2.4 JTD

Odpovědět
Multijet

Příspěvky: 6
Registrován: 1.11.2012, čtv 21:12

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Multijet » 2.1.2013, stř 20:39

Děkuju ! To mě uklidnilo. S motorem problémy nemám, ale vím, že vstřiky jsou citlivá věc a tak jsem chtěl mít jasno :)

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od r-a-k » 4.1.2013, pát 16:23

Nevíte někdo jaký je toleranční tlaky má mít 2.4JTD10V? Nemůžu to najít.Díky
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Dresik » 4.1.2013, pát 23:31

komprese? 20-25bar
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od r-a-k » 5.1.2013, sob 10:24

Jj, komprese :smt023 Napsal jsem to jak Tatar :smt021 Díky
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Jendys

Příspěvky: 79
Registrován: 20.4.2009, pon 16:45

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Jendys » 11.1.2013, pát 21:04

Zdravím, mám problém chlapy. Potřebuju poradit, nebo lépe řečeno odhadnout,kde by mohl být problém. Před cca 14 dni jsem koupil alfu 156 2,4 jtd 110kw , vše ok. Na voze je nové turbo. Závada která se projevuje je následující: auto normálně jede řekněme tak pocitově tak max. do dva 2,5 tisíce otáček. Pak motor nejde do otáček, respektive strašně špatně-doprovázení syčením a na volnoběch a pokud přidám plyn na 3000 ot./ min tak dojde ke zvuku jak kdyby se chtěl řemen při otáčkách smejknout z kladky když pouštím plyn zpátky na volnoběch.Při odpojeném turbu motor běží normálně.Hadice kontrolovány. Diagnostika obecně hlásí vysoký tlak turba. Motor poté do vyšších otáček nemám výkon. Čím nižší rychlostní stupen, tím hůře jde motor nad popsané otáčky, nesjpíš to dle mě "omezuje" řídící jednotka,ale čert ví.Opakuji na voze je nové turbo včetně obtokového ventilu. Jsem z toho na větev..Setkal se někdo s podobným problémem? Budu vděčný za každý poznatek.

Jendys

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Petr147 » 11.1.2013, pát 23:33

z kama jsi?

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Erik166 » 11.1.2013, pát 23:55

a funguje ti vobec regulacia turba? podla diagnostiky alebo budika by si to mal zistit.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

Jendys

Příspěvky: 79
Registrován: 20.4.2009, pon 16:45

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Jendys » 12.1.2013, sob 08:45

Jsem z Postupic ,kousek od Benesova u Prahy. Jinak auto kde v pondeli na radnou diagnostiku. Tak se snad uviuvidi. Jestli mi funguje regulace turba ,mela by kdyz je nove turbo. A kdyz tak by se to melo zjistit na te diagnostice ne?

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Petr147 » 12.1.2013, sob 08:48

tak muze byt spatne zapojene, uz to tu nekdo mel, ze mu blbe poskladali hadicky :)

Jendys

Příspěvky: 79
Registrován: 20.4.2009, pon 16:45

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Jendys » 12.1.2013, sob 11:41

Možné je samozřejmě vše...to je na tom nejhorší.Nicméně abych to upřesnil, to turbo jsem nechal měnit taky já za nové, před samotnou výměnou výměnou turba totiž tam byla právě tahle závada kterou uvádim viz. přípspěvěk. Bylo řečeno po bádání, že každopádně turbo musí ven, když se řešila tahle závada a ejhle se zjistilo turbo má vylámané lopatky, tak se dalo nové a závada dále přetrvavá, takže pochybuji,že by to bylo zapojené špatně..

Geralt10
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 552
Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Geralt10 » 12.1.2013, sob 17:56

Tohle mám z doslechu, a hodně hádám, ale bylo to nové turbo na vyvážení, než jsi ho tam nechal namontovat?
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Erik166 » 13.1.2013, ned 16:51

NOVE turbo by malo byt vyvazene nie? samozrejme pri repasovanom by som sa vobec necudoval keby nebolo.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

Geralt10
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 552
Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Geralt10 » 13.1.2013, ned 17:14

repas se automaticky vyvažuje, když je to slušná firma. Ovšem znám lidi (mechaniky), co by to tam nový mrskli bez vyvážení
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat

Tazyy

Příspěvky: 14
Registrován: 9.1.2013, stř 22:13

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Tazyy » 15.1.2013, úte 22:50

V čem všem se liší 147 kw verze od 154 kw?

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od yan.ko » 15.1.2013, úte 22:53

V pouzitem turbu
Alfa Romeo Perfection

Tazyy

Příspěvky: 14
Registrován: 9.1.2013, stř 22:13

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Tazyy » 15.1.2013, úte 23:07

O kolik snese víc? Alespoň cca

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od yan.ko » 15.1.2013, úte 23:27

10HP :)
Alfa Romeo Perfection

Tazyy

Příspěvky: 14
Registrován: 9.1.2013, stř 22:13

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Tazyy » 16.1.2013, stř 05:45

:-D díík....

kadakauto
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Registrován: 27.8.2012, pon 01:03
Bydliště: Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od kadakauto » 8.7.2013, pon 18:23

vím že to tu někde určitě je,ale nedaří se mi to najít.156 2,4 jtd 100kw má jen jedno čidlo tlaku v sání?to v zadu na sac. potrubí,nebo je tam ještě nějaké?
AR 156 sw 2.4 jtd 110kw(ex)
AR 156 sw 2.4 jtdm 129kw(ex)
AR Giulietta QV 173kw

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od yan.ko » 8.7.2013, pon 18:42

ano, jen to jedno
Alfa Romeo Perfection

kadakauto
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Registrován: 27.8.2012, pon 01:03
Bydliště: Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od kadakauto » 8.7.2013, pon 18:48

áha a dá se nějak zjistit jestli je dobré?diagnostika háže chybu čidla tlaku přeplňování,nebo jak je to přesně,tak jen ať vím,jestli je to vážně čidlem,nebo jestli nebude třeba chyba v regulaci turba.
jde o to,že když podržím dýl plný plyn tak to skočí do nouzáku,rozsvítí se vstřik a vypne to motor.
AR 156 sw 2.4 jtd 110kw(ex)
AR 156 sw 2.4 jtdm 129kw(ex)
AR Giulietta QV 173kw

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od yan.ko » 8.7.2013, pon 18:57

Tak overit se da - v klidu by melo na diagnostice ukazovat atmosfericky tlak a pak do nej foukni necim s meritelnym vystupem (kompresor napr, ale pozor!! ne vice jak 2,5 baru (absolutne)). Spise bych to videl na tu regulaci turba, nez cidlo.
Alfa Romeo Perfection

kadakauto
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Registrován: 27.8.2012, pon 01:03
Bydliště: Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od kadakauto » 8.7.2013, pon 19:01

ok,zkusím díky moc a ta regulace,na 100kw turbu je jen obtok,že?
AR 156 sw 2.4 jtd 110kw(ex)
AR 156 sw 2.4 jtdm 129kw(ex)
AR Giulietta QV 173kw

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Erik166 » 8.7.2013, pon 21:27

100kw ma variabilne ovladane pretlakom
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

kadakauto
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Registrován: 27.8.2012, pon 01:03
Bydliště: Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od kadakauto » 8.7.2013, pon 21:31

já si myslel,že tam je ještě obtok,no,aspoň su chytřejší. díky :)
AR 156 sw 2.4 jtd 110kw(ex)
AR 156 sw 2.4 jtdm 129kw(ex)
AR Giulietta QV 173kw

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů