ICS a Xcarlink

Odpovědět
SCALFA166
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3
Registrován: 16.6.2011, čtv 20:00
Bydliště: Senec / Slovensko

ICS a Xcarlink

Příspěvek od SCALFA166 » 16.6.2011, čtv 20:19

Caute,

nedavno som si aj ja kupil Alfu 166 2,4JTD a riesim teraz napojenie Xcarlinku na ICS. Potreboval by som poradit ako sa da vytiahnut ICS? co vsetko treba dat dole s palubovky a kde to ma nejake sroby? alebo ako to tam drzi?

Dakujem.
Alfa Romeo 166 2,4JTD 100kw / r.v. 6/00 /

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od epsile » 16.6.2011, čtv 20:22

musis dat dolu tu gumenu manzetku z rychl. paky a tam su sroby, tie odkrutis, a potom to opatrne vytiahni, ten plat. kryt ics, su tam ale kable tak pozor aby si ich neurval, potom ked odstranis ten plast. kryt, tak ics je prikrutene srobkami, tie odkrut a pomaly vytahuj ics, drzi ale na kabloch tak tiez pozor aby si ich neurval.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

maximus
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 152
Registrován: 24.11.2009, úte 15:24
Bydliště: Zvolen

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od maximus » 16.6.2011, čtv 21:05

A do otvoru vyznačeného žltou farbou (a taky isty otvor je aj na druhej strane, len pod iným uhlom) je potrebne strčiť najlepsie skrutkovač inak to radio odtial nedostanes...
ICS video4.JPG
PS: Obrázok požičaný od člen KillFucker...
Alfa romeo 166 2,4 Jtd 100kw r.v. 11/99 spotreba 6,7litra pri full posadke :)
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané

Alexx
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 106
Registrován: 7.11.2009, sob 17:39
Bydliště: CZE.Praha GEO.Kutaisi
Kontaktovat uživatele:

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od Alexx » 16.6.2011, čtv 22:59

Naposledy upravil(a) Alexx dne 1.3.2012, čtv 21:06, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD

SCALFA166
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3
Registrován: 16.6.2011, čtv 20:00
Bydliště: Senec / Slovensko

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od SCALFA166 » 17.6.2011, pát 00:15

Dakujem za pomoc :) a.vs.s
Alfa Romeo 166 2,4JTD 100kw / r.v. 6/00 /

AlfaRomeo166

Příspěvky: 87
Registrován: 5.5.2009, úte 14:11

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od AlfaRomeo166 » 29.6.2011, stř 22:26

Funguje Vam vsetkym xcarlink? Mne bola najprv zaslana verzia kde sa to pripajalo len cez ten modry mini ISO konektor. Nasledne som to reklamoval a prisla mi verzia pre radio becker, kde sa to uz pripaja aj modrym aj zelenym ISO konektorom, ale ani tak mi to xcarlink nenacita - no cd player.
Nemate s tym prakticke (instalacne) skusenosti? Je treba lem vypojit povodny zlty od modreho a zeleneho ISO konektora (ktore idu od CD menica) a napojit ten zlty do modreho a zeleneho od xcarlinku a cele to zapojit do radia? Nie je treba este nieco?
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od alfi166silver » 30.6.2011, čtv 10:55

Někdy se stává, že se prošlehne kostra uvnitř ICSky, když např. škrtnou cinche CDplayeru o plus pól baterky.... Do toho modrýho ISO konektoru na zem (černý kablík) zkus propojit kostru z vrchu ICSky (torxový šroubek nahoře) je tam napsáno anglicky něco o uzemnění. Pokud ti to ani potom nebude detekovat, tak je Xcar link s tvojí ICS nekompaktibilní. Moje ICSka taky s Xcarlinkem nekomunikuje. Pokud to bude tou prošlehlou kostrou, tak musíš to dokostřit z toho šroubku, nesmíš natáhnout zem např z baterky nebo od jinud, utvořila by se zemní smyčka a pískalo by ti za jízdy v reprákách podle otáček alternátoru.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

KillFucker
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 435
Registrován: 18.10.2009, ned 19:05
Bydliště: okolí Prahy

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od KillFucker » 30.6.2011, čtv 18:54

..hochu to může být ten můj problém, při jizdě mi někdy píská, ale jen z levé strany z repráků podle plynu. Ale cd měnič jsem neodpojoval a dělalo to už před montází tv vstupu. Nějakej nápad jak to ukostřit nebo případně kde hledat, kde by se ta smyčka mohla tvořit?
* BLACK DYNAMITE *
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V

http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od alfi166silver » 30.6.2011, čtv 20:30

KillFucker píše:..hochu to může být ten můj problém, při jizdě mi někdy píská, ale jen z levé strany z repráků podle plynu. Ale cd měnič jsem neodpojoval a dělalo to už před montází tv vstupu. Nějakej nápad jak to ukostřit nebo případně kde hledat, kde by se ta smyčka mohla tvořit?
Hvízdá ti to jen na měnič nebo i na rádio?
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od Zip166JTD » 30.6.2011, čtv 22:22

CO by mohlo být špatně kdyby to pískalo jen na měnič'?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Markuss
Nováček

Příspěvky: 222
Registrován: 17.3.2011, čtv 21:54

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od Markuss » 30.6.2011, čtv 23:36

Mám podobný problem co sa tyka piskania v reprakoch pocas jazdy podla alternatoru. Mam Loudlink zapojeny podla navodu, je v priestore nad baterkou za dvierkami v batozinovom a neviem co to sposobuje. Moze to byt tym, ze Loudlink je v hlinikovom puzdre a dotyka sa kovoveho ramu v ktorom je ulozena baterka? Alebo cim to moze byt? Kable spom kontroloval, nie su porusene. Mal so predtym zapojeny menic a nebol problem.
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od alfi166silver » 6.7.2011, stř 17:28

Nainstaluj ho tak, ať se nikde nedotýká kostry, ideálně zabalit do gumy a zkontroluj, jestli už někdo nenatáhl kostru od jinud na stínění kabelu k cdchangeru. Kostřit se MUSÍ jen z ICSky. Mě už hvízdá jen když je seplá klima. Starer loudlink mi tohle nědělal, jsem si koupil novej a musel jsem to hvízdání řešit. Hlavně nekupuj ten filtr mezi rádio a loudlink... Zvuk je potom jak ze Starwars :smt033 . Taky pomůže u Loudlinku kolem kabelů feritový jádro, ale jen trochu...
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

KillFucker
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 435
Registrován: 18.10.2009, ned 19:05
Bydliště: okolí Prahy

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od KillFucker » 10.7.2011, ned 22:21

...hvízdá to i při rádiu, ale zdá se mi, že to dělá jen když je vlhko....páč posledně jsem jel asi 250km vkuse s klimou ve vedru a neudělalo to ani jednou. A přepínal jsem rádio, CD, na dvd jsme čuměli. Jinak když jedu fakt snad po dešti nebo brzo ráno, tak jakmile se auto ohřeje asi tak po cca 17km to začne. Asi to celý rozeberu a půjdu po jednotlivejch kabelech.
* BLACK DYNAMITE *
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V

http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 707
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od Maxa » 10.7.2011, ned 23:18

Dělalo mi to taky,když jsem měl ukostřený ten jejich černý drát.Když jsem ho odpojil, tak to přestalo.
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Nyní. Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw

KillFucker
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 435
Registrován: 18.10.2009, ned 19:05
Bydliště: okolí Prahy

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od KillFucker » 12.7.2011, úte 11:09

Jaký jejich černý drát máš na mysli? Rozebral jsem celý auto a zatím jsem zádnou nesrovnalost nenašel, začínám si myslet že to dělá přímo ICS-ka...nevim no...aspoň u toho rozebírání vše prostříkám. Vyndal jsem si baterii a zavřel kufr, nějakej fígl jak ho otevřít nebo musím prolézt skrz sedačky s kabelama? :smt040
* BLACK DYNAMITE *
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V

http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od coyote » 12.7.2011, úte 11:13

Měl by jít otevřít klíčem. Ale musí se s ním otočit více než normálně. (u mé s ním nejde hnout vůbec :-D). A nebo mě ještě napadlo, otevřít kapotu, najit nějaký vhodný bod, kde je běžně stálých 12V a tam třeba starovacíma kabelama připojit baterku. Následně otevřít kufr a uvézt to do normálu :)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od Hampice » 12.7.2011, úte 14:38

Jak píše Coyote, jde to klíčem (se až divim, že to nevíš). Jenže mě takhle přesně vytrastalo QV v Drhlenách - ten zámek asi celých 20 let nikdo nepoužil a nemohl jsem se tam dosat...
Jinak v motorovým prostoru jsou přímo připojovací body - kousek od nádobky s kapalinou je pod krytkou terminál + a mínus můžše kamkoliv, na V6 bývá na motoru takový oko...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Tom55

Příspěvky: 90
Registrován: 14.2.2011, pon 09:24
Bydliště: Nitra

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od Tom55 » 13.7.2011, stř 09:24

mne to tiez piska z lavej strany ked je pustene CD a este k tomu mi nehraju repro ne celej pravej strane a zas len pri pustenom CD, kable za ICS a pri CD v kufri su ok....tak uz neviem, uz ma to ser.... :smt013
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD 20V sportronic

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od alfi166silver » 13.7.2011, stř 11:37

Tom55 píše:mne to tiez piska z lavej strany ked je pustene CD a este k tomu mi nehraju repro ne celej pravej strane a zas len pri pustenom CD, kable za ICS a pri CD v kufri su ok....tak uz neviem, uz ma to ser.... :smt013
Máš někde prošlehlou kostru a stínění na kabelu k CDchangeru. Že nehraje půlka beden se stává, vytáhni cinche a kabel changeru a znova zapoj. Když to nepomůže musíš prozvonit cinche a pokud budou dobrý je proražená kostra v ICS.... Klasická závada, nejsi jedinej.......
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

KillFucker
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 435
Registrován: 18.10.2009, ned 19:05
Bydliště: okolí Prahy

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od KillFucker » 13.7.2011, stř 14:54

..tak s tim kufrem jsem to právě taky četl, ale fakt mi nešlo otočít víc než na tu první polohu. Nebo jsem měl strach to urvat :D ..no nakonec jsem si startovací kabely protáhl skrz sedadla a v poho. Jinak ty kontakty v motoru, to je dobrý vědět, díky.
* BLACK DYNAMITE *
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V

http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od alfi166silver » 13.7.2011, stř 15:12

KillFucker píše:Nebo jsem měl strach to urvat :D
Za B) je správně :-D . Když se mi to stalo, jsem myslel, že zlomím klíč........
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

JiriCech
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 117
Registrován: 20.10.2009, úte 18:05
Bydliště: Třebíč

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od JiriCech » 13.7.2011, stř 19:30

Teda co to čtu u tý mi jde otevřít kufr uplně lehce klíčem, kolikrát když se mi nechce letět do předu tak ho otevřu klíčem a jde to fakt pekně, jako u starý 146
Alfa Romeo 159 2.0JTDm-2009 - bílá fólie,Alfa Romeo 166 3.0 V6-1999,Alfa Romeo 146 2.0TS-1996

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od alfi166silver » 13.7.2011, stř 19:40

JiriCech píše:Teda co to čtu u tý mi jde otevřít kufr uplně lehce klíčem, kolikrát když se mi nechce letět do předu tak ho otevřu klíčem a jde to fakt pekně, jako u starý 146
Odpoj si baterku a pak to zkus... :smt033
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

KillFucker
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 435
Registrován: 18.10.2009, ned 19:05
Bydliště: okolí Prahy

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od KillFucker » 14.7.2011, čtv 19:42

..asi tak :wink: ....no nedalo mi to a rozebral jsem to, byla tam vypadlá ta osyčka...prostříkal jsem to a docela to jde. Co jsem to dneska dával dohromady napadlo mě jestli se třeba nedotýkaly ty cinche kostry kolem navi a zesilovače. Tak jsem to tam celý zaizoloval a zejtra to vyzkouším. Já to tak žeru :smt040
* BLACK DYNAMITE *
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V

http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...

Tom55

Příspěvky: 90
Registrován: 14.2.2011, pon 09:24
Bydliště: Nitra

Re: ICS a Xcarlink

Příspěvek od Tom55 » 15.7.2011, pát 00:24

alfi166silver píše:
Tom55 píše:mne to tiez piska z lavej strany ked je pustene CD a este k tomu mi nehraju repro ne celej pravej strane a zas len pri pustenom CD, kable za ICS a pri CD v kufri su ok....tak uz neviem, uz ma to ser.... :smt013
Máš někde prošlehlou kostru a stínění na kabelu k CDchangeru. Že nehraje půlka beden se stává, vytáhni cinche a kabel changeru a znova zapoj. Když to nepomůže musíš prozvonit cinche a pokud budou dobrý je proražená kostra v ICS.... Klasická závada, nejsi jedinej.......
diky za radu, a co znamena prorazena kostra v ICS, je to opravitelne? :(
a este otazocka, cinche z CD changeru koncia v ICS v tom modrom konektore vlavo hore na zadku ICS? Je tam cerny, cerveny a zlty kablik.
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD 20V sportronic

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů