selespeed - neřadí

Odpovědět
lisa-beth
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7
Registrován: 11.11.2015, stř 11:27
Bydliště: Praha

147 - SELESPEED, vyřazuje

Příspěvek od lisa-beth » 10.3.2016, čtv 11:25

Zdravím všechny,
Mám 147, selespeed 2001 - 145tis a potřebuji radu, zda někdo neřešil podobný problém. Alfička mi začala při každém zastavení vyřazovat a pak nejde znovu zařadit, musím vypnout motor, chvilku počkat někdy pár vteřin někdy minut a pak jde zase zařadit, (potřeboval jsem alespon dojet domu) když už selespeed zařadí jedničku, tak už ostatní kvalty řadí normálně, jen v tom začalo lupat, né však vždy, jak se jí chce, ale zvuky jsou to strašidelný.
Netušíte čím by to mohlo být? Olej tam je? :smt102 Možností je hromada... :roll:
Napadá me, zda-li to nemůže být sjetá spojka, že robot neudrží kvalt a vyřadí si..? Nebo jestli neklesá tlak v pumpě? Ta se však dávala nová před cca 35tis.
A co táhla řazení? To by vysvětlovalo proč v tom tak lupe když řadí... ? :-k POMOOOC poradte.

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: 147 - SELESPEED, vyřazuje

Příspěvek od Jarouš01 » 10.3.2016, čtv 19:48

Táhla řazení? Jestli tím myslíš robota, tak spíš snímače řazení. Jsou na něm 2. Jinak koukni, jestli to někde neteče. Čerpadlo nemusí být nutně na vině, většinou odejde tlakový "granát", který udržuje v hydrulice pracovní tlak. Pak už jsou tam "jenom" 3 elektroventily, které mají za úkol pouštět olej do robota prodle toho, co chceš zrovna zařadit. A tady bych asi hledal chybu. A aby byl výčet možnosti komplet, tak je tam ještě tlakový ventil, který dáva pokyn čerpadlu (při poklesu tlaku v systému a při dosažení požadované hodnoty (min 40 bar, tuším). A ještě snímač na hydrulickém ložisku spojky, který mimo jiné snímá otáčky hřídele převodovky. Zkontrolovat všechny elektrické spoje asi není třeba připomínat.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

lukas.01
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: 147 - SELESPEED, vyřazuje

Příspěvek od lukas.01 » 10.3.2016, čtv 20:05

Jak už zmiňoval Jarouš01, zásobník tlaku "granát". Při zastavení drží robot "sešlápnutou" spjku a spotřebovává více tlaku ze systému a proto vyřadí, protože to je chyba. Pokud to píchneš na diagnostiku, tak budeš moudřejší, uvidíš chyby a koukneš jak je na tom tlak v systému. Lze ho zakoupit ve Fiatu za cca 1800,-Kč, ojednací číslo 71751195.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5

ozzy
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 17.2.2015, úte 17:39

Re: 147 - SELESPEED, vyřazuje

Příspěvek od ozzy » 12.3.2016, sob 13:14

toto som predčasom našiel na "bazar.sk" a už som tento príspevok tu raz kdesi dával, ale som ho dnes tu už nikde nenašiel, takže ho sem dávam ešte raz, možno vám to pomôže :) je tam aj kontakt na toho pána čo toto písal:

Pozdravujem kolegov ALFISTOV, pár rokov vlastním ALFA ROMEO 2,0 Selespeed 2000, v celku som s ním spokojný (robot + prevodovka idú ako hodinky). Avšak.
Počas užívania sa vyskytlo niekoľko problémov na ktoré som vždy našiel riešenie aj bez manuálov a počítača. Tu je pár postrehov:

Problém (1) - nedá sa mi zaradiť (radiť) rýchlosť a pod
Odporúčania / krátke rady:

1) skontroluj radiacu páku (v jej spodne časti sú mikrospínače, často sa zanesú prachom a bordelom a nezopínajú) - rozobrať, prestriekať kontaktným sprejom, ofúkať vzduchom.

2) skontroluj či Ti funguje čerpadlo (jednoducho - chyť rukou čiernu expanznú nádržku) ak cítiš cyklovanie je všetko OK, ak nie skontroluj relátko pri baterke (samozrejme aj indikátor na prístrojovke pomôže).

3) všetko funguje ale neradí rýchlosť - môže byť pokazený snímač na brzde (pokiaľ nezatlačíš brzdu - nezaradíš) dá sa premerať pomocou meráku - nič zložité.

4) radí rýchlosť - ale divne, nespoľahlivo. Odporúčam vymeniť nový prevodový olej TUTELA CS speed, jednoznačne len tento. Rovnako vymeniť hydraulický olej (červený) v robote.

5) radí rýchlosť - ale divne, nespoľahlivo. Odporúčam skontrolovať tlak oleja (cez PC) prípadne vymeniť senzor (čidlo) tlaku hydraul. oleja na robote.

6) štandardne je cyklus čerpadla každé 2 až 5 sekúnd, ak je cyklus dlhý (nestihne dotlačiť čerpadlo a rýchlosť sa nezaradí POZOR NA TO) môžebyť premenlivý alebo statický (ja som mal cyklus každé 2 sekundy - všetko išlo OK, po určitom období som mal cyklus 5 sekúnd - a mal som problém s radením).

POZOR - roboty sú veľmi spoľahlivé, najčastejšie sa pokazí ich elektronika. Robot je v podstate iba súčiastka pracujúca na mechanickej báze- nemá sa v nej čo pokaziť..
POZOR - ak má niekto doma ROBOTa - mám TOMOGRAF (vedel by som ho presvietiť a zistiť presne vnútornú konštrukciu a rovnako ako robot funguje a skontrolovať či je funkčný a OK (samozrejme zadarmo).

7) Fungujú mi iba párne rýchlosti (prípadne nepárne) Štandardne majú roboty 2 senzory "S" a to na rýchlosť S1) 1 - 3 - 5 a na rýchlosť 2 - 4 -R,
ak Ti radí iba párne (treba vymeniť snímač, nič vážne stojí v originál obchode 70e, avšak v iných predajňach (napr. Peugeot) stojí cca 30 až 70 Eur,

8) všetky senzory na robote sa dajú premerať a zistiť, ktorý je pokazený (viem poslať schémy aj s hodnotami) jednotlivých senzorov, zvládne to každý trošku šikovnejší elektrikár (alebo autoelektrikár),

9) problém (ak mám motor vypnutý-radiť sa mi dá, ak ho naštartujem-radiť sa mi nedá). Motor pri radení je riadený centrálnou jednotkou. Jednoznačne centrálna jednotka neposiela impulz do robota o tom, aké má otáčky (v režime off funguje), (v režime on nefunguje). Všimli ste si pri radení, že motor zníži otáčky?

10) jedno z najlepších riešení je prečistiť všetky kontakty idúce z robota a na robot kontaktným sprayom a stlačeným vzduchom. Stačí iba jeden zlý kontakt a problém je na svete.

11) pri naliatí nového hydraulického oleja sa môže systém (robot) zavzdušniť. (jednoducho sa dá odvzdušniť na robote)

12) je potrebné si uvedomiť, že rýchlosť sa dá zaradiť len v prípade, že spojka je vytlačená. Na SS (selespeede) je ovládaná spojka jedným hydraulickým valcom (piestom) ktorý ju vytláča. Jeho funkčnosť viete skontrolovať aj vizuálne. POZOR - ak vám ostane visieť nejaká rýchlosť a ste na diaľnici, je možnosť po pár úkonoch ju mechanicky vytlačiť (potrebujete páku). Nezabudnúť-spojka sa dá aj nastaviť a rovnako musí mať aspoň nejakú hrúbku lamela aby všetko fungovalo.
13) ak nefunguje hydraulika (čerpadlo) sa schováva pod ľavým blatníkom (ideálne je dať dole vnútorný blatník) skontrolovať sa dá buď pripojením na priamo, alebo elektrikárom.

Tak pozdravujem všetkých Alfistov a obzvlášť „selespeedovcov“ J všetko sa dá opraviť

Ing. Ján Španielka, PhD

0944103545
spanielka@gmail.com

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: 147 - SELESPEED, vyřazuje

Příspěvek od Jarouš01 » 12.3.2016, sob 13:38

Výše zmíněný "návod" sice působí trošku stylem, že na opravu selespeedu stačí pajcr a pořádné kladivo :-) Osobně bych v prvním kroku připojil diagnostiku, mrknul na chyby, odzkoušel co jde a pak se uvidí do dál. Tady je popis systému na AR http://selespeed.org/category/hydraulic-system/

Každopádně spojka je přímo stlačována hydraulickým vypínacím ložiskem, které tlakuje systém selespeedu. Rozhodně není vidět a bez demontáže převodovky se k němu nedá dostat.

Je potřeba zdůraznit, že oprava robota a výměna jednotlivých částí, stejně jako výměna spojky na selespeedu - vše vyžaduje připojení diagnostiky (odtlakování systému, odvdušnění, kalibrace spojky, kalibrace robotu)
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

SShell

Příspěvky: 2
Registrován: 19.11.2016, sob 14:47

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od SShell » 19.11.2016, sob 15:02

rad by som sa s vami podelil o informacie a rieseniach ohladom SS ktory riesim.
rok nefungoval neviem ako som ho za tri hodiny urobil. tyzden chodil, dva tyzdne nechodi. kam sa podel :) p1743 selection sensor multiecuscan/alfaobd ci je zapojeny alebo odpojeny ukazuje to tuto chybu. ak konektor do selsensor prepojim do ineho tps tak ukaze chybu tps co som odpojil ale p1743 uz nie. alebo 1742 to je jedno ... vysledok je ze zaradim 1 a to je vsetko.
diag mi ukazovala divny graf ako rozhadzane ekg tlaku oleja, isiel od 55 dole na 39 az tam zopol, zase hore...
ked napr som zaradil 1 tak padol tlak dole cca 40 barov a potom tu jednotku tam hodil ostatne vobec.
Lenze .. rozobral som cerpadlovu cast aj samotny motorcek ... uhliky 50 percent zivotnosti, zlozit, duralova kocka rozobrata tesnenie neposkodene zlozene vsetko do povodneho stavu a uz nejde ani jednotka motorcek huci ale na diag mi ukazoval tlak cca 2bary teraz minus 1.4 baru. Vsetky tieto problemy sa volaju sillyspeed :)

SShell

Příspěvky: 2
Registrován: 19.11.2016, sob 14:47

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od SShell » 19.11.2016, sob 16:15

nno ako vzdy pridem na vsetko sam ale az po tom ako sa niekde na forach na problem opytam. myslim si ze hydr cerpadlo sa da povazovat za vybavene - vymena a co sa tyka p1742 selection sensor signal low... pootocil som ho srobovakom do inej polohy uz ho neukazovala diag ako chybu a ked som ho vytocil na plne tak zase ukazovala signal high. co sa tyka toho preco to tak je tak si myslim ze pre to lebo je to cinsky odpad. kupene cez motoweb alebo neviem ako sa ta stranka vola je oznaceny TECHFRANCE 4007 ohmicky A-B 1600ohm normal je 1200 +-20. takze to by bolo vybavene. Bojim sa len tej veci ze ... selection sensor je niekde zboku robota pri riadeni servotyce, ci sa tam nieco nepohlo, zle nasadenie snimaca vylucujem.
Takze posledna veta k tejto teme najlepsia: kto ma cerpadlo a orig snimace mareli pf2c ?

Michajlo

Příspěvky: 1
Registrován: 15.4.2017, sob 18:33

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od Michajlo » 15.4.2017, sob 18:39

Zdravím mám problém nejde mi zařadit u selespeedu jednička vždy to skočí na N a zpátečka vůbec nejde jde jenom dvojka dokáže mi někdo poradit čím to může být?Budu vděčný za každou radu

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od Petr147 » 15.4.2017, sob 18:47

Michajlo píše: 15.4.2017, sob 18:39 Zdravím mám problém nejde mi zařadit u selespeedu jednička vždy to skočí na N a zpátečka vůbec nejde jde jenom dvojka dokáže mi někdo poradit čím to může být?Budu vděčný za každou radu
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?p=415052#p415052

madAlipot3N

Příspěvky: 13
Registrován: 8.12.2017, pát 14:37
Bydliště: Přerov

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od madAlipot3N » 8.12.2017, pát 15:19

Ahoj ,

jsem tu nový ,ale fórum již pročítám delší čas.
Teť k problému co mě trápí, několikrát to tu bylo řešeno ,ale bohužel nevím ,kde začít.
Mám Alfu 147 2.0 Seleespeed r.v.2001 a týden po koupi začali problémy s řazením,které
s opravami přetrvávají do tět.Někdy při jízdě mi vyskočí zařazená rychlost,počítač stále
ukazuje třeba rychlost 3,ale je tam neutrál.Musím zastavit vypnout motor a
někdy se to rozchodí,někdy ne a zkouším řadit,vyřazovat,vypínat atd. ,až se to probudí a
začne fungovat.Dvakrát se i stalo ,že jsem nemohl po nasednutí do vozu vubec nastartovat.
Systém mě nepustil k otočení klíčku a vždy 3x zapípal zobrazí se oranžová ikonka mazání .
Také se mi zdá,že po otevření vozidla
a po nasednutí se dlouho ozývá elektrický zvuk ,jestli je to třeba akumulátor tlaku?
Stane se,že týden mám více méně klid a pak začnou problém více méně znovu.

Koupím diag ,abych se víc dostal k tomu,co to může být, za opravy sem vysipal 2x víc než za
auto,v nejmenovaném servise v Hulíně si stým neví rady.
Někdy je jízda v cajku, jindy mi pípá neustále selespeed failure,do to ho občas ABS,VDC
nebo cokoli jiného.

Co jsem vypozoroval z témat zde, mohl by to být: akumulátor tlaku,čidlo akumulátoru,čerpadlo,
případně kabeláž s problémem cituji: " rsili sme moj problrm obcasneho vyhodenia ruchlosti
alrbo ze tam nrjaka ostane a nejde preradit..povedal mi ze nakcastejsi problem je ze kable
selespeedu abs a nevirm coho vsetkeho idu po takym krytom hnrd vedla baterky a lamu sa
skoro v pravom uhle a ze tam sa prerusuje niekedy prenos udajov a riadiacka zablokuje
preradovanie a bud to vyhodi rychlost alebo ostane dnu alebo si tp robi co chce "

pumpa byla měněna,oleje dolité,převodovka 2x spravovaná,vše jinak prý zkontrolované.


Rád bych vás poprosil o rady ,pokud někdo ví čeho se to může nejspíše týkat,kdyby něco chybělo
k úplné ilustraci problému ,prosím napište,pokud budu vědět doplním.
Jinak asi koupím ten diag a zkusím zapojit a zjistit co dál. ;), :smt021

lukas.01
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od lukas.01 » 8.12.2017, pát 19:44

Bez diagnostiky je to drahé a zdlouhavé bádání. Prvně se koukni, jak ti drží tlak a jak rychle ho dotlačí. Třeba bude v jednotce nějaká chyba, která bude stále vyskakovat. Je také dobré si dát do profilu odkud jsi, můžeš mít za rohem nějakého šikulu, který se na to může osobně podívat.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5

madAlipot3N

Příspěvky: 13
Registrován: 8.12.2017, pát 14:37
Bydliště: Přerov

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od madAlipot3N » 9.12.2017, sob 14:45

alfaromeo1 Profil aktualizován

Našel by se někdo v okolí ,kdo by byl ochotný a schopný podívat se na můj problém s Alfou?
Samozřejme nechci to zadarmo *varim varim :wink:

lukas.01
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od lukas.01 » 11.12.2017, pon 20:37

Pokud se nikdo neozve, tak si stáhni multiecuscan, pořid příslušný kabel a můžeš laborovata a sledovat co to dělá a nedělá. S touto výbavou je život s italskými auty o trochu méně stresující když se vyskytne nějaký problém v elektronice.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5

madAlipot3N

Příspěvky: 13
Registrován: 8.12.2017, pát 14:37
Bydliště: Přerov

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od madAlipot3N » 17.12.2017, ned 11:39

Tak auto jsem dnes před chvílí napíchl a v chybách na mě vyskočila hláška:
(P1155) u které mám i poznámku:

Důvodem chyby je to ,že jednotka obdržela neplatný signál z čidla.
Chyba není v současnosti zjištěna ,ale je uložena v paměti.
Smažte nalezené chyby a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znovu objeví.
Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.

má tu někdo s tímhle zkušenosti? stači smazat chybu nebo i něco překontrolovat pod kapotou?
díky všem za pomoc :drivers:

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od Jarouš01 » 17.12.2017, ned 16:09

A chyba P1155 je chyba čeho? :-) Ten vložený popis se stejný pro 80% všech chyb v MES...
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

madAlipot3N

Příspěvky: 13
Registrován: 8.12.2017, pát 14:37
Bydliště: Přerov

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od madAlipot3N » 17.12.2017, ned 19:59

P1155 - Preheating resistance 2 above catalyser [Invalid Signal]

použivám multieuscan a v Actuators(Akcnich clenech) se mi nepodarilo zpustit:
Injectors 4,5,6
Lambda 2 heater(after-cat.) - i v parametrech jako jedina z kolonek Lambd ukazuje 0 ,ostatní mají 0,46V
Boost control solenoid

dále hodnoty co si myslím že mohou být důležité:
atmosphere pressure - 962 mbar
clutch pedal - released
desired idle RPM - 1200 rpm

vygooglil jsem kdesi na foru toto: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... rrors.html

,ptající měl 3 chyby s lambdami ,ale jen to poslední P1155 máme společnou, radí mu zkontrolovat kabeláž ,jestli tam prochází všude proudy ,což bylo u mě v servise "zkontrolováno",dále ,že se má na ty Lambdy podívat zkusit odmontovat přostříkat WD40 nebo i lepsim ,když nic tak vyměnit a že je tam málo místa a je to těžký na to si troufat nebudu ,jestli je to tahle chyba jako u mě ,tak zkusím přetlumočit mechanikovy ?:wink:

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od Jarouš01 » 17.12.2017, ned 20:25

Nevím jestli se to teď vztahuje k tvému prvnímu postu (8.12.), ale ta chyba nemá se selespeedem nic společného... Ta chyba je nefunkční výhřev lambdy za katem. Připoj se diagnostikou na jednotku selespeedu, tam bude vodítko k řešení problému.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

madAlipot3N

Příspěvky: 13
Registrován: 8.12.2017, pát 14:37
Bydliště: Přerov

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od madAlipot3N » 23.12.2017, sob 16:32

děkuji všem za rady , teť o svátcích jsem znovu zapojil diagnostiku a zkoušel hledat něco v Parametrech v oblasti převodovky a následně v grafech.:
throtlle learning stage mi narůstal v těchto hodnotách 19,4 ; 38,7 ; 58,1 ; 77,4 ;96,8 ; 116,1 ; 135,5
,pak jsem napichl lambda sensory vsechny(before,after) a pustil v grafech a 2hý after cat se nerozjel v grafu ,ostatni ano to samo ještě v jednom podobném.

Zkoušeno se zapnutým motorem a řazení 1,2,N,R , na začátku mi šlo řadit i 3,4,5 .
Víc nevím jak dál ,jako laik mě napadá výměna té lambdy za catem. ,případně bych poprosil přesně popsat krok za krokem co mám dělat ,kdyby někdo měl nápad.

díky za rady
přeji hezké prožití svátků a v novém roce méňě problémů s Alfama :wink:

lukas.01
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od lukas.01 » 23.12.2017, sob 20:06

Na lambdu se vykašli. Musíš být v selespeedu a prvně kouknout jaké tam jsou chyby a zda jdou smazat nebo jestli opět naskakují. Pak na tlak, jak rychle klesa a jak rychle se natlakuje.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5

aandron
Uživatelský avatar

Příspěvky: 39
Registrován: 24.7.2017, pon 19:39
Bydliště: Slovakia

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od aandron » 23.12.2017, sob 23:35

Ja som mal kedysi "147 selespeed" a mne to začalo tiež robiť, príčina bola tá, že mi unikal hydraulický olej. Skontroloval som nádržku a keď bolo málo, som vždy dolial olej a robot zase radil v pohode. Možno tam bude chyba. Podlož pod motor nejaký kartón na noc a ráno uvidíš, že či niečo tečie.
Mercedes Benz A 180 1.6 benzín, 7 st.automat
AR MiTo 1.4MultiAir QVLine TCT 103kW - predané
AR Brera 3.2JTS 191kW 4x4 QTronic, víkendovka - predané
AR MiTo 1.4 TB MultiAir TCT 99kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 77kW-predané
ex AR 147 2.0 TS, selespeed, 110kW-ex

madAlipot3N

Příspěvky: 13
Registrován: 8.12.2017, pát 14:37
Bydliště: Přerov

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od madAlipot3N » 24.12.2017, ned 13:48

lukas.01 píše: 23.12.2017, sob 20:06 Na lambdu se vykašli. Musíš být v selespeedu a prvně kouknout jaké tam jsou chyby a zda jdou smazat nebo jestli opět naskakují. Pak na tlak, jak rychle klesa a jak rychle se natlakuje.
Potřeboval bych to přesněji popsat jak to myslíš ,kde v selespeedu,pod jakymi nazvy to mam v multiscanu hledat ? porad se pripojuji dignostikopu pod volantem ,je dalsi v stup na selespeed nekde jinde ?

madAlipot3N

Příspěvky: 13
Registrován: 8.12.2017, pát 14:37
Bydliště: Přerov

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od madAlipot3N » 24.12.2017, ned 14:48

aandron píše: 23.12.2017, sob 23:35 Ja som mal kedysi "147 selespeed" a mne to začalo tiež robiť, príčina bola tá, že mi unikal hydraulický olej. Skontroloval som nádržku a keď bolo málo, som vždy dolial olej a robot zase radil v pohode. Možno tam bude chyba. Podlož pod motor nejaký kartón na noc a ráno uvidíš, že či niečo tečie.
Tak baňka na převodový olej je na suchu= prázdná ,takže banální příčina a problém bude tady :smt046 , po svátcích stým zajedu do servisu

romik

Příspěvky: 3
Registrován: 6.11.2010, sob 22:58

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od romik » 24.12.2017, ned 16:45

Zdravím všechny Alfisty,
dnes mi Alfička 147 selespeed nadělila pěkný vánoční dáreček v podobě, že mi přestalo fungovat pádlo na volantu minus. :roll:
Nemáte někdo zkušenost? Ať vím, na co se mám připravit.
Díky

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od Jarouš01 » 24.12.2017, ned 17:43

mikrospínač pod pádlem.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

romik

Příspěvky: 3
Registrován: 6.11.2010, sob 22:58

Re: selespeed - neřadí

Příspěvek od romik » 24.12.2017, ned 22:07

Už jsi měnil? Takže by to mohl stand. servisák vyměnit nebo je to něj. speciál?

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti