolku na spalovák pro dálkové přesuny.
Trochu mě mrzí velikost kufru jako u Giulietty (385l x 350l). To mě vede zpět k tomu, že syn už je veliký a už s námi dlouho jezdit nebude a psovi je 11 let, takže s námi taky dlouho nebude. Pak reálně budeme používat auto 3, což už se zhusta děje nyní na výletech. Giulietta na správných gumách se taky vyhrabe leckde a světlá výška bude chybět, ale jízda z T-Jetem nebo Multiairem v lehké Giuliettě je úplně jiné kafe.
Pokud mi jde o Alfu, tak jsem naprosto racionální. :)
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Kubas » 24.11.2022, čtv 09:25

tak 1,25 mio je pohoda.... to mi dává mnohem větší smysl než FWD verze za milión.... ;-)

Jinak ta tvoje teorie "3 auta v jednom" mi dává smysl, pokud je PHEV auto dobře udělané, může to splnit.
Já mám ve firmě Superba PHEV (čili 1.4T 150k + 115k elektro) a opravdu to výborně funguje jako elektromobil i jako rodinné auto na dlouhé přesuny.... najedu s tím 20tkm ročně a dlouhodobou spotřebu mám 3,7l benzínu + samozřejmě elektriku co do toho cpu z běžné zásuvky v práci....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od speedy » 24.11.2022, čtv 14:20

Jo tak taky když by se někde objevila předváděčka za slušnej peníz, tak s tím PHEV nemám problém. Za mě: vypadá to pěkně, jede to pěkně (asi).
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Harous » 24.11.2022, čtv 20:44

Tahle cena by byla v pohodě.
Nedalo mi to a podíval jsem se na ceník na Stelvio TI 2.0 280HP. Nesrovnával jsem tedy rozdíl ve výbavách (pokud nějaký je), ale ceny následující po přepočtu na Kč:
ČR - 1.802.100 Kč
PL - 267.000PLN - 1.385.000 Kč

:roll:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Tonale PHEV (pokec)

Příspěvek od Harous » 24.11.2022, čtv 21:00

Mimochodem Tonale tam začíná na ceně 159.700PLN (830.000 Kč)... To na mě tak leze pocit jestli si z nás zastoupení v ČR tak trochu nedělá (_._)

EDIT: V CZ ceníku je ještě doplněk "AKČNÍ MODEL TONALE SUPER S BOHATOU ZÁKLADNÍ VÝBAVOU JIŽ OD 859 000 KČ VČ. DPH
Pro více informací kontaktujte svého autorizovaného prodejce Alfa Romeo."
Pak OK, potom jsou ty ceny od zhruba stejný. Jen se divím, že to není přímo v ceníku nebo v někde v inzercích.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „Tonale“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů