facelift (konec 2018)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13098
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

facelift (konec 2018)

Příspěvek od Kubas » 11.12.2017, pon 21:20

http://www.autoguide.com/auto-news/2017 ... -year.html

V zásadnější úpravy moc nevěřím, vidím to na úpravy řízení a podvozku, a pak nějaký ten styling....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Boomer
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 329
Registrován: 25.4.2008, pát 18:50
Kontaktovat uživatele:

Re: facelift (konec 2018)

Příspěvek od Boomer » 11.12.2017, pon 22:42

Ale hlavne ty kydy o manualu... :roll:
Jasne, ze by to leckdo chtel, ale kdo to ma vymyslet, spocitat, vyrabet a drzet zaruku na spojku pri takovym kroutaku! A to nemluvim o zasahu do rizeni/brzdeni (ne)bezpecnostnima asistentama

Jo, mimochodem, na neco v clanku zapomneli.... 4C FinalEdition* se bude vyrabet v barve BlueMisano :supz: :smt055

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6886
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: facelift (konec 2018)

Příspěvek od Harous » 11.12.2017, pon 23:04

Přenos krouťáku přes spojku by mohl být problém tak u Giulie QV, ale ne u 4C. Koneckonců tam ty spojky jsou takhle dvě. Spíš je otázka jak moc přesný by to řazení bylo a kudy by táhli lanovody v tom monokoku. Plus kolik lidí by si ten manuál nakonec opravdu vybralo. Renault Alpine má taky jen dvouspojku.
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13098
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: facelift (konec 2018)

Příspěvek od Kubas » 12.12.2017, úte 17:30

no TBi normálně s manuálem koupit šlo (Giulietta i 159), takže to asi nebylo tak složité.... ale ten manuál už se relativně dlouho nedělá takže teď ho znovu oživovat a instalovat do 4C kvůli pár stovkám kusů ročně smysl nedává.... sám bych měl asi hodně těžké rozhodování jestli manuál nebo TCT, asi by to bylo o konkrétním naladění.... pocitově bych bral manuál, rozum volí dvojspojku, protože u 4C patří obě ruce na volant.... navíc v automatu budeš asi vždycky rychlejší než s manuálem.... a k "formulovému" konceptu 4C mi taky víc sedí pádla na volantu....

no, tím že je dostupné pouze TCT to dilema padá....

4C furt v hlavě mám, tak jak je se mi líbí moc, ale zase dovedu si představit že FL ho ještě zlepší.... :-k
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Odpovědět

Zpět na „4C“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti