VM motori (pokec....)

Odpovědět
summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od summer1999 » 14.1.2014, úte 15:23

http://www.millersoils.co.uk/automotive ... Motorsport
Jinak jsem dnes klábosil s Olejářem a řekl mi o tomto produktu.. Ve zkratce: vyrobeno pro závodní účely a shodí to teplotu vody o nějakých 15°C, což je pro VMko neskutečná úleva, leje se to přímo do chladící kapaliny (jakákoliv, balení na 10l kapaliny).. Přemýšlím, že by nebylo od věci to zkusit s kombinací chladící náplně bez vody od Evansu..
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... ool-180-5l
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 14.1.2014, úte 15:48

zkus, poreferuj a mozna si to taky koupim :D

Jinak si myslim ze by stacil jen ten Evans :wink:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od summer1999 » 14.1.2014, úte 16:01

Až to bude aktuální, tak si pořídím tu lahvičku (stojí 1/10 toho, co 10l Evansu).. Sám jsem na to velmi zvědav.. Ale počítej že reference budou až tak koncem Března, Duben, prostě až bude kolem 10ti stupňů a víc.. :wink:
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 14.1.2014, úte 17:51

:smt023

Jinak mam moznost koupit 2.8 TD za 15 mozna by to slo stahnout na 10 , ale asi na to prdim, za to mam polovinu 75ky V6 Milano :???:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od summer1999 » 2.4.2014, stř 10:54

http://www.millers-oils.cz/extra-cool.html
Tak mám nalito nějaký týden a bohužel potvrzuji nefunkčnost, když se autu naloží.. Jediné, co bych možná řekl je, že se pak jakoby dochlazuje trochu rychleji během klidné jízdy.. Ale jinak při náloži klasika, voda ke kilu bez problému..
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 2.4.2014, stř 13:55

toz to si me nepotesil..... jedina moznost je jeste vyzkouset Evans Classic Cool 180° ... ale u me uz to nehrozi :) .

Me jen ten celokov tesneni vubec nesedlo a nyni mi z kazde podhlavy chcije voda ven :roll:. Takze spatnou hlavou to nebude. Sere me ze jsem tam dal celokov a nechal jsem si zbrousi i ty kladky. Takto musim koupit zase celokov, roznytuji a nejakou srackou pretru kazdou vrstvu zvlast i blok a i hlavy at to uz proste drzi.

Ladit to nebudu, takze to nebude ani tak namahane a uvidim, kolik to vydrzi. :)

Ale zatim jezdim a dolivam obcas vodu :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 3.4.2014, čtv 12:08

máš křivý blok frájo :D

sundej hlavy a na to staré těsnění dej na místa kolem vody silikon

jestli to nepomůže, tak pak řeš něco finančně náročnějšího

ale chce to udělat co nejdříve, něž se to nové těsněné moc vypeče a ztvrdne

práce na 2 hodiny


edit nepřeháněj to se silikonem- stačí jen tenký film, když to přeženeš, tak si zkřivíš hlavy
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 3.4.2014, čtv 12:59

no ja koupim nove tesneni a asi fakt tim silikonem to udelam kolem tech direk od vody a oleje.

Proste jen aby to z toho motoru nechcalo :-) , ale tez mam podezreni o krivej blok, ale na to jebe bilej tesak. Az jeste ze mam ten 2.0 TD co startuje jen v lete no a mozna se jeste letos pustim do te 2.4 co tece okolo vlozky voda. Vsechny vlozky bych vylisoval ven. Hodil nove krouzky na na vlozky + honovani a nove krouzky na pisty a musi to jezdit jak nikdy :), ale zatim je na poradu dne AMERIKA... sak to Milane znas :)

Jak clovek okusi busso, TDcko jde na druhou kolej :D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 3.4.2014, čtv 19:26

bohužel znám :roll:

ale fakt zkus na staré těsnění dát ten silikon, to těsnění ještě tak zajeté nejni a nevyhodíš dalších 2000Kč

jinak na kroužky honování a takové chujoviny se vykašli- honovaci se nepovede a pak to bude i s novýma kruhama na pendrek a navíc písty máš už oválný, lehce se ti můžou zadřít

pokud něco tak rovnou celý set za 1500 na válec (vložka, píst, kroužky, čep) kontakt ti dám nebo na S bazaru je nabízí

nakonec sem se taky rozhodl pro tohle at je to pořádně na úpravy TD už seru a na honění po letišti taky- america je america :smt023 a ani se nehřeje :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

AR ANDY
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 12.8.2012, ned 11:24
Bydliště: Slovenská Republika

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od AR ANDY » 25.10.2014, sob 20:24

Zdravím Vás, mam takýto problém s mojou alfou 164 2.5td 92kw: zmizla mi voda s nádobky a všimol som si že vytiekla cez tesnenie pod hlavou otázka je aké tam ide tesnie, vkuse alebo na každú hlavu samostatne? A ako to riesiť tento problém?

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 25.10.2014, sob 21:49

vymenit tesneni pod hlavama... to jest sundat hlavy, nechat je srovnat, koupit budto delene tesneni ( pro kazdou hlavu zvlast) nebo celokov a znovu poskladat. pro sychr nechat ty hlavy i natlakovat.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

AR ANDY
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 12.8.2012, ned 11:24
Bydliště: Slovenská Republika

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od AR ANDY » 26.10.2014, ned 10:08

Dobre, rozumiem a dakujem za skorú odpoved!!!

AR ANDY
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 12.8.2012, ned 11:24
Bydliště: Slovenská Republika

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od AR ANDY » 3.11.2014, pon 18:25

Zdravím Vás, mám na vás ďalšiu otázku ohľadom motora 2.5 td 92kw, že ako sa nastavujú ventily či sú mechanické alebo hydraulické???

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 3.11.2014, pon 18:31

Ty tam máš už hydra ...... Milano75 vim, že s tím měl jednou i problémy že se musí napřed nějak vypustit nebo něco takového. Určitě se k tomu osobně sám vyjádří.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

AR ANDY
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 12.8.2012, ned 11:24
Bydliště: Slovenská Republika

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od AR ANDY » 3.11.2014, pon 18:49

A ty ktomu nevieš niečo viacej?Pretože mal som to v servise, kvôli tomu že mi cez mrazuzdorné poistky vytiekla voda.Takže motor bol rozobratý ale po poskladaní ma taký klepotavý zvuk, taký ostrý ako keď sú nenastavené ventily!!Tak neviem či hlavy náhodou neotočily na dlhší čas a z nich vytiekol olej!!

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 3.11.2014, pon 20:21

do jakého to máš auta??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

AR ANDY
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 12.8.2012, ned 11:24
Bydliště: Slovenská Republika

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od AR ANDY » 3.11.2014, pon 20:30

Alfa romeo 164 super r.v. 97

AR ANDY
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 12.8.2012, ned 11:24
Bydliště: Slovenská Republika

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od AR ANDY » 3.11.2014, pon 20:31

A tie hydroštely sú v bloku motora že,takže nie na hlavách!!

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 3.11.2014, pon 20:38

bohužel nevím jestli VMko s řídící jednotkou má už hydroštely, možné to je a pak se ventily nastavují automaticky po nastartování a natlakování olejem- hydroštely jsou v bloku motoru, aby ses na ně dostal musíš sundat hlavu. Možná, když sundáš zátku na dolití oleje tak možná je vidět na zdvihací tyčku a možná bys poznal jestli je na vahadle šroubek nebo nic

tak jako tak, pokud ti to dělaly v servise, tak ventily budou nastavené správně, taky je možné že ti seřídily správně čerpadlo a motor teď "zvoní jak má"
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

AR ANDY
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 12.8.2012, ned 11:24
Bydliště: Slovenská Republika

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od AR ANDY » 3.11.2014, pon 20:45

Pretože sa to nezdalo machanikovy ten zvuk po zložený a ani mne, pred rozobratím motoru bol tichší!! a chceli nastaviť vole na ventiloch len nevidel žiadne šróby nikde na nastavovanie tak preto súdime že su tam hydrošteli!!

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 3.11.2014, pon 20:48

ano, jestli tam nejsou šrouby, jsou tam hydroštely.
těsnění pod hlavu se tam dalo stejně vysoké??

EDIT: fotky se tu na foru bohužel smázli- tady je videjko- je to JEEP 5ti hnek- to je to stejný jak máš ty jen o válec víc a jinačí sání
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

AR ANDY
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 12.8.2012, ned 11:24
Bydliště: Slovenská Republika

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od AR ANDY » 3.11.2014, pon 20:53

Žiadne šróby tam nevidno,bolo to rozobraté!!Ale ked to rozoberali tak nemohli poškodiť ten hydroštel,kedže je v bloku motora?

AR ANDY
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 12.8.2012, ned 11:24
Bydliště: Slovenská Republika

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od AR ANDY » 3.11.2014, pon 20:55

A aký može nastať problém ked tam nedali rovnako vysoké tesnenie?

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 3.11.2014, pon 21:08

asi takhle- pokud je v háji hydroštel, tak ti neotvírá sací nebo výfukový ventil a motor tím pádem běží na tři válce- to bys poznal ne?

hydroštel nepoškodíš zpětnou montáží hlav- předpokládám, že mechanik ví jak se montují vahadla s tyčkama na hydrošteli a že tlak z hydroštelů nevypoštěl sekáčem a kladivem.

nevím, pokud máš pochybnosti o hydroštelech, můžes sundat víko ventilů, protáčet motor rukou a dívat se jak pracují všechny vahadla či to pak můžeš nastartovat

[video]https://www.youtube.com/watch?v=dpc04fPs260[/video]


pokud budeme vycházet z toho, že motor je ted v pořádku, ale je hlučnější, může to také být také tím, že před demontáží měl fouklé těsnění pod hlavou a neměl takové komprese jak by měl a proto běžel tišeji

pokud se nepletu tak tady bude těsnění dělené- tzn pod každou hlavou zvlášt- samozřejmě musí být všechny těsnění stejné jinak se správně nedotáhnou hlavy a foukne to těsnění pod hlavou které je málo přitažena. pokud se tam dalo těsnění slabší než bylo, tak to bude mět motor hlučnější projev
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

AR ANDY
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 12.8.2012, ned 11:24
Bydliště: Slovenská Republika

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od AR ANDY » 3.11.2014, pon 21:19

Zatial ti dakujem pekne ,zajtra skočím do servisu poviem mu čo som zistil a dám vedieť ako sa to vyriešilo!!

Odpovědět

Zpět na „VM Motori (2.0 TD, 2.4 TD a 2.5 TDS)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů