Údržba 75

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 15.4.2009, stř 23:05

tak sem se lehce pustil do tuningu a začal tím, že zemezím kapání oleje na rozžhavenej vejfuk :D
Přílohy
olej 2,5.JPG
olej 2,5.JPG (105.24 KiB) Zobrazeno 5837 x
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od misokgb » 18.4.2009, sob 19:05

To je jako tvoj diesel a tecuce gufero spoza kluky na zotrvacnikovej strane? Dost chyba na dizloch, este, ze tam alfa nema spojku, bo by pustalo olej na nu a smykala by :D Ja som mal 3xTD a jedna tiekla vzadu, druha spredu na remenici a tretia z oboch :D Su tam dost tlaky no na ten olej, a tie gufera moc nedrzia... :smt102
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 18.4.2009, sob 19:40

misokgb píše:To je jako tvoj diesel a tecuce gufero spoza kluky na zotrvacnikovej strane? Dost chyba na dizloch, este, ze tam alfa nema spojku, bo by pustalo olej na nu a smykala by :D Ja som mal 3xTD a jedna tiekla vzadu, druha spredu na remenici a tretia z oboch :D Su tam dost tlaky no na ten olej, a tie gufera moc nedrzia... :smt102

To je ten motor od tvýho bráchy :D sem podcenil, že říkal, že teče a namontoval, ted sem to musel vyndat, protože to teklo na vejfuk, jinak nevím jak moc tekl simering, ale hlavně to teklo na vačce, tam je obyč O kroužek,,, jinak dál pokračuju v ůpravách, viz složka úpravy :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4865
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od A.J.Michal » 18.4.2009, sob 22:22

Taky mi to tama trochu prosakuje ,ale neresim to. Dokud to netece tak je to jeste dobry, aspon se to konzervuje :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 19.4.2009, ned 10:19

když to prosakuje trochu a netečeto na vejfuk tak vem to čert, ale vzhledem k tomu, že chcu ladit kapku motor se pak zvedne teplota výfukových plynů bych taky mohl zahořet :smt077
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 19.4.2009, ned 20:52

tak sem rozebral řízení k vůli výměně gufera na osičece a nakonec jsem namontoval jiné:
nek nahrát.JPG
nek nahrát.JPG (100.8 KiB) Zobrazeno 5750 x
zení nahrát.JPG
zení nahrát.JPG (157.74 KiB) Zobrazeno 5756 x
Přílohy
gufero nahrát.JPG
gufero nahrát.JPG (114.08 KiB) Zobrazeno 5738 x
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 19.4.2009, ned 20:53

Někdy splácám knihu oprav "jak na to!!" s podobnými obrázky :D :D :D :D :D :D :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4865
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od A.J.Michal » 20.4.2009, pon 21:28

Dobrej nápad, až budu starší a budou money tak bych se taky mohl pustit do mírného tuningu TDčka a ta kniha oprav a neb " jak na to " by se hodila :) .
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 20.4.2009, pon 21:35

hele mohl bys mi nafoti turbo z tej 2,4?????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4865
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od A.J.Michal » 21.4.2009, úte 15:19

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 21.4.2009, úte 20:23

:smt026 :smt026 :smt026 :smt026 :smt026


díky díky díky, sem ho chtěl vidět, sem jednou málem koupil motor z 90 2,4td a hned sem si všiml, že je tam jinačí turbo a ted jak sem koupi motor ud rasputina tak sem mu tvrdil, že to turbo co tam je je z 2,0 a taky sem měl pravdu :smt041
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4865
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od A.J.Michal » 21.4.2009, úte 22:56

nz :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 22.4.2009, stř 10:08

to turbo by malo byt original, ja som ho tiez porovnaval s 2.0TD ked som mal este obe, a to v 2.4ke bolo o nieco vacsie. A ak si dobre pamatam, tak podla stitka na turbe som sa niekde na webe docital ze je to turbo z 2.4 motorizacie. Dalej som to uz potom ani neriesil, nakolko vykon a tah bol oproti akejkolvek 2.0TD co som mal moznost vtedy vidiet a jazdit v nej, bol neporovnatelny.

//a ak to naozaj nahopdou nieje turbinka z 2.4td tak sry, ale podla toho ako sa ten motor spraval vykonovo, turbo efekt... oproti 2.0TD ozaj rozdiel. Uvidis co to povie ked nahodis opravene cerpadlo. Je iste ze ta osicka tam nebola dobre natocena, podla mna to neotvaralo na max. Potom co mi kamarat cerpadlo zlozil aby to vobec islo nastartovat, som s nou chodil uz len okolo 100ky, nakolko predna naprava bola v havarijnom stave.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 22.4.2009, stř 19:14

mno podle mě je to rozměrově turbo z 2,0 na výkonu to nic nezm,ění snad jen že když je tam 2,0 tak to má menší turbo efekt, větší turbo u 2,4 má akorát ten efekt, že vydrží seriovejch 114 HP, kdežto z 2,0 stavěný na 95 hp se časem rozlítně(obzvlášt, když s ním budu tlačit cca 41,5 bar) :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

kabatabak

Příspěvky: 18
Registrován: 20.4.2009, pon 11:06

Re: údržba 75

Příspěvek od kabatabak » 23.4.2009, čtv 10:43

Milano75 píše: časem rozlítně(obzvlášt, když s ním budu tlačit cca 41,5 bar) :D
tak tady asi někdo neví nic o tlaku :smt044 ... 41,5 baru :smt044 je tak někde hluboko v oceánu a ne v tlaku turba :smt064 .... tam může být tak plus mínus max 2.5 baru...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: údržba 75

Příspěvek od Harous » 23.4.2009, čtv 13:24

Tech 2,5 je skoro stejna blbost jako tech 41,5. Spis to tipuju na preklep a melo tam byt 1,5 coz je na turbo tlak jako krava...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

žabák

Příspěvky: 1
Registrován: 23.4.2009, čtv 14:03

Re: údržba 75

Příspěvek od žabák » 23.4.2009, čtv 14:13

zaleží na konstrukci turba - pokud ma naklapění lopatek tak dova do 2,5 pokud je obyč měl by dávat 1,4 cca ... a jak to je u lancii? nevite někdo?
Naposledy upravil(a) žabák dne 23.4.2009, čtv 14:27, celkem upraveno 1 x.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: údržba 75

Příspěvek od Harous » 23.4.2009, čtv 14:25

No vidis, ze to jde i slusne. Nicmene BAN je BAN, neda se nic delat kabatabaku... :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 23.4.2009, čtv 19:59

lol sem si ani nevšiml, má to být samozřejmě 1,5 baru, abych zužitkoval větší intercooler a zvětšenou dodávku nafty :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od misokgb » 24.4.2009, pát 00:19

Tak, zajtra ma caka nalozenie silentbloku napravy do napravy, uvidime co z toho nakoniec bude... Uz som silentblok obrusil trosku do kuzela na spodku a pilnikom som zarovnal vstup silentbloku - tie vystupky, kde bol ten drotovy pruzok - ta poistka... Inak rozmyslam, ze miesto toho pruzku tam dam DVE podlozky, ktore idu na to, tie take akoby hlinikove, origo je tam jedna. Pojde to tam ale velmi tazko a bojim sa o oslabenie silentbloku pri samotnej montazi do napravy...


Poskladal som dnes spojku - dal aj distancne stlpiky na zotrvak a mekano, vystredil lamelu, dal nove lozisko, zajtra uz len zosrobovat s valcekom. Takze spojka by mala byt tip top.

Lavy silentblok prevodovky bol oproti novemu ako zuvacka, takze som zvedavy ako auto bude "sediet" na ceste, kedze v aute nebudu take vibracie, ako bude radit a hlavne, ako to bude jazdit bokom... Ked tam zajtra najebem ten silentblok do napravy, tak to nafotim a dam sem...

Wattov primovod som zvedavy ako dotiahnem a dam na karoseriu, ale zas auto mam na el. zdvihaku, tak tam snad tu napravu nejako napracem...

Inak docela porod bol stredny silentblok prevodovky vyrvat z karoserie auta, trosku sme poskodili aj karoseriu, takze srob, ktory prechadza centralnym silentblokom prevodovky sa bude musiet privarit nakoniec o karoseriu, aby prevodovka nechodila v karoserii sem a tam.

Od odtrhnuteho silentbloku sa prevodovka buchala do karoserie, kde spravila dieru do podlahy...

Inak idem vyrezat rezervu a bude tam ROVNA podlaha - to mi umozni sikovnejsiu montaz vyfuku, zbavenie sa hnilej casti podlahy. Prijdem sice o miesto v kufri kvoli rezerve a o tazne oko, ale pojdem aj dolu s vahou auta, miesto "lavora" na rezervu tam chcem nasilikonovat hrube plexisklo o kasnu... A nadrz asi pojde tiez do kufra, z dovodu rovnej podlahy a dvojiteho vyfuku...

Zajtra by teoreticky mohla alfa jazdit po svojej osi, napisem a uvidim. Cakaju ma problemy ako zalomena spojkova hadicka z dovodu korozie, vyjebane zavity na stifty na parohy zvody, watto primovod, nahodenie pruzin (jedna seriova bola prasknuta :D ), a spominany centralny silentblok.

Inak som odklepal dnes odparovak na prevodovke, kadial sa chystam lievat olej do prevodovky, trosku som to aj vycistil, takze zajtra ked nahodim prevodovku na zadnu napravu - pripevnim dva silentbloky a kotuce cez poloosi tak tam nalejem olej a uvidime ci bude tiect, abo nebude... :smt007
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: údržba 75

Příspěvek od Sejny » 24.4.2009, pát 00:32

Moje převodovka už se vozí skoro 2000km a ani známka úniku oleje, takže tvoje bude to samý :wink: Nojo... částečně vytvrzující těsnící hmotu Elring Curil-T předepisuje i Porsche do svých převodovek :wink:
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 26.4.2009, ned 22:28

takže zanedbaná včasná výměna silentů horního ramene může dopadnou asi takto :
nahrát1.JPG
nahrát2311.JPG
nahrát 23.JPG
[attachment=0]
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 26.4.2009, ned 22:29

nahrát nahrát.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 26.4.2009, ned 22:31

své alfičky, by jste si měli všímat i poku má najeto jen:
2500000.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od misokgb » 27.4.2009, pon 00:11

Takze, Alfa jazdi!


Nejake problemy: pri odvzdusnovani brzd jeden zadny odvzdusnovak vobec nemal tlak po otvoreni ako ostatne, len z neho len tak tak stekala kvapalina! Mozno je zapchaty, ale o tom pochybujem, este to skontrolujem...
Brzdy asi nie su odvzdusnene, pedal je relativne makky, brzdi az na naslapanie - druhy/tretikrat... Odvzdusnovat sa ma, ked je motor nastartovany, alebo je to uplne jedno? Odvzdusnoval som pri vypnutom motore. Je aj nejaky postup, poradie odvzdusnovakov, ktore prve, druhe atd, alebo najprv zadok a potom predok? Inak rucka drzi, aj brzdy asi brzdia, len musim naslapavat, takze ako brzdia, to neviem... Platne vzadu nove, kotuce nove, gumicky nove, strmene rozchodene...

Dalsia kapitola je spojka. Napisem ako prve, ze ked som si z 2.0TD alfy praskol komplet spojku do mojej alfy, tak zaberala uplne dole - bolo vidiet, ze je skoro ako nova v porovnani s predchadzajucou, teraz, som daval novu spojku, sportovu - ta je ale tusim o 0.5mm tensia oproti seriovej! A pedal mi nezabera tak nizko ako na tej predtym. Pedal mi chodi tak divne :( Akoby sa pomaly vracia, ze odrazu dam nohu zo spojky dole, tak pedal ma trosku prodlevu a vystreli az po chvili cely hore :/ Tohto som sa bal, a z tohto dovodu som menil hlavny spojkovy a aj pomocny valcek - ale nechapem to, pretoze na aute predtym to chodilo uplne super, lahucko! Tuto to ide aj dost tazko! Mekano nove, lamela nova, lozisko nove, zotrvak lamely stiahnuty - zarovnany. Napada ma posledne - vidlicka, ktora vytlaca spojkove lozisko isla tak trosku tazsie - moze to robit ona??? Ze sa horsie vracia pedal? Lebo uprimne ma to dost jebe! :(

Vyfuk musim poriesit stifty, zajtra kupit pletenec, navarit ho - vyhodim kat a stredak a dam len koncovy tlmic. Musim este vyskladat interier, tie brzdy - neviem ci nastartovane, alebo mozem mat vypnute...


Dalej prevodovka uchytenie centralny silentblok, bol problem ho vyrvat, pri vyberani srobu sa zvacsila diera v karoserii na uchytenie silentbloku, takze ma volu, budem to musiet zajtra zavarit - srob centralneho silentbloku privarit o karoseriu, aby sa nehybala... Inak kardan super, ziadne vibracie, zvuk nic vsetko v poriadku. Prevodovka vydava lietadlovy zvuk, akoby ozuby nezapadaju presne do seba, radenie je trochu problemove, je sice tuhe, presne, ale niekedy sa mu nechce, ani nejde cez zuby, ale proste nezaradim... Sejny ty nemas problem? A s tym hlukom od prevodovky, ako keby ide vlak, alebo lietadlo, proste stale huci, myslim, ze to nie je hluk od zadneho loziska...


Inak to dalo dost namahy dat to doporiadku, nemam este na silentbloku na napravu ten drotik, takze tam to moze casom chytit volu - ale dufam, ze to bude v pohode... Inak motor asi mu to trosku pomohlo odlahcenie zotrvakov a znizenie hlavy... Uvidime ked tam dam vyfuk a spravim brzdy, ze tomu budem moct nakladat co to spravi...

Tak, zajtra dam vediet a aj to skusim nafotit. Cuss zatim.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů