VM motori (pokec....)

Odpovědět
A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4589
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 9.2.2017, čtv 20:27

co se divam do manualu, tak tam se resi tloustka vlozka vz pist v horni uvrati :) .. ja to ale nikdy nemeril a dal tu prostredni variantu tesneni

v priloze mas dva manualy :)) takze zkus z toho vycist co potrebujes :-D
Přílohy
Range Rover 2-4 and 2-5 VM.pdf
(1.81 MiB) Staženo 31 x
037 - Motor Diesel.pdf
(1.32 MiB) Staženo 38 x
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

oiiiio

Příspěvky: 4
Registrován: 21.3.2017, úte 20:39

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od oiiiio » 21.3.2017, úte 21:59

Nevite nekto poradit ako povolit tu matici na klikovce (potrebuju rozdelat rozvody).... tj ma to levy ci pravy zavit, ako to cele zafixovat (je tam matice na 41 klic) - tam sa aspon 1/2m tyci treba zapret. Potom, utiahnut na 190 alebo 350 Nm +- (dve hodnoty co som nasiel po vm manualech)

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4589
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 30.3.2017, čtv 22:05

je tam normalni zavit :) ... takze odtahovani doleva :)
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

oiiiio

Příspěvky: 4
Registrován: 21.3.2017, úte 20:39

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od oiiiio » 4.4.2017, úte 09:55

Vyznate sa nahodou niekto v pruzinach na spodku cerpadla ktorymi sa reguluje predvstrek?
Totizto vyhodil som riadiacu jednotku (ta len doladovala predvstrek) a zda sa mi ze prilis klepe, na volnobehu aj v otackach, zakladne nastavenie je urcite ako ma byt (cca 0,50mm v HU), ma to pruzinu so zelenou znackou+3 podlozky, neviem cim to moze byt, mnohe mech diesle sa nastavuju aj na 1mm a maju len dve podlozky a sa mi zda ze menej klepu.
Ten klepot je ako ked biliardove gule klepu o seba 5-10x za sekundu, pokusal som sa to aj nahrat na mobil ale nie to v nahravke pocut.

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4589
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 4.4.2017, úte 14:26

u mechanickeho cerpadla se reguluje predvstik pootocenim cerpadla na bloku motoru :)) .. skousel si s nim potocit? .. doma mam nekde i ulozene hodnoty v HU o kolik ma byt pistek povysunuty. jak na 2.4 TD tak i na 2.0

Otazka co ty mas za alfu ci VM motori? :)) 155 , 164 ?
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

oiiiio

Příspěvky: 4
Registrován: 21.3.2017, úte 20:39

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od oiiiio » 5.4.2017, stř 14:09

Ved pisem ze mam cerpadlo nastavene na tabulkovu hodnotu. Ale taketo hodnoty su naprd pokial nevies farbu pruziny ktora tlaci na piestik a pocet podloziek, pre ktore je urcena, a ci tam nie je nejaka rezerva ktoru ma doregulovat ECU (tym ventilom naspodu otvara kanalik cim oneskoruje vstrek). Kde co po cerpadlach je sa nevyzna ani diva svina. Som dufal ze mi niekto povie aku ma farbu pruziny a pocet podloziek v ciste mechanickom cerpadle.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 5.4.2017, stř 20:03

nějak nechápu co máš s těmi pružinami- nikdy sem nic takového nepotřeboval. Můžeš to nějak osvětlit??

z čeho jsi tam dal čerpadlo??
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4589
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 5.4.2017, stř 20:24

pruziny v cerpadle mam normalne kovovou barvu. 2x jsem si pretesnoval rozdelovac a nic takoveho s pruzinou jsem opravdu, ale opravdu neresil a barevneho rozliseni jsem si nevsiml ... pro klid duse se ti muzu zitra podivat, mam jedno cerpadlo kompletne rozdelane do sroubku :)
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

oiiiio

Příspěvky: 4
Registrován: 21.3.2017, úte 20:39

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od oiiiio » 6.4.2017, čtv 08:35

Sak jasne ze je kovova (nie cela farebna) ale mala farebna znacka na nej oznacuje jej pevnost, tj krivku predvstreku - kolko sa posuva piestik v urcitych otackach. Pootocenim cerpadla len krivku posunies - mne to nefunguje, sice sa trochu motor stisi na volnobehu ale strati tah v otackach. Chcem aby to bezalo aspon tak hlucne ako stara avia. AJ ak sa ti da mrknes na to (ak mas cerpadlo bez el. riadenia) nieco ako na obr.
https://goo.gl/images/H7m83o
Alebo
https://goo.gl/images/NqZHcu

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 6.4.2017, čtv 08:41

Ta zakrouzkovana část Ano mění před vstrik, ale je to sytic. Když seřizuje čerpadlo tak sytic musí být úplně odstavený. Pokud se ti zdá ze motor nemá tah tak pootoc celým cerpadlem. Z čeho jsi tam namontovat čerpadlo?
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2791
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od vonkreuz » 28.5.2018, pon 13:40

Hlava z AR 33 1.8 TD tří válec bude pasovat na 164 2.5 TD? :-k
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4589
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 28.5.2018, pon 19:02

ne :-D ... ty mas urco uz s hydroštelama :))) a mas sroubovaci vstrik, starsi typy to maji pres svorku :-D
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2791
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od vonkreuz » 29.5.2018, úte 09:51

Motor se mi rozhodl přimazávat olejem i vodní okruh (hnědá pěna v expanzní nádržce). :-D
Takže tipuji na těsnění pod hlavou. Je zpusob jak zjistit, pod kterou hlavou odešlo těsnění, nebo mně čeká postupné sundávání hlav? *varim varim
Ventildekl dáváte potom na těsnění nebo silikon? :-k
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4589
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 29.5.2018, úte 11:51

stejne to musis rozhodit vse :))), protoze tesneni mas celistve.

Takze sundat hlavy, vymenit tesneni, vsechny hlavy nechat liznout ( nezapomenout i na krajni kostky !!!! ) nchat si je otlakovat, jestli ti nejaka nejebla a zase to namontovat zpet nejlepe s celokovovym tesnenim + olejové a vodní kanalky bych podmaznul tmelem ( na mojem VMku už lehce začala voda i olej prosakovat ).

No číslo na mě máš, takže kdyžtak volej :-)))
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2791
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od vonkreuz » 29.5.2018, úte 15:33

Carschovi se do toho nechce. :smt056 Nikdy jsem nesundával žádnou hlavu, tak to bude veselé.
Povolovat podle schématu, který je tady zveřejněný pro utahování? :-k

Nechceš si Michale zahrát na automechanika s řádnou hodinovou sazbou? Po dlouhé době bys taky dělal příčný motor, ne jen stále podélné. :wink:
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

LukoLVG
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 12.8.2016, pát 13:36

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od LukoLVG » 29.5.2018, úte 17:42

Bol som vo VM motori v Cente riesit reklamaciu na nas produkt (turbo pre 2.8). Zaujimava fabrika, zaujimavy ludia :) vyroba asi ako vsade inde akurat tam vladol taky laxnejsi pristup. Taliani... Ale boli fajn starali sa o nas ako navstevu...
Citroen C5 2.0i 16v 100kw LPG - 2002
Peugeot 406 coupe 3,0 V6 - 1998

Alfa Romeo 166 3.2 V6 Busso 176.5kw - 2006 - EX
Peugeot 206RC 130kw - 2004 - EX
VW Lupo 1.4 16v 55kw - 1998, 1999 - 2x - predane

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 29.5.2018, úte 21:25

v čem máš tu 2,8?? a je to přímovstřik??
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

LukoLVG
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 12.8.2016, pát 13:36

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od LukoLVG » 30.5.2018, stř 15:21

Reagujes na mna?
Ja ju nemam nikde ale pracujem pre Honeywell (vsetci poznate pod znackou GARRETT) a v Presove pre nich robime turba. Mali sme reklamacku na 200 nasich turb tak som tam bol...
Citroen C5 2.0i 16v 100kw LPG - 2002
Peugeot 406 coupe 3,0 V6 - 1998

Alfa Romeo 166 3.2 V6 Busso 176.5kw - 2006 - EX
Peugeot 206RC 130kw - 2004 - EX
VW Lupo 1.4 16v 55kw - 1998, 1999 - 2x - predane

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4589
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 31.5.2018, čtv 18:57

vonkreuz píše:
29.5.2018, úte 15:33
Nechceš si Michale zahrát na automechanika s řádnou hodinovou sazbou? Po dlouhé době bys taky dělal příčný motor, ne jen stále podélné. :wink:
Ty jo na takové kšefty poslední půl roku nemám vůbec čas. Jsem vůbec rád, že si něco opravím na těch svojich strojích na tož na cizích.

Rozdělat to není problém, normálně všechny šrouby povolit jak uznáš za vhodné. Sranda, že díky tomu nemusí jít ani rozvody dolů nic. Nevím co se tomu Carshovi do toho nechce, snad jednoduší demontáž a montáž už není, maximálně Zetorácký motor je ještě jednoduší :-D
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 31.5.2018, čtv 21:23

tak na zetor zapoměn :) tam sundaváš přední nápravu, aby ses dostal prsům a pak k rozvodům,
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4589
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 2.6.2018, sob 18:22

ja to beru z pohledu Desty :-D
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

prapraalfa

Příspěvky: 44
Registrován: 2.5.2018, stř 18:37

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od prapraalfa » 2.6.2018, sob 18:58

Tento motor pořád vítězí na frontě mezi "dnešními diesely". Mám v dosahu Chrysler Voyager s tímto motorem a pulsačním čerpadlem Bosch /jako TDI/a sleduji, když už "konečně " řekne dost. Má již bez pár km 400000km na hrbu a je v plném zápřahu, na motoru se mění jen olej a jednou jsem dával pumpu H2O , bohužel to byl replikový zmetek , tak tam musela jiná, která jistě nevydrží ty km co vydržela původní.JINAK NIC.Auto již "dohnívá" , ale majitel se auta nechce zbavit, takový motor už mít nebudu..Mám z toho radost v záplavě těch koncernových "sraček"..

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1051
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Jakub_mt » 2.6.2018, sob 19:52

400 000km pre dízel nie je nič moc, pokiaľ by mi kľakol dízel po 400 000km tak ho určite nepovažujem za veľmi vydarený.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1299
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od bobas » 2.6.2018, sob 20:05

souhlas :)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Spider 2000 Veloce
AR 75 1.8 ie
a jiné...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 3.6.2018, ned 12:34

VM ko je kepl, dlouho jsme se ho zastával, ale byla to chyba
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Odpovědět

Zpět na „VM Motori (2.0 TD, 2.4 TD a 2.5 TDS)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host