Oprava Variatoru

Geronimo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16
Registrován: 16.10.2007, úte 14:58
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Oprava Variatoru

Příspěvek od Geronimo » 30.11.2007, pát 12:46

Ahoj Alfisti,
Mam problem zrejme s variatorem (zvuk dieselu pri volnobehu i za tepla). Chtel jsem se zeptat, jestli nekdo z Vas uz nezkousel opravu variatoru, nebo nevi o nekom kdo to jiz na Alfe opravoval. Pry se da koupit nejaka sada na opravu?
AR 156 1.8 TS

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 30.11.2007, pát 13:03

ta opravna sada stoji okolo 300korun(neviem presne) a viac info o tom sa docitas na 146.italiancars.net
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Geronimo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16
Registrován: 16.10.2007, úte 14:58
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Geronimo » 30.11.2007, pát 20:21

diLucca píše:ta opravna sada stoji okolo 300korun(neviem presne) a viac info o tom sa docitas na 146.italiancars.net
Dik za info... dovoluji si zde ocitovat uzivatele JDRS "Ve variátoru stačí vyměnit pouze tento díl:číslo kitu je: 71715450 a stál mě 120,- Kč. Nejlepší je objednávat ve značkových autodílech. Sada obsahuje pružinu a teflonový kroužek." Zkusim si zjistit nekde v origo servisu, jestli se to bude dat objednat a dam vedet. Jeste jednou dik.... :diky
AR 156 1.8 TS

tepixj

Příspěvky: 20
Registrován: 9.12.2007, ned 23:43

Příspěvek od tepixj » 11.12.2007, úte 20:04

Geronimo píše:
diLucca píše:ta opravna sada stoji okolo 300korun(neviem presne) a viac info o tom sa docitas na 146.italiancars.net
Dik za info... dovoluji si zde ocitovat uzivatele JDRS "Ve variátoru stačí vyměnit pouze tento díl:číslo kitu je: 71715450 a stál mě 120,- Kč. Nejlepší je objednávat ve značkových autodílech. Sada obsahuje pružinu a teflonový kroužek." Zkusim si zjistit nekde v origo servisu, jestli se to bude dat objednat a dam vedet. Jeste jednou dik.... :diky
Sehnat ta sada jde, ale nekde jsem četl že to někomu to zabralo jen na pár km. Mám doma rozebrany Variator, když by byl zájem tak bych ho nafotil. :D

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 21.12.2007, pát 18:07

hmm, no ale furt je to lacnejsie ako kupovat novy, zase ono ani po vymene nedrzi nejako dlho, aspon znamy na 156ke ho menil kazdych 20tis, ale zase jazdil ako prasa :)
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

faust54
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 484
Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
Bydliště: Praha, Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od faust54 » 3.2.2008, ned 11:00

Pánové, kolik tak stojí variator na AR146 1.6TS??? Dík za odpověď!!!
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 3.2.2008, ned 12:04

Jestli ti to pomuže,tak nejlepší nabídku jsem dostal od www.pop-art.cz.Cena za variator byla 3200 kč bez dph. Už mám ale doma opravnou sadu,tak nejdřív zkusím tu a pak se uvidí.Je to na 2,0 TS ,ale předpokládám,že cena bude přibližně stejná.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

faust54
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 484
Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
Bydliště: Praha, Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od faust54 » 3.2.2008, ned 13:06

Aleš píše:Jestli ti to pomuže,tak nejlepší nabídku jsem dostal od www.pop-art.cz.Cena za variator byla 3200 kč bez dph. Už mám ale doma opravnou sadu,tak nejdřív zkusím tu a pak se uvidí.Je to na 2,0 TS ,ale předpokládám,že cena bude přibližně stejná.
dík moc, ale asi ho nechám vyměnit než opravná sada....
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 3.2.2008, ned 13:42

Sám jsem na to zvědavej.Doufam,že to po pár tisících nebudu dělat znova :smt013
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

faust54
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 484
Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
Bydliště: Praha, Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od faust54 » 3.2.2008, ned 18:26

Aleš píše:Sám jsem na to zvědavej.Doufam,že to po pár tisících nebudu dělat znova :smt013
Doufám, že ti to vydrží co nejdéle!!!
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 3.2.2008, ned 19:22

I já.Ročně s ní najezdím tak 10000km,tak to bude v pohodě. [-o<
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

faust54
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 484
Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
Bydliště: Praha, Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od faust54 » 3.2.2008, ned 19:50

Aleš píše:I já.Ročně s ní najezdím tak 10000km,tak to bude v pohodě. [-o<
No já najezdím o trochu méně, tak snad mi ten nový variator vydrží dlouho...
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 20.3.2008, čtv 20:00

Tak jsem se dnes pustil do výměny rozvodů a při tom rozebral variátor,do kterého jsem měl opravnou sadu.Před tím jsem si pujčil variátor od známého z vrakoviště,rozebral a zjistil obsah.V tom mém ale není ten plastovej kroužek. :cry: A ted dotaz.Je možné že vyráběli víc druhu variátorů,nebo ten kroužek zmizel opotřebováním? :-k
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 20.3.2008, čtv 21:36

Taky sem měl vadnej variátor, ale tý opravný sadě moc nevěřím, tak sem raději zainvestoval a koupil variátor nový. Oprava to byla rychlovka. Za hodinu sem odjížděl a to můj mechanik to dělal poprvé. Musím říct, že rozdíl je opravdu znatelnej... :smt041

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Příspěvek od JiVi » 20.3.2008, čtv 22:35

Aleš píše:Tak jsem se dnes pustil do výměny rozvodů a při tom rozebral variátor,do kterého jsem měl opravnou sadu.Před tím jsem si pujčil variátor od známého z vrakoviště,rozebral a zjistil obsah.V tom mém ale není ten plastovej kroužek. :cry: A ted dotaz.Je možné že vyráběli víc druhu variátorů,nebo ten kroužek zmizel opotřebováním? :-k
mel by jsi ho vymenit cely, protoze uz je na nem neco opraveno, oproti puvodnim kusum ... dostanes verzi 1.1 misto verze 1.0 :D
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 20.3.2008, čtv 23:41

Nebo taky mozna verzi 0.9 misto 1.0... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Příspěvek od JiVi » 21.3.2008, pát 09:12

Harous píše:Nebo taky mozna verzi 0.9 misto 1.0... :-D
tusim, ze se to ani neorigo nevyrabi,takze by to nemelo takto dopadnout :smt077
Alfa Romeo 156 1.9JTD

tepixj

Příspěvky: 20
Registrován: 9.12.2007, ned 23:43

Příspěvek od tepixj » 21.3.2008, pát 10:14

Tomas 156 píše:Taky sem měl vadnej variátor, ale tý opravný sadě moc nevěřím, tak sem raději zainvestoval a koupil variátor nový. Oprava to byla rychlovka. Za hodinu sem odjížděl a to můj mechanik to dělal poprvé. Musím říct, že rozdíl je opravdu znatelnej... :smt041
To teda čumim za hodku vyměnit variator, kdyz se to musí rozdeklovat minimálně povolit rozvody a sestavit na přípravky. Neznám nikoho kdo vymění variator bez vyndání sací vačky, většinou jde špatně povolit.

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Příspěvek od JiVi » 21.3.2008, pát 14:36

tepixj píše:
Tomas 156 píše:Taky sem měl vadnej variátor, ale tý opravný sadě moc nevěřím, tak sem raději zainvestoval a koupil variátor nový. Oprava to byla rychlovka. Za hodinu sem odjížděl a to můj mechanik to dělal poprvé. Musím říct, že rozdíl je opravdu znatelnej... :smt041
To teda čumim za hodku vyměnit variator, kdyz se to musí rozdeklovat minimálně povolit rozvody a sestavit na přípravky. Neznám nikoho kdo vymění variator bez vyndání sací vačky, většinou jde špatně povolit.
tusim, ze se musi rozhodit rozvody, to uz samo o sobe je tak na hodku ... diky tomu prima pristupu .. sundat vacka, na ni je variator nasroubovanej .. nasroubovat.. nasadit rozvodovy kolo .. zadelat vacku na hlavu .. nastavit ji a nastavit rozvody ... zadeklovat .. nasadit kolo .. to je na pul dne ...

aspon to tak trvalo v Alfa servisu se sbihavosti to bylo na cely den .. a jen tak tak stihali ...

asi to nejak flinkali :smt041
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 21.3.2008, pát 15:40

Říkejte si co chcete. Já u toho byl a viděl jsem to na vlastní oči. Tak proč bych kecal. A vůbec neni pravda, že musí vačka ven. To je blbost!! Proč bys jí vyndaval, když se vačky nastaví a zafiksujou těma přípravkama. Pak se shodil rozvoďák, kolo z rozvodu a variátor šel normáně vytočit a vyměnit.!! Jo a v autorizovaným servisu platíš za hodinu, taky bych taky s prací nechvátal, kdybych tam byl zaměstnanej.....
Naposledy upravil(a) Tomas 156 dne 10.10.2008, pát 19:25, celkem upraveno 1 x.

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Příspěvek od JiVi » 21.3.2008, pát 19:18

Tomas 156 píše:Říkejte si co chcete. Já u toho byl a vyděl jsem to na vlastní oči. Tak proč bych kecal. A vůbec neni pravda, že musí vačka ven. To je blbost!! Proč bys jí vyndaval, když se vačky nastaví a zafiksujou těma přípravkama. Pak se shodil rozvoďák, kolo z rozvodu a variátor šel normáně vytočit a vyměnit.!! Jo a v autorizovaným servisu platíš za hodinu, taky bych taky s prací nechvátal, kdybych tam byl zaměstnanej.....
tak to musim uznat, ze mel stesti, ze mu to slo povolit na aute ... proste ti oprel ventily o pisty a zabral ...

predpokladam, ze se ani nenamahal , znovu nastavit napnuti remene ... proc taky ...

ale jo, zase byla doog price :smt026


k tomu autorizaku ... je totiz uplne fuk jak dlouyho jim to trva ... maji to normovane - vymena neceho je fixni platba ... :smt041
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 21.3.2008, pát 19:37

Tak mi to nedalo a zavolal jsem do servisu Vencovi Kameníkovi.Ten mi ochotně poradil,že mám starší typ bez toho kroužku a at ho tam dám,že to bude v pohodě.Tak už to mám všechno připravený a na uterý mám zamluvený přípravky na aretaci.Už aby zase vrčela,abych jí mohl pořádně vyvětrat
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 21.3.2008, pát 20:25

Aleš píše:Tak mi to nedalo a zavolal jsem do servisu Vencovi Kameníkovi.Ten mi ochotně poradil,že mám starší typ bez toho kroužku a at ho tam dám,že to bude v pohodě.Tak už to mám všechno připravený a na uterý mám zamluvený přípravky na aretaci.Už aby zase vrčela,abych jí mohl pořádně vyvětrat
Tak ať Ti to dobře dopadne....

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 25.3.2008, úte 21:31

Tak jsem ty rozvody úspěšně poskládal a mám za sebou 30 ostrých km :smt026 Variátor není slyšet,tak doufám,že už ho neuslyším :-D
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Richard

Příspěvky: 5
Registrován: 18.3.2008, úte 09:38
Bydliště: Solothurn

Příspěvek od Richard » 7.4.2008, pon 09:18

Tiez som nechal vymenit kruzok a pruzinku vo variatore spolu s rozvodmi - asi pred tyzdnom. Mechanik Ten variator nevybral bez toho aby nedal dolu viko ventilov. Zatial je to len subjektivny pocit ale mam pocit ze motor trosku lepsie startuje a je tichsi ...
Inak za vymenu rozvodov + variator + modulu riadenia + rucna brzda a dalsich par drobnosti som nechal mechanikovi za pracu 4000 KC co je ozaj dobra cena. Spokojnost absolutna - pristup profesionalny.

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti